Dat werkt nog gewoon, omdat die andere data gebruikt, niet de pokemon locaties.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:47 schreef picodealion het volgende:
Oei, werkt PokeAdvisor dan nog wel?
Linkje? Ergens op Reddit gelezen?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:09 schreef Lastpost het volgende:
En de eerste devver heeft het alweer voor elkaar om een script te laten draaien. Kwestie van tijd dus voor de rest er ook achter komt.
Het is niet alsof je dit überhaupt geheim kan houden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:56 schreef Argo het volgende:
Bedankt man, bedankt verspreid dit vooral..Fuck ik doe dit al sinds voor de launch maar jammer dat nu iedereen het weet.
Meen je dit nou?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:56 schreef Argo het volgende:
Bedankt man, bedankt verspreid dit vooral..Fuck ik doe dit al sinds voor de launch maar jammer dat nu iedereen het weet.
Dit dus, linkje iemand?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Linkje? Ergens op Reddit gelezen?
Welke "client" bedoel je precies? Is dit zo'n bot die alles voor je doet of locate deze de pokemon + locaties?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Het enige wat nu werkt is een client. Niemand heeft iets werkend wat niet de client is.
Hij bedoelt gewoon de echte app zelf, dat is de enige 'client' die nu nog werkt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:01 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Welke "client" bedoel je precies? Is dit zo'n bot die alles voor je doet of locate deze de pokemon + locaties?
waar haal je die info vandaan?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Het enige wat nu werkt is een client. Niemand heeft iets werkend wat niet de client is.
Ik ben ook wel benieuwd naar de bron. Op reddit kan ik het niet vinden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:09 schreef Lastpost het volgende:
En de eerste devver heeft het alweer voor elkaar om een script te laten draaien. Kwestie van tijd dus voor de rest er ook achter komt.
Via Discord en github. Nog niets openbaar gemaakt, wel een YT filmpje gezien met bewij's en een hoop aanwijzingen voor andere devs in de juiste richting.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:52 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar de bron. Op reddit kan ik het niet vinden.
Yup.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus elke keer krijg je een softban die je weer ongedaan maakt? Klinkt behoorlijk lijp.
Mooie update. Kwestie van dagen zo te horen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:09 schreef Djurres het volgende:
Kleine update,
Ik ken wat developpers van een aantal bots.
Ze hebben U6 geintroduceerd, oftwel, Unknown6. Iedere request moet nu een parameter meekrijgen die serverside overeen moet komen. Daarnaast hebben ze de API gecrypt, welke ook gedecrypt moest worden.
Gelukkig, door een heel stel techneutjes is dit allemaal al gelukt, en moet nu alle code aangepast worden en een stuk geschreven worden die U6 uit kan rekenen, zodat deze parameters meegegeven kunnen worden aan de API.
Het zal niet lang meer duren, geen weken iig
Ga daar van uit, al zal het me niet verbazen dat binnen een x aantal uur alles al weer draait.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:18 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Mooie update. Kwestie van dagen zo te horen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:31 schreef Djurres het volgende:
De omleiding op Unknown6 is geschreven, nu het lastigste gedeelte, en dat is het parsen van de data.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:31 schreef Djurres het volgende:
De omleiding op Unknown6 is geschreven, nu het lastigste gedeelte, en dat is het parsen van de data.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.((niet van mij))"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |