Er werken geen moslims op mijn werk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent die homo op mijn werk die uitsluitend valt op moslimmannen he?
Nietquote:
Iedereen heeft een Erdogan in zich.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toch misschien een Erdogan diep in je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja we hebben al een limbo, kunnen niet teveel buitenlanders hebben natuurlijk.quote:
Lijkt 'ie op Pim Voortuin?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:20 schreef Triggershot het volgende:
Maar goed, er is dus een homo op werk, die heeeeeel erg into me is.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen heeft een Erdogan in zich.Dat zou Yasmine niet zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je ook niet elke dag je kleren uittrekken en je met olie insmeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:20 schreef Triggershot het volgende:
Of een vinger in zijn bips duwen, dat schept verwachtingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je ook niet elke dag je kleren uittrekken en je met olie insmeren.
Hoezo probeer je het niet een keer uit?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:20 schreef Triggershot het volgende:
ALLOCHTONEN en of Nederlanders van X komaf leren jullie kaaskoppen het dan ook nooit.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we hebben al een limbo, kunnen niet teveel buitenlanders hebben natuurlijk.
Heeft 'ie allang gedaan joh. Gekkenhuis.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo probeer je het niet een keer uit?
'Vreemdeling'quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ALLOCHTONEN en of Nederlanders van X komaf leren jullie kaaskoppen het dan ook nooit.
Ramadan is voorbij, dan mag het gewoon.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je ook niet elke dag je kleren uittrekken en je met olie insmeren.
Anti-vergrijzing instromerquote:
Omdat ik geen getrouwde Hollander van begin 50 ben met 2 kinderen en een duffe kantoorbaan die er 'net' achterkomt dat hij toch wat anders isquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo probeer je het niet een keer uit?
Nee dat is geen synoniem ervan. Jij bent af.quote:
Ik ben begin 40.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat ik geen getrouwde Hollander van begin 50 ben met 2 kinderen en een duffe kantoorbaan die er 'net' achterkomt dat hij toch wat anders is
Tuurlijk wel, al die buitenlanders zijn racistisch.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is geen synoniem ervan. Jij bent af.
Das geen goede reden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat ik geen getrouwde Hollander van begin 50 ben met 2 kinderen en een duffe kantoorbaan die er 'net' achterkomt dat hij toch wat anders is
Alle buitenlanders terug naar het buitenland.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, al die buitenlanders zijn racistisch.
Mits goede uitkeringsvoorwaardenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle buitenlanders terug naar het buitenland.
Dat vraag ik toch niet?!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weet ik veel, ben 50 noch autochtoon.
'Zandachtige'.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ALLOCHTONEN en of Nederlanders van X komaf leren jullie kaaskoppen het dan ook nooit.
Nee, jij bent een dikke Duitser van 65.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weet ik veel, ben 50 noch autochtoon.
'Persoon met een andere culturele komaf'quote:
quote:
http://krant.telegraaf.nl(...)reportages.homo.htmlquote:"We hebben een ligbad vol gejankt", zegt Rob (46) over de periode nadat hij zijn vrouw Sylvia (47) had verteld dat hij homoseksueel is. "Het is zo erg om iemand van wie je grenzeloos veel houdt zo'n verdriet te doen. Als er een pil bestond waardoor ik hetero zou worden, zou ik die direct nemen." Rob was doodsbenauwd dat Sylvia de benen zou nemen. Maar vijf jaar later zijn zij nog steeds bij elkaar. "Twintig jaar samen gooi je niet zomaar weg", zegt Sylvia.
Dit klinkt echt super gay.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
http://krant.telegraaf.nl(...)reportages.homo.html
Hahaha die Tem heeft nog minder tijd dan gedacht.
Dunne Hollanders onder de 65quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij bent een dikke Duitser van 65.
Eerste die ik opende was in het Duits.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan ook dit lezen?
https://wikileaks.org/akp-emails/
Toch fijn voor Rob.quote:Een vreselijke tijd volgde, zeggen beiden. Rob: "Het hek was van de dam, ik was niet meer te houden. Ik wilde alles uitproberen, tot leer en uniformen aan toe. Nu ben ik erachter dat ik op seksueel gebied van 'gewone' dingen houd."
Duhquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan ook dit lezen?
https://wikileaks.org/akp-emails/
Ga jij nou opeens de brave truus uithangen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Voelt niet zo goed om die emails te lezen ;P
De Turkenbrigade uit Rotterdam komt deze zomer naar je toe.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Voelt niet zo goed om die emails te lezen ;P
Nou serieusquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou opeens de brave truus uithangen?
Ja laat anderen ze maar uitspitten zodat we de samenvatting met smeuïge details kunnen lezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou serieus![]()
Al ligt die site plat maar toch
https://wikileaks.org/akp-emails/emailid/1quote:From:sektoreltanitim3028@msn.com
To: bilgi@akparti.org.tr
Date: 2015-10-07 01:32
Subject: 2015 TÜRKİYE ŞİRKET REHBERİ CDsi
------- 2015 TÜRKİYE ŞİRKET REHBERİ CDsi -------
SEKTÖREL TANITIM ÜRÜNÜ :
Fiyat --- 70 TL + KDV
2015 TÜRKİYE ŞİRKET REHBERİ CDsi Türkiye'deki firmaların iletişim bilgilerine ulaşabileceğiniz bir veri bankasıdır.
Bilgi bankamız 250 sektör kategorisine ayrılmış 300.000 firmanın kayıtlarından oluşmaktadır.
TÜRKİYE ŞİRKET REHBERİ
TOPLAM 300.000 Firmanın sektör, adres, telefon, faks, email ve kısa tanıtımlarından oluşmaktadır. Rehber Excel formatında dosyalardan oluşmaktadir.
Dosyalar sektör ve illere göre tasnif edilmiştir.
FORMAT :
300.000 Firmanın
- Firma İsmi
- Sektörü
- Şehri
- Adresi
- Telefonu
- Faksı
- Emaili
- Kısa Tanıtımı
KAPSAM :
81 il - 300.000 Firma - 250 Sektör
Ürünü edinmek için lütfen aşağıdaki REHBER SİPARİŞ FORMUNU sektorel_tanitim@aol.com email adresimize iletiniz. Mailinize 6 saat içinde yanıt verilecek olup, ürün adresinize paket fiyatı (70 TL + KDV) ödemeli olarak ücreti kapıda alınmak üzere tarafınıza teslim edilecektir.
------- REHBER SİPARİŞ FORMU -------
TÜRKİYE ŞİRKET REHBERİ ALICI İSİM VE ADRES :
TÜRKİYE ŞİRKET REHBERİ ALICI TELEFON :
ÜRÜN FİYATI : 70 TL + KDV
SİPARİŞ EMAİL ADRESİ : sektorel_tanitim@aol.com
ŞİRKET / MÜŞTERİ FATURA BİLGİLERİ
ŞİRKET ÜNVANI :
ŞİRKET VERGİ DAİRESİ :
ŞİRKET VERGI NO :
------------------------------------------------------------
SAYGILARIMIZLA,
. BEST SEKTÖREL TANITIM
sektorel_tanitim@aol.com
Bilgi listesinden çıkmak için lütfen sektorel_cikar@mynet.com adresine Remove başlıklı bir mail atınız.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:46 schreef LTVDK het volgende:
Hij loopt zeg maar best wel een beetje vast heel de tijd.
Stuur die 1337 vriendjes van je eens weg zodat ik gewoon kan zoeken.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stuur die 1337 vriendjes van je eens weg zodat ik gewoon kan zoeken.
Jij leest toch de telegraaf?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wollah als ik een kleurtje had gehad was dat banwaardig geweest vriend.
Zie je nou wel dat je gewoon een kaas bent.quote:
Zo zwart als de piet, HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je gewoon een kaas bent.
Ben je geen woenstijnrat?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo zwart als de piet, HAHAHAHAHAHAHA.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo zwart als de piet, HAHAHAHAHAHAHA.
'papa'.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar moet ik je dan voor uitschelden?
Baklakaas.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar moet ik je dan voor uitschelden?
zonde.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga jou niet voor papa uitschelden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je al een Turkse pokemon gevangen?
Ik werk gewoon enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar is nu toch helemaal geen tijd voor joh.
Zie je nou wel, het is gewoon een kaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |