Project 014616 zegt mij ook niets. Bestaat deze wel?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:45 schreef Beagle_W het volgende:
[..]
Misschien het terugstorten van je investering in lening 14616 omdat die niet is doorgegaan?
Kenmerk zegt me niks...
Ha nee, inderdaad. Had je ook gezien wie de coach is?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:10 schreef Mynheer007 het volgende:
De collin is wat mij betreft een dikke nee
⛔☺quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:59 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ha nee, inderdaad. Had je ook gezien wie de coach is?![]()
gaat nu wel hard na de renteverhoging al een ton erbij. Zou mij niet verbazen als er achter de schermen contact geweest is tussen GvE en een aantal grotere investeerders over welke rente nodig was om mee te doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit lijkt er meer op ja ik pak hem nu wel even mee in elk geval.
Opzich wel mooi ook dat het zo gaat want als deze ook snel vol was dan was het hek van de dam met die lage rentes
Ik weet niet, denk dat er voor velen ook wel een soort van ondergrens is (zo wil ik tenminste 5,5% hebben) en nu ze hem behoorlijk hebben verhoogd er meteen opspringen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:54 schreef komrad het volgende:
[..]
gaat nu wel hard na de renteverhoging al een ton erbij. Zou mij niet verbazen als er achter de schermen contact geweest is tussen GvE en een aantal grotere investeerders over welke rente nodig was om mee te doen.
Cartridge Depotquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:28 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op GvE: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=14964
Ik kijk er van op dat dit soort winkeltjes nog steeds bestaan en er blijkbaar nog nieuwe bijkomen. Fysieke winkels voor computersupplies worden weggeconcurreerd door webwinkels en printen überhaupt loopt al jaren terug. Printers zijn de nieuwe faxen voor mij.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:18 schreef Bloem0180 het volgende:
[..]
Cartridge Depot
Project:14964 Zakelijk
Leendoel:Financiering werkkapitaal
Classificatie:5
G-PD percentage:1,86
Creditsafe score:47
Inschrijfperiode nog 60 dagen
Kredietbedrag:¤ 200.000
Geinvesteerd:¤ 29.100
Product:Annuïteit
Rente per jaar:8,0%
Looptijd:60 maanden
Ook ik ben geïnteresseerd naar jullie mening over dit project. Zelf ben ik niet zo ondersteboven van het concept.
Denk dat het veel investeerders niet zal opvallen dat de rente is verhoogd en gewoon niet meer naar een project kijken dat ze al eerder gezien hebben en hebben laten liggen om wat voor reden dan ook. Het is dat ik hier op het forum lees dat de rente is verhoogd en er daarom nog eens naar ga kijken, het zou mij anders waarschijnlijk niet zijn opgevallen ...quote:Op vrijdag 29 juli 2016 23:26 schreef ITrade het volgende:
Het vastgoedproject gaat alsnog niet zo hard..
Ja maar er is gisteren toch in één dag 140k bijgekomen. Als het project in de komende paar weken nog een paar keer onder de aandacht wordt gebracht, en als alle investeerders die al geïnvesteerd hebben nog een keer gewezen worden op de verhoogde rente, dan komt het project waarschijnlijk wel vol.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 01:00 schreef fok321 het volgende:
[..]
Denk dat het veel investeerders niet zal opvallen dat de rente is verhoogd en gewoon niet meer naar een project kijken dat ze al eerder gezien hebben en hebben laten liggen om wat voor reden dan ook. Het is dat ik hier op het forum lees dat de rente is verhoogd en er daarom nog eens naar ga kijken, het zou mij anders waarschijnlijk niet zijn opgevallen ...
Ze hebben het laten weten via WhatsApp, dus ik denk dat hun algemene follower base wel op de hoogte was gisteren.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 01:00 schreef fok321 het volgende:
[..]
Denk dat het veel investeerders niet zal opvallen dat de rente is verhoogd en gewoon niet meer naar een project kijken dat ze al eerder gezien hebben en hebben laten liggen om wat voor reden dan ook. Het is dat ik hier op het forum lees dat de rente is verhoogd en er daarom nog eens naar ga kijken, het zou mij anders waarschijnlijk niet zijn opgevallen ...
welkomquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:07 schreef FINONAF het volgende:
Mijn eerste post op het CF Fok Forum: 6,50% bij Vastgoed Groningen trekt mij nu uiteindelijk ook over de streep. Zit al in twee projecten van de heren, maar ik heb er wel vertrouwen in dat de centjes terugkomen. Nog even afwachten of het project helemaal volloopt.
Even voorstellen: ik lees al een jaar mee op dit forum. Zeer nuttig, leerzaam en informatief. Ik zit zelf sinds een jaar of drie in Crowdfunden, gestart met GVE, later KOM en sinds een aantal maanden ook Collin. Op dit moment rond de 80 lopende projecten, 1 default bij GVE: Fish Point.
Redenen om in Crowdfunden te gaan zijn de lage rentes bij de banken, mijn interesse in de deeleconomie en spreiding van het vermogen over vastgoed, spaargeld, aandelen etc.
Welkom. Hoe meer actieve members des te beter we met elkaar van gedachte kunnen wisselen:)quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:07 schreef FINONAF het volgende:
Mijn eerste post op het CF Fok Forum: 6,50% bij Vastgoed Groningen trekt mij nu uiteindelijk ook over de streep. Zit al in twee projecten van de heren, maar ik heb er wel vertrouwen in dat de centjes terugkomen. Nog even afwachten of het project helemaal volloopt.
Even voorstellen: ik lees al een jaar mee op dit forum. Zeer nuttig, leerzaam en informatief. Ik zit zelf sinds een jaar of drie in Crowdfunden, gestart met GVE, later KOM en sinds een aantal maanden ook Collin. Op dit moment rond de 80 lopende projecten, 1 default bij GVE: Fish Point.
Redenen om in Crowdfunden te gaan zijn de lage rentes bij de banken, mijn interesse in de deeleconomie en spreiding van het vermogen over vastgoed, spaargeld, aandelen etc.
Ik pas. Concurrentie is moordend in die branche en GVE geeft er een hoge risicoclassificatie (5) aan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:19 schreef MyTiredFeet het volgende:
Een kleine bijdrage voor Cartridge Depot van mijn kant (mijn eerste op GvE). Het concept an sich spreekt mij wel aan. Nu er steeds meer minder bejaarde computeranalfabeten zijn, zullen ze wel meer en meer moeten inspelen op de onlinemarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |