De mensen om mij heen dan toevallig niet.quote:
Nee, geen idee.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De mensen om mij heen dan toevallig niet.
Ik ken er echt zooooo veel die niet meer drinken omdat ze t te kut vinden, maar zal ook wel veel met leeftijd te maken hebben en dat het niet echt meer kan voor velen oid
oooh echtquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik omdat het nog geen week geleden is
ja, of soort zoekt soort. Ik ga ook niet om met mensen die kei veel drinken wantja, als we dan uitgaan is kutquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, geen idee.
Misschien zit het in de genen
echt heerlijk om tegen je partner te zeiken over dat soort dingen. Nu moet ik elke keer mijn moeder bellen als ik iets heb :squote:Op woensdag 20 juli 2016 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka heeft zo zitten jammeren over haar huid de laatste dagen.
Ik hoop dat ze niet nog eens zo verbrandt.
hahahha ja en fokquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
echt heerlijk om tegen je partner te zeiken over dat soort dingen. Nu moet ik elke keer mijn moeder bellen als ik iets heb :s
hehehe ja en ook wel jaloers op die mensen die even in de zon moeten en meteen flink bruin zijn pfffquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn schoonzusje lacht ons elke dag uit met haar midden-oosten huid.
ik was verbrand op de verjaardag van mn broertjequote:Op woensdag 20 juli 2016 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe ja en ook wel jaloers op die mensen die even in de zon moeten en meteen flink bruin zijn pfff![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
En ze heeft een FOK!account.
Dus dit kan backfiren
omgquote:
Mn vriendin welquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
omg
Ik wist nog dat je zei dat je ging stoppen met fok als iemand het wist.
Weten ze ook van real grtd
wat zou je doen als hij in grtd zou komenquote:
Zou ik niet serieus nemenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zou je doen als hij in grtd zou komen
zou ik weten dat het je broertje is als we hem het lijstje laten invullen?quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
zou ik weten dat het je broertje is als we hem het lijstje laten invullen?
misschien gaat ie ons trollenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoeveel extreemrechtse, Poolse, Rotterdammers zouden hier posten
Alleen Feijenoord topic en heel zelden een livetopicquote:
ze staan zeker niet in de top 3 van een sc qua posts vanaf begin 2016 lolquote:
das toch niet grappigquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik was verbrand op de verjaardag van mn broertje
zelden zo hard uitgelachen door haar
Ik lachte haar uit toen ze haar kater had. Ze had nog nooit in haar leven gedronken en ging op zn Pools wodka drinke.
Blijkbaar bellen veel mensen.quote:Daarom heeft het geen zin om ons over het tijdstip van de uitbetaling te bellen.
Misschien moeten die eens werk zoeken ipv te bellenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ghehehe dat algemeen mailtje van DUO over stufi ook:
[..]
Blijkbaar bellen veel mensen.
Echt kansloos als je daarover gaat bellenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ghehehe dat algemeen mailtje van DUO over stufi ook:
[..]
Blijkbaar bellen veel mensen.
ik ookquote:
Wat stufi?quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:31 schreef supersof het volgende:
Bij mij staat het er altijd al op als ik wakker word
jaaquote:
Jouw broertje is klaasweetallesquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen Feijenoord topic en heel zelden een livetopic
kattenquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:00 schreef supersof het volgende:
Haha shiiit, moest rennen voor de bus omdat ik onderweg onze kat tegen kwam die ik al een paar maanden niet heb gezien. Wel leuke snapchat filmpjes gemaakt lol
Sow dat is een hele hoopquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
goede post
vanaf morgen op 18 katten passen Pax
hopelijk nemen bonnie en nick snel een katquote:
tinderseksdate dusquote:
ze schijnen ook allemaal een ander dieet te hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sow dat is een hele hoop
Zou dan stressen of ze allemaal wel genoeg eten
waarom laat ze die kat niet castreren?quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze schijnen ook allemaal een ander dieet te hebben
en moet ondertussen in de gaten houden of de kater niet zijn zus gaat wippen. Topshow
Omdat het de beste kater is van de Benelux, en ze 400 euro kan verdienen als hij op andere poezen gaat en ze met hem ook nog zelf nestjes kan fokken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom laat ze die kat niet castreren?
lolquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het de beste kater is van de Benelux, en ze 400 euro kan verdienen als hij op andere poezen gaat en ze met hem ook nog zelf nestjes kan fokken.
Hij is daartoe wel uitgeroepen op een kattenshowquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
lol
beste kater van de benelux, srs?
Als de helft nog leeft zodra mijn zus terugkomt, vind ik het een prima prestatie.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:50 schreef Opsonisatie het volgende:
"Opso alles staat in de fik! De katten hebben de gordijnen kapot gekrabd! Ze willen allemaal eten! HELP!"
Nee zo ver zal het vast niet komen toch JR
omgquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de helft nog leeft zodra mijn zus terugkomt, vind ik het een prima prestatie.
Dan vind ik 400 niet eens zo veelquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is daartoe wel uitgeroepen op een kattenshow
Nu neem ik dat met een korreltje zout, omdat ik vaak vuilnisbakkies ook prima vind. Maar officieel heeft hij die titel ja.
Oh ik smelt nu al van de hittequote:Op woensdag 20 juli 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wacht ik ga je even pics appen waar jouw tere hartje van zal smelten
meestal vriendenprijsjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |