abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163859853
In dit topic kan gediscussieerd worden cheats en over het spoofen van gps locaties in Pokemon Go. Diegene die alleen maar kunnen afgeven op mensen die spoofen/cheaten verzoek ik weg te blijven uit dit topic.

Wat is gps spoofen?
Gps spoofen houdt in dat je je telefoon of apps voor de gek houdt door je werkelijke locatie te verbergen en neppe locaties uit te sturen.

Wat zijn de risico's als je je gps spooft
Niantic heeft een anti-spoof systeem ingebouwd. Als ze detecteren dat je hier mee bezig bent kun je een ban krijgen. Vooralsnog zijn er geen perm bans uitgedeeld, enkel softbans welke 10 minuten tot een aantal uren van kracht blijven. In het verleden heeft Niantic in Ingress wel perm bans uitgedeeld dus hou er rekening mee dat het nog kan gebeuren.

Fake gps op een geroote telefoon:

Tip: lees de description voor tips om terug teleporten tegen te gaan. Vooral het disable services verhaal.

Fake gps op de pc met android emulator:
http://www.ownedcore.com/(...)-nox-pokemon-go.html

Python scripts:
https://www.reddit.com/r/(...)le_maps_view/d5feu2f

Python scripts voor dummies:P Deze site laat live zien welke pokemon er in de buurt zitten.
www.pokevision.com

[ Bericht 9% gewijzigd door picodealion op 22-07-2016 23:02:49 ]
pi_163859897
Zijn er nog meer hier op Fok die hun locaties spoofen en zo ja waar zijn jullie geweest ? Ik ben gister naar Amsterdam en Londen geweest. In london stikte het van de Drowzee's. Zo vaak je hier een pidgey of rattata tegenkomt zo vaak loop je daar tegen Drowzee's aan. Vandaag ben ik door Boston aan het lopen maar de servers zijn een beetje brak op dit moment.
pi_163860016
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:35 schreef Sjemmert het volgende:
Zijn er nog meer hier op Fok die hun locaties spoofen en zo ja waar zijn jullie geweest ? Ik ben gister naar Amsterdam en Londen geweest. In london stikte het van de Drowzee's. Zo vaak je hier een pidgey of rattata tegenkomt zo vaak loop je daar tegen Drowzee's aan. Vandaag ben ik door Boston aan het lopen maar de servers zijn een beetje brak op dit moment.
_O-

Ik ga dit doen denk ik. Woon in een dorpje en ik ben jaloers op m'n vrienden die beter zijn :') !!!
pi_163860057
Al die typische butthurt reacties mogen jullie achterwegen laten. Dankjewel.
pi_163860823
Beetje jammer weer dat er een hoop mensen hier niet mee om kunnen gaan. Ondanks het verzoek in de OP om dan maar weg te blijven moeten ze toch nog even hun afgunst laten blijken door te reageren. Jullie ordeel is 0 waard dus hou maar op mensen en blijf ontopic a.u.b.
pi_163860847
Toch een simpele vraag aan jou: Waarom?

Dit gaat toch compleet het doel voorbij van het vinden van Pokémon in de echte wereld? Ontzettend leuk natuurlijk dat je vanuit het comfort van je eigen huis overal mooie pokemon vandaan kan trekken maar dat is toch helemaal niet het aspect dat dit spel zo leuk maakt?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:35:11 #7
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163860885
ik zat vandaag te denken aan een andere manier van spoofen.. door gebruik te maken van een drone.
Dan moet je uiteraard wel je android remote controle met je tablet ofzo :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163860950
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:33 schreef Fleauris het volgende:
Toch een simpele vraag aan jou: Waarom?

Dit gaat toch compleet het doel voorbij van het vinden van Pokémon in de echte wereld? Ontzettend leuk natuurlijk dat je vanuit het comfort van je eigen huis overal mooie pokemon vandaan kan trekken maar dat is toch helemaal niet het aspect dat dit spel zo leuk maakt?
Vind ik niet. Sommige pokemon komen meer voor in andere delen van de wereld. Dus ze moeten nog steeds gezocht worden om er achter te komen welke pokemon waar in de wereld voorkomen. En je moet nog steeds kleine stappen maken van 50-400 meter om ze te kunnen vinden en niet geband te worden. Ik speel ook gewoon buiten waarschijnlijk nog meer dan ik spoof. Maar soms zit ik thuis en vraag ik me af wat voor pokemon ik in een woestijn kan vinden en dan spoof ik daarheen om erachter te komen.
pi_163860965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:35 schreef Onnoman het volgende:
ik zat vandaag te denken aan een andere manier van spoofen.. door gebruik te maken van een drone.
Dan moet je uiteraard wel je android remote controle met je tablet ofzo :)
Ik heb een filmpje gezien waar dit gedaan werd. Ook wel gaaf inderdaad.
pi_163861106
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:31 schreef Sjemmert het volgende:
Beetje jammer weer dat er een hoop mensen hier niet mee om kunnen gaan. Ondanks het verzoek in de OP om dan maar weg te blijven moeten ze toch nog even hun afgunst laten blijken door te reageren. Jullie ordeel is 0 waard dus hou maar op mensen en blijf ontopic a.u.b.
Ik kan hier prima mee omgaan: niet doen man. Het hele doel van het spel is rondlopen in de real world en Pokemon vinden. Om eropuit te gaan en te wandelen en medespelers te ontmoeten. Om dingen om je heen te zien die je niet eerder waren opgevallen. Dat draai je allemaal de nek om.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:49:11 #11
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_163861146
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:38 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Vind ik niet. Sommige pokemon komen meer voor in andere delen van de wereld. Dus ze moeten nog steeds gezocht worden om er achter te komen welke pokemon waar in de wereld voorkomen. En je moet nog steeds kleine stappen maken van 50-400 meter om ze te kunnen vinden en niet geband te worden. Ik speel ook gewoon buiten waarschijnlijk nog meer dan ik spoof. Maar soms zit ik thuis en vraag ik me af wat voor pokemon ik in een woestijn kan vinden en dan spoof ik daarheen om erachter te komen.
En toch wordt dit simpelweg gedetecteerd, of heb je een wifi extender met verlengsnoer bij? Of hoe ga je verklaren dat je nooit via een andere zendmast, of IP, verbinding maakt over je 3/4G?

Onderschat niet wat Niantic heeft geleerd van Ingress, en welke security erop zit. Niet omdat het pokemon is, maar omdat ze het gewoon al hebben.
Dum de dum
pi_163861340
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:47 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Ik kan hier prima mee omgaan: niet doen man. Het hele doel van het spel is rondlopen in de real world en Pokemon vinden. Om eropuit te gaan en te wandelen en medespelers te ontmoeten. Om dingen om je heen te zien die je niet eerder waren opgevallen. Dat draai je allemaal de nek om.
Ik weet wat het doel is en dat doe ik ook allemaal. Loop elke dag wel een paar rondjes door de buurt of ergens anders met vrienden, alleen of met mede pokemon trainers. Maar daarnaast verken ik ook andere delen van de wereld door te spoofen.
pi_163861504
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:49 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

En toch wordt dit simpelweg gedetecteerd, of heb je een wifi extender met verlengsnoer bij? Of hoe ga je verklaren dat je nooit via een andere zendmast, of IP, verbinding maakt over je 3/4G?

Onderschat niet wat Niantic heeft geleerd van Ingress, en welke security erop zit. Niet omdat het pokemon is, maar omdat ze het gewoon al hebben.
Locatie bepaling op mijn geroote telefoon word enkel gedaan op gps. Gegevens van wifi en zendmasten kunnen niet gebruikt worden door de telefoon en de app. Dat ik er mee begon had ik dat niet ingesteld en toen ben ik inderdaad 2 keer verbannen voor een half uur. Sindsdien geen enkele problemen meer gehad en de bans zijn direct dus lijkt me dat ze nu niks meer zien. Misschien als ze in de toekomst permanente banwaves gaan houden dat ik geflagged ben maar dat zien we dan wel.
pi_163861524
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:56 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik weet wat het doel is en dat doe ik ook allemaal. Loop elke dag wel een paar rondjes door de buurt of ergens anders met vrienden, alleen of met mede pokemon trainers. Maar daarnaast verken ik ook andere delen van de wereld door te spoofen.
Heb je niet het gevoel dat je vals speelt?
Make my day!
pi_163861679
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:03 schreef agter het volgende:

[..]

Heb je niet het gevoel dat je vals speelt?
Nee waarom ? Sowieso is het spel meer gericht op verzamelen dan op competitie vind ik. Als je wilt strijden om gyms zul je gewoon veel uren moeten maken en dan maakt het verder weinig uit of je spooft of loopt. In de meeste gyms zitten pokemon van veel hogere levels dan die ik heb. Ik heb misschien alleen wat meer diversiteit in mijn pokedex. En daarbij is de verdeling van pokemons ook niet helemaal eerlijk natuurlijk. In een grote stad kom je om de 100 meter een aantal pokemon tegen. Waar ik woon is dat eerder 1 pokemon om de 300-400 meter.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sjemmert op 19-07-2016 19:18:41 ]
pi_163861849
Ben level 27 inmiddels, uiteraard zonder spoofen. Heb erover gedacht om te gaan spoofen, zodat ik met de wereldtop mee kom die inmiddels al level 31 behaald hebben. Ik hou t topic even in de gaten, voor t geval ik echt vast begin te lopen. Pokemonvakanties gaan me net iets te ver, maar spoofen zie ik voorlopig ook als een van de laatste opties.
pi_163861988
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:16 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ben level 27 inmiddels, uiteraard zonder spoofen. Heb erover gedacht om te gaan spoofen, zodat ik met de wereldtop mee kom die inmiddels al level 31 behaald hebben. Ik hou t topic even in de gaten, voor t geval ik echt vast begin te lopen. Pokemonvakanties gaan me net iets te ver, maar spoofen zie ik voorlopig ook als een van de laatste opties.
Wauw level 27 nice ! Hoeveel van de 151 heb je er in je pokedex ?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:37:30 #18
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_163862387
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:02 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Locatie bepaling op mijn geroote telefoon word enkel gedaan op gps. Gegevens van wifi en zendmasten kunnen niet gebruikt worden door de telefoon en de app.
Er gaat geen data over GPS ....

Je verplaatst je over het hele dorp/stad/land maar houdt wel het zelfde IP voor dataverkeer ...
Dum de dum
pi_163862748
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:38 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

owwwwwwwwwwwwww ja
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_163862836
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:09 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee waarom ? Sowieso is het spel meer gericht op verzamelen dan op competitie vind ik. Als je wilt strijden om gyms zul je gewoon veel uren moeten maken en dan maakt het verder weinig uit of je spooft of loopt. In de meeste gyms zitten pokemon van veel hogere levels dan die ik heb. Ik heb misschien alleen wat meer diversiteit in mijn pokedex. En daarbij is de verdeling van pokemons ook niet helemaal eerlijk natuurlijk. In een grote stad kom je om de 100 meter een aantal pokemon tegen. Waar ik woon is dat eerder 1 pokemon om de 300-400 meter.
Door te spoofen haal jij bepaalde voordelen uit het spel wat een andere, eerlijke speler, niet heeft.
Dus ja. Ik vind het oneerlijk. Het is gewoon cheaten. Want jij bent niet op die andere locatie.
Make my day!
pi_163863558
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:37 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Er gaat geen data over GPS ....

Je verplaatst je over het hele dorp/stad/land maar houdt wel het zelfde IP voor dataverkeer ...
Ja en ? Dataverkeer is alleen voor het laden van de map en contact met de servers. Locatie bepaling gaat bij mij enkel op gps en dus niet met a-gps. Dus geen enkel probleem volgens mij. Met a-gps heb je zo een ban te pakken zonder zien ze vooralsnog niks. Als ik in de auto rond rijd en ik heb daar daar zo'n router met simcard in heb ik toch ook constant hetzelfde ip ?
pi_163863772
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:57 schreef agter het volgende:

[..]

Door te spoofen haal jij bepaalde voordelen uit het spel wat een andere, eerlijke speler, niet heeft.
Dus ja. Ik vind het oneerlijk. Het is gewoon cheaten. Want jij bent niet op die andere locatie.
Oke, en een ander haalt weer voordeel door in een grote stad te wonen. En een ander haalt voordeel door een pokestop op zijn huis te hebben. Kijk naar roadrunner, heeft op een "eerlijke" manier lvl27 bereikt maar loopt nu vast doordat hij waarschijnlijk sommige pokemon niet kan vinden in NL. Dus als die verder wilt zal die dus de wereld over moeten reizen voor een spelletje. En ik heb geen voordeel tegenover jou hoor. Als jij meer speelt dan mij zijn je sterkste pokemon alsnog sterker dan die van mij. Maarja helemaal zuiver is het natuurlijk ook niet dat snap ik ook wel. Ik geef daar alleen weinig om aangezien dit spel toch niet echt competitie gericht is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjemmert op 19-07-2016 20:38:32 ]
pi_163865940
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:29 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Oke, en een ander haalt weer voordeel door in een grote stad te wonen. En een ander haalt voordeel door een pokestop op zijn huis te hebben. Kijk naar roadrunner, heeft op een "eerlijke" manier lvl27 bereikt maar loopt nu vast doordat hij waarschijnlijk sommige pokemon niet kan vinden in NL. Dus als die verder wilt zal die dus de wereld over moeten reizen voor een spelletje. En ik heb geen voordeel tegenover jou hoor. Als jij meer speelt dan mij zijn je sterkste pokemon alsnog sterker dan die van mij. Maarja helemaal zuiver is het natuurlijk ook niet dat snap ik ook wel. Ik geef daar alleen weinig om aangezien dit spel toch niet echt competitie gericht is.
Nog niet nee. Regels zijn regels en dit valt daar buiten. En als het spel gemaakt is dat je ze (nu) nog niet allemaal kunt krijgen dan deal je daar maar lekker mee i.p.v. een triesterd te zijn

Kom uit je stoel en ga gewoon lopen of speel het niet :')

[ Bericht 5% gewijzigd door emmyemmy op 19-07-2016 21:48:31 ]
pi_163867311
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:29 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Nieuwe Pokémon vangen geeft je een 500EXP boost; je levelt dus veel sneller. Op hogere levels kom je hogere CP Pokémon tegen, dus je behaalt wel degelijk een oneerlijk voordeel. Zeker in je eigen regio (waar je waarschijnlijk op den duur gyms zal proberen te pakken), omdat daar iedereen op het regionale niveau zit (tenzij ze ervoor willen reizen).

Je verknalt juist op deze manier iets prachtigs aan het spel: de interactie met andere trainers.
Your opinion of me is none of my business.
pi_163869375
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Nieuwe Pokémon vangen geeft je een 500EXP boost; je levelt dus veel sneller. Op hogere levels kom je hogere CP Pokémon tegen, dus je behaalt wel degelijk een oneerlijk voordeel. Zeker in je eigen regio (waar je waarschijnlijk op den duur gyms zal proberen te pakken), omdat daar iedereen op het regionale niveau zit (tenzij ze ervoor willen reizen).

Je verknalt juist op deze manier iets prachtigs aan het spel: de interactie met andere trainers.
Zoals ik al zei zitten hier in de gyms bijna altijd hogere cp pokemon dan ik heb. Die 500xp per pokemon valt echt te verwaarlozen in het totale plaatje. Zonder te spoofen had ik nu misschien 10-15 pokemon minder in mijn pokedex wat neerkomt op een kleine 5000-7500xp tegenover de 200.000+xp die ik ondertussen heb vergaard. Verreweg het meeste xp wordt verdiend door te evolueren met lucky eggs. Er zijn zat mensen die die lucky eggs kopen van echt geld. Dat zou volgens jou dus ook oneerlijk zijn ?

[ Bericht 6% gewijzigd door Sjemmert op 19-07-2016 23:30:24 ]
pi_163869638
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:19 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Zoals ik al zei zitten hier in de gyms bijna altijd hogere cp pokemon dan ik heb. Die 500xp per pokemon valt echt te verwaarlozen in het totale plaatje. Zonder te spoofen had ik nu misschien 10-15 pokemon minder in mijn pokedex wat neerkomt op een kleine 5000-7500xp tegenover de 200.000+xp die ik ondertussen heb vergaard. Verreweg het meeste xp wordt verdiend door te evolueren met lucky eggs. Er zijn zat mensen die die lucky eggs kopen van echt geld. Dat zou volgens jou dus ook oneerlijk zijn ?
Om die te kunnen gebruiken moet je nog altijd de deur uit om Pokémon te vangen. Dat doe jij niet. Wat jij (deels) doet is op je zolderkamer zitten spelen en vervolgens je exotische Pokémon laten zien aan alle mensen die wel eerlijk willen spelen. Of wil je zeggen dat je het geheim houdt als je een Tauros gevangen hebt? Als je op je zolderkamertje Pokémon wilt tegenkomen die je in Nederland niet 'kunt' tegenkomen (terwijl er geen region specific Pokémon zijn, dus dat is sowieso bullshit), moet je een (3)DS kopen en een Pokémon gamecartridge.
Your opinion of me is none of my business.
pi_163869722
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Om die te kunnen gebruiken moet je nog altijd de deur uit om Pokémon te vangen. Dat doe jij niet. Wat jij (deels) doet is op je zolderkamer zitten spelen en vervolgens je exotische Pokémon laten zien aan alle mensen die wel eerlijk willen spelen. Of wil je zeggen dat je het geheim houdt als je een Tauros gevangen hebt? Als je op je zolderkamertje Pokémon wilt tegenkomen die je in Nederland niet 'kunt' tegenkomen (terwijl er geen region specific Pokémon zijn, dus dat is sowieso bullshit), moet je een (3)DS kopen en een Pokémon gamecartridge.
Je kijkt veelste zwart wit. Ik heb ook genoeg interactie met andere spelers op straat gehad. Dat ik wel eens spoof wil niet zeggen dat ik het nooit buiten op straat speel.
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:27:54 #28
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163871097
Vraagje, als ik spoof naar een locatie +- 1km van mn huis vandaan waar ik zo nu en dan ook ben geweest, zien ze dat dan gelijk? Ik heb geen stop in de directe omgeving en wil wel wat pokéballs hebben zo nu en dan.
pi_163871320
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vraagje, als ik spoof naar een locatie +- 1km van mn huis vandaan waar ik zo nu en dan ook ben geweest, zien ze dat dan gelijk? Ik heb geen stop in de directe omgeving en wil wel wat pokéballs hebben zo nu en dan.
Zolang je alles goed ingesteld heb zien ze het niet. De 2 keer dat ik verbannen ben was omdat de instellingen niet goed stonden waardoor ik soms terug werd gezet op mijn echte locatie welke 30 km uitelkaar lag. Voor reizen naar het buitenland geld dat je de vlucht tijden van vliegtuigen aan moet houden. Dus bijv naar londen is hooguit uurtje of anderhalf vliegen. Dus app afsluiten voor anderhalf of 2 uur voordat je jezelf naar london spooft.
pi_163871360
Offtopic gezeik verwijderd. De OP is duidelijk, kan je alleen maar kutreacties over spoofen plaatsen dan heb je hier niets te zoeken. Op een fatsoenlijke manier een discussie aan gaan is uiteraard van harte welkom.
  woensdag 20 juli 2016 @ 10:53:28 #31
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163875314
Vriendin ligt ziek in het ziekenhuis. Ze kan nu mooi op haar favoriete pokéstop staan :D
pi_163875371
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vriendin ligt ziek in het ziekenhuis. Ze kan nu mooi op haar favoriete pokéstop staan :D
Zet even een lure voor alle zieke kinderen dan.

En sterkte uiteraard, niks ernstigs hopelijk?
pi_163878977
Discussie over het beleid mag in ons feedbacktopic. POK / [POK-Feedback]

Wederom offtopic posts verwijderd. Lees de OP, zo moeilijk is het verzoek om ontopic te blijven niet.
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:37:29 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163879079
Ik zou op zich wel willen spoofen op een ander account gewoon om te zien hoe de strijd is op andere plekken. Maar het zou voor mij wel een deel van het plezier weghalen als ik ermee zou levelen denk ik. Beetje vergelijkbaar met unlimited money cheat in bouw en sim games. Even heel leuk en daarna is alle lol eraf. En ik heb zo maar het idee dat wanneer je vaker binnen een onrealistische tijdsspanne opeens honderden of duizenden kilometers verplaatst dat je heel snel de sjaak zou moeten zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:37:47 #35
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_163879085
Och bans gaan in waves net als bijv. op battle.net , zodra de eerste wave hit zullen we zien wie goed genoeg spooft :)

Maar wat hierboven gezegd wordt, hoe is de policy mbt python scripts?
Dum de dum
pi_163879148
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:37 schreef Fe2O3 het volgende:
Och bans gaan in waves net als bijv. op battle.net , zodra de eerste wave hit zullen we zien wie goed genoeg spooft :)

Op FOK! wordt het delen/verspreiden/uitleggen ervan niet toegestaan.
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:49:34 #37
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_163879347
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:40 schreef Unites het volgende:

[..]

Op FOK! wordt het delen/verspreiden/uitleggen ervan niet toegestaan.
Awww :/ En spoofen wel!

Terwijl technisch gezien het spoofen veel erger is, als ik iets zie op m'n radar app moet ik er nog steeds heen lopen/fietsen :)

Maar soit
Dum de dum
pi_163885416
Iemand die het gebruikt icm scripten? Dan ben je echt heel snel een Pokemon master. :7
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:23:37 #39
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163887269
quote:
11s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:56 schreef picodealion het volgende:

[..]

Zet even een lure voor alle zieke kinderen dan.

En sterkte uiteraard, niks ernstigs hopelijk?
Ziekenhuis Deventer heeft maar 1 Pokestop, bij de ingang, buiten bereik van de zieke mensen.
pi_163887715
Net even voor een maat gekeken wat er in zijn dorpje zat. Ik snap wel dat jullie spoofing gebruiken. Amper Pokestops, amper gyms, maar ook nog eens amper Pokemon!
pi_163888510
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net even voor een maat gekeken wat er in zijn dorpje zat. Ik snap wel dat jullie spoofing gebruiken. Amper Pokestops, amper gyms, maar ook nog eens amper Pokemon!
Ik heb nu een site gevonden die de pokemon in de buurt live op een map toont. Maar blijkbaar ben ik niet de enige nu op die site, krijg
constant time out errors nu. Maar zag een krabby in de buurt. Ben er even heen gelopen en inderdaad zat ie daar.
pi_163888542
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:10 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik heb nu een site gevonden die de pokemon in de buurt live op een map toont. Maar blijkbaar ben ik niet de enige nu op die site, krijg
constant time out errors nu. Maar zag een krabby in de buurt. Ben er even heen gelopen en inderdaad zat ie daar.
oh mag ik een linkje? Dat vind ik leuk!
pi_163888661
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:11 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

oh mag ik een linkje? Dat vind ik leuk!
Weet niet zeker of ik hem mag posten want de mods zijn nogal vaag mbt dit soort zaken. Ik stuur je een pm. Maar op dit moment heeft de site een beetje moeite met de vele bezoekers dus werkt het nog niet echt lekker.
pi_163895533
Heb de site ook gevonden, door middel van een andere forum. Pokevision.com - mocht dit niet gepost mogen worden, verwijdert u het gerust. Zou fijn zijn als ergens regels zouden staan in een sticky ofzo.
pi_163899475
Weet iemand of er een overzicht is wat er in het algemeen waar spawnt? Ik zie hier vrijwel altijd dezelfde Pokémon (ook dezelfde zeldzamere). Dus wel squirtle en bulbasar. Maar nooit charmander. Handig om te weten wat waar zit, dan houd ik dat met script in de gaten en spoof ik erheen als er iets zit wat ik nog niet heb. :9
pi_163899527
Even alvast een kleine aankondiging. Er volgt straks nog een nieuwe mededeling. :P

:o

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2016 09:32:34 ]
  donderdag 21 juli 2016 @ 10:25:50 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163900348
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:42 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Nog niet nee. Regels zijn regels en dit valt daar buiten. En als het spel gemaakt is dat je ze (nu) nog niet allemaal kunt krijgen dan deal je daar maar lekker mee i.p.v. een triesterd te zijn

Kom uit je stoel en ga gewoon lopen of speel het niet :')
Nou ja, ik zou best illegaal mezelf op een plek zetten waar 2 pokestops zijn om een tijdje pokeballen te verzamelen. Als je het ook met geld kan kopen en je doet het op een andere manier, vind ik het niet oneerlijk of vals spelen.
Laffe huichelaar
  donderdag 21 juli 2016 @ 10:26:00 #48
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163900354
Alleen diefstal :')
Laffe huichelaar
pi_163900779
UPDATE!

quote:
Beste Pokémon Trainers van FOK!,

enkele dagen geleden kondigden we aan via een mededeling dat het verspreiden van cheats voor Pokémon GO verboden werd op FOK!

Aan de hand van jullie feedback hebben we na opnieuw overleg besloten om het delen van dergelijke zaken tóch toe te staan. Dit moet echter alsnog wel in één centraal topic gebeuren.

Let er wel op dat het gebruik van cheats alsnog kan leiden tot een verbanning op Pokémkon GO!

Excuses voor het ongemak!

Groet, Unites en picodealion
  donderdag 21 juli 2016 @ 10:58:07 #50
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163900911

Geeft een goede uitleg hoe je Pokémon GO kan spelen op je laptop in een android emulator. Tot nu toe gebruik ik het alleen voor het aanvullen van Pokéballs bij de stop 1km verderop.
  FOK!fotograaf donderdag 21 juli 2016 @ 10:58:24 #51
364681 over_hedge
pi_163900915
Moet voor phyton script ff apart topic komen denk ik. Is heel wat anders dan gps spoofing
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 21 juli 2016 @ 10:58:43 #52
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163900921
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 10:58 schreef over_hedge het volgende:
Moet voor phyton script ff apart topic komen denk ik. Is heel wat anders dan gps spoofing
quote:
Aan de hand van jullie feedback hebben we na opnieuw overleg besloten om het delen van dergelijke zaken tóch toe te staan. Dit moet echter alsnog wel in één centraal topic gebeuren.
  FOK!fotograaf donderdag 21 juli 2016 @ 10:59:06 #53
364681 over_hedge
pi_163900929
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 10:58 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

[..]

Dan de tt aanpaasen :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 21 juli 2016 @ 10:59:35 #54
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163900938
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 10:58 schreef over_hedge het volgende:
Ik zou ff met de mods overleggen in FB. Ik denk dat het handig is hier een centraal cheattopic van te maken
Laffe huichelaar
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:01:57 #55
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163900992
https://pokeradar-map.herokuapp.com/static/index.html

Voor mensen die de pokemon in hun buurt willen zien. Even een pokemon trainer account aanmaken en een paar keer herladen. :)

O ik zie nu dat het een spoof topic is... :')
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_163901060
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:10 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Lokquote. Bezwaar als we hier een centraal cheat topic van maken waar ook de scripts in besproken worden?
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:09:32 #57
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_163901136
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 10:50 schreef Unites het volgende:
UPDATE!

[..]

Oeh, dan ben ik benieuwd wat voor cheats er zijn die ik niet ken
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_163901322
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://pokeradar-map.herokuapp.com/static/index.html

Voor mensen die de pokemon in hun buurt willen zien. Even een pokemon trainer account aanmaken en een paar keer herladen. :)

O ik zie nu dat het een spoof topic is... :')
Is dat dezelfde site waarvoor mensen jou coördinaten stuurde en jij daarop een kaartje toonde?
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:21:52 #59
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163901356
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:19 schreef Silvergator het volgende:

[..]

Is dat dezelfde site waarvoor mensen jou coördinaten stuurde en jij daarop een kaartje toonde?
Nope dit is gewoon een hosted versie van dat python script.
pi_163901385
Werkt alleen niet? steeds melding dat er geen pokemon in de buurt zijn en ik moet herladen of bewegen
pi_163901552
Is het mogelijk om een andere locatie in te vullen op pokeradar.xyz?
pi_163901581
Ik krijg ook alleen maar de melding dat die niets kan vinden. En hij schijnt ook maar op 200 meter te zoeken. Maar ik krijg python zelf niet aan de praat als complete digibeet. :')
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:33:46 #63
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163901601
pokevision.com werkt ook goed ;)
pi_163901607
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:32 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg ook alleen maar de melding dat die niets kan vinden. En hij schijnt ook maar op 200 meter te zoeken. Maar ik krijg python zelf niet aan de praat als complete digibeet. :')
Ik zie ook maar 200 meter. Zie alleen maar Pidgeys en Weedles. Zou graag willen weten wat bij ons in het dorp allemaal zit.
  FOK!fotograaf donderdag 21 juli 2016 @ 11:34:23 #65
364681 over_hedge
pi_163901615
Dat je gewoon kan spelen op je pc werkt ook prima :D _O-
pi_163901675
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
pokevision.com
Oh die vind wel iets, thanks. :D
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:40:00 #67
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_163901754
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh die vind wel iets, thanks. :D
Is er ook een soortgelijk iets die spawnpoints toont?
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
pi_163901777
quote:
Held!
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:49:40 #69
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_163902021
Hčhč maak hier gebruik van een live map waarop de nodige filters zijn toegepast zodat de Pokemon die ik al heb niet meer getoond worden.

Daarnaast nog een script dat diezelfde map voor mij bekijkt en een push messages op m'n mobiel geeft als er iets bijzonders voorbij komt.

Vooral aan begonnen doordat het nearby systeem voor geen meter werkt en we daardoor al talloze Pokemon verloren. :')
  FOK!fotograaf donderdag 21 juli 2016 @ 11:55:23 #70
364681 over_hedge
pi_163902168
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 10:58 schreef Shadowkid053 het volgende:

Geeft een goede uitleg hoe je Pokémon GO kan spelen op je laptop in een android emulator. Tot nu toe gebruik ik het alleen voor het aanvullen van Pokéballs bij de stop 1km verderop.
Werkt best goed. Behalve dat ik nu een soft ban heb :D (wel nieuw account gemaakt eerst natuurlijk)
pi_163902173
quote:
Bij mij laadt hij mijn locatie niet, of duurt het gewoon heel lang?
pi_163902362
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:55 schreef Rambow het volgende:

[..]

Bij mij laadt hij mijn locatie niet, of duurt het gewoon heel lang?
pokevision.com en dan handmatig je locatie aanklikken. Om de 30 seconde kan je hem refreshen.
pi_163902372
quote:
Baas, dankzij jou heb ik net een dragonite gevangen haha
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:13:07 #74
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163902601
Mijn goede daden counter stijgt
pi_163902627
quote:
Horsea gevonden. O+

Zo vind ik het spel veel toffer. Toch de deur uit en de toffere Pokemon zoeken. En niet alleen maar doelloos rondjes lopen voor Weedles.
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:18:29 #76
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163902747
twee 10km eggs, nog 2km :D HOpelijk vind ik wat leuks onderwerg.
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:34:06 #77
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163903093
Squirtle gevonden via PokéVision :D
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:55:26 #78
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_163903548
Ik zag een Vaporeon op mn map, wij keihard fietsen ernaar toe.

Net te laat
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:56:37 #79
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_163903577
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Horsea gevonden. O+

Zo vind ik het spel veel toffer. Toch de deur uit en de toffere Pokemon zoeken. En niet alleen maar doelloos rondjes lopen voor Weedles.
Is inderdaad een goed alternatief voor die 3 stappen bug
  FOK!fotograaf donderdag 21 juli 2016 @ 13:20:37 #80
364681 over_hedge
pi_163904263
quote:
9s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zag een Vaporeon op mn map, wij keihard fietsen ernaar toe.

Net te laat
Ach. eevee laten evolueren is waarschijnlijk toch een beter plan qua cp
pi_163904275
Helemaal accuraat is het niet toch? ik vind veel pokemon die er niet eens op staan
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:32:00 #82
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163904545
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:20 schreef Rambow het volgende:
Helemaal accuraat is het niet toch? ik vind veel pokemon die er niet eens op staan
Dit zijn de spawns die komen uit de server zelf. Spawns uit incense, lures en je eigen apparaat (elk uur eentje) pakt die niet ;)
pi_163904823
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:32 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Dit zijn de spawns die komen uit de server zelf. Spawns uit incense, lures en je eigen apparaat (elk uur eentje) pakt die niet ;)
Ah op die manier! :)

Weet je ook hoe het kan waarom soms ineens een pokemon verschijnt met nog maar een paar minuten ook als je steeds refreshed? Is niet elke pokemon even lang aanwezig?
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:44:03 #84
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163904857
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:42 schreef Rambow het volgende:

[..]

Ah op die manier! :)

Weet je ook hoe het kan waarom soms ineens een pokemon verschijnt met nog maar een paar minuten ook als je steeds refreshed? Is niet elke pokemon even lang aanwezig?
Geen idee, zal vast een reden voor zijn.
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:47:21 #85
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_163904949
In plaats van met een overloaded website kutten, is een eigen app veul handiger ;)

Dat pantoffelbeestje zat trouwens waar op de 1e dag ook een digitale kip zat!
Dum de dum
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:51:20 #86
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_163905070
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:47 schreef Fe2O3 het volgende:
In plaats van met een overloaded website kutten, is een eigen app veul handiger ;)

[ afbeelding ]

Hoe maak je zo'n app?
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:53:21 #87
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163905109
quote:

[ afbeelding ]

Kabuto is like;
MAgikarp Y U DO DIS TO ME
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:55:49 #88
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_163905167
Het is best raar, die straat zit altijd wel iets, terwijl in het blok eromheen echt geen kut zit ...

Gisteren rondje zuiderpark, ook helemaal niks op een goldeen na. Het is net alsof ze tegen de avond aan de spawns lager zetten?

En als je moet vragen hoe je een app maakt, is het denk ik handiger om het bij de websites te houden ...
Dum de dum
  FOK!fotograaf donderdag 21 juli 2016 @ 13:56:53 #89
364681 over_hedge
pi_163905190
quote:

[ afbeelding ]

En waar vind je die app
  donderdag 21 juli 2016 @ 16:24:16 #90
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163908272
quote:
Account is not yet active, please redirect.
Exception in thread search_thread:
Traceback (most recent call last):
Exception: [-] Wrong username/password
Mensen die hun eigen IP en account gebruiken. Zie hier ze bannen dus wel :P
  donderdag 21 juli 2016 @ 16:47:41 #91
19194 Oversight
◢◤
pi_163908774
-O- Er zijn nog steeds verboden plaatsen in Nederland, en soms is het verstandiger om daar virtueel op zoek te gaan dan die plaatsen daadwerkelijk te betreden,...

:') ...Maar het blijft een dilemma natuurlijk.

:{w Verstoppen van die plaatsen is niet simpel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
◢◤
pi_163908976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:47 schreef Oversight het volgende:
-O- Er zijn nog steeds verboden plaatsen in Nederland, en soms is het verstandiger om daar virtueel op zoek te gaan dan die plaatsen daadwerkelijk te betreden,...

:') ...Maar het blijft een dilemma natuurlijk.

:{w Verstoppen van die plaatsen is niet simpel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn daar pokestops of gyms dan? Anders begrijp ik niet helemaal waarom je een teksje van de koude oorlog in een Pokémon topic plaatst :P
  donderdag 21 juli 2016 @ 17:06:34 #93
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_163909179
Daar het is overgenomen van ingress verwacht ik niet dat op de 'verboden toegang' locaties meer te vinden is dan bijv. op de dam, of coolsingel.

Denk troiuwens dat het ook snel over gaat zijn met al die apps en sites, kan me niet voorstellen dat Niantic niet gaat encrypten.
Dum de dum
  donderdag 21 juli 2016 @ 17:21:22 #94
19194 Oversight
◢◤
pi_163909543
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:57 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Zijn daar pokestops of gyms dan? Anders begrijp ik niet helemaal waarom je een teksje van de koude oorlog in een Pokémon topic plaatst :P
:{w Er schijnt een heel nest te zitten op het dak van een Kerncentrale, en er zijn er al veel gezien op militaire terreinen.
◢◤
pi_163909732
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:37 schreef Fe2O3 het volgende:

Al doet die Pokevision volgensmij hetzelfde als het python scriptje. Het werkt in ieder geval wel goed om bepaalde spawnpunten te vinden, die je dan alsnog real life kan bezoeken.
pi_163911313
Pokevision uit de lucht?
Make my day!
  donderdag 21 juli 2016 @ 19:04:43 #97
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_163911466
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef agter het volgende:
Pokevision uit de lucht?
Maintenance...

We're currently undergoing a short maintenance window to improve the quality of the service we provide for you! Everything should be completed shortly.
pi_163915596
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:35 schreef Sjemmert het volgende:
Hoezo word je niet gebanned dan? Ik zit nu in sydney maar heb gelijk al een softban te pakken. Ik speel op mijn pc en kan wel gewoon rondlopen maar ik kan geen pokemons vangen of pokestops openen.
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:45:19 #99
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163915707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hoezo word je niet gebanned dan? Ik zit nu in sydney maar heb gelijk al een softban te pakken. Ik speel op mijn pc en kan wel gewoon rondlopen maar ik kan geen pokemons vangen of pokestops openen.
Je moet het wel logisch houden en vooral NIET teleporten. Zo is het vrij onlogisch als je op het ene moment in Australië zit, om vervolgens een uur later in Londen te zitten.
pi_163915756
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:45 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Je moet het wel logisch houden en vooral NIET teleporten. Zo is het vrij onlogisch als je op het ene moment in Australië zit, om vervolgens een uur later in Londen te zitten.
Ik ben alleen in sydney geweest tot nu toe. Maar ik kan alweer spelen. ;s
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:48:32 #101
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163915795
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik ben alleen in sydney geweest tot nu toe. Maar ik kan alweer spelen. ;s
Wat heb je dan zoal gedaan? Mijn vriendin is gisteren en vandaag in Enschede, Deventer en Amsterdam geweest. Ze heeft NIET geteleport, veelal rustig gelopen en vooral een logisch tijdpad gedaan. Zo kan je niet in een half uurtje van Enschede naar Amsterdam.
pi_163915865
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:48 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Wat heb je dan zoal gedaan? Mijn vriendin is gisteren en vandaag in Enschede, Deventer en Amsterdam geweest. Ze heeft NIET geteleport, veelal rustig gelopen en vooral een logisch tijdpad gedaan. Zo kan je niet in een half uurtje van Enschede naar Amsterdam.
Ik heb 1x de coordinaten van sydney ingesteld omdat dat een goeie spoof locatie bleek te zijn. Daar ben ik nu gewoon pokestops aan het farmen en wat pokemons vangen.
pi_163918866
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:05 schreef picodealion het volgende:

[..]

Lokquote. Bezwaar als we hier een centraal cheat topic van maken waar ook de scripts in besproken worden?
Lees het nu pas maar is prima hoor geen enkel probleem.
pi_163918972
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Er zit een geautomatiseerd systeem in. Als je naar sydney of naar een andere verre locatie wilt spoofen dan moet je de vluchtduur van vliegtuigen aanhouden. Bijv als je naar New York wilt, wat ongeveer 7 uur vliegen is, dan moet je de app voor minimaal 7 uur lang afsluiten voordat je jezelf daar heen kunt spoofen zonder direct een ban te krijgen.

En idd wat shadowkid zegt; telepoort niet telkens kilometers uit elkaar maar probeer een normaal pad te te volgen door steeds kleine stapjes te doen.
pi_163919055
Zij nog geen permanente band uitgedeeld toch? Zit nu met een tweede account in de US, waar overal lure modules aanstaan. Twijfel om met mijn eerste account in te loggen..
pi_163919175
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 23:42 schreef b0ef het volgende:
Zij nog geen permanente band uitgedeeld toch? Zit nu met een tweede account in de US, waar overal lure modules aanstaan. Twijfel om met mijn eerste account in te loggen..
Zo ver ik weet nog niet. Maar perm bans komen meestal in waves. Dus als je geflagged bent kan je later alsnog een ban oplopen. Eigen risico dus.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 10:23:47 #107
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_163923275
quote:
Bans gaan in waves, en weinig mensen vliegen om de week naar een ander land ;)

Om door de automatische controles te komen moet je in ieder geval met vluchtduur + wat meer uren werken. Alleen blijft dat IP adres gewoon uit Nederland komen, en staat die GSP wel in New York ... das een heel lang verlengsnoer he ;)

Sowieso zal bij elke handmatige check naar je ban direct duidelijk zijn dat hij terecht is.
Dum de dum
pi_163923323
quote:
Via NOX? Hier werkt dat echt bagger. Ik beweeg met enorm veel lag.

Maat van me heeft wel een softban gehad trouwens.
pi_163923426
Spoofen jullie ook daadwerkelijk naar hele andere landen/steden?

Ik heb geen stops bij mij in de buurt dus twijfel ik of mezelf een paar honderd meter verderop gewoon op een stop ga neerzetten. Is de pakkans dan nog net zo groot als wanneer ik van stad naar stad zou gaan?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 10:34:14 #110
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_163923443
Ik geloof niet dat ze officiele bans uit gaan delen. 100 miljoen gebruikers even gaan controleren is bij voorbaat kansloos.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_163923480
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:34 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik geloof niet dat ze officiele bans uit gaan delen. 100 miljoen gebruikers even gaan controleren is bij voorbaat kansloos.
Ja want dat is ook echt werk wat met de hand moet gebeuren :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_163923497
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:23 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Bans gaan in waves, en weinig mensen vliegen om de week naar een ander land ;)

Om door de automatische controles te komen moet je in ieder geval met vluchtduur + wat meer uren werken. Alleen blijft dat IP adres gewoon uit Nederland komen, en staat die GSP wel in New York ... das een heel lang verlengsnoer he ;)

Sowieso zal bij elke handmatige check naar je ban direct duidelijk zijn dat hij terecht is.
Ip zegt niets, als je bijvoorbeeld gebruik maakt van een corporate gateway kan dat in 5 continenten altijd het zelfde zijn.
pi_163923892
Welke app gebruiken jullie voor het spoofen?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 11:19:11 #114
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_163924321
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:37 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ip zegt niets, als je bijvoorbeeld gebruik maakt van een corporate gateway kan dat in 5 continenten altijd het zelfde zijn.
Want zakenlui vliegen elke week/paar dagen naar een andere leuke toeristische spot, om daar pokemon te gaan spelen? :) gezien het tijdsverschil ook nog eens midden in de nacht ed. ? Mja ..

Ik moet altijd naar fabrieken :( en dan ook nog es naar de zelfde 5 a 6 locaties wereldwijd.

En natuurlijk gaan ze bannen, net als in ingress. Misschien niet direct, de enige player - player interactie is nu gyms. Maar als ze meer pokemons toevoegen, player battles etc... (dus meer player - player interactie) dan wordt het effect van vals spelen ook veel groter. De automatische softbans zijn imho al duidelijke indicatie dat ze gaan handhaven straks. Natuurlijk glippen er mensen doorheen.

De tijd zal het leren, voorlopig heeft Niantic het veel te druk met de zooi uberhaupt draaiende te houden :/ TS weer down hier ...
Dum de dum
pi_163924379
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:19 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Want zakenlui vliegen elke week/paar dagen naar een andere leuke toeristische spot, om daar pokemon te gaan spelen? :) gezien het tijdsverschil ook nog eens midden in de nacht ed. ? Mja ..

Ik moet altijd naar fabrieken :( en dan ook nog es naar de zelfde 5 a 6 locaties wereldwijd.

En natuurlijk gaan ze bannen, net als in ingress. Misschien niet direct, de enige player - player interactie is nu gyms. Maar als ze meer pokemons toevoegen, player battles etc... (dus meer player - player interactie) dan wordt het effect van vals spelen ook veel groter. De automatische softbans zijn imho al duidelijke indicatie dat ze gaan handhaven straks. Natuurlijk glippen er mensen doorheen.

De tijd zal het leren, voorlopig heeft Niantic het veel te druk met de zooi uberhaupt draaiende te houden :/ TS weer down hier ...
Met de tijd knallen ze er wat Machine Learning over heen, en dan vissen ze iedereen die duidelijk cheat eruit.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 11:39:41 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163924775
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:34 schreef Zelfscanner het volgende:
Gewoon een query op de data loslaten die gekkigheden noteert van GPS plekken en tijden en je hebt 90% al te pakken. Als het dan per ongeluk iemand is die teleportatie heeft uitgevonden zien ze het dan wel weer.
Vrijheid
  vrijdag 22 juli 2016 @ 12:02:23 #117
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_163925274
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Gewoon een query op de data loslaten die gekkigheden noteert van GPS plekken en tijden en je hebt 90% al te pakken. Als het dan per ongeluk iemand is die teleportatie heeft uitgevonden zien ze het dan wel weer.
Zo moeilijk is het idd niet. ze weten van ongeveer elk wifi access point ter wereld wat daarvan de locatie is (daarom wordt het ook gebruikt voor locatiebepaling). Even je 'huiswifi' crosschecken met de locatie data van pokemon et voila.
Je kunt spoofen wat je wil, maar je moet verdomd consequent zijn ermee wil je niet door de mand vallen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_163925277
quote:

[..]

Als je database spatial queries ondersteunt is dat een eitje en in een paar minuten te schrijven :)
pi_163925296
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het idd niet. ze weten van ongeveer elk wifi access point ter wereld wat daarvan de locatie is (daarom wordt het ook gebruikt voor locatiebepaling). Even je 'huiswifi' crosschecken met de locatie data van pokemon et voila.
Je kunt spoofen wat je wil, maar je moet verdomd consequent zijn ermee wil je niet door de mand vallen.
IP databases zijn daarvoor te onnauwkeurig, in verleden paar keer meegewerkt, maar je kan daar niet blind op vertrouwen.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 12:07:07 #120
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163925378
Ik denk dat je er wel mee weg kan komen als je gewoon op je luie bank net doet alsof je in de buurt aan het wandelen bent. In mijn buurt heb ik een zooi pokestops en gyms en zou redelijkergewijs 5 rondjes kunnen lopen zeg maar :P.
Vrijheid
pi_163925436
Werkt het spoofen uberhaupt nog wel? Dacht te lezen dat na de laatste PoGo update je altijd de melding "Failed to detect location" blijft houden wanneer je optie Mock location is aangevinkt.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 12:45:26 #122
436595 Sked
Zonnestraal
pi_163926034
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
Werkt het spoofen uberhaupt nog wel? Dacht te lezen dat na de laatste PoGo update je altijd de melding "Failed to detect location" blijft houden wanneer je optie Mock location is aangevinkt.
Op gewone telefoons werkt het niet inderdaad
  vrijdag 22 juli 2016 @ 13:51:23 #123
421090 Zelfscanner
pi_163927412
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:36 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja want dat is ook echt werk wat met de hand moet gebeuren :')
Met als gevolg duizenden mailtjes met onterechte bans
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juli 2016 @ 13:52:44 #124
364681 over_hedge
pi_163927453
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
Je moet dan ook mock mock geinstalleerd hebben. En daar moet je je telefoon voor rooten.
pi_163927562
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Via NOX? Hier werkt dat echt bagger. Ik beweeg met enorm veel lag.

Maat van me heeft wel een softban gehad trouwens.
Hoe zie je überhaupt dat je een softban hebt (gehad)?
"Pools are perfect for holding water"
pi_163927883
Moet je op de iPhone nog iets aan instellingen doen om een softbal te voorkomen? Ik heb nu via xcode een leuk GPX traject ingeladen op 30km van huis. Ik heb de iPhone op 4G staan zodat ip hetzelfde blijft. Ik wacht een half uur en dan moet het toch volgens het boekje lopen?
pi_163927934
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 13:51 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Met als gevolg duizenden mailtjes met onterechte bans
Lekker boeiend, daarnaast kun je de marge vrij hoog houden.
pi_163927954
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 13:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Hoe zie je überhaupt dat je een softban hebt (gehad)?
Pokestops geven geen cadeautjes en er zijn geen ballen om mee te gooien. Gym kun je ook niks.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 14:32:02 #129
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_163928347
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:09 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee waarom ?
Omdat je vals speelt?
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_163931734
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:14 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Pokestops geven geen cadeautjes en er zijn geen ballen om mee te gooien. Gym kun je ook niks.
Je kunt wel gooien, de pokemon vluchten alleen meteen weg nadat je ze de eerste keer in de bal hebt.
Zelf 2 maal gehad toen ik grenzen aan het testen was.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 19:35:11 #132
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_163936068
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:07 schreef jogy het volgende:
Ik denk dat je er wel mee weg kan komen als je gewoon op je luie bank net doet alsof je in de buurt aan het wandelen bent. In mijn buurt heb ik een zooi pokestops en gyms en zou redelijkergewijs 5 rondjes kunnen lopen zeg maar :P.
Ik ga het denk ik ook gebruiken maar gewoon in de buurt dan. Denk ik? ik weet het nog niet.
graag op anoniem
  vrijdag 22 juli 2016 @ 19:42:20 #133
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_163936310
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 10:26 schreef timmmmm het volgende:
Alleen diefstal :')
Ik vraag me af wat de mening is van DENK.
graag op anoniem
  vrijdag 22 juli 2016 @ 19:42:46 #134
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163936326
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 19:42 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat de mening is van DENK.
Fatwa, jwz
Laffe huichelaar
pi_163950266
OP is aangepast.
pi_163951765
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 19:35 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik ga het denk ik ook gebruiken maar gewoon in de buurt dan. Denk ik? ik weet het nog niet.
Ik zou het risico op een ban niet nemen voor dat kleine voordeel.
pi_163951825
ik zit nu al 2 dagen in australie ofzo en niks aan de hand

de dichtheid van pokestops en lures is echt bizar

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2016 13:19:39 ]
  zaterdag 23 juli 2016 @ 18:04:49 #138
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_163958366
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zit nu al 2 dagen in australie ofzo en niks aan de hand

de dichtheid van pokestops en lures is echt bizar
2 vrienden van mij gebruiken het sinds deze week. Ze gebruiken een hack die je automatisch voor het inlogscherm de plaats bepaald(in hun geval New York, Central Park) wanneer ze gaan switchen wachten ze een dag dan loggen ze met de gewone app in Nederland in. Dit kan wel slim zijn aangezien er binnen het systeem wel een cooldown is voor bepaalde landen voor spelers die op reis gaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door KingRoland op 23-07-2016 19:31:18 ]
graag op anoniem
pi_163959742
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 18:04 schreef KingRoland het volgende:

[..]

2 vrienden van mij gebruiken het sinds deze week. Ze gebruiken een hack die je automatisch voor het inlogscherm de plaats bepaald(in hun geval New York, Central Park) wanneer ze gaan switchen wachten ze een dag dan loggen ze gewoon met de gewone app in Nederland in.
Zo doe ik het ook.
pi_163964163
Mensen die denken dat ze hiermee weg kunnen komen :') .

"Al 2 dagen, nog niks aan de hand". Niantic doet aan massale ban-waves. Met Ingress zijn er ook elke zoveel maanden mensen geband die ooit eens één keer hun GPS gefaked hadden.

Maar veel plezier ermee verder. Lekker die Pokédex vullen en over een paar weken komen janken dat je account geterminate is :W _O-
pi_163965817
Bedankt voor je medeleven, maar dat voegt dus niks toe aan dit topic.
  zondag 24 juli 2016 @ 01:30:54 #142
458969 colastroop
lekker man
pi_163968083
Ik liet deze topic net aan mijn pikachu zien..

pi_163969536
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 01:30 schreef colastroop het volgende:
Ik liet deze topic net aan mijn pikachu zien..

[ afbeelding ]
Wat een jankerd. Snel naar de prof sturen 😂

Als je wil spoofen gebruik je best Nox Player. Die kan niet gedecteerd worden, zolang je maar normaal beweegt en niet van de ene naar de andere locatie springt. Met Nox kan je ook rondlopen met WASD toetsen.
  zondag 24 juli 2016 @ 17:00:28 #144
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_163977969
Toch begrijp ik niet dat FOK dit topic toe laat, warez mag je niet bespreken, illegale voetbalstreams mag je niet bespreken maar hoe je een compleet spel om zeep helpt met je gecheat mag blijkbaar wel? :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zondag 24 juli 2016 @ 17:35:40 #145
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_163978750
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2016 17:00 schreef MPC60 het volgende:
Toch begrijp ik niet dat FOK dit topic toe laat, warez mag je niet bespreken, illegale voetbalstreams mag je niet bespreken maar hoe je een compleet spel om zeep helpt met je gecheat mag blijkbaar wel? :')
Dan moest ingress maar meer portals maken bij de plekken waar er niet 1 pokestop te vinden is. Voor deze mensen kan ik het wel begrijpen en dan heb ik het nog niet eens over de groep die niet eens kunnen lopen.

Al geeft dat niet het recht om te cheaten, begrijpelijk is het wel. Het is 2016 dus bij elk spel zullen mensen wel proberen te cheaten.
graag op anoniem
pi_163978781
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2016 17:00 schreef MPC60 het volgende:
Het is niet illegaal, in tegenstelling tot je andere voorbeelden. Klachten hierover mogen in het feedbacktopic. Vanaf hier dus weer ontopic.
  maandag 25 juli 2016 @ 12:17:17 #147
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163995994
quote:

[..]

Dit is een mogelijkheid, echter teleporteert mijn telefoon soms ook. Op het ene moment zit ik lekker in deventer om soms het signaal te verliezen en 50km verderop te staan om vervolgens weer terug te schieten. Met de Tom Tom is dit soms net zo. Dus op die manier wordt het lastig voor ze.
pi_164018996
Geen idee of het echt spoofen is, maar er is nu een app die voor jou checkt of er Pokemon in je omgeving zitten, zodat je niet elke keer de PokemonGo app aan hoeft te slingeren:

https://www.reddit.com/r/(...)_out_my_new_app_and/

Edit: bij mij werkt het nog niet echt.

[ Bericht 6% gewijzigd door EnGCatjuh op 26-07-2016 14:27:23 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:27:29 #149
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_164021284
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 12:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geen idee of het echt spoofen is, maar er is nu een app die voor jou checkt of er Pokemon in je omgeving zitten, zodat je niet elke keer de PokemonGo app aan hoeft te slingeren:

https://www.reddit.com/r/(...)_out_my_new_app_and/
Removed, heb je nog een apk?
pi_164021299
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Removed, heb je nog een apk?
In de Google Play Store "Notifications for Pokemon Go" van Apptastic!.

Bij mij werkt het iig nog niet geweldig.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:29:41 #151
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_164021312
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:28 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

In de Google Play Store "Notifications for Pokemon Go" van Apptastic!.

Bij mij werkt het iig nog niet geweldig.
https://play.google.com/s(...)notify.pokenotifyapp

Deze dus, ff testen
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:36:30 #152
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_164021422
Lijkt ook niet echt te werken hier..
pi_164026067
Volgens mij heb ik een softban te pakken door het gebruik van Pokevision, iemand dit al eerder gehad?
I wander in my time...
pi_164026196
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:16 schreef TheTraveler het volgende:
Volgens mij heb ik een softban te pakken door het gebruik van Pokevision, iemand dit al eerder gehad?
Kan bijna niet. Geen spoof gebruikt?
pi_164026257
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Kan bijna niet. Geen spoof gebruikt?
Ik heb niet gespoofd, alleen maar rondjes gefietst <20 k/m/u en regelmatig een stoplicht.
I wander in my time...
pi_164026455
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:23 schreef TheTraveler het volgende:

[..]

Ik heb niet gespoofd, alleen maar rondjes gefietst <20 k/m/u en regelmatig een stoplicht.
Daar bannen ze ook niet voor. Ik doe dagelijks in de trein mijn Pokémon administratie (slachten :9). Dus 140km/h voor een lange tijd. Ook heb ik hem vaak aan als ik bijrijder ben. Nooit een probleem. Ik heb alleen van softbans gehoord bij spoofing. Scripting niet. En al helemaal niet iets als vision.
pi_164026522
Misschien flipte de app dan twee keer, tot twee maal gooide ik een Pokeball en kwam ik meteen weer terug op de kaart met mijn poppetje.
I wander in my time...
pi_164026559
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:35 schreef TheTraveler het volgende:
Misschien flipte de app dan twee keer, tot twee maal gooide ik een Pokeball en kwam ik meteen weer terug op de kaart met mijn poppetje.
Heb wel gehoord dat iemand een ban had doordat ie 2x was ingelogd. Misschien had je zoiets dergelijks.

Maargoed softban gaat wel weer over ;)
pi_164026605
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Heb wel gehoord dat iemand een ban had doordat ie 2x was ingelogd. Misschien had je zoiets dergelijks.

Maargoed softban gaat wel weer over ;)
2x ingelogd, hoe zou dat werken dan?
I wander in my time...
pi_164026652
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:39 schreef TheTraveler het volgende:

[..]

2x ingelogd, hoe zou dat werken dan?
Op een telefoon je spel aan hebben laten staan en vervolgens op een ander toestel inloggen dat ergens anders is. Komt eigenlijk neer op spoofing, ook al kan het per ongeluk zijn.
pi_164026667
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Op een telefoon je spel aan hebben laten staan en vervolgens op een ander toestel inloggen dat ergens anders is. Komt eigenlijk neer op spoofing, ook al kan het per ongeluk zijn.
Ging de hele middag prima, lijkt me niet dat mijn IPad die thuis ligt na twee uur opeens wel actief wordt? Enfin, ik zet hem volgende keer wel helemaal uit.

Thanks!
I wander in my time...
  dinsdag 26 juli 2016 @ 21:39:04 #162
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_164032240
Voor de (Android) smartwatch-gebruikers: PokeDetector werkt bij mij tot nu toe erg goed. Je hoeft je app niet open te hebben staan en op de notifications kun je doorklikken om gedetecteerde locaties van Pokémon op een kaart te kunnen terugzien.

Er wordt wel aangeraden om hem op een aparte account te gebruiken om het risico te vermijden dat je account een soort ban krijgt. Als dat een niet eerder gebruikt account is dan moet je die wel eerst even kort gebruiken om deze geschikt te maken.

Echt cheaten vind ik dit trouwens niet, maar het is wel makkelijk om indicaties te krijgen van de aanwezigheid van Pokémon zonder dat je je telefoon open hebt. Het is feitelijk dezelfde functionaliteit als wat je straks met het officiële bandje krijgt.
pi_164068554
Mijn bluestacks account waarmee ik op de pc speel wordt om een aantal uur soft banned, terwijl ik alleen rond loop in new york central park. Iemand ook dit probleem?
pi_164074554
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 16:42 schreef playirelia het volgende:
Mijn bluestacks account waarmee ik op de pc speel wordt om een aantal uur soft banned, terwijl ik alleen rond loop in new york central park. Iemand ook dit probleem?
Ik spoof heel Sidney door met pokevision en heb tot nu toe nergens last van maar ik speel op nox.
pi_164075324
Ik spoof ook, nearby System werkt niet, app crasht te vaak als ik iets zeldszaams vang oid. En ik ga ook mijn databundel niet uitbreiden.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  donderdag 28 juli 2016 @ 21:39:16 #166
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_164075356
Zijn er nog manieren om te spoofen zonder dat je je telefoon moet rooten? Heb al verscheidene tactieken geprobeerd maar overal heb je root voor nodig. Is er geen tool die je op je PC kan installeren waarmee je je telefoon kan spoofen?
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_164075786
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef Kn0x het volgende:
Zijn er nog manieren om te spoofen zonder dat je je telefoon moet rooten? Heb al verscheidene tactieken geprobeerd maar overal heb je root voor nodig. Is er geen tool die je op je PC kan installeren waarmee je je telefoon kan spoofen?
heb je voor fake gps, root nodig?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_164078229
Als je WIMPYWIMPYWIMPY typt krijg je een snorlax onder je gespawned.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]
  donderdag 28 juli 2016 @ 23:29:42 #169
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_164078345
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 23:23 schreef mergbot het volgende:
Als je WIMPYWIMPYWIMPY typt krijg je een snorlax onder je gespawned.
Als je het 2x typt krijg je 2 tegelijk!
pi_164078370
En als je je mond dichthoud, gaat blazen en heel hard gaat persen komt er een diglet.
[/quote]
  donderdag 28 juli 2016 @ 23:34:11 #171
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_164078414
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 23:31 schreef mergbot het volgende:
En als je je mond dichthoud, gaat blazen en heel hard gaat persen komt er een diglet.
Haha of een grimer als je te hard perst.... :D
pi_164078417
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef Kn0x het volgende:
Je zal altijd een geroote telefoon nodig hebben. De enige manier om je lokatie te spoofen zonder root is door in je settings mock loacations aan te zetten. En pokemon Go is zo beveiligd dat het niet werkt als mock locations aanstaat. Pas als je telefoon geroot is kun je spoofen zonder mock locations aan te zetten.
pi_164084885
Links in OP zijn incompleet.. heeft iemand de juiste?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_164087442
Hoezo heet dit cheaten? Emulaten is toch geen cheaten?

Ik heb die shit gedownload voor de computer alleen snap ik de controls niet, en hoe stel je de gps in? Ik kan wel rondlopen maar heb geen idee in welke plaats ik ben. Wil zegmaar gewoon hier beginnen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 11:47:12 #175
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_164106692
-verkeerde topic-
pi_164111630
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:49 schreef Baas_bas het volgende:
Hoezo heet dit cheaten? Emulaten is toch geen cheaten?

Ik heb die shit gedownload voor de computer alleen snap ik de controls niet, en hoe stel je de gps in? Ik kan wel rondlopen maar heb geen idee in welke plaats ik ben. Wil zegmaar gewoon hier beginnen
http://en.bignox.com/pokemongo

Als je deze download zit er een gps cheat bij, dus gewoon op de map klikken waar je heen wil en klaar. Als je pokevision erbij gebruikt teleport je gewoon naar de pokemons toe die je nog niet hebt. Dat is cheaten, je loopt gewoon met wasd en je gooit je pokeballs gewoon met je muis.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 18:58:50 #177
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_164115159
Ik heb inmiddels op een aantal accounts wat botjes draaien. Gewoon eens zien hoe ver je kan gaan voordat je een ban krijgt.

Binnen 4,5u lvl 20.. Best bijzonder zeg maar..
Tadumtiedum.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juli 2016 @ 19:12:58 #178
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_164115428
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 16:19 schreef Aloria het volgende:

[..]

Als je deze download zit er een gps cheat bij, dus gewoon op de map klikken waar je heen wil en klaar. Als je pokevision erbij gebruikt teleport je gewoon naar de pokemons toe die je nog niet hebt. Dat is cheaten, je loopt gewoon met wasd en je gooit je pokeballs gewoon met je muis.
^O^
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_164116841
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 18:58 schreef Djurres het volgende:
Ik heb inmiddels op een aantal accounts wat botjes draaien. Gewoon eens zien hoe ver je kan gaan voordat je een ban krijgt.

Binnen 4,5u lvl 20.. Best bijzonder zeg maar..
Kun je een link geven naar een bot die werkt ik kreeg ze niet aan de praat.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:18:21 #180
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_164119905
Tadumtiedum.
pi_164125139
quote:

[..]

Is er ook een optie dat je sneller kan lopen?
pi_164125582
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 09:27 schreef Fulceny het volgende:

[..]

Is er ook een optie dat je sneller kan lopen?
Je kan ook op de map klikken ipv lopen. Dan loop je in feite sneller.
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 31 juli 2016 @ 11:24:25 #183
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_164126576
Rip Pokevision.
  zondag 31 juli 2016 @ 11:44:23 #184
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164126870
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Onnoman op 31-07-2016 11:44:29 ]
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_164126920
Gisteren via MyGObot in 3 uurtjes 8 levels omhoog en 30 nieuwe Pokémons (laten) vangen.
Te makkelijk zo, met hulp van Pokevision.

Die botjes zullen de reden zijn dat Pokevision aan banden gelegd wordt, de site zelf lijkt me geen bedreiging voor de game, eerder een toevoeging.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_164128084
quote:

[..]

Kan je via nox geen pokestops pakken?
pi_164129968
Pokévision zorgde er voor diverse redenen voor dat ik nog wat lol kon beleven aan deze app, maar nu zijn ze er mee gekapt en is mijn lol voorbij.

Weet/heeft iemand een goed alternatief voor Pokévision?
The show must go on
  zondag 31 juli 2016 @ 14:39:13 #188
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_164130526
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:18 schreef Kokoswater het volgende:
Pokévision zorgde er voor diverse redenen voor dat ik nog wat lol kon beleven aan deze app, maar nu zijn ze er mee gekapt en is mijn lol voorbij.

Is er niet. Doordat Niantic het systeem met de voetjes gaat herschrijven is pokevision down..
Tadumtiedum.
pi_164131197
Mijn bot loopt, en hij loopt zelfs een vaste route door Sidney ben benieuwd laat hem de hele avond lekker lang doorlopen :D

Ondertussen al lvl 19 geworden en nog 34 minuten te gaan voor lvl 20 *O*
pi_164131317
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 12:57 schreef AjaciedNick het volgende:

[..]

Geen idee niet geprobeerd, heb nu een bot lopen gaat geweldig :D
  zondag 31 juli 2016 @ 15:13:35 #191
436595 Sked
Zonnestraal
pi_164131655
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:39 schreef Djurres het volgende:

[..]

Is er niet. Doordat Niantic het systeem met de voetjes gaat herschrijven is pokevision down..
Nee, doordat wat Pokévision doet niet legaal is, is het down.
  zondag 31 juli 2016 @ 15:14:46 #192
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164131681
quote:

https://www.reddit.com/r/(...)_go_map_desktop_app/
Laffe huichelaar
pi_164131814
quote:
Geprobeerd, maar die laat nauwelijks Pokémon zien. Ook om de een of andere reden niet in de buurt waar ik woon, maar alleen in het centrum van de stad.
The show must go on
  zondag 31 juli 2016 @ 15:22:39 #194
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164131880
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 15:20 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Geprobeerd, maar die laat nauwelijks Pokémon zien. Ook om de een of andere reden niet in de buurt waar ik woon, maar alleen in het centrum van de stad.
Moet je je location even veranderne en je moet hem even de tijd geven om te scannen. Je kan op scanned locations drukken om te kijken waar ie gebleven is. Heb het een tijdje geprobeerd en vond het wel geestig, maar haalt toch de lol er een beetje af als je zelfs kan zeggen dat ie je moet alerten als er bepaalde pokemon spawnen. Net nog ff gecheckt maar doet het prima
Laffe huichelaar
pi_164133763
poke vision dood en futuapp ok :'( :'( het is een trieste dag
pi_164135330
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 12:57 schreef AjaciedNick het volgende:

[..]

Zeker wel. Geen idee waarom je denkt dat dat niet zou kunnen. Het is gewoon pokemon go.
Ich hock in meinem Bonker
pi_164135749
quote:

Eerlijk gezegd lijk je me dan niet echt een geschikte gebruiker van Pokémon GO, als je alleen plezier kunt beleven aan iets als je kunt cheaten. Dit schiet compleet de essentie van het spel voorbij.

Of je wel of niet cheat moet je natuurlijk zelf weten, maar Pokémon GO brengt ook op andere manieren 'lol', al is het alleen al het sociale aspect bijvoorbeeld.
pi_164139719
Wel nieuwsgierig, wat voor pokemon vind je dan zoal als je spawnt naar de woestijn of het regenwoud?
pi_164140092
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:25 schreef Unites het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd lijk je me dan niet echt een geschikte gebruiker van Pokémon GO, als je alleen plezier kunt beleven aan iets als je kunt cheaten. Dit schiet compleet de essentie van het spel voorbij.

Of je wel of niet cheat moet je natuurlijk zelf weten, maar Pokémon GO brengt ook op andere manieren 'lol', al is het alleen al het sociale aspect bijvoorbeeld.
Tgaat er meer om dat tracking niet werkt in PoGo en pokevision een optie geeft om dit wel te doen. Al kan het gezien worden al cheaten
  zondag 31 juli 2016 @ 21:12:14 #200
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164140932
Straks een overzichtje van wat er zeldzaam is en niet in Rotterdam :) Ziet er naar uit dat niet alles in R'dam te vinden is :/

Dum de dum
pi_164141751
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:25 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik gebruikte Pokévision al een paar dagen om te kijken waar zeldzame Pokémon vlak bij mijn huis zaten. Zo heb ik een Machoke en een Porygon gevangen. Echter stonden beide Pokémon niet eens in mijn Nearby overzicht, ook niet toen ik er pal naast stond. Alleen Pidgey en Rattata. Dat de voetstapjes niet werken is tot daar aan toe, maar dat het Nearby overzicht ook niet klopt maakt het wel heel erg een "wild goose chase nu".

Als die Machoke en Porygon nu netjes in mijn Nearby overzicht stonden zoals het hoort, dan is die site niet nodig.
The show must go on
pi_164141978
Donderdagavond een extra accountje aangemaakt en een bot aangeslingerd en in Amerika zo nu en dan rond laten lopen. Hij is al level 21. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2016 21:49:01 ]
  maandag 1 augustus 2016 @ 00:08:26 #203
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_164145243
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:48 schreef Typisch het volgende:
Donderdagavond een extra accountje aangemaakt en een bot aangeslingerd en in Amerika zo nu en dan rond laten lopen. Hij is al level 21. _O-
Hoeveel exp per uur dan?
Ik doe binnen 3,5u een account van lvl 1 naar 22..

Inmiddels mn 'main cheat' lvl 33, heb iets van 16 snorlaxen boven de 2800cp.
Nog 4 pokemons en dan heb ik ze allemaal op de lvl 33..
Tadumtiedum.
  maandag 1 augustus 2016 @ 00:19:07 #204
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164145431
Met een bot is het helemaal makkelijk natuurlijk, je weet waar de stops zijn voor ballen en waar de pokemons zijn voor de 100xp minimaal ...

Maar wat hebbie er nu zelf aan, als je de bot niet thuis laat lopen kan je hem niet naar hier krijgen zonder een ban straks :p
Dum de dum
pi_164148393
Ik heb een PTC account waar die bot voor heb aangeslingerd, maar als ik wil inloggen op Bluestacks of met Nox dan begin ik weer bij de professor. ;(

Iemand enig idee hoe ik dat kan fixxen?
pi_164148996
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 00:19 schreef Fe2O3 het volgende:
Met een bot is het helemaal makkelijk natuurlijk, je weet waar de stops zijn voor ballen en waar de pokemons zijn voor de 100xp minimaal ...

Maar wat hebbie er nu zelf aan, als je de bot niet thuis laat lopen kan je hem niet naar hier krijgen zonder een ban straks :p
Paar dagen wachten en dan thuis aanzetten.. lijkt het net of je op het vliegtuig bent gestapt :D
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:38:08 #207
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_164149250
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 00:19 schreef Fe2O3 het volgende:

Niantic deelt nu nog geen permbans uit. Je kan zonder problemen locatiespoofen en binnen een minuut tussen japan, amerika en australie hoppen. Als je namelijk continue 45 seconden aan een pokestop blijf hangen en blijf twisten word je unbanned :)

Ik develop in een bot mee, en we hebben anti-ban module waardoor je ook kan snipen. Kortom, als ik in Japan loop, en in australie loopt er een Dragonite met 100IV, (icm met een extra botje en Discord) dan spooft ie automatisch naar Australie, klikt ie de pokemon, spooft ie terug naar de plek waar die was en vangt ie m ;)

Een bot is idd helemaal makkelijk, Het hele pokemon go intresseert me weinig, alleen ik 'speel' het meer voor het developpen van de bot :)
Tadumtiedum.
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:38:14 #208
436595 Sked
Zonnestraal
pi_164149253
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:49 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een PTC account waar die bot voor heb aangeslingerd, maar als ik wil inloggen op Bluestacks of met Nox dan begin ik weer bij de professor. ;(

Iemand enig idee hoe ik dat kan fixxen?
Volgens mij zijn er vrij veel bots teruggezet naar level 1.
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:38:54 #209
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_164149267
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:38 schreef Sked het volgende:

[..]

Bijzonder dan, ik run er 20 en geen enkele terug gezet.
Tadumtiedum.
pi_164149451
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:38 schreef Sked het volgende:

[..]

Neuh, met mijn bot zelf doet hij het wel.
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:52:33 #211
436595 Sked
Zonnestraal
pi_164149489
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Neuh, met mijn bot zelf doet hij het wel.
Ja, alleen je account is teruggezet zeg je net..
pi_164149500
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:52 schreef Sked het volgende:

[..]

Ja, alleen je account is teruggezet zeg je net..
Het account kan ik wel gewoon draaien met mijn bot. Dat zeg ik dus helemaal niet.
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:54:04 #213
436595 Sked
Zonnestraal
pi_164149520
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het account kan ik wel gewoon draaien met mijn bot. Dat zeg ik dus helemaal niet.
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:49 schreef Typisch het volgende:
maar als ik wil inloggen op Bluestacks of met Nox dan begin ik weer bij de professor. ;(
Ja, dus wel.
pi_164149563
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:54 schreef Sked het volgende:

[..]

[..]

Ja, dus wel.
Is goed.
  FOK!fotograaf maandag 1 augustus 2016 @ 12:05:47 #215
364681 over_hedge
pi_164150912
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 00:08 schreef Djurres het volgende:

[..]

Hoeveel exp per uur dan?
Ik doe binnen 3,5u een account van lvl 1 naar 22..

Inmiddels mn 'main cheat' lvl 33, heb iets van 16 snorlaxen boven de 2800cp.
Nog 4 pokemons en dan heb ik ze allemaal op de lvl 33..
leuk man :') Helemaal niks zelf doen.
pi_164156419
Ik heb sinds een dag ook een GPS spoof lopen samen met Xcode. Ik heb alleen moeite om plekken te vinden waar Pokemons zitten die ik nog niet heb. Waar vinden jullie de 'zeldzamere' pokemons, bijv Vulpix, Rhyhorn, Growlithe, Koffing, enz?
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 16:26:18 #217
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_164157002
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:58 schreef Vermecelli het volgende:
Ik heb sinds een dag ook een GPS spoof lopen samen met Xcode. Ik heb alleen moeite om plekken te vinden waar Pokemons zitten die ik nog niet heb. Waar vinden jullie de 'zeldzamere' pokemons, bijv Vulpix, Rhyhorn, Growlithe, Koffing, enz?
Bergen aan Zee/Zee-aquarium
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_164164688
Ik blijf bij nox een blauw scherm hebben waar ik mijn poppetje niet op zie. Wat doe ik verkeerd? Op mijn werklaptop vanmiddag draaide het zo, maar die liep continu vast ;(
pi_164170022
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:32 schreef Puala het volgende:
Ik blijf bij nox een blauw scherm hebben waar ik mijn poppetje niet op zie. Wat doe ik verkeerd? Op mijn werklaptop vanmiddag draaide het zo, maar die liep continu vast ;(
Heb je wel de laatste update van Pokemon GO op Nox? Linkje :)
pi_164175614
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:47 schreef Madhouse11 het volgende:
Gisteren via MyGObot in 3 uurtjes 8 levels omhoog en 30 nieuwe Pokémons (laten) vangen.
Te makkelijk zo, met hulp van Pokevision.

Die botjes zullen de reden zijn dat Pokevision aan banden gelegd wordt, de site zelf lijkt me geen bedreiging voor de game, eerder een toevoeging.
Deze werkt niet meer..? Krijg de volgende melding:
MyGoBot werkt niet meer etc..
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_164175666
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:03 schreef Flashbag het volgende:

[..]

Jij bent goed O+
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:10:44 #222
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_164177804
Skiplagged is een alternatief voor Pokevision momenteel, heeft niet alle info en de steden zullen hier meer aan hebben dan de mensen uit dorpen, maar het is toch iets... zie linkje in mijn handtekening
pi_164179667
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:10 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Skiplagged is een alternatief voor Pokevision momenteel, heeft niet alle info en de steden zullen hier meer aan hebben dan de mensen uit dorpen, maar het is toch iets... zie linkje in mijn handtekening
werkt alleen op new york
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:49:53 #224
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_164180220
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:22 schreef amp25 het volgende:

[..]

werkt alleen op new york
Er zijn ook gewoon Pokémon in Amsterdam en in andere steden te vinden hoor. (maar op drukkere tijden als men meer buiten is dan is er ook meer te vinden op de website)
pi_164187135
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:59 schreef Aloria het volgende:
Mijn bot loopt, en hij loopt zelfs een vaste route door Sidney ben benieuwd laat hem de hele avond lekker lang doorlopen :D

quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:59 schreef Aloria het volgende:

Wat zijn de gegevens om in NL rond te lopen? Ik heb de coördinaten opgezocht maar volgens mij is de altitude dan nog steeds niet correct..
pi_164187227
Net terug van een dagje spoofen in LA, Santa Monica beach. Ik zag die plek al een paar keer op Pokevision en echt niet normaal wat je daar in een paar uurtjes vangt. Nu mijn softban even uitzitten en de gyms hier in het dorp slachten :D
pi_164187275
Kun je ook spoofen vanaf de pc? Mijn Android heeft 4.3 en kan Pokemon Go niet aan :N
  woensdag 3 augustus 2016 @ 10:33:43 #228
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_164194392
Bij wijze van test heb ik gisteren ook maar eens Necrobot geinstalleerd. Ik vraag me nu echt af wat ik sinds 6 juli verkeerd heb gedaan. Mijn account waarmee ik sindsdien 100km+ heb gelopen is nu level 23 en heeft 95 unieke Pokemon.

Die bot is na 24 uur al level 22 en heb nu al 70 unieke Pokemon.

Diep van binnen ben ik aan het huilen
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_164194434
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 10:33 schreef Schuimpjes het volgende:
Bij wijze van test heb ik gisteren ook maar eens Necrobot geinstalleerd. Ik vraag me nu echt af wat ik sinds 6 juli verkeerd heb gedaan. Mijn account waarmee ik sindsdien 100km+ heb gelopen is nu level 23 en heeft 95 unieke Pokemon.

verkeerd heb gedaan?

Cheaten is altijd makkelijk. Snap niet wat er leuk aan is.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 11:00:06 #230
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164194905
Maargoe, scan tijd is weer verlengd, van 5 naar 10 seconden, als je nu te snel met een gewone client gaat mis je het meeste :')

[ Bericht 55% gewijzigd door picodealion op 03-08-2016 11:57:44 (Quote van gezeur weg) ]
Dum de dum
pi_164195010
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 11:00 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Voor iemand met een post historie van 99% over consoles ...

Maargoe, scan tijd is weer verlengd, van 5 naar 10 seconden, als je nu te snel met een gewone client gaat mis je het meeste :')
Ik heb nog een -sd 10 toegevoegd aan mijn python scanner, maar lijkt wel of je dan ook veel minder ziet dan voor de 10 seconden wijziging.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 3 augustus 2016 @ 11:13:30 #232
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164195159
quote:
3s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 11:05 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik heb nog een -sd 10 toegevoegd aan mijn python scanner, maar lijkt wel of je dan ook veel minder ziet dan voor de 10 seconden wijziging.
Ik zie sowieso al afwijking tussen pokeminer en de scanner op mijn telefoon ; en pokeminer staat met 120 accounts ~40 vierkante KM te scannen, die zou alles moeten pakken, maar vind pas sommige pokemon na 2 of 3 passes ipv direct.

Afhankelijk van je scanner moet je de delay naar +10 seconden zetten, pokeminer doet standaard +2
Dum de dum
pi_164199715
Gebruikt iemand Pokesniper of vergelijkbaar? Ik weet niet goed hoe dat werkt. Leidt dat niet heel snel tot een softban? :o
  woensdag 3 augustus 2016 @ 16:07:19 #234
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_164201921
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gebruikt iemand Pokesniper of vergelijkbaar? Ik weet niet goed hoe dat werkt. Leidt dat niet heel snel tot een softban? :o
Ik doe niet anders. Maargoed, heb dan ook een service voor mensen die er fiks voor betalen :')
Tadumtiedum.
pi_164202997
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:07 schreef Djurres het volgende:

[..]

Ik doe niet anders. Maargoed, heb dan ook een service voor mensen die er fiks voor betalen :')
Hoe werkt dat dan? Is het anders dan GPS Spoof? Want daar heb je zo een softban te pakken als je onrealistisch spooft. Met snipen vlieg je toch ook van locatie naar locatie?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2016 16:55:11 ]
  woensdag 3 augustus 2016 @ 17:27:52 #236
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_164203505
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan? Is het anders dan GPS Spoof? Want daar heb je zo een softban te pakken als je onrealistisch spooft. Met snipen vlieg je toch ook van locatie naar locatie?
Met quickspinning krijg je een unban,
En dat ziet er zo uit.
Tadumtiedum.
pi_164203648
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 17:27 schreef Djurres het volgende:

[..]

Met quickspinning krijg je een unban,
En dat ziet er zo uit.
[ afbeelding ]
Waarom doe je het met stops? Dat is niet echt rendabel toch? Lijkt me vooral interessant voor sites als http://pokesnipers.com/ waar je precies weet waar de beste Pokemon zitten. Al lijkt die site nu net offline. :')
  woensdag 3 augustus 2016 @ 18:09:24 #238
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_164204322
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarom doe je het met stops? Dat is niet echt rendabel toch? Lijkt me vooral interessant voor sites als http://pokesnipers.com/ waar je precies weet waar de beste Pokemon zitten. Al lijkt die site nu net offline. :')
Omdat je met stops alleen een softban weg kan halen.
Kortom, ik snipe, spoof terug naar de locatie waar ik was, dichtsbijzijnde pokestop een quickspin en kan weer verder waar ik was gebleven
Tadumtiedum.
pi_164206945
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 18:09 schreef Djurres het volgende:

[..]

Omdat je met stops alleen een softban weg kan halen.
Kortom, ik snipe, spoof terug naar de locatie waar ik was, dichtsbijzijnde pokestop een quickspin en kan weer verder waar ik was gebleven
Dus elke keer krijg je een softban die je weer ongedaan maakt? Klinkt behoorlijk lijp. :9
pi_164211272
Het ziet er naar uit dat het scannen nu onmogelijk gemaakt is, krijg geen resultaten meer terug
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 3 augustus 2016 @ 22:43:03 #241
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164212329
Krijg idd niets meer binnen

Als ze het scannen de nek om hebben gedraaid icm de andere wijzigingen dan is de hele hype binnen de week dood :)
Dum de dum
  donderdag 4 augustus 2016 @ 04:15:44 #242
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_164216075
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 10:33 schreef Schuimpjes het volgende:

Hier krijg ik de melding:

[04:14:09] Make sure Lat & Lng are right. Exit Program if not! Lat: 40.7811856511042 Lng: -73.9681374937791
[04:14:10] ====== DisplayHighestsCP ======
[04:14:11] ====== DisplayHighestsPerfect ======
[04:14:12] [Evolves] Potential Evolves: 0
[04:14:13] Amount of Pokemon Seen: 0/151, Amount of Pokemon Caught: 0/151
[04:14:13] Current Pokeballs: 50 | Greatballs: 0 | Ultraballs: 0 | Masterballs: 0
[04:14:13] Current Total Potions: 0 | Total Revives: 0 | Berries: 0 | Total Incense: 2 | Lucky Eggs: 0 | Lures: 0
[04:14:13] No usable PokeStops found in your area. Is your maximum distance too small?

Wat doe ik fout?
  donderdag 4 augustus 2016 @ 04:24:22 #243
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_164216087
Niets, zijn een aantal zaken gewijzigd vanuit Niantic kant. Even wachten op een fix dus.
pi_164216357
Schijnt lastig te zijn om het weer werkend te krijgen. Kan wel even duren.
pi_164216521
Op github staat bij een bot het volgende :( :

quote:
"The new API is encrypted. Before the bot developers can even begin to change their data structures, functions, arguments, etc, that are necessary to spoof a Go connection, they have to figure out what algorithm to use - if the salt (hash) can be detected or polled - and even then, they still have to update endless lines of code to guarantee a working connection. If anything comes out in 48 hours I will be honestly surprised, but expect many bugs. Even if you have a bot programatically set to send 10,000 requests, Niantic is putting a 10,000ms delay on each request. This means that the requests will be polled on Niantic's end, and placed in a global Que that updates every 10 seconds. Even if the API gets deciphered, decrypted, and restructured - Niantic will only respond to 1 request at a time, 10 seconds apart. Rendering your bot not only slower than walking, but useless paperweight." Source : Dev in another PokeGo related channel
*edit* en niantic heeft ook eindelijk eens gecommuniceerd; hierin staat ook dat ze 3rd party access hebben geblokkeerd.
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/aug2016-update/

[ Bericht 10% gewijzigd door xeromorphic op 04-08-2016 08:00:19 ]
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_164216549
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 07:54 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

En dit had niemand verwacht? :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164216552
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 08:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En dit had niemand verwacht? :D
ik ben eigenlijk meer verbaasd dat het zo lang heeft geduurd :)
pi_164216612
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 08:00 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

ik ben eigenlijk meer verbaasd dat het zo lang heeft geduurd :)
Dat het uberhaupt unencrypted was om mee te beginnen vond ik al apart, maar goed... stuje naiviteit aan hun kant wellicht.
pi_164217269
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 09:00 schreef MPC60 het volgende:
Dus spoofen werkt niet meer? Nu nog al die cheaters bannen en ik geef het weer een kans. :)
Spoofen van je locatie wel, het lokaliseren van Pokemons niet meer.
pi_164218326
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 07:54 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

*edit* en niantic heeft ook eindelijk eens gecommuniceerd; hierin staat ook dat ze 3rd party access hebben geblokkeerd.
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/aug2016-update/
_O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_164218782
Oei, werkt PokeAdvisor dan nog wel?
  donderdag 4 augustus 2016 @ 11:09:46 #252
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_164219102
En de eerste devver heeft het alweer voor elkaar om een script te laten draaien. Kwestie van tijd dus voor de rest er ook achter komt. :D
pi_164219621
quote:
11s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:47 schreef picodealion het volgende:
Oei, werkt PokeAdvisor dan nog wel?
Dat werkt nog gewoon, omdat die andere data gebruikt, niet de pokemon locaties.

ik denk dat ze dat ook minder snel zullen blokkeren, omdat het de servers nauwelijks belast.
٩๏̯͡๏)۶
pi_164219649
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:09 schreef Lastpost het volgende:
En de eerste devver heeft het alweer voor elkaar om een script te laten draaien. Kwestie van tijd dus voor de rest er ook achter komt. :D
Linkje? Ergens op Reddit gelezen?
٩๏̯͡๏)۶
pi_164219994
Bedankt man, bedankt verspreid dit vooral.. :') Fuck ik doe dit al sinds voor de launch maar jammer dat nu iedereen het weet.
pi_164220081
quote:
11s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:56 schreef Argo het volgende:
Bedankt man, bedankt verspreid dit vooral.. :') Fuck ik doe dit al sinds voor de launch maar jammer dat nu iedereen het weet.
Het is niet alsof je dit überhaupt geheim kan houden.
pi_164220408
Linkje dan *)
pi_164220680
quote:
11s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:56 schreef Argo het volgende:
Meen je dit nou? :') _O-
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_164220723
quote:
3s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:42 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Linkje? Ergens op Reddit gelezen?
Dit dus, linkje iemand?
pi_164220872
Ben ook benieuwd! ^O^
  donderdag 4 augustus 2016 @ 13:00:11 #261
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164221075
Het enige wat nu werkt is een client. Niemand heeft iets werkend wat niet de client is.
Dum de dum
pi_164221094
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 13:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Het enige wat nu werkt is een client. Niemand heeft iets werkend wat niet de client is.
Welke "client" bedoel je precies? Is dit zo'n bot die alles voor je doet of locate deze de pokemon + locaties?
pi_164221253
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 13:01 schreef Flashbag het volgende:

[..]

Welke "client" bedoel je precies? Is dit zo'n bot die alles voor je doet of locate deze de pokemon + locaties?
Hij bedoelt gewoon de echte app zelf, dat is de enige 'client' die nu nog werkt.
٩๏̯͡๏)۶
pi_164221437
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 13:00 schreef Fe2O3 het volgende:
waar haal je die info vandaan?
  donderdag 4 augustus 2016 @ 13:35:53 #265
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164221692
Er wordt een variabele gecheckt die voorheen nog niet gecheckt werd, die kan (nog) niet gegenereerd worden (omdat men niet weet wat erin moet staan), tot dat opgelost wordt is er niets :)
Dum de dum
pi_164222028
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:09 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de bron. Op reddit kan ik het niet vinden.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 14:01:21 #267
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_164222189
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 13:52 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd naar de bron. Op reddit kan ik het niet vinden.
Via Discord en github. Nog niets openbaar gemaakt, wel een YT filmpje gezien met bewij's en een hoop aanwijzingen voor andere devs in de juiste richting.

Gewoon een kwestie van tijd voor we weer aan de slag kunnen dunkt me.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 14:57:15 #268
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_164223232
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dus elke keer krijg je een softban die je weer ongedaan maakt? Klinkt behoorlijk lijp. :9
Yup.
Tadumtiedum.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:09:25 #269
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_164223502
Kleine update,

Ik ken wat developpers van een aantal bots.

Ze hebben U6 geintroduceerd, oftwel, Unknown6. Iedere request moet nu een parameter meekrijgen die serverside overeen moet komen. Daarnaast hebben ze de API gecrypt, welke ook gedecrypt moest worden.

Gelukkig, door een heel stel techneutjes is dit allemaal al gelukt, en moet nu alle code aangepast worden en een stuk geschreven worden die U6 uit kan rekenen, zodat deze parameters meegegeven kunnen worden aan de API.

Het zal niet lang meer duren, geen weken iig ;)
Tadumtiedum.
pi_164223747
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:09 schreef Djurres het volgende:
Kleine update,

Ik ken wat developpers van een aantal bots.

Ze hebben U6 geintroduceerd, oftwel, Unknown6. Iedere request moet nu een parameter meekrijgen die serverside overeen moet komen. Daarnaast hebben ze de API gecrypt, welke ook gedecrypt moest worden.

Gelukkig, door een heel stel techneutjes is dit allemaal al gelukt, en moet nu alle code aangepast worden en een stuk geschreven worden die U6 uit kan rekenen, zodat deze parameters meegegeven kunnen worden aan de API.

Het zal niet lang meer duren, geen weken iig ;)
Mooie update. Kwestie van dagen zo te horen.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:23:05 #271
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_164223828
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:18 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

Mooie update. Kwestie van dagen zo te horen.
Ga daar van uit, al zal het me niet verbazen dat binnen een x aantal uur alles al weer draait.
Github en opensource he, iedereen kan mee werken.
Tadumtiedum.
pi_164224377
Offtopic geneuzel weer verwijderd. Zo moeilijk is het niet dit topic te negeren als je er een probleem mee hebt. De OP en topic pointer zijn duidelijk genoeg.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 16:31:48 #273
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_164225285
De omleiding op Unknown6 is geschreven, nu het lastigste gedeelte, en dat is het parsen van de data.
Tadumtiedum.
pi_164225390
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:31 schreef Djurres het volgende:
De omleiding op Unknown6 is geschreven, nu het lastigste gedeelte, en dat is het parsen van de data.

Vraag het aan parsect
  donderdag 4 augustus 2016 @ 17:01:03 #275
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_164225799
quote:
SPOILER
((niet van mij))
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  donderdag 4 augustus 2016 @ 17:16:56 #276
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_164226038
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:38 schreef Furdinand het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Vraag het aan parsect
_O-
pi_164226350
Heeft IEMAND een goede "go anywhere" (die iphone heeft) MAAR dan voor Android (6.0.1)??

Ik word er gek van dat ik nu ik beperkt ben in mn bewegen ik dus niet verder kom dan 1 pokestop. En er zitten er sowieso maar 4 in mijn omgeving. Ratten genoeg dan. Maar veel verder kom ik niet. Ik wil ook wel eens wat meer dan dit sneue... als je mensen in den haag of amsterdam ziet dan ben ik zo jaloers 😒
pi_164226479
quote:
Bedankt voor het updaten :)
pi_164228987
die bots gaat niet worden voor het weekend
pi_164229268
lapo
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_164229348
-O-
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  donderdag 4 augustus 2016 @ 20:35:38 #282
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164229844

Dus wie van de botters/spoofers is al de pineut?

Pic van reddit, ik ren nog vrolijk rond.
Dum de dum
  donderdag 4 augustus 2016 @ 20:58:36 #283
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_164230487
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 20:35 schreef Fe2O3 het volgende:
[ afbeelding ]

dit is nep btw
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  donderdag 4 augustus 2016 @ 20:59:16 #284
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_164230506
delen van de encryptie zijn nu decompiled.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 21:04:56 #285
421090 Zelfscanner
pi_164230653
Ik ben net een week op vakantie en alles is platgelegd? _O-
pi_164231019
quote:
[ afbeelding ]

Heb je een linkje naar de thread? Vind ik wel leuk om te lezen.
pi_164231393
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 21:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar de thread? Vind ik wel leuk om te lezen.
Is niet nodig, het plaatje is namelijk een mooie photoshop ;)
pi_164238114
Post van Niantic over de load van 3rd party apps/sites op de servers.

http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/update-080416/
pi_164238208
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Post van Niantic over de load van 3rd party apps/sites op de servers.

http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/update-080416/
Top dat ze nu beter communiceren! 10 punten voor Niantic :)
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:07:12 #290
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164244080
Grafiek zegt niks zonder waardes op de as ...

Maargoed, de load van sites als pokevision zal idioot zijn geweest, met miljoenen bezoekers en accounts die je servers benaderen.
Dum de dum
pi_164244180
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:07 schreef Fe2O3 het volgende:
Grafiek zegt niks zonder waardes op de as ...

Maargoed, de load van sites als pokevision zal idioot zijn geweest, met miljoenen bezoekers en accounts die je servers benaderen.
Tja je wil de hackers ook niet teveel info geven natuurlijk en de leek zegt het toch niets.
pi_164251417
https://skiplagged.com/pokemon/ in combinatie met http://pokezz.com/ = ez handmatig snipen
pi_164252271
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 20:55 schreef Flashbag het volgende:
https://skiplagged.com/pokemon/ in combinatie met http://pokezz.com/ = ez handmatig snipen
is wel handig alleen elk keer die softban omzeilen ;) :'(
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 09:59:36 #294
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_164263678
quote:
Ik snap het nog niet precies? Hoe kan ik nou de Pokemon vangen met m'n telefoon? Of werkt het anders?
Sue Me
pi_164263713
quote:
Die eerste doet het hier niet en die tweede snap ik niet. Geeft Pokémon in de VS?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_164264218
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:03 schreef Flashbag het volgende:

[..]

lijkt op zich prima te werken, alleen ontsnappen alle pokemons weer en zijn dan ook gelijk weg. Doe ik iets fout?
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 11:09:27 #297
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164264489
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 10:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

lijkt op zich prima te werken, alleen ontsnappen alle pokemons weer en zijn dan ook gelijk weg. Doe ik iets fout?
Ja en nee

Spoofen werkt, je wordt betrapt. Wat je ziet is een soft ban. 40 akties doen en je mag weer.

Met de info die tot nu toe gevonden wordt wens ik de spoofers en botters trouwens sterkte ... ;)

Qua scrapen zie ik het ook redelijk somber in, al zal dat op kleine schaal misschien nog wel gaan lukken.
Dum de dum
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 11:18:02 #298
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_164264636
quote:
[ afbeelding ]

Alle plaatjes zijn nep.

Spoofing heeft bij Niantic een lage prioriteit wat ze eerder al aangaven. Ze hebben belangrijke zaken aan hun hoofd dan achter spoofing te gaan. Probeer je eens te verdiepen tot Niantic en ook nadenken hoe je dat gaat aanpakken. Stel als je dat doet dan geeft Niantic dit prioriteit over alle problemen die de bestaande gebruikers ervaren in het spel en dit kan daarom niet.
graag op anoniem
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 11:21:20 #299
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_164264691
En zelfs als ze daar toe komen dan wens ik ze veel succes om de onterechte bans op te lossen.
graag op anoniem
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 11:31:25 #300
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_164264858
Oh en gewoon 1 locatie kiezen en lopen met je joystick. Niet van amsterdam naar new york gaan binnen een minuut of een uur. Log uit en gebruik een 2e fake account of je locatie voor het inloggen wel correct is.
graag op anoniem
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 12:18:51 #301
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164265585
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:18 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Alle plaatjes zijn nep.

Spoofing heeft bij Niantic een lage prioriteit wat ze eerder al aangaven. Ze hebben belangrijke zaken aan hun hoofd dan achter spoofing te gaan. Probeer je eens te verdiepen tot Niantic en ook nadenken hoe je dat gaat aanpakken. Stel als je dat doet dan geeft Niantic dit prioriteit over alle problemen die de bestaande gebruikers ervaren in het spel en dit kan daarom niet.
Heel brazillie en azie klaagt over spoofers, ceo twittert dat het op de radar zit. Na het killen van bots en scrapers blijft dit over ook he.
Dum de dum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')