Wat heb je dan zoal gedaan? Mijn vriendin is gisteren en vandaag in Enschede, Deventer en Amsterdam geweest. Ze heeft NIET geteleport, veelal rustig gelopen en vooral een logisch tijdpad gedaan. Zo kan je niet in een half uurtje van Enschede naar Amsterdam.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben alleen in sydney geweest tot nu toe. Maar ik kan alweer spelen. ;s
Ik heb 1x de coordinaten van sydney ingesteld omdat dat een goeie spoof locatie bleek te zijn. Daar ben ik nu gewoon pokestops aan het farmen en wat pokemons vangen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat heb je dan zoal gedaan? Mijn vriendin is gisteren en vandaag in Enschede, Deventer en Amsterdam geweest. Ze heeft NIET geteleport, veelal rustig gelopen en vooral een logisch tijdpad gedaan. Zo kan je niet in een half uurtje van Enschede naar Amsterdam.
Lees het nu pas maar is prima hoor geen enkel probleem.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Lokquote. Bezwaar als we hier een centraal cheat topic van maken waar ook de scripts in besproken worden?
Er zit een geautomatiseerd systeem in. Als je naar sydney of naar een andere verre locatie wilt spoofen dan moet je de vluchtduur van vliegtuigen aanhouden. Bijv als je naar New York wilt, wat ongeveer 7 uur vliegen is, dan moet je de app voor minimaal 7 uur lang afsluiten voordat je jezelf daar heen kunt spoofen zonder direct een ban te krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo word je niet gebanned dan? Ik zit nu in sydney maar heb gelijk al een softban te pakken. Ik speel op mijn pc en kan wel gewoon rondlopen maar ik kan geen pokemons vangen of pokestops openen.
Zo ver ik weet nog niet. Maar perm bans komen meestal in waves. Dus als je geflagged bent kan je later alsnog een ban oplopen. Eigen risico dus.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:42 schreef b0ef het volgende:
Zij nog geen permanente band uitgedeeld toch? Zit nu met een tweede account in de US, waar overal lure modules aanstaan. Twijfel om met mijn eerste account in te loggen..
Bans gaan in waves, en weinig mensen vliegen om de week naar een ander landquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:42 schreef b0ef het volgende:
Zij nog geen permanente band uitgedeeld toch? Zit nu met een tweede account in de US, waar overal lure modules aanstaan. Twijfel om met mijn eerste account in te loggen..
Via NOX? Hier werkt dat echt bagger. Ik beweeg met enorm veel lag.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:42 schreef b0ef het volgende:
Ja want dat is ook echt werk wat met de hand moet gebeurenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:34 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik geloof niet dat ze officiele bans uit gaan delen. 100 miljoen gebruikers even gaan controleren is bij voorbaat kansloos.
Ip zegt niets, als je bijvoorbeeld gebruik maakt van een corporate gateway kan dat in 5 continenten altijd het zelfde zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:23 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Bans gaan in waves, en weinig mensen vliegen om de week naar een ander land
Om door de automatische controles te komen moet je in ieder geval met vluchtduur + wat meer uren werken. Alleen blijft dat IP adres gewoon uit Nederland komen, en staat die GSP wel in New York ... das een heel lang verlengsnoer he
Sowieso zal bij elke handmatige check naar je ban direct duidelijk zijn dat hij terecht is.
Want zakenlui vliegen elke week/paar dagen naar een andere leuke toeristische spot, om daar pokemon te gaan spelen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ip zegt niets, als je bijvoorbeeld gebruik maakt van een corporate gateway kan dat in 5 continenten altijd het zelfde zijn.
Met de tijd knallen ze er wat Machine Learning over heen, en dan vissen ze iedereen die duidelijk cheat eruit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:19 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Want zakenlui vliegen elke week/paar dagen naar een andere leuke toeristische spot, om daar pokemon te gaan spelen?gezien het tijdsverschil ook nog eens midden in de nacht ed. ? Mja ..
Ik moet altijd naar fabriekenen dan ook nog es naar de zelfde 5 a 6 locaties wereldwijd.
En natuurlijk gaan ze bannen, net als in ingress. Misschien niet direct, de enige player - player interactie is nu gyms. Maar als ze meer pokemons toevoegen, player battles etc... (dus meer player - player interactie) dan wordt het effect van vals spelen ook veel groter. De automatische softbans zijn imho al duidelijke indicatie dat ze gaan handhaven straks. Natuurlijk glippen er mensen doorheen.
De tijd zal het leren, voorlopig heeft Niantic het veel te druk met de zooi uberhaupt draaiende te houden :/ TS weer down hier ...
Gewoon een query op de data loslaten die gekkigheden noteert van GPS plekken en tijden en je hebt 90% al te pakken. Als het dan per ongeluk iemand is die teleportatie heeft uitgevonden zien ze het dan wel weer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:34 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik geloof niet dat ze officiele bans uit gaan delen. 100 miljoen gebruikers even gaan controleren is bij voorbaat kansloos.
Zo moeilijk is het idd niet. ze weten van ongeveer elk wifi access point ter wereld wat daarvan de locatie is (daarom wordt het ook gebruikt voor locatiebepaling). Even je 'huiswifi' crosschecken met de locatie data van pokemon et voila.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een query op de data loslaten die gekkigheden noteert van GPS plekken en tijden en je hebt 90% al te pakken. Als het dan per ongeluk iemand is die teleportatie heeft uitgevonden zien ze het dan wel weer.
Als je database spatial queries ondersteunt is dat een eitje en in een paar minuten te schrijvenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een query op de data loslaten die gekkigheden noteert van GPS plekken en tijden en je hebt 90% al te pakken. Als het dan per ongeluk iemand is die teleportatie heeft uitgevonden zien ze het dan wel weer.
IP databases zijn daarvoor te onnauwkeurig, in verleden paar keer meegewerkt, maar je kan daar niet blind op vertrouwen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het idd niet. ze weten van ongeveer elk wifi access point ter wereld wat daarvan de locatie is (daarom wordt het ook gebruikt voor locatiebepaling). Even je 'huiswifi' crosschecken met de locatie data van pokemon et voila.
Je kunt spoofen wat je wil, maar je moet verdomd consequent zijn ermee wil je niet door de mand vallen.
Op gewone telefoons werkt het niet inderdaadquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
Werkt het spoofen uberhaupt nog wel? Dacht te lezen dat na de laatste PoGo update je altijd de melding "Failed to detect location" blijft houden wanneer je optie Mock location is aangevinkt.
Met als gevolg duizenden mailtjes met onterechte bansquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja want dat is ook echt werk wat met de hand moet gebeuren
Je moet dan ook mock mock geinstalleerd hebben. En daar moet je je telefoon voor rooten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
Werkt het spoofen uberhaupt nog wel? Dacht te lezen dat na de laatste PoGo update je altijd de melding "Failed to detect location" blijft houden wanneer je optie Mock location is aangevinkt.
Hoe zie je überhaupt dat je een softban hebt (gehad)?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Via NOX? Hier werkt dat echt bagger. Ik beweeg met enorm veel lag.
Maat van me heeft wel een softban gehad trouwens.
Lekker boeiend, daarnaast kun je de marge vrij hoog houden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:51 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Met als gevolg duizenden mailtjes met onterechte bans
Pokestops geven geen cadeautjes en er zijn geen ballen om mee te gooien. Gym kun je ook niks.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoe zie je überhaupt dat je een softban hebt (gehad)?
Omdat je vals speelt?quote:
Je kunt wel gooien, de pokemon vluchten alleen meteen weg nadat je ze de eerste keer in de bal hebt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Pokestops geven geen cadeautjes en er zijn geen ballen om mee te gooien. Gym kun je ook niks.
Ik ga het denk ik ook gebruiken maar gewoon in de buurt dan. Denk ik? ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:07 schreef jogy het volgende:
Ik denk dat je er wel mee weg kan komen als je gewoon op je luie bank net doet alsof je in de buurt aan het wandelen bent. In mijn buurt heb ik een zooi pokestops en gyms en zou redelijkergewijs 5 rondjes kunnen lopen zeg maar.
Fatwa, jwzquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de mening is van DENK.
Ik zou het risico op een ban niet nemen voor dat kleine voordeel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik ook gebruiken maar gewoon in de buurt dan. Denk ik? ik weet het nog niet.
2 vrienden van mij gebruiken het sinds deze week. Ze gebruiken een hack die je automatisch voor het inlogscherm de plaats bepaald(in hun geval New York, Central Park) wanneer ze gaan switchen wachten ze een dag dan loggen ze met de gewone app in Nederland in. Dit kan wel slim zijn aangezien er binnen het systeem wel een cooldown is voor bepaalde landen voor spelers die op reis gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zit nu al 2 dagen in australie ofzo en niks aan de hand
de dichtheid van pokestops en lures is echt bizar
Zo doe ik het ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
2 vrienden van mij gebruiken het sinds deze week. Ze gebruiken een hack die je automatisch voor het inlogscherm de plaats bepaald(in hun geval New York, Central Park) wanneer ze gaan switchen wachten ze een dag dan loggen ze gewoon met de gewone app in Nederland in.
Wat een jankerd. Snel naar de prof sturen 😂quote:Op zondag 24 juli 2016 01:30 schreef colastroop het volgende:
Ik liet deze topic net aan mijn pikachu zien..
[ afbeelding ]
Dan moest ingress maar meer portals maken bij de plekken waar er niet 1 pokestop te vinden is. Voor deze mensen kan ik het wel begrijpen en dan heb ik het nog niet eens over de groep die niet eens kunnen lopen.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:00 schreef MPC60 het volgende:
Toch begrijp ik niet dat FOK dit topic toe laat, warez mag je niet bespreken, illegale voetbalstreams mag je niet bespreken maar hoe je een compleet spel om zeep helpt met je gecheat mag blijkbaar wel?
Het is niet illegaal, in tegenstelling tot je andere voorbeelden. Klachten hierover mogen in het feedbacktopic. Vanaf hier dus weer ontopic.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:00 schreef MPC60 het volgende:
Toch begrijp ik niet dat FOK dit topic toe laat, warez mag je niet bespreken, illegale voetbalstreams mag je niet bespreken maar hoe je een compleet spel om zeep helpt met je gecheat mag blijkbaar wel?
Dit is een mogelijkheid, echter teleporteert mijn telefoon soms ook. Op het ene moment zit ik lekker in deventer om soms het signaal te verliezen en 50km verderop te staan om vervolgens weer terug te schieten. Met de Tom Tom is dit soms net zo. Dus op die manier wordt het lastig voor ze.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Removed, heb je nog een apk?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geen idee of het echt spoofen is, maar er is nu een app die voor jou checkt of er Pokemon in je omgeving zitten, zodat je niet elke keer de PokemonGo app aan hoeft te slingeren:
https://www.reddit.com/r/(...)_out_my_new_app_and/
In de Google Play Store "Notifications for Pokemon Go" van Apptastic!.quote:
https://play.google.com/s(...)notify.pokenotifyappquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In de Google Play Store "Notifications for Pokemon Go" van Apptastic!.
Bij mij werkt het iig nog niet geweldig.
Kan bijna niet. Geen spoof gebruikt?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:16 schreef TheTraveler het volgende:
Volgens mij heb ik een softban te pakken door het gebruik van Pokevision, iemand dit al eerder gehad?
Ik heb niet gespoofd, alleen maar rondjes gefietst <20 k/m/u en regelmatig een stoplicht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan bijna niet. Geen spoof gebruikt?
Daar bannen ze ook niet voor. Ik doe dagelijks in de trein mijn Pokémon administratie (slachtenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:23 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Ik heb niet gespoofd, alleen maar rondjes gefietst <20 k/m/u en regelmatig een stoplicht.
Heb wel gehoord dat iemand een ban had doordat ie 2x was ingelogd. Misschien had je zoiets dergelijks.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:35 schreef TheTraveler het volgende:
Misschien flipte de app dan twee keer, tot twee maal gooide ik een Pokeball en kwam ik meteen weer terug op de kaart met mijn poppetje.
2x ingelogd, hoe zou dat werken dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb wel gehoord dat iemand een ban had doordat ie 2x was ingelogd. Misschien had je zoiets dergelijks.
Maargoed softban gaat wel weer over
Op een telefoon je spel aan hebben laten staan en vervolgens op een ander toestel inloggen dat ergens anders is. Komt eigenlijk neer op spoofing, ook al kan het per ongeluk zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:39 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
2x ingelogd, hoe zou dat werken dan?
Ging de hele middag prima, lijkt me niet dat mijn IPad die thuis ligt na twee uur opeens wel actief wordt? Enfin, ik zet hem volgende keer wel helemaal uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op een telefoon je spel aan hebben laten staan en vervolgens op een ander toestel inloggen dat ergens anders is. Komt eigenlijk neer op spoofing, ook al kan het per ongeluk zijn.
Ik spoof heel Sidney door met pokevision en heb tot nu toe nergens last van maar ik speel op nox.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:42 schreef playirelia het volgende:
Mijn bluestacks account waarmee ik op de pc speel wordt om een aantal uur soft banned, terwijl ik alleen rond loop in new york central park. Iemand ook dit probleem?
heb je voor fake gps, root nodig?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef Kn0x het volgende:
Zijn er nog manieren om te spoofen zonder dat je je telefoon moet rooten? Heb al verscheidene tactieken geprobeerd maar overal heb je root voor nodig. Is er geen tool die je op je PC kan installeren waarmee je je telefoon kan spoofen?
Als je het 2x typt krijg je 2 tegelijk!quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:23 schreef mergbot het volgende:
Als je WIMPYWIMPYWIMPY typt krijg je een snorlax onder je gespawned.
Haha of een grimer als je te hard perst....quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:31 schreef mergbot het volgende:
En als je je mond dichthoud, gaat blazen en heel hard gaat persen komt er een diglet.
Je zal altijd een geroote telefoon nodig hebben. De enige manier om je lokatie te spoofen zonder root is door in je settings mock loacations aan te zetten. En pokemon Go is zo beveiligd dat het niet werkt als mock locations aanstaat. Pas als je telefoon geroot is kun je spoofen zonder mock locations aan te zetten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef Kn0x het volgende:
Zijn er nog manieren om te spoofen zonder dat je je telefoon moet rooten? Heb al verscheidene tactieken geprobeerd maar overal heb je root voor nodig. Is er geen tool die je op je PC kan installeren waarmee je je telefoon kan spoofen?
http://en.bignox.com/pokemongoquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:49 schreef Baas_bas het volgende:
Hoezo heet dit cheaten? Emulaten is toch geen cheaten?
Ik heb die shit gedownload voor de computer alleen snap ik de controls niet, en hoe stel je de gps in? Ik kan wel rondlopen maar heb geen idee in welke plaats ik ben. Wil zegmaar gewoon hier beginnen
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:19 schreef Aloria het volgende:
[..]
http://en.bignox.com/pokemongo
Als je deze download zit er een gps cheat bij, dus gewoon op de map klikken waar je heen wil en klaar. Als je pokevision erbij gebruikt teleport je gewoon naar de pokemons toe die je nog niet hebt. Dat is cheaten, je loopt gewoon met wasd en je gooit je pokeballs gewoon met je muis.
Kun je een link geven naar een bot die werkt ik kreeg ze niet aan de praat.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:58 schreef Djurres het volgende:
Ik heb inmiddels op een aantal accounts wat botjes draaien. Gewoon eens zien hoe ver je kan gaan voordat je een ban krijgt.
Binnen 4,5u lvl 20.. Best bijzonder zeg maar..
Is er ook een optie dat je sneller kan lopen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:19 schreef Aloria het volgende:
[..]
Als je deze download zit er een gps cheat bij, dus gewoon op de map klikken waar je heen wil en klaar. Als je pokevision erbij gebruikt teleport je gewoon naar de pokemons toe die je nog niet hebt. Dat is cheaten, je loopt gewoon met wasd en je gooit je pokeballs gewoon met je muis.
Je kan ook op de map klikken ipv lopen. Dan loop je in feite sneller.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:27 schreef Fulceny het volgende:
[..]
Is er ook een optie dat je sneller kan lopen?
Kan je via nox geen pokestops pakken?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:19 schreef Aloria het volgende:
[..]
Is er niet. Doordat Niantic het systeem met de voetjes gaat herschrijven is pokevision down..quote:Op zondag 31 juli 2016 14:18 schreef Kokoswater het volgende:
Pokévision zorgde er voor diverse redenen voor dat ik nog wat lol kon beleven aan deze app, maar nu zijn ze er mee gekapt en is mijn lol voorbij.
Weet/heeft iemand een goed alternatief voor Pokévision?
Geen idee niet geprobeerd, heb nu een bot lopen gaat geweldigquote:Op zondag 31 juli 2016 12:57 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
Kan je via nox geen pokestops pakken?
Nee, doordat wat Pokévision doet niet legaal is, is het down.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:39 schreef Djurres het volgende:
[..]
Is er niet. Doordat Niantic het systeem met de voetjes gaat herschrijven is pokevision down..
https://www.reddit.com/r/(...)_go_map_desktop_app/quote:Op zondag 31 juli 2016 14:18 schreef Kokoswater het volgende:
Pokévision zorgde er voor diverse redenen voor dat ik nog wat lol kon beleven aan deze app, maar nu zijn ze er mee gekapt en is mijn lol voorbij.
Geprobeerd, maar die laat nauwelijks Pokémon zien. Ook om de een of andere reden niet in de buurt waar ik woon, maar alleen in het centrum van de stad.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_go_map_desktop_app/
Moet je je location even veranderne en je moet hem even de tijd geven om te scannen. Je kan op scanned locations drukken om te kijken waar ie gebleven is. Heb het een tijdje geprobeerd en vond het wel geestig, maar haalt toch de lol er een beetje af als je zelfs kan zeggen dat ie je moet alerten als er bepaalde pokemon spawnen. Net nog ff gecheckt maar doet het primaquote:Op zondag 31 juli 2016 15:20 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar die laat nauwelijks Pokémon zien. Ook om de een of andere reden niet in de buurt waar ik woon, maar alleen in het centrum van de stad.
Zeker wel. Geen idee waarom je denkt dat dat niet zou kunnen. Het is gewoon pokemon go.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:57 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
Kan je via nox geen pokestops pakken?
Eerlijk gezegd lijk je me dan niet echt een geschikte gebruiker van Pokémon GO, als je alleen plezier kunt beleven aan iets als je kunt cheaten. Dit schiet compleet de essentie van het spel voorbij.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:18 schreef Kokoswater het volgende:
Tgaat er meer om dat tracking niet werkt in PoGo en pokevision een optie geeft om dit wel te doen. Al kan het gezien worden al cheatenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:25 schreef Unites het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijk je me dan niet echt een geschikte gebruiker van Pokémon GO, als je alleen plezier kunt beleven aan iets als je kunt cheaten. Dit schiet compleet de essentie van het spel voorbij.
Of je wel of niet cheat moet je natuurlijk zelf weten, maar Pokémon GO brengt ook op andere manieren 'lol', al is het alleen al het sociale aspect bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |