je bent niet paars.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik durf wel te zeggen dat ik witter ben dan een brit, of net zo wit.
Owjaquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
? niet insmeren en in de zon gaan liggen
je mag me altijd appenquote:
ja, dat is het ookquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lkkr kontje hoor![]()
Maar godverdomme ziet er pijnlijk uit
misschien kun je het even koelenquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat is het ookhet brandt gewoon écht heel erg. Alles doet pijn, maar zitten is hel. Ben echt als een malle after sun steeds aan het doen, geen idee of dat uberhaupt zin heeft
je moet argan erop doenquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:30 schreef Crack_ het volgende:
maar vaak is dat volgende dag toch al een stuk minder?
hielp dat laatst ja?quote:
heb die britse huidquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:32 schreef Crack_ het volgende:
En hoezo verbrand jij je vaker Insoik denk niet dat i kdit snel nog zal vergeten namelijk
ja je hebt heel veel producten met argan. Maar zal wel gewoon arganolie zij geweest. Of soort lotion met arganquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vraag sof maar wat het is
het is iets van vrouwen
serieus? Maar was de ergste pijn wel al over na de eerste dag?quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Bij mij duurde het 3 dagen voor het niet meer heel rood was, en je ziet nu nog steeds randjes rood, na 5 dagen.
Nee, de tweede dag was het pijnlijkst.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
serieus? Maar was de ergste pijn wel al over na de eerste dag?
omg echtquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, de tweede dag was het pijnlijkst.
Maar ik was ook 5 uur in de volle zon zonder zonnebrand verbrand.
Schouders, armen en gezicht. Ik had gelukkig op zich nog vrij winterse kleren aan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omg echten waar was je verbrand? of overal dus
aaahw jeetje
Nee dit was maar twee uurtjes gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |