Om die te kunnen gebruiken moet je nog altijd de deur uit om Pokémon te vangen. Dat doe jij niet. Wat jij (deels) doet is op je zolderkamer zitten spelen en vervolgens je exotische Pokémon laten zien aan alle mensen die wel eerlijk willen spelen. Of wil je zeggen dat je het geheim houdt als je een Tauros gevangen hebt? Als je op je zolderkamertje Pokémon wilt tegenkomen die je in Nederland niet 'kunt' tegenkomen (terwijl er geen region specific Pokémon zijn, dus dat is sowieso bullshit), moet je een (3)DS kopen en een Pokémon gamecartridge.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zoals ik al zei zitten hier in de gyms bijna altijd hogere cp pokemon dan ik heb. Die 500xp per pokemon valt echt te verwaarlozen in het totale plaatje. Zonder te spoofen had ik nu misschien 10-15 pokemon minder in mijn pokedex wat neerkomt op een kleine 5000-7500xp tegenover de 200.000+xp die ik ondertussen heb vergaard. Verreweg het meeste xp wordt verdiend door te evolueren met lucky eggs. Er zijn zat mensen die die lucky eggs kopen van echt geld. Dat zou volgens jou dus ook oneerlijk zijn ?
Je kijkt veelste zwart wit. Ik heb ook genoeg interactie met andere spelers op straat gehad. Dat ik wel eens spoof wil niet zeggen dat ik het nooit buiten op straat speel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Om die te kunnen gebruiken moet je nog altijd de deur uit om Pokémon te vangen. Dat doe jij niet. Wat jij (deels) doet is op je zolderkamer zitten spelen en vervolgens je exotische Pokémon laten zien aan alle mensen die wel eerlijk willen spelen. Of wil je zeggen dat je het geheim houdt als je een Tauros gevangen hebt? Als je op je zolderkamertje Pokémon wilt tegenkomen die je in Nederland niet 'kunt' tegenkomen (terwijl er geen region specific Pokémon zijn, dus dat is sowieso bullshit), moet je een (3)DS kopen en een Pokémon gamecartridge.
Zolang je alles goed ingesteld heb zien ze het niet. De 2 keer dat ik verbannen ben was omdat de instellingen niet goed stonden waardoor ik soms terug werd gezet op mijn echte locatie welke 30 km uitelkaar lag. Voor reizen naar het buitenland geld dat je de vlucht tijden van vliegtuigen aan moet houden. Dus bijv naar londen is hooguit uurtje of anderhalf vliegen. Dus app afsluiten voor anderhalf of 2 uur voordat je jezelf naar london spooft.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vraagje, als ik spoof naar een locatie +- 1km van mn huis vandaan waar ik zo nu en dan ook ben geweest, zien ze dat dan gelijk? Ik heb geen stop in de directe omgeving en wil wel wat pokéballs hebben zo nu en dan.
Zet even een lure voor alle zieke kinderen dan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vriendin ligt ziek in het ziekenhuis. Ze kan nu mooi op haar favoriete pokéstop staan
Op FOK! wordt het delen/verspreiden/uitleggen ervan niet toegestaan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:37 schreef Fe2O3 het volgende:
Och bans gaan in waves net als bijv. op battle.net , zodra de eerste wave hit zullen we zien wie goed genoeg spooft
Maar wat hierboven gezegd wordt, hoe is de policy mbt python scripts?
Awww :/ En spoofen wel!quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:40 schreef Unites het volgende:
[..]
Op FOK! wordt het delen/verspreiden/uitleggen ervan niet toegestaan.
Ziekenhuis Deventer heeft maar 1 Pokestop, bij de ingang, buiten bereik van de zieke mensen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zet even een lure voor alle zieke kinderen dan.
En sterkte uiteraard, niks ernstigs hopelijk?
Ik heb nu een site gevonden die de pokemon in de buurt live op een map toont. Maar blijkbaar ben ik niet de enige nu op die site, krijgquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net even voor een maat gekeken wat er in zijn dorpje zat. Ik snap wel dat jullie spoofing gebruiken. Amper Pokestops, amper gyms, maar ook nog eens amper Pokemon!
oh mag ik een linkje? Dat vind ik leuk!quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb nu een site gevonden die de pokemon in de buurt live op een map toont. Maar blijkbaar ben ik niet de enige nu op die site, krijg
constant time out errors nu. Maar zag een krabby in de buurt. Ben er even heen gelopen en inderdaad zat ie daar.
Weet niet zeker of ik hem mag posten want de mods zijn nogal vaag mbt dit soort zaken. Ik stuur je een pm. Maar op dit moment heeft de site een beetje moeite met de vele bezoekers dus werkt het nog niet echt lekker.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:11 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
oh mag ik een linkje? Dat vind ik leuk!
Nou ja, ik zou best illegaal mezelf op een plek zetten waar 2 pokestops zijn om een tijdje pokeballen te verzamelen. Als je het ook met geld kan kopen en je doet het op een andere manier, vind ik het niet oneerlijk of vals spelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:42 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Nog niet nee. Regels zijn regels en dit valt daar buiten. En als het spel gemaakt is dat je ze (nu) nog niet allemaal kunt krijgen dan deal je daar maar lekker mee i.p.v. een triesterd te zijn
Kom uit je stoel en ga gewoon lopen of speel het niet
quote:Beste Pokémon Trainers van FOK!,
enkele dagen geleden kondigden we aan via een mededeling dat het verspreiden van cheats voor Pokémon GO verboden werd op FOK!
Aan de hand van jullie feedback hebben we na opnieuw overleg besloten om het delen van dergelijke zaken tóch toe te staan. Dit moet echter alsnog wel in één centraal topic gebeuren.
Let er wel op dat het gebruik van cheats alsnog kan leiden tot een verbanning op Pokémkon GO!
Excuses voor het ongemak!
Groet, Unites en picodealion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |