ohh lekker geld verdienen johquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
3 dagen werken op kantoor en 2 dagen werken in de bloembollen dus verveel me niet
wat voor plankje?
ja ga een week naar mallorcaquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohh lekker geld verdienen johheb je ook nog wel vakantie?
![]()
Ja wil planken in mn keukenwordt echt super fancy ooooh
met allemaal mooie potten enzoo. En ook beetje noodgedwongen, altijd ruimtegebrek in mn keuken(s)
ja, maar je kunt het niet echt drinkenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
heb je dit wel eens gedronken crack
Ohja dat wist ikquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ga een week naar mallorca
hoezo te dun dan ? houd ie het niet
Ik zeg het niet snel bij eten of drinken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:19 schreef Crack_ het volgende:
ja, maar je kunt het niet echt drinken
zitten allemaal stukjes in, of nouja ik kauwde daarop. Je kutn het ook gewoon doorslikken want is beetje macaroni structuur
ja, want zelfs zonder die stukjes.... Is wel lang geleden dat ik het op heb, maar is gewoon fucking zoet. Soort kinderdrankje oid meer toch qua smaak?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel bij eten of drinken.
Maar dat is dus echt om te kotsen zo vies.
Echt mier en mierzoet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, want zelfs zonder die stukjes.... Is wel lang geleden dat ik het op heb, maar is gewoon fucking zoet. Soort kinderdrankje oid meer toch qua smaak?
serieus? Wtf, hahahah opzich wel knap dat ze er niet kei misselijk van wordtquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt mier en mierzoet.
Mijn schoonzusje drinkt dat echt aan de lopende band, die heeft het zelf meegenomen naar Polen
2 keer warm gegeten en pannekoeken als ontbijt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag alleen een omelet gegeten.
Geen eens honger verder.
Kutweer.
pas op dat je niet nog meer striae krijgt hoorquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn gewicht gaat echt GEWELDIG de goede kant op
Ik denk niet dat ik dat hiervan krijg.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pas op dat je niet nog meer striae krijgt hoor
Ja heb er nu ook vertrouwen in dat het goede kant op gaat.quote:
ohh, nou misschien komt dat nogquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat hiervan krijg.
Mijn striae komt door de tijd dat ik veel spieropbouw had in korte tijd.
Dat valt nu wel mee
Ja, goedzooquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja heb er nu ook vertrouwen in dat het goede kant op gaat.
Had 2 echt slechte weken met heel veel maaltijden overslaan, maar heb me herpakt en niet die in spiraal bljiven hangen
Weet ik eigenlijk niet. Weet niet waar jij het had vooral, zelfde plek tochquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:31 schreef Crack_ het volgende:
ohh, nou misschien komt dat nog
Het is nu bij mij wel meer zichtbaar omdat verbrand enzo, dat is wel echt kut! Weet niet hoe dat is als ik bruin zou worden, weet jij dat?
dijbenenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Weet niet waar jij het had vooral, zelfde plek toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |