quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:35 schreef Sjemmert het volgende:
Zijn er nog meer hier op Fok die hun locaties spoofen en zo ja waar zijn jullie geweest ? Ik ben gister naar Amsterdam en Londen geweest. In london stikte het van de Drowzee's. Zo vaak je hier een pidgey of rattata tegenkomt zo vaak loop je daar tegen Drowzee's aan. Vandaag ben ik door Boston aan het lopen maar de servers zijn een beetje brak op dit moment.
Vind ik niet. Sommige pokemon komen meer voor in andere delen van de wereld. Dus ze moeten nog steeds gezocht worden om er achter te komen welke pokemon waar in de wereld voorkomen. En je moet nog steeds kleine stappen maken van 50-400 meter om ze te kunnen vinden en niet geband te worden. Ik speel ook gewoon buiten waarschijnlijk nog meer dan ik spoof. Maar soms zit ik thuis en vraag ik me af wat voor pokemon ik in een woestijn kan vinden en dan spoof ik daarheen om erachter te komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:33 schreef Fleauris het volgende:
Toch een simpele vraag aan jou: Waarom?
Dit gaat toch compleet het doel voorbij van het vinden van Pokémon in de echte wereld? Ontzettend leuk natuurlijk dat je vanuit het comfort van je eigen huis overal mooie pokemon vandaan kan trekken maar dat is toch helemaal niet het aspect dat dit spel zo leuk maakt?
Ik heb een filmpje gezien waar dit gedaan werd. Ook wel gaaf inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:35 schreef Onnoman het volgende:
ik zat vandaag te denken aan een andere manier van spoofen.. door gebruik te maken van een drone.
Dan moet je uiteraard wel je android remote controle met je tablet ofzo
Ik kan hier prima mee omgaan: niet doen man. Het hele doel van het spel is rondlopen in de real world en Pokemon vinden. Om eropuit te gaan en te wandelen en medespelers te ontmoeten. Om dingen om je heen te zien die je niet eerder waren opgevallen. Dat draai je allemaal de nek om.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:31 schreef Sjemmert het volgende:
Beetje jammer weer dat er een hoop mensen hier niet mee om kunnen gaan. Ondanks het verzoek in de OP om dan maar weg te blijven moeten ze toch nog even hun afgunst laten blijken door te reageren. Jullie ordeel is 0 waard dus hou maar op mensen en blijf ontopic a.u.b.
En toch wordt dit simpelweg gedetecteerd, of heb je een wifi extender met verlengsnoer bij? Of hoe ga je verklaren dat je nooit via een andere zendmast, of IP, verbinding maakt over je 3/4G?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:38 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vind ik niet. Sommige pokemon komen meer voor in andere delen van de wereld. Dus ze moeten nog steeds gezocht worden om er achter te komen welke pokemon waar in de wereld voorkomen. En je moet nog steeds kleine stappen maken van 50-400 meter om ze te kunnen vinden en niet geband te worden. Ik speel ook gewoon buiten waarschijnlijk nog meer dan ik spoof. Maar soms zit ik thuis en vraag ik me af wat voor pokemon ik in een woestijn kan vinden en dan spoof ik daarheen om erachter te komen.
Ik weet wat het doel is en dat doe ik ook allemaal. Loop elke dag wel een paar rondjes door de buurt of ergens anders met vrienden, alleen of met mede pokemon trainers. Maar daarnaast verken ik ook andere delen van de wereld door te spoofen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:47 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik kan hier prima mee omgaan: niet doen man. Het hele doel van het spel is rondlopen in de real world en Pokemon vinden. Om eropuit te gaan en te wandelen en medespelers te ontmoeten. Om dingen om je heen te zien die je niet eerder waren opgevallen. Dat draai je allemaal de nek om.
Locatie bepaling op mijn geroote telefoon word enkel gedaan op gps. Gegevens van wifi en zendmasten kunnen niet gebruikt worden door de telefoon en de app. Dat ik er mee begon had ik dat niet ingesteld en toen ben ik inderdaad 2 keer verbannen voor een half uur. Sindsdien geen enkele problemen meer gehad en de bans zijn direct dus lijkt me dat ze nu niks meer zien. Misschien als ze in de toekomst permanente banwaves gaan houden dat ik geflagged ben maar dat zien we dan wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:49 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
En toch wordt dit simpelweg gedetecteerd, of heb je een wifi extender met verlengsnoer bij? Of hoe ga je verklaren dat je nooit via een andere zendmast, of IP, verbinding maakt over je 3/4G?
Onderschat niet wat Niantic heeft geleerd van Ingress, en welke security erop zit. Niet omdat het pokemon is, maar omdat ze het gewoon al hebben.
Heb je niet het gevoel dat je vals speelt?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:56 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik weet wat het doel is en dat doe ik ook allemaal. Loop elke dag wel een paar rondjes door de buurt of ergens anders met vrienden, alleen of met mede pokemon trainers. Maar daarnaast verken ik ook andere delen van de wereld door te spoofen.
Nee waarom ? Sowieso is het spel meer gericht op verzamelen dan op competitie vind ik. Als je wilt strijden om gyms zul je gewoon veel uren moeten maken en dan maakt het verder weinig uit of je spooft of loopt. In de meeste gyms zitten pokemon van veel hogere levels dan die ik heb. Ik heb misschien alleen wat meer diversiteit in mijn pokedex. En daarbij is de verdeling van pokemons ook niet helemaal eerlijk natuurlijk. In een grote stad kom je om de 100 meter een aantal pokemon tegen. Waar ik woon is dat eerder 1 pokemon om de 300-400 meter.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:03 schreef agter het volgende:
[..]
Heb je niet het gevoel dat je vals speelt?
Wauw level 27 nice ! Hoeveel van de 151 heb je er in je pokedex ?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:16 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ben level 27 inmiddels, uiteraard zonder spoofen. Heb erover gedacht om te gaan spoofen, zodat ik met de wereldtop mee kom die inmiddels al level 31 behaald hebben. Ik hou t topic even in de gaten, voor t geval ik echt vast begin te lopen. Pokemonvakanties gaan me net iets te ver, maar spoofen zie ik voorlopig ook als een van de laatste opties.
Er gaat geen data over GPS ....quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Locatie bepaling op mijn geroote telefoon word enkel gedaan op gps. Gegevens van wifi en zendmasten kunnen niet gebruikt worden door de telefoon en de app.
owwwwwwwwwwwwww jaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:38 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vind ik niet. Sommige pokemon komen meer voor in andere delen van de wereld. Dus ze moeten nog steeds gezocht worden om er achter te komen welke pokemon waar in de wereld voorkomen. En je moet nog steeds kleine stappen maken van 50-400 meter om ze te kunnen vinden en niet geband te worden. Ik speel ook gewoon buiten waarschijnlijk nog meer dan ik spoof. Maar soms zit ik thuis en vraag ik me af wat voor pokemon ik in een woestijn kan vinden en dan spoof ik daarheen om erachter te komen.
Door te spoofen haal jij bepaalde voordelen uit het spel wat een andere, eerlijke speler, niet heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee waarom ? Sowieso is het spel meer gericht op verzamelen dan op competitie vind ik. Als je wilt strijden om gyms zul je gewoon veel uren moeten maken en dan maakt het verder weinig uit of je spooft of loopt. In de meeste gyms zitten pokemon van veel hogere levels dan die ik heb. Ik heb misschien alleen wat meer diversiteit in mijn pokedex. En daarbij is de verdeling van pokemons ook niet helemaal eerlijk natuurlijk. In een grote stad kom je om de 100 meter een aantal pokemon tegen. Waar ik woon is dat eerder 1 pokemon om de 300-400 meter.
Ja en ? Dataverkeer is alleen voor het laden van de map en contact met de servers. Locatie bepaling gaat bij mij enkel op gps en dus niet met a-gps. Dus geen enkel probleem volgens mij. Met a-gps heb je zo een ban te pakken zonder zien ze vooralsnog niks. Als ik in de auto rond rijd en ik heb daar daar zo'n router met simcard in heb ik toch ook constant hetzelfde ip ?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:37 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Er gaat geen data over GPS ....
Je verplaatst je over het hele dorp/stad/land maar houdt wel het zelfde IP voor dataverkeer ...
Oke, en een ander haalt weer voordeel door in een grote stad te wonen. En een ander haalt voordeel door een pokestop op zijn huis te hebben. Kijk naar roadrunner, heeft op een "eerlijke" manier lvl27 bereikt maar loopt nu vast doordat hij waarschijnlijk sommige pokemon niet kan vinden in NL. Dus als die verder wilt zal die dus de wereld over moeten reizen voor een spelletje. En ik heb geen voordeel tegenover jou hoor. Als jij meer speelt dan mij zijn je sterkste pokemon alsnog sterker dan die van mij. Maarja helemaal zuiver is het natuurlijk ook niet dat snap ik ook wel. Ik geef daar alleen weinig om aangezien dit spel toch niet echt competitie gericht is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:57 schreef agter het volgende:
[..]
Door te spoofen haal jij bepaalde voordelen uit het spel wat een andere, eerlijke speler, niet heeft.
Dus ja. Ik vind het oneerlijk. Het is gewoon cheaten. Want jij bent niet op die andere locatie.
Nog niet nee. Regels zijn regels en dit valt daar buiten. En als het spel gemaakt is dat je ze (nu) nog niet allemaal kunt krijgen dan deal je daar maar lekker mee i.p.v. een triesterd te zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:29 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Oke, en een ander haalt weer voordeel door in een grote stad te wonen. En een ander haalt voordeel door een pokestop op zijn huis te hebben. Kijk naar roadrunner, heeft op een "eerlijke" manier lvl27 bereikt maar loopt nu vast doordat hij waarschijnlijk sommige pokemon niet kan vinden in NL. Dus als die verder wilt zal die dus de wereld over moeten reizen voor een spelletje. En ik heb geen voordeel tegenover jou hoor. Als jij meer speelt dan mij zijn je sterkste pokemon alsnog sterker dan die van mij. Maarja helemaal zuiver is het natuurlijk ook niet dat snap ik ook wel. Ik geef daar alleen weinig om aangezien dit spel toch niet echt competitie gericht is.
Dat is niet waar. Nieuwe Pokémon vangen geeft je een 500EXP boost; je levelt dus veel sneller. Op hogere levels kom je hogere CP Pokémon tegen, dus je behaalt wel degelijk een oneerlijk voordeel. Zeker in je eigen regio (waar je waarschijnlijk op den duur gyms zal proberen te pakken), omdat daar iedereen op het regionale niveau zit (tenzij ze ervoor willen reizen).quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:29 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Oke, en een ander haalt weer voordeel door in een grote stad te wonen. En een ander haalt voordeel door een pokestop op zijn huis te hebben. Kijk naar roadrunner, heeft op een "eerlijke" manier lvl27 bereikt maar loopt nu vast doordat hij waarschijnlijk sommige pokemon niet kan vinden in NL. Dus als die verder wilt zal die dus de wereld over moeten reizen voor een spelletje. En ik heb geen voordeel tegenover jou hoor. Als jij meer speelt dan mij zijn je sterkste pokemon alsnog sterker dan die van mij. Maarja helemaal zuiver is het natuurlijk ook niet dat snap ik ook wel. Ik geef daar alleen weinig om aangezien dit spel toch niet echt competitie gericht is.
Zoals ik al zei zitten hier in de gyms bijna altijd hogere cp pokemon dan ik heb. Die 500xp per pokemon valt echt te verwaarlozen in het totale plaatje. Zonder te spoofen had ik nu misschien 10-15 pokemon minder in mijn pokedex wat neerkomt op een kleine 5000-7500xp tegenover de 200.000+xp die ik ondertussen heb vergaard. Verreweg het meeste xp wordt verdiend door te evolueren met lucky eggs. Er zijn zat mensen die die lucky eggs kopen van echt geld. Dat zou volgens jou dus ook oneerlijk zijn ?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Nieuwe Pokémon vangen geeft je een 500EXP boost; je levelt dus veel sneller. Op hogere levels kom je hogere CP Pokémon tegen, dus je behaalt wel degelijk een oneerlijk voordeel. Zeker in je eigen regio (waar je waarschijnlijk op den duur gyms zal proberen te pakken), omdat daar iedereen op het regionale niveau zit (tenzij ze ervoor willen reizen).
Je verknalt juist op deze manier iets prachtigs aan het spel: de interactie met andere trainers.
Om die te kunnen gebruiken moet je nog altijd de deur uit om Pokémon te vangen. Dat doe jij niet. Wat jij (deels) doet is op je zolderkamer zitten spelen en vervolgens je exotische Pokémon laten zien aan alle mensen die wel eerlijk willen spelen. Of wil je zeggen dat je het geheim houdt als je een Tauros gevangen hebt? Als je op je zolderkamertje Pokémon wilt tegenkomen die je in Nederland niet 'kunt' tegenkomen (terwijl er geen region specific Pokémon zijn, dus dat is sowieso bullshit), moet je een (3)DS kopen en een Pokémon gamecartridge.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zoals ik al zei zitten hier in de gyms bijna altijd hogere cp pokemon dan ik heb. Die 500xp per pokemon valt echt te verwaarlozen in het totale plaatje. Zonder te spoofen had ik nu misschien 10-15 pokemon minder in mijn pokedex wat neerkomt op een kleine 5000-7500xp tegenover de 200.000+xp die ik ondertussen heb vergaard. Verreweg het meeste xp wordt verdiend door te evolueren met lucky eggs. Er zijn zat mensen die die lucky eggs kopen van echt geld. Dat zou volgens jou dus ook oneerlijk zijn ?
Je kijkt veelste zwart wit. Ik heb ook genoeg interactie met andere spelers op straat gehad. Dat ik wel eens spoof wil niet zeggen dat ik het nooit buiten op straat speel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Om die te kunnen gebruiken moet je nog altijd de deur uit om Pokémon te vangen. Dat doe jij niet. Wat jij (deels) doet is op je zolderkamer zitten spelen en vervolgens je exotische Pokémon laten zien aan alle mensen die wel eerlijk willen spelen. Of wil je zeggen dat je het geheim houdt als je een Tauros gevangen hebt? Als je op je zolderkamertje Pokémon wilt tegenkomen die je in Nederland niet 'kunt' tegenkomen (terwijl er geen region specific Pokémon zijn, dus dat is sowieso bullshit), moet je een (3)DS kopen en een Pokémon gamecartridge.
Zolang je alles goed ingesteld heb zien ze het niet. De 2 keer dat ik verbannen ben was omdat de instellingen niet goed stonden waardoor ik soms terug werd gezet op mijn echte locatie welke 30 km uitelkaar lag. Voor reizen naar het buitenland geld dat je de vlucht tijden van vliegtuigen aan moet houden. Dus bijv naar londen is hooguit uurtje of anderhalf vliegen. Dus app afsluiten voor anderhalf of 2 uur voordat je jezelf naar london spooft.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vraagje, als ik spoof naar een locatie +- 1km van mn huis vandaan waar ik zo nu en dan ook ben geweest, zien ze dat dan gelijk? Ik heb geen stop in de directe omgeving en wil wel wat pokéballs hebben zo nu en dan.
Zet even een lure voor alle zieke kinderen dan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vriendin ligt ziek in het ziekenhuis. Ze kan nu mooi op haar favoriete pokéstop staan
Op FOK! wordt het delen/verspreiden/uitleggen ervan niet toegestaan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:37 schreef Fe2O3 het volgende:
Och bans gaan in waves net als bijv. op battle.net , zodra de eerste wave hit zullen we zien wie goed genoeg spooft
Maar wat hierboven gezegd wordt, hoe is de policy mbt python scripts?
Awww :/ En spoofen wel!quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:40 schreef Unites het volgende:
[..]
Op FOK! wordt het delen/verspreiden/uitleggen ervan niet toegestaan.
Ziekenhuis Deventer heeft maar 1 Pokestop, bij de ingang, buiten bereik van de zieke mensen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zet even een lure voor alle zieke kinderen dan.
En sterkte uiteraard, niks ernstigs hopelijk?
Ik heb nu een site gevonden die de pokemon in de buurt live op een map toont. Maar blijkbaar ben ik niet de enige nu op die site, krijgquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net even voor een maat gekeken wat er in zijn dorpje zat. Ik snap wel dat jullie spoofing gebruiken. Amper Pokestops, amper gyms, maar ook nog eens amper Pokemon!
oh mag ik een linkje? Dat vind ik leuk!quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb nu een site gevonden die de pokemon in de buurt live op een map toont. Maar blijkbaar ben ik niet de enige nu op die site, krijg
constant time out errors nu. Maar zag een krabby in de buurt. Ben er even heen gelopen en inderdaad zat ie daar.
Weet niet zeker of ik hem mag posten want de mods zijn nogal vaag mbt dit soort zaken. Ik stuur je een pm. Maar op dit moment heeft de site een beetje moeite met de vele bezoekers dus werkt het nog niet echt lekker.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:11 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
oh mag ik een linkje? Dat vind ik leuk!
Nou ja, ik zou best illegaal mezelf op een plek zetten waar 2 pokestops zijn om een tijdje pokeballen te verzamelen. Als je het ook met geld kan kopen en je doet het op een andere manier, vind ik het niet oneerlijk of vals spelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:42 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Nog niet nee. Regels zijn regels en dit valt daar buiten. En als het spel gemaakt is dat je ze (nu) nog niet allemaal kunt krijgen dan deal je daar maar lekker mee i.p.v. een triesterd te zijn
Kom uit je stoel en ga gewoon lopen of speel het niet
quote:Beste Pokémon Trainers van FOK!,
enkele dagen geleden kondigden we aan via een mededeling dat het verspreiden van cheats voor Pokémon GO verboden werd op FOK!
Aan de hand van jullie feedback hebben we na opnieuw overleg besloten om het delen van dergelijke zaken tóch toe te staan. Dit moet echter alsnog wel in één centraal topic gebeuren.
Let er wel op dat het gebruik van cheats alsnog kan leiden tot een verbanning op Pokémkon GO!
Excuses voor het ongemak!
Groet, Unites en picodealion
quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:58 schreef over_hedge het volgende:
Moet voor phyton script ff apart topic komen denk ik. Is heel wat anders dan gps spoofing
quote:Aan de hand van jullie feedback hebben we na opnieuw overleg besloten om het delen van dergelijke zaken tóch toe te staan. Dit moet echter alsnog wel in één centraal topic gebeuren.
Dan de tt aanpaasenquote:
Ik zou ff met de mods overleggen in FB. Ik denk dat het handig is hier een centraal cheattopic van te makenquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:58 schreef over_hedge het volgende:
Moet voor phyton script ff apart topic komen denk ik. Is heel wat anders dan gps spoofing
Lokquote. Bezwaar als we hier een centraal cheat topic van maken waar ook de scripts in besproken worden?quote:
Oeh, dan ben ik benieuwd wat voor cheats er zijn die ik niet kenquote:
Is dat dezelfde site waarvoor mensen jou coördinaten stuurde en jij daarop een kaartje toonde?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://pokeradar-map.herokuapp.com/static/index.html
Voor mensen die de pokemon in hun buurt willen zien. Even een pokemon trainer account aanmaken en een paar keer herladen.
O ik zie nu dat het een spoof topic is...![]()
Nope dit is gewoon een hosted versie van dat python script.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:19 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Is dat dezelfde site waarvoor mensen jou coördinaten stuurde en jij daarop een kaartje toonde?
Ik zie ook maar 200 meter. Zie alleen maar Pidgeys en Weedles. Zou graag willen weten wat bij ons in het dorp allemaal zit.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:32 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg ook alleen maar de melding dat die niets kan vinden. En hij schijnt ook maar op 200 meter te zoeken. Maar ik krijg python zelf niet aan de praat als complete digibeet.
Is er ook een soortgelijk iets die spawnpoints toont?quote:
Werkt best goed. Behalve dat ik nu een soft ban hebquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
http://www.ownedcore.com/(...)-nox-pokemon-go.html
Geeft een goede uitleg hoe je Pokémon GO kan spelen op je laptop in een android emulator. Tot nu toe gebruik ik het alleen voor het aanvullen van Pokéballs bij de stop 1km verderop.
pokevision.com en dan handmatig je locatie aanklikken. Om de 30 seconde kan je hem refreshen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:55 schreef Rambow het volgende:
[..]
Bij mij laadt hij mijn locatie niet, of duurt het gewoon heel lang?
Horsea gevonden.quote:
Is inderdaad een goed alternatief voor die 3 stappen bugquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Horsea gevonden.![]()
Zo vind ik het spel veel toffer. Toch de deur uit en de toffere Pokemon zoeken. En niet alleen maar doelloos rondjes lopen voor Weedles.
Ach. eevee laten evolueren is waarschijnlijk toch een beter plan qua cpquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zag een Vaporeon op mn map, wij keihard fietsen ernaar toe.
Net te laat
Dit zijn de spawns die komen uit de server zelf. Spawns uit incense, lures en je eigen apparaat (elk uur eentje) pakt die nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:20 schreef Rambow het volgende:
Helemaal accuraat is het niet toch? ik vind veel pokemon die er niet eens op staan
Ah op die manier!quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dit zijn de spawns die komen uit de server zelf. Spawns uit incense, lures en je eigen apparaat (elk uur eentje) pakt die niet
Geen idee, zal vast een reden voor zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:42 schreef Rambow het volgende:
[..]
Ah op die manier!
Weet je ook hoe het kan waarom soms ineens een pokemon verschijnt met nog maar een paar minuten ook als je steeds refreshed? Is niet elke pokemon even lang aanwezig?
Hoe maak je zo'n app?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:47 schreef Fe2O3 het volgende:
In plaats van met een overloaded website kutten, is een eigen app veul handiger
[ afbeelding ]
Dat pantoffelbeestje zat trouwens waar op de 1e dag ook een digitale kip zat!
Kabuto is like;quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:47 schreef Fe2O3 het volgende:
[ afbeelding ]
En waar vind je die appquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:47 schreef Fe2O3 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die hun eigen IP en account gebruiken. Zie hier ze bannen dus welquote:Account is not yet active, please redirect.
Exception in thread search_thread:
Traceback (most recent call last):
Exception: [-] Wrong username/password
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.◢◤
quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:47 schreef Oversight het volgende:
Er zijn nog steeds verboden plaatsen in Nederland, en soms is het verstandiger om daar virtueel op zoek te gaan dan die plaatsen daadwerkelijk te betreden,...
...Maar het blijft een dilemma natuurlijk.
Verstoppen van die plaatsen is niet simpel:
Zijn daar pokestops of gyms dan? Anders begrijp ik niet helemaal waarom je een teksje van de koude oorlog in een Pokémon topic plaatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:57 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zijn daar pokestops of gyms dan? Anders begrijp ik niet helemaal waarom je een teksje van de koude oorlog in een Pokémon topic plaatst
Al doet die Pokevision volgensmij hetzelfde als het python scriptje. Het werkt in ieder geval wel goed om bepaalde spawnpunten te vinden, die je dan alsnog real life kan bezoeken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:37 schreef Fe2O3 het volgende:
Och bans gaan in waves net als bijv. op battle.net , zodra de eerste wave hit zullen we zien wie goed genoeg spooft
Maar wat hierboven gezegd wordt, hoe is de policy mbt python scripts?
Maintenance...quote:
Hoezo word je niet gebanned dan? Ik zit nu in sydney maar heb gelijk al een softban te pakken. Ik speel op mijn pc en kan wel gewoon rondlopen maar ik kan geen pokemons vangen of pokestops openen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:35 schreef Sjemmert het volgende:
Zijn er nog meer hier op Fok die hun locaties spoofen en zo ja waar zijn jullie geweest ? Ik ben gister naar Amsterdam en Londen geweest. In london stikte het van de Drowzee's. Zo vaak je hier een pidgey of rattata tegenkomt zo vaak loop je daar tegen Drowzee's aan. Vandaag ben ik door Boston aan het lopen maar de servers zijn een beetje brak op dit moment.
Je moet het wel logisch houden en vooral NIET teleporten. Zo is het vrij onlogisch als je op het ene moment in Australië zit, om vervolgens een uur later in Londen te zitten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo word je niet gebanned dan? Ik zit nu in sydney maar heb gelijk al een softban te pakken. Ik speel op mijn pc en kan wel gewoon rondlopen maar ik kan geen pokemons vangen of pokestops openen.
Ik ben alleen in sydney geweest tot nu toe. Maar ik kan alweer spelen. ;squote:Op donderdag 21 juli 2016 21:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je moet het wel logisch houden en vooral NIET teleporten. Zo is het vrij onlogisch als je op het ene moment in Australië zit, om vervolgens een uur later in Londen te zitten.
Wat heb je dan zoal gedaan? Mijn vriendin is gisteren en vandaag in Enschede, Deventer en Amsterdam geweest. Ze heeft NIET geteleport, veelal rustig gelopen en vooral een logisch tijdpad gedaan. Zo kan je niet in een half uurtje van Enschede naar Amsterdam.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben alleen in sydney geweest tot nu toe. Maar ik kan alweer spelen. ;s
Ik heb 1x de coordinaten van sydney ingesteld omdat dat een goeie spoof locatie bleek te zijn. Daar ben ik nu gewoon pokestops aan het farmen en wat pokemons vangen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat heb je dan zoal gedaan? Mijn vriendin is gisteren en vandaag in Enschede, Deventer en Amsterdam geweest. Ze heeft NIET geteleport, veelal rustig gelopen en vooral een logisch tijdpad gedaan. Zo kan je niet in een half uurtje van Enschede naar Amsterdam.
Lees het nu pas maar is prima hoor geen enkel probleem.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Lokquote. Bezwaar als we hier een centraal cheat topic van maken waar ook de scripts in besproken worden?
Er zit een geautomatiseerd systeem in. Als je naar sydney of naar een andere verre locatie wilt spoofen dan moet je de vluchtduur van vliegtuigen aanhouden. Bijv als je naar New York wilt, wat ongeveer 7 uur vliegen is, dan moet je de app voor minimaal 7 uur lang afsluiten voordat je jezelf daar heen kunt spoofen zonder direct een ban te krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo word je niet gebanned dan? Ik zit nu in sydney maar heb gelijk al een softban te pakken. Ik speel op mijn pc en kan wel gewoon rondlopen maar ik kan geen pokemons vangen of pokestops openen.
Zo ver ik weet nog niet. Maar perm bans komen meestal in waves. Dus als je geflagged bent kan je later alsnog een ban oplopen. Eigen risico dus.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:42 schreef b0ef het volgende:
Zij nog geen permanente band uitgedeeld toch? Zit nu met een tweede account in de US, waar overal lure modules aanstaan. Twijfel om met mijn eerste account in te loggen..
Bans gaan in waves, en weinig mensen vliegen om de week naar een ander landquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:42 schreef b0ef het volgende:
Zij nog geen permanente band uitgedeeld toch? Zit nu met een tweede account in de US, waar overal lure modules aanstaan. Twijfel om met mijn eerste account in te loggen..
Via NOX? Hier werkt dat echt bagger. Ik beweeg met enorm veel lag.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:42 schreef b0ef het volgende:
Ja want dat is ook echt werk wat met de hand moet gebeurenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:34 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik geloof niet dat ze officiele bans uit gaan delen. 100 miljoen gebruikers even gaan controleren is bij voorbaat kansloos.
Ip zegt niets, als je bijvoorbeeld gebruik maakt van een corporate gateway kan dat in 5 continenten altijd het zelfde zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:23 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Bans gaan in waves, en weinig mensen vliegen om de week naar een ander land
Om door de automatische controles te komen moet je in ieder geval met vluchtduur + wat meer uren werken. Alleen blijft dat IP adres gewoon uit Nederland komen, en staat die GSP wel in New York ... das een heel lang verlengsnoer he
Sowieso zal bij elke handmatige check naar je ban direct duidelijk zijn dat hij terecht is.
Want zakenlui vliegen elke week/paar dagen naar een andere leuke toeristische spot, om daar pokemon te gaan spelen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ip zegt niets, als je bijvoorbeeld gebruik maakt van een corporate gateway kan dat in 5 continenten altijd het zelfde zijn.
Met de tijd knallen ze er wat Machine Learning over heen, en dan vissen ze iedereen die duidelijk cheat eruit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:19 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Want zakenlui vliegen elke week/paar dagen naar een andere leuke toeristische spot, om daar pokemon te gaan spelen?gezien het tijdsverschil ook nog eens midden in de nacht ed. ? Mja ..
Ik moet altijd naar fabriekenen dan ook nog es naar de zelfde 5 a 6 locaties wereldwijd.
En natuurlijk gaan ze bannen, net als in ingress. Misschien niet direct, de enige player - player interactie is nu gyms. Maar als ze meer pokemons toevoegen, player battles etc... (dus meer player - player interactie) dan wordt het effect van vals spelen ook veel groter. De automatische softbans zijn imho al duidelijke indicatie dat ze gaan handhaven straks. Natuurlijk glippen er mensen doorheen.
De tijd zal het leren, voorlopig heeft Niantic het veel te druk met de zooi uberhaupt draaiende te houden :/ TS weer down hier ...
Gewoon een query op de data loslaten die gekkigheden noteert van GPS plekken en tijden en je hebt 90% al te pakken. Als het dan per ongeluk iemand is die teleportatie heeft uitgevonden zien ze het dan wel weer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:34 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik geloof niet dat ze officiele bans uit gaan delen. 100 miljoen gebruikers even gaan controleren is bij voorbaat kansloos.
Zo moeilijk is het idd niet. ze weten van ongeveer elk wifi access point ter wereld wat daarvan de locatie is (daarom wordt het ook gebruikt voor locatiebepaling). Even je 'huiswifi' crosschecken met de locatie data van pokemon et voila.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een query op de data loslaten die gekkigheden noteert van GPS plekken en tijden en je hebt 90% al te pakken. Als het dan per ongeluk iemand is die teleportatie heeft uitgevonden zien ze het dan wel weer.
Als je database spatial queries ondersteunt is dat een eitje en in een paar minuten te schrijvenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een query op de data loslaten die gekkigheden noteert van GPS plekken en tijden en je hebt 90% al te pakken. Als het dan per ongeluk iemand is die teleportatie heeft uitgevonden zien ze het dan wel weer.
IP databases zijn daarvoor te onnauwkeurig, in verleden paar keer meegewerkt, maar je kan daar niet blind op vertrouwen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het idd niet. ze weten van ongeveer elk wifi access point ter wereld wat daarvan de locatie is (daarom wordt het ook gebruikt voor locatiebepaling). Even je 'huiswifi' crosschecken met de locatie data van pokemon et voila.
Je kunt spoofen wat je wil, maar je moet verdomd consequent zijn ermee wil je niet door de mand vallen.
Op gewone telefoons werkt het niet inderdaadquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
Werkt het spoofen uberhaupt nog wel? Dacht te lezen dat na de laatste PoGo update je altijd de melding "Failed to detect location" blijft houden wanneer je optie Mock location is aangevinkt.
Met als gevolg duizenden mailtjes met onterechte bansquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja want dat is ook echt werk wat met de hand moet gebeuren
Je moet dan ook mock mock geinstalleerd hebben. En daar moet je je telefoon voor rooten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
Werkt het spoofen uberhaupt nog wel? Dacht te lezen dat na de laatste PoGo update je altijd de melding "Failed to detect location" blijft houden wanneer je optie Mock location is aangevinkt.
Hoe zie je überhaupt dat je een softban hebt (gehad)?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Via NOX? Hier werkt dat echt bagger. Ik beweeg met enorm veel lag.
Maat van me heeft wel een softban gehad trouwens.
Lekker boeiend, daarnaast kun je de marge vrij hoog houden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:51 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Met als gevolg duizenden mailtjes met onterechte bans
Pokestops geven geen cadeautjes en er zijn geen ballen om mee te gooien. Gym kun je ook niks.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoe zie je überhaupt dat je een softban hebt (gehad)?
Omdat je vals speelt?quote:
Je kunt wel gooien, de pokemon vluchten alleen meteen weg nadat je ze de eerste keer in de bal hebt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Pokestops geven geen cadeautjes en er zijn geen ballen om mee te gooien. Gym kun je ook niks.
Ik ga het denk ik ook gebruiken maar gewoon in de buurt dan. Denk ik? ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:07 schreef jogy het volgende:
Ik denk dat je er wel mee weg kan komen als je gewoon op je luie bank net doet alsof je in de buurt aan het wandelen bent. In mijn buurt heb ik een zooi pokestops en gyms en zou redelijkergewijs 5 rondjes kunnen lopen zeg maar.
Fatwa, jwzquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de mening is van DENK.
Ik zou het risico op een ban niet nemen voor dat kleine voordeel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik ook gebruiken maar gewoon in de buurt dan. Denk ik? ik weet het nog niet.
2 vrienden van mij gebruiken het sinds deze week. Ze gebruiken een hack die je automatisch voor het inlogscherm de plaats bepaald(in hun geval New York, Central Park) wanneer ze gaan switchen wachten ze een dag dan loggen ze met de gewone app in Nederland in. Dit kan wel slim zijn aangezien er binnen het systeem wel een cooldown is voor bepaalde landen voor spelers die op reis gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zit nu al 2 dagen in australie ofzo en niks aan de hand
de dichtheid van pokestops en lures is echt bizar
Zo doe ik het ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
2 vrienden van mij gebruiken het sinds deze week. Ze gebruiken een hack die je automatisch voor het inlogscherm de plaats bepaald(in hun geval New York, Central Park) wanneer ze gaan switchen wachten ze een dag dan loggen ze gewoon met de gewone app in Nederland in.
Wat een jankerd. Snel naar de prof sturen 😂quote:Op zondag 24 juli 2016 01:30 schreef colastroop het volgende:
Ik liet deze topic net aan mijn pikachu zien..
[ afbeelding ]
Dan moest ingress maar meer portals maken bij de plekken waar er niet 1 pokestop te vinden is. Voor deze mensen kan ik het wel begrijpen en dan heb ik het nog niet eens over de groep die niet eens kunnen lopen.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:00 schreef MPC60 het volgende:
Toch begrijp ik niet dat FOK dit topic toe laat, warez mag je niet bespreken, illegale voetbalstreams mag je niet bespreken maar hoe je een compleet spel om zeep helpt met je gecheat mag blijkbaar wel?
Het is niet illegaal, in tegenstelling tot je andere voorbeelden. Klachten hierover mogen in het feedbacktopic. Vanaf hier dus weer ontopic.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:00 schreef MPC60 het volgende:
Toch begrijp ik niet dat FOK dit topic toe laat, warez mag je niet bespreken, illegale voetbalstreams mag je niet bespreken maar hoe je een compleet spel om zeep helpt met je gecheat mag blijkbaar wel?
Dit is een mogelijkheid, echter teleporteert mijn telefoon soms ook. Op het ene moment zit ik lekker in deventer om soms het signaal te verliezen en 50km verderop te staan om vervolgens weer terug te schieten. Met de Tom Tom is dit soms net zo. Dus op die manier wordt het lastig voor ze.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Removed, heb je nog een apk?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geen idee of het echt spoofen is, maar er is nu een app die voor jou checkt of er Pokemon in je omgeving zitten, zodat je niet elke keer de PokemonGo app aan hoeft te slingeren:
https://www.reddit.com/r/(...)_out_my_new_app_and/
In de Google Play Store "Notifications for Pokemon Go" van Apptastic!.quote:
https://play.google.com/s(...)notify.pokenotifyappquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In de Google Play Store "Notifications for Pokemon Go" van Apptastic!.
Bij mij werkt het iig nog niet geweldig.
Kan bijna niet. Geen spoof gebruikt?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:16 schreef TheTraveler het volgende:
Volgens mij heb ik een softban te pakken door het gebruik van Pokevision, iemand dit al eerder gehad?
Ik heb niet gespoofd, alleen maar rondjes gefietst <20 k/m/u en regelmatig een stoplicht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan bijna niet. Geen spoof gebruikt?
Daar bannen ze ook niet voor. Ik doe dagelijks in de trein mijn Pokémon administratie (slachtenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:23 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Ik heb niet gespoofd, alleen maar rondjes gefietst <20 k/m/u en regelmatig een stoplicht.
Heb wel gehoord dat iemand een ban had doordat ie 2x was ingelogd. Misschien had je zoiets dergelijks.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:35 schreef TheTraveler het volgende:
Misschien flipte de app dan twee keer, tot twee maal gooide ik een Pokeball en kwam ik meteen weer terug op de kaart met mijn poppetje.
2x ingelogd, hoe zou dat werken dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb wel gehoord dat iemand een ban had doordat ie 2x was ingelogd. Misschien had je zoiets dergelijks.
Maargoed softban gaat wel weer over
Op een telefoon je spel aan hebben laten staan en vervolgens op een ander toestel inloggen dat ergens anders is. Komt eigenlijk neer op spoofing, ook al kan het per ongeluk zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:39 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
2x ingelogd, hoe zou dat werken dan?
Ging de hele middag prima, lijkt me niet dat mijn IPad die thuis ligt na twee uur opeens wel actief wordt? Enfin, ik zet hem volgende keer wel helemaal uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op een telefoon je spel aan hebben laten staan en vervolgens op een ander toestel inloggen dat ergens anders is. Komt eigenlijk neer op spoofing, ook al kan het per ongeluk zijn.
Ik spoof heel Sidney door met pokevision en heb tot nu toe nergens last van maar ik speel op nox.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:42 schreef playirelia het volgende:
Mijn bluestacks account waarmee ik op de pc speel wordt om een aantal uur soft banned, terwijl ik alleen rond loop in new york central park. Iemand ook dit probleem?
heb je voor fake gps, root nodig?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef Kn0x het volgende:
Zijn er nog manieren om te spoofen zonder dat je je telefoon moet rooten? Heb al verscheidene tactieken geprobeerd maar overal heb je root voor nodig. Is er geen tool die je op je PC kan installeren waarmee je je telefoon kan spoofen?
Als je het 2x typt krijg je 2 tegelijk!quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:23 schreef mergbot het volgende:
Als je WIMPYWIMPYWIMPY typt krijg je een snorlax onder je gespawned.
Haha of een grimer als je te hard perst....quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:31 schreef mergbot het volgende:
En als je je mond dichthoud, gaat blazen en heel hard gaat persen komt er een diglet.
Je zal altijd een geroote telefoon nodig hebben. De enige manier om je lokatie te spoofen zonder root is door in je settings mock loacations aan te zetten. En pokemon Go is zo beveiligd dat het niet werkt als mock locations aanstaat. Pas als je telefoon geroot is kun je spoofen zonder mock locations aan te zetten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef Kn0x het volgende:
Zijn er nog manieren om te spoofen zonder dat je je telefoon moet rooten? Heb al verscheidene tactieken geprobeerd maar overal heb je root voor nodig. Is er geen tool die je op je PC kan installeren waarmee je je telefoon kan spoofen?
http://en.bignox.com/pokemongoquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:49 schreef Baas_bas het volgende:
Hoezo heet dit cheaten? Emulaten is toch geen cheaten?
Ik heb die shit gedownload voor de computer alleen snap ik de controls niet, en hoe stel je de gps in? Ik kan wel rondlopen maar heb geen idee in welke plaats ik ben. Wil zegmaar gewoon hier beginnen
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:19 schreef Aloria het volgende:
[..]
http://en.bignox.com/pokemongo
Als je deze download zit er een gps cheat bij, dus gewoon op de map klikken waar je heen wil en klaar. Als je pokevision erbij gebruikt teleport je gewoon naar de pokemons toe die je nog niet hebt. Dat is cheaten, je loopt gewoon met wasd en je gooit je pokeballs gewoon met je muis.
Kun je een link geven naar een bot die werkt ik kreeg ze niet aan de praat.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:58 schreef Djurres het volgende:
Ik heb inmiddels op een aantal accounts wat botjes draaien. Gewoon eens zien hoe ver je kan gaan voordat je een ban krijgt.
Binnen 4,5u lvl 20.. Best bijzonder zeg maar..
Is er ook een optie dat je sneller kan lopen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:19 schreef Aloria het volgende:
[..]
Als je deze download zit er een gps cheat bij, dus gewoon op de map klikken waar je heen wil en klaar. Als je pokevision erbij gebruikt teleport je gewoon naar de pokemons toe die je nog niet hebt. Dat is cheaten, je loopt gewoon met wasd en je gooit je pokeballs gewoon met je muis.
Je kan ook op de map klikken ipv lopen. Dan loop je in feite sneller.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:27 schreef Fulceny het volgende:
[..]
Is er ook een optie dat je sneller kan lopen?
Kan je via nox geen pokestops pakken?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:19 schreef Aloria het volgende:
[..]
Is er niet. Doordat Niantic het systeem met de voetjes gaat herschrijven is pokevision down..quote:Op zondag 31 juli 2016 14:18 schreef Kokoswater het volgende:
Pokévision zorgde er voor diverse redenen voor dat ik nog wat lol kon beleven aan deze app, maar nu zijn ze er mee gekapt en is mijn lol voorbij.
Weet/heeft iemand een goed alternatief voor Pokévision?
Geen idee niet geprobeerd, heb nu een bot lopen gaat geweldigquote:Op zondag 31 juli 2016 12:57 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
Kan je via nox geen pokestops pakken?
Nee, doordat wat Pokévision doet niet legaal is, is het down.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:39 schreef Djurres het volgende:
[..]
Is er niet. Doordat Niantic het systeem met de voetjes gaat herschrijven is pokevision down..
https://www.reddit.com/r/(...)_go_map_desktop_app/quote:Op zondag 31 juli 2016 14:18 schreef Kokoswater het volgende:
Pokévision zorgde er voor diverse redenen voor dat ik nog wat lol kon beleven aan deze app, maar nu zijn ze er mee gekapt en is mijn lol voorbij.
Geprobeerd, maar die laat nauwelijks Pokémon zien. Ook om de een of andere reden niet in de buurt waar ik woon, maar alleen in het centrum van de stad.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_go_map_desktop_app/
Moet je je location even veranderne en je moet hem even de tijd geven om te scannen. Je kan op scanned locations drukken om te kijken waar ie gebleven is. Heb het een tijdje geprobeerd en vond het wel geestig, maar haalt toch de lol er een beetje af als je zelfs kan zeggen dat ie je moet alerten als er bepaalde pokemon spawnen. Net nog ff gecheckt maar doet het primaquote:Op zondag 31 juli 2016 15:20 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar die laat nauwelijks Pokémon zien. Ook om de een of andere reden niet in de buurt waar ik woon, maar alleen in het centrum van de stad.
Zeker wel. Geen idee waarom je denkt dat dat niet zou kunnen. Het is gewoon pokemon go.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:57 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
Kan je via nox geen pokestops pakken?
Eerlijk gezegd lijk je me dan niet echt een geschikte gebruiker van Pokémon GO, als je alleen plezier kunt beleven aan iets als je kunt cheaten. Dit schiet compleet de essentie van het spel voorbij.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:18 schreef Kokoswater het volgende:
Tgaat er meer om dat tracking niet werkt in PoGo en pokevision een optie geeft om dit wel te doen. Al kan het gezien worden al cheatenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:25 schreef Unites het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijk je me dan niet echt een geschikte gebruiker van Pokémon GO, als je alleen plezier kunt beleven aan iets als je kunt cheaten. Dit schiet compleet de essentie van het spel voorbij.
Of je wel of niet cheat moet je natuurlijk zelf weten, maar Pokémon GO brengt ook op andere manieren 'lol', al is het alleen al het sociale aspect bijvoorbeeld.
Ik gebruikte Pokévision al een paar dagen om te kijken waar zeldzame Pokémon vlak bij mijn huis zaten. Zo heb ik een Machoke en een Porygon gevangen. Echter stonden beide Pokémon niet eens in mijn Nearby overzicht, ook niet toen ik er pal naast stond. Alleen Pidgey en Rattata. Dat de voetstapjes niet werken is tot daar aan toe, maar dat het Nearby overzicht ook niet klopt maakt het wel heel erg een "wild goose chase nu".quote:Op zondag 31 juli 2016 18:25 schreef Unites het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijk je me dan niet echt een geschikte gebruiker van Pokémon GO, als je alleen plezier kunt beleven aan iets als je kunt cheaten. Dit schiet compleet de essentie van het spel voorbij.
Of je wel of niet cheat moet je natuurlijk zelf weten, maar Pokémon GO brengt ook op andere manieren 'lol', al is het alleen al het sociale aspect bijvoorbeeld.
Hoeveel exp per uur dan?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:48 schreef Typisch het volgende:
Donderdagavond een extra accountje aangemaakt en een bot aangeslingerd en in Amerika zo nu en dan rond laten lopen. Hij is al level 21.
Paar dagen wachten en dan thuis aanzetten.. lijkt het net of je op het vliegtuig bent gestaptquote:Op maandag 1 augustus 2016 00:19 schreef Fe2O3 het volgende:
Met een bot is het helemaal makkelijk natuurlijk, je weet waar de stops zijn voor ballen en waar de pokemons zijn voor de 100xp minimaal ...
Maar wat hebbie er nu zelf aan, als je de bot niet thuis laat lopen kan je hem niet naar hier krijgen zonder een ban straks :p
Niantic deelt nu nog geen permbans uit. Je kan zonder problemen locatiespoofen en binnen een minuut tussen japan, amerika en australie hoppen. Als je namelijk continue 45 seconden aan een pokestop blijf hangen en blijf twisten word je unbannedquote:Op maandag 1 augustus 2016 00:19 schreef Fe2O3 het volgende:
Met een bot is het helemaal makkelijk natuurlijk, je weet waar de stops zijn voor ballen en waar de pokemons zijn voor de 100xp minimaal ...
Maar wat hebbie er nu zelf aan, als je de bot niet thuis laat lopen kan je hem niet naar hier krijgen zonder een ban straks :p
Volgens mij zijn er vrij veel bots teruggezet naar level 1.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:49 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een PTC account waar die bot voor heb aangeslingerd, maar als ik wil inloggen op Bluestacks of met Nox dan begin ik weer bij de professor.![]()
Iemand enig idee hoe ik dat kan fixxen?
Bijzonder dan, ik run er 20 en geen enkele terug gezet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er vrij veel bots teruggezet naar level 1.
Neuh, met mijn bot zelf doet hij het wel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er vrij veel bots teruggezet naar level 1.
Ja, alleen je account is teruggezet zeg je net..quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neuh, met mijn bot zelf doet hij het wel.
Het account kan ik wel gewoon draaien met mijn bot. Dat zeg ik dus helemaal niet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen je account is teruggezet zeg je net..
quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het account kan ik wel gewoon draaien met mijn bot. Dat zeg ik dus helemaal niet.
Ja, dus wel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:49 schreef Typisch het volgende:
maar als ik wil inloggen op Bluestacks of met Nox dan begin ik weer bij de professor.![]()
leuk manquote:Op maandag 1 augustus 2016 00:08 schreef Djurres het volgende:
[..]
Hoeveel exp per uur dan?
Ik doe binnen 3,5u een account van lvl 1 naar 22..
Inmiddels mn 'main cheat' lvl 33, heb iets van 16 snorlaxen boven de 2800cp.
Nog 4 pokemons en dan heb ik ze allemaal op de lvl 33..
Bergen aan Zee/Zee-aquariumquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:58 schreef Vermecelli het volgende:
Ik heb sinds een dag ook een GPS spoof lopen samen met Xcode. Ik heb alleen moeite om plekken te vinden waar Pokemons zitten die ik nog niet heb. Waar vinden jullie de 'zeldzamere' pokemons, bijv Vulpix, Rhyhorn, Growlithe, Koffing, enz?
Heb je wel de laatste update van Pokemon GO op Nox? Linkjequote:Op maandag 1 augustus 2016 21:32 schreef Puala het volgende:
Ik blijf bij nox een blauw scherm hebben waar ik mijn poppetje niet op zie. Wat doe ik verkeerd? Op mijn werklaptop vanmiddag draaide het zo, maar die liep continu vast
Deze werkt niet meer..? Krijg de volgende melding:quote:Op zondag 31 juli 2016 11:47 schreef Madhouse11 het volgende:
Gisteren via MyGObot in 3 uurtjes 8 levels omhoog en 30 nieuwe Pokémons (laten) vangen.
Te makkelijk zo, met hulp van Pokevision.
Die botjes zullen de reden zijn dat Pokevision aan banden gelegd wordt, de site zelf lijkt me geen bedreiging voor de game, eerder een toevoeging.
Jij bent goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:03 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Heb je wel de laatste update van Pokemon GO op Nox? Linkje
werkt alleen op new yorkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:10 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Skiplagged is een alternatief voor Pokevision momenteel, heeft niet alle info en de steden zullen hier meer aan hebben dan de mensen uit dorpen, maar het is toch iets... zie linkje in mijn handtekening
Er zijn ook gewoon Pokémon in Amsterdam en in andere steden te vinden hoor. (maar op drukkere tijden als men meer buiten is dan is er ook meer te vinden op de website)quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:59 schreef Aloria het volgende:
Mijn bot loopt, en hij loopt zelfs een vaste route door Sidney ben benieuwd laat hem de hele avond lekker lang doorlopen
Ondertussen al lvl 19 geworden en nog 34 minuten te gaan voor lvl 20![]()
Wat zijn de gegevens om in NL rond te lopen? Ik heb de coördinaten opgezocht maar volgens mij is de altitude dan nog steeds niet correct..quote:Op zondag 31 juli 2016 14:59 schreef Aloria het volgende:
Mijn bot loopt, en hij loopt zelfs een vaste route door Sidney ben benieuwd laat hem de hele avond lekker lang doorlopen
Ondertussen al lvl 19 geworden en nog 34 minuten te gaan voor lvl 20![]()
verkeerd heb gedaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:33 schreef Schuimpjes het volgende:
Bij wijze van test heb ik gisteren ook maar eens Necrobot geinstalleerd. Ik vraag me nu echt af wat ik sinds 6 juli verkeerd heb gedaan. Mijn account waarmee ik sindsdien 100km+ heb gelopen is nu level 23 en heeft 95 unieke Pokemon.
Die bot is na 24 uur al level 22 en heb nu al 70 unieke Pokemon.
Diep van binnen ben ik aan het huilen
Ik heb nog een -sd 10 toegevoegd aan mijn python scanner, maar lijkt wel of je dan ook veel minder ziet dan voor de 10 seconden wijziging.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:00 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Voor iemand met een post historie van 99% over consoles ...
Maargoe, scan tijd is weer verlengd, van 5 naar 10 seconden, als je nu te snel met een gewone client gaat mis je het meeste
Ik zie sowieso al afwijking tussen pokeminer en de scanner op mijn telefoon ; en pokeminer staat met 120 accounts ~40 vierkante KM te scannen, die zou alles moeten pakken, maar vind pas sommige pokemon na 2 of 3 passes ipv direct.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb nog een -sd 10 toegevoegd aan mijn python scanner, maar lijkt wel of je dan ook veel minder ziet dan voor de 10 seconden wijziging.
Ik doe niet anders. Maargoed, heb dan ook een service voor mensen die er fiks voor betalenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gebruikt iemand Pokesniper of vergelijkbaar? Ik weet niet goed hoe dat werkt. Leidt dat niet heel snel tot een softban?
Hoe werkt dat dan? Is het anders dan GPS Spoof? Want daar heb je zo een softban te pakken als je onrealistisch spooft. Met snipen vlieg je toch ook van locatie naar locatie?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:07 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik doe niet anders. Maargoed, heb dan ook een service voor mensen die er fiks voor betalen
Met quickspinning krijg je een unban,quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Is het anders dan GPS Spoof? Want daar heb je zo een softban te pakken als je onrealistisch spooft. Met snipen vlieg je toch ook van locatie naar locatie?
Waarom doe je het met stops? Dat is niet echt rendabel toch? Lijkt me vooral interessant voor sites als http://pokesnipers.com/ waar je precies weet waar de beste Pokemon zitten. Al lijkt die site nu net offline.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:27 schreef Djurres het volgende:
[..]
Met quickspinning krijg je een unban,
En dat ziet er zo uit.
[ afbeelding ]
Omdat je met stops alleen een softban weg kan halen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom doe je het met stops? Dat is niet echt rendabel toch? Lijkt me vooral interessant voor sites als http://pokesnipers.com/ waar je precies weet waar de beste Pokemon zitten. Al lijkt die site nu net offline.
Dus elke keer krijg je een softban die je weer ongedaan maakt? Klinkt behoorlijk lijp.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:09 schreef Djurres het volgende:
[..]
Omdat je met stops alleen een softban weg kan halen.
Kortom, ik snipe, spoof terug naar de locatie waar ik was, dichtsbijzijnde pokestop een quickspin en kan weer verder waar ik was gebleven
Hier krijg ik de melding:quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:33 schreef Schuimpjes het volgende:
Bij wijze van test heb ik gisteren ook maar eens Necrobot geinstalleerd. Ik vraag me nu echt af wat ik sinds 6 juli verkeerd heb gedaan. Mijn account waarmee ik sindsdien 100km+ heb gelopen is nu level 23 en heeft 95 unieke Pokemon.
Die bot is na 24 uur al level 22 en heb nu al 70 unieke Pokemon.
Diep van binnen ben ik aan het huilen
*edit* en niantic heeft ook eindelijk eens gecommuniceerd; hierin staat ook dat ze 3rd party access hebben geblokkeerd.quote:"The new API is encrypted. Before the bot developers can even begin to change their data structures, functions, arguments, etc, that are necessary to spoof a Go connection, they have to figure out what algorithm to use - if the salt (hash) can be detected or polled - and even then, they still have to update endless lines of code to guarantee a working connection. If anything comes out in 48 hours I will be honestly surprised, but expect many bugs. Even if you have a bot programatically set to send 10,000 requests, Niantic is putting a 10,000ms delay on each request. This means that the requests will be polled on Niantic's end, and placed in a global Que that updates every 10 seconds. Even if the API gets deciphered, decrypted, and restructured - Niantic will only respond to 1 request at a time, 10 seconds apart. Rendering your bot not only slower than walking, but useless paperweight." Source : Dev in another PokeGo related channel
En dit had niemand verwacht?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 07:54 schreef xeromorphic het volgende:
Op github staat bij een bot het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk meer verbaasd dat het zo lang heeft geduurdquote:
Dat het uberhaupt unencrypted was om mee te beginnen vond ik al apart, maar goed... stuje naiviteit aan hun kant wellicht.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:00 schreef xeromorphic het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk meer verbaasd dat het zo lang heeft geduurd
Spoofen van je locatie wel, het lokaliseren van Pokemons niet meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:00 schreef MPC60 het volgende:
Dus spoofen werkt niet meer? Nu nog al die cheaters bannen en ik geef het weer een kans.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 07:54 schreef xeromorphic het volgende:
Op github staat bij een bot het volgende:
[..]
*edit* en niantic heeft ook eindelijk eens gecommuniceerd; hierin staat ook dat ze 3rd party access hebben geblokkeerd.
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/aug2016-update/
Dat werkt nog gewoon, omdat die andere data gebruikt, niet de pokemon locaties.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:47 schreef picodealion het volgende:
Oei, werkt PokeAdvisor dan nog wel?
Linkje? Ergens op Reddit gelezen?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:09 schreef Lastpost het volgende:
En de eerste devver heeft het alweer voor elkaar om een script te laten draaien. Kwestie van tijd dus voor de rest er ook achter komt.
Het is niet alsof je dit überhaupt geheim kan houden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:56 schreef Argo het volgende:
Bedankt man, bedankt verspreid dit vooral..Fuck ik doe dit al sinds voor de launch maar jammer dat nu iedereen het weet.
Meen je dit nou?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:56 schreef Argo het volgende:
Bedankt man, bedankt verspreid dit vooral..Fuck ik doe dit al sinds voor de launch maar jammer dat nu iedereen het weet.
Dit dus, linkje iemand?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Linkje? Ergens op Reddit gelezen?
Welke "client" bedoel je precies? Is dit zo'n bot die alles voor je doet of locate deze de pokemon + locaties?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Het enige wat nu werkt is een client. Niemand heeft iets werkend wat niet de client is.
Hij bedoelt gewoon de echte app zelf, dat is de enige 'client' die nu nog werkt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:01 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Welke "client" bedoel je precies? Is dit zo'n bot die alles voor je doet of locate deze de pokemon + locaties?
waar haal je die info vandaan?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Het enige wat nu werkt is een client. Niemand heeft iets werkend wat niet de client is.
Ik ben ook wel benieuwd naar de bron. Op reddit kan ik het niet vinden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:09 schreef Lastpost het volgende:
En de eerste devver heeft het alweer voor elkaar om een script te laten draaien. Kwestie van tijd dus voor de rest er ook achter komt.
Via Discord en github. Nog niets openbaar gemaakt, wel een YT filmpje gezien met bewij's en een hoop aanwijzingen voor andere devs in de juiste richting.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:52 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar de bron. Op reddit kan ik het niet vinden.
Yup.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus elke keer krijg je een softban die je weer ongedaan maakt? Klinkt behoorlijk lijp.
Mooie update. Kwestie van dagen zo te horen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:09 schreef Djurres het volgende:
Kleine update,
Ik ken wat developpers van een aantal bots.
Ze hebben U6 geintroduceerd, oftwel, Unknown6. Iedere request moet nu een parameter meekrijgen die serverside overeen moet komen. Daarnaast hebben ze de API gecrypt, welke ook gedecrypt moest worden.
Gelukkig, door een heel stel techneutjes is dit allemaal al gelukt, en moet nu alle code aangepast worden en een stuk geschreven worden die U6 uit kan rekenen, zodat deze parameters meegegeven kunnen worden aan de API.
Het zal niet lang meer duren, geen weken iig
Ga daar van uit, al zal het me niet verbazen dat binnen een x aantal uur alles al weer draait.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:18 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Mooie update. Kwestie van dagen zo te horen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:31 schreef Djurres het volgende:
De omleiding op Unknown6 is geschreven, nu het lastigste gedeelte, en dat is het parsen van de data.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:31 schreef Djurres het volgende:
De omleiding op Unknown6 is geschreven, nu het lastigste gedeelte, en dat is het parsen van de data.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.((niet van mij))"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag het aan parsect
Bedankt voor het updatenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:31 schreef Djurres het volgende:
dit is nep btwquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:35 schreef Fe2O3 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus wie van de botters/spoofers is al de pineut?
Pic van reddit, ik ren nog vrolijk rond.
Heb je een linkje naar de thread? Vind ik wel leuk om te lezen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:35 schreef Fe2O3 het volgende:
[ afbeelding ]
Is niet nodig, het plaatje is namelijk een mooie photoshopquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de thread? Vind ik wel leuk om te lezen.
Top dat ze nu beter communiceren! 10 punten voor Nianticquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Post van Niantic over de load van 3rd party apps/sites op de servers.
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/update-080416/
Tja je wil de hackers ook niet teveel info geven natuurlijk en de leek zegt het toch niets.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:07 schreef Fe2O3 het volgende:
Grafiek zegt niks zonder waardes op de as ...
Maargoed, de load van sites als pokevision zal idioot zijn geweest, met miljoenen bezoekers en accounts die je servers benaderen.
is wel handig alleen elk keer die softban omzeilenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:55 schreef Flashbag het volgende:
https://skiplagged.com/pokemon/ in combinatie met http://pokezz.com/ = ez handmatig snipen
Ik snap het nog niet precies? Hoe kan ik nou de Pokemon vangen met m'n telefoon? Of werkt het anders?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:55 schreef Flashbag het volgende:
https://skiplagged.com/pokemon/ in combinatie met http://pokezz.com/ = ez handmatig snipen
Die eerste doet het hier niet en die tweede snap ik niet. Geeft Pokémon in de VS?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:55 schreef Flashbag het volgende:
lijkt op zich prima te werken, alleen ontsnappen alle pokemons weer en zijn dan ook gelijk weg. Doe ik iets fout?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:03 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Heb je wel de laatste update van Pokemon GO op Nox? Linkje
Ja en neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
lijkt op zich prima te werken, alleen ontsnappen alle pokemons weer en zijn dan ook gelijk weg. Doe ik iets fout?
Alle plaatjes zijn nep.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:35 schreef Fe2O3 het volgende:
[ afbeelding ]
Heel brazillie en azie klaagt over spoofers, ceo twittert dat het op de radar zit. Na het killen van bots en scrapers blijft dit over ook he.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alle plaatjes zijn nep.
Spoofing heeft bij Niantic een lage prioriteit wat ze eerder al aangaven. Ze hebben belangrijke zaken aan hun hoofd dan achter spoofing te gaan. Probeer je eens te verdiepen tot Niantic en ook nadenken hoe je dat gaat aanpakken. Stel als je dat doet dan geeft Niantic dit prioriteit over alle problemen die de bestaande gebruikers ervaren in het spel en dit kan daarom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |