abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164086295
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 11:45 schreef Beagle_W het volgende:

[..]

Misschien het terugstorten van je investering in lening 14616 omdat die niet is doorgegaan?

Kenmerk zegt me niks...
Project 014616 zegt mij ook niets. Bestaat deze wel?
pi_164086410
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:33 schreef marathon2000 het volgende:
Update Groningse vastgoed boeren @GVE:
opnieuw rente bijstelling: 6.5% (was 5.1% en ze begonnen met 4.0%)
[/quote]

Het zou ook schelen als het project ook toegankelijk was voor zakelijke investeerders.
Ik snap die keuze niet. Dit zijn toch geen simpele particuliertjes meer met zulke projecten.

[ Bericht 12% gewijzigd door obligataire op 29-07-2016 12:23:28 ]
Pecunia non olet
pi_164086429
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 11:10 schreef Mynheer007 het volgende:
De collin is wat mij betreft een dikke nee
Ha nee, inderdaad. Had je ook gezien wie de coach is? ;) ;)
Pecunia non olet
pi_164087284
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 11:59 schreef obligataire het volgende:

[..]

Ha nee, inderdaad. Had je ook gezien wie de coach is? ;) ;)
⛔☺
pi_164087529
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 11:48 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dit lijkt er meer op ja ik pak hem nu wel even mee in elk geval.

Opzich wel mooi ook dat het zo gaat want als deze ook snel vol was dan was het hek van de dam met die lage rentes
gaat nu wel hard na de renteverhoging al een ton erbij. Zou mij niet verbazen als er achter de schermen contact geweest is tussen GvE en een aantal grotere investeerders over welke rente nodig was om mee te doen.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 29 juli 2016 @ 13:04:42 #231
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_164087766
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:54 schreef komrad het volgende:

[..]

gaat nu wel hard na de renteverhoging al een ton erbij. Zou mij niet verbazen als er achter de schermen contact geweest is tussen GvE en een aantal grotere investeerders over welke rente nodig was om mee te doen.
Ik weet niet, denk dat er voor velen ook wel een soort van ondergrens is (zo wil ik tenminste 5,5% hebben) en nu ze hem behoorlijk hebben verhoogd er meteen opspringen.

Ben benieuwd hoe snel die nu vol is want het is een fiks bedrag.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 29 juli 2016 @ 18:18:32 #233
459255 Bloem0180
Hard Work Pays Off
pi_164094119
quote:
Cartridge Depot
Project:14964 Zakelijk
Leendoel:Financiering werkkapitaal
Classificatie:5
G-PD percentage:1,86
Creditsafe score:47
Inschrijfperiode nog 60 dagen
Kredietbedrag:¤ 200.000
Geinvesteerd:¤ 29.100
Product:Annuïteit
Rente per jaar:8,0%
Looptijd:60 maanden

Ook ik ben geïnteresseerd naar jullie mening over dit project. Zelf ben ik niet zo ondersteboven van het concept.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 18:28:47 #234
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_164094282
Ik zie meeste van dit soort zaakjes juist verdwijnen. En van een aantal weet ik dat dat bij gebrek aan klandizie is. En daar dan nog twee ton voor lenen? Ik vind het lef, ik denk dat er veel van dit soort eenmanszaakjes hun winkel graag gratis aan iemand weggeven, incl alle lasten.
Tot nooit .......
pi_164094825
Ik heb mij niet verdiept in dit project want ik doe in principe geen 5jes. Ik keek nog wel even bij de incentive en waar je die voor zou kunnen inruilen. Man, man wat een waardeloze site http://www.delta-hardware.nl en weinig producten waaruit je kunt kiezen. Daar heb je alvast niets aan. :N
pi_164095779
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 18:18 schreef Bloem0180 het volgende:

[..]

Cartridge Depot
Project:14964 Zakelijk
Leendoel:Financiering werkkapitaal
Classificatie:5
G-PD percentage:1,86
Creditsafe score:47
Inschrijfperiode nog 60 dagen
Kredietbedrag:¤ 200.000
Geinvesteerd:¤ 29.100
Product:Annuïteit
Rente per jaar:8,0%
Looptijd:60 maanden

Ook ik ben geïnteresseerd naar jullie mening over dit project. Zelf ben ik niet zo ondersteboven van het concept.
Ik kijk er van op dat dit soort winkeltjes nog steeds bestaan en er blijkbaar nog nieuwe bijkomen. Fysieke winkels voor computersupplies worden weggeconcurreerd door webwinkels en printen überhaupt loopt al jaren terug. Printers zijn de nieuwe faxen voor mij.

En zouden veel mensen hun kapotte printer daar laten maken? Voor 5 a 6 tientjes heb je al een nieuwe. En er is vast een markt voor tweedehands spul maar ik zie dat niet zitten, tenzij Marktplaats omvalt. De lening is te hoog, heeft een te lange looptijd en te lage rente. Ik pas.
pi_164096297
Wel vreemd dat de Groningse renteverhogingen (2x, we kwamen van 4,0) de risico-clasificatie ongemoeid laten. Alsof een fors hogere rente het risico niet vergroot. En inderdaad mooi dat we als crowd niet in de lage rente zijn meegegaan. Dat zou een race to the bottom zijn geworden... Ikzelf doe al iets te veel mee aan projecten van deze heren om ook deze mee te pakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Incitatus3 op 29-07-2016 21:56:59 (Typo) ]
pi_164098221
Ik pak nu ook de Groningen vastgoedinvesteerders mee. 6,5% is acceptabel in deze tijd van dalende rentes en de geboden zekerheden.
pi_164099438
Begrijpelijk. Ikzelf snap nog steeds niet waarom dit project als particulier is ingezet terwijl minimaal één van hun eerdere projecten wel gewoon zakelijk was. Dat de Fiscus dit box 3 verhaal accepteert komt me ook raar voor. Dit gaat veel verder dan huisjesmelken.......
Pecunia non olet
pi_164100702
Het vastgoedproject gaat alsnog niet zo hard..
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_164102659
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 23:26 schreef ITrade het volgende:
Het vastgoedproject gaat alsnog niet zo hard..
Denk dat het veel investeerders niet zal opvallen dat de rente is verhoogd en gewoon niet meer naar een project kijken dat ze al eerder gezien hebben en hebben laten liggen om wat voor reden dan ook. Het is dat ik hier op het forum lees dat de rente is verhoogd en er daarom nog eens naar ga kijken, het zou mij anders waarschijnlijk niet zijn opgevallen ...
pi_164104784
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 01:00 schreef fok321 het volgende:

[..]

Denk dat het veel investeerders niet zal opvallen dat de rente is verhoogd en gewoon niet meer naar een project kijken dat ze al eerder gezien hebben en hebben laten liggen om wat voor reden dan ook. Het is dat ik hier op het forum lees dat de rente is verhoogd en er daarom nog eens naar ga kijken, het zou mij anders waarschijnlijk niet zijn opgevallen ...
Ja maar er is gisteren toch in één dag 140k bijgekomen. Als het project in de komende paar weken nog een paar keer onder de aandacht wordt gebracht, en als alle investeerders die al geïnvesteerd hebben nog een keer gewezen worden op de verhoogde rente, dan komt het project waarschijnlijk wel vol.
pi_164106156
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 01:00 schreef fok321 het volgende:

[..]

Ze hebben het laten weten via WhatsApp, dus ik denk dat hun algemene follower base wel op de hoogte was gisteren.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_164107076
Mijn eerste post op het CF Fok Forum: 6,50% bij Vastgoed Groningen trekt mij nu uiteindelijk ook over de streep. Zit al in twee projecten van de heren, maar ik heb er wel vertrouwen in dat de centjes terugkomen. Nog even afwachten of het project helemaal volloopt.

Even voorstellen: ik lees al een jaar mee op dit forum. Zeer nuttig, leerzaam en informatief. Ik zit zelf sinds een jaar of drie in Crowdfunden, gestart met GVE, later KOM en sinds een aantal maanden ook Collin. Op dit moment rond de 80 lopende projecten, 1 default bij GVE: Fish Point.

Redenen om in Crowdfunden te gaan zijn de lage rentes bij de banken, mijn interesse in de deeleconomie en spreiding van het vermogen over vastgoed, spaargeld, aandelen etc.
pi_164107320
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 12:07 schreef FINONAF het volgende:
Mijn eerste post op het CF Fok Forum: 6,50% bij Vastgoed Groningen trekt mij nu uiteindelijk ook over de streep. Zit al in twee projecten van de heren, maar ik heb er wel vertrouwen in dat de centjes terugkomen. Nog even afwachten of het project helemaal volloopt.

Even voorstellen: ik lees al een jaar mee op dit forum. Zeer nuttig, leerzaam en informatief. Ik zit zelf sinds een jaar of drie in Crowdfunden, gestart met GVE, later KOM en sinds een aantal maanden ook Collin. Op dit moment rond de 80 lopende projecten, 1 default bij GVE: Fish Point.

Redenen om in Crowdfunden te gaan zijn de lage rentes bij de banken, mijn interesse in de deeleconomie en spreiding van het vermogen over vastgoed, spaargeld, aandelen etc.
welkom *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_164110762
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 12:07 schreef FINONAF het volgende:

Welkom. Hoe meer actieve members des te beter we met elkaar van gedachte kunnen wisselen:)
  zaterdag 30 juli 2016 @ 20:19:31 #247
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_164116966
Een kleine bijdrage voor Cartridge Depot van mijn kant (mijn eerste op GvE). Het concept an sich spreekt mij wel aan. Nu er steeds meer minder bejaarde computeranalfabeten zijn, zullen ze wel meer en meer moeten inspelen op de onlinemarkt.
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_164126212
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 20:19 schreef MyTiredFeet het volgende:
Een kleine bijdrage voor Cartridge Depot van mijn kant (mijn eerste op GvE). Het concept an sich spreekt mij wel aan. Nu er steeds meer minder bejaarde computeranalfabeten zijn, zullen ze wel meer en meer moeten inspelen op de onlinemarkt.
Ik pas. Concurrentie is moordend in die branche en GVE geeft er een hoge risicoclassificatie (5) aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door FINONAF op 31-07-2016 14:23:10 ]
pi_164126768
Ik pas ook, zie meer in de Groningse vastgoed jongens maar daar heb ik al een project van. Kijken wat augustus brengt, deze maand was niet heel veel soeps.
pi_164148986
Net een update van de steigerbouwer bij IvM ontvangen. De beste man flikt IvM nu doelbewust een geintje door betalingen te storneren :( . In eens een hele andere wending aan het verhaal. Jammer want nu gaat het rechtstreeks richting mijn eerste default bij IvM en de zaak ligt nu dus bij Graydon ter incasso -O- . Overigens was dit ook mijn eerste project bij IvM. Ik ben nog steeds wel erg blij wat betreft de heldere informatie voorziening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')