Duidelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:51 schreef NgInE het volgende:
Het nieuws & achtergronden forum lijkt qua reacties elke dag steeds meer op het Stormfront forum. Waarom wordt dit gedoogd door de mods btw.?
Een extreem rechtse burgerwacht een goed plan noemen? Burgeroorlog tussen kaalkopjes en iedereen die er getint uit ziet toejuigen? Stelletje mafkezen. Jullie helpen de terroristen een handje mee om jullie eigen land naar de knoppen te helpen en noemen dat patriottisme
Jullie zullen toch echt moeten leren om het maar gewoon met elkaar te doen: blank/zwart/lila/ect. We delen dezelfde planeet, hebben bijna allemaal kernwapens en als we willen kunnen we nog eeuwen oorlogje spelen. Door een beetje tof en agressief te gaan lopen doen ga je het echt niet beter maken voor jezelf.
Als iemand een misdrijf pleegt (of het nu een blank of getint iemand is) wordt deze door de politie aangepakt en zo hoort dat in een vrije westerse samenleving.
gelukkig laat je in het geheel niet beïnvloeden door de gutmenschpropaganda van het AD.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:25 schreef NgInE het volgende:
[..]
Of ik een grapje maak als ik zeg dat als iemand een misdrijf pleegt dat deze persoon door de politie aangepakt moet worden en dat dit zo hoort in een vrije westerse samenleving? Nee, dat meen ik toch echt wel, andere mafkees.
Ik kan het niet goedkeuren maar ik denk dat ze niet al te gevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
WINSCHOTEN - De snel groeiende Scandinavische burgerwacht Soldiers of Odin heeft nu ook in Nederland een afdeling geopend. De groep die jaagt op asielzoekers die criminele feiten plegen liet zich dit weekend gelden in Winschoten.
Een jonge asielzoeker die dit weekend vrouwen zou hebben lastiggevallen, zou door de burgerwacht aan de politie zijn overgedragen. Op de Facebook-pagina van de groep claimt Soldiers of Odin dit ’succes’. „Wij zijn blij met burgers die ons een handje willen helpen, maar willen waken voor eigenrichting”, zegt woordvoerder Ramona Venema tegen De Telegraaf.
’Protecting our citizens and defending our streets’, staat op de Facebook-pagina van de Nederlandse afdeling van de Soldiers van Odin. Naast het logo prijken twee tekeningen van koppen met een helm met hoorns erop.
Bron
Website
Prima initiatief, als de poltie niks doet of durft dan zelf maar de handen in 1
wat keur je niet goed dan? Dat asielzoekers worden gestoord in het aanranden van vrouwen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik kan het niet goedkeuren maar ik denk dat ze niet al te gevaarlijk zijn.
Als we nu zo'n anti-EU clubje zouden hebben...quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:15 schreef jogy het volgende:
Als er geen geweld aan te pas komt vind ik het nog niet eens zo'n kutidee eigenlijk. Maar het is wel een glijdende schaal.
Dat burgers politieagentje spelen.quote:
"Neo-nazi knokploeg" bekt misschien wat minder lekker dan "Soldiers of Odin". Odin verdient ook beter dan god te zijn van xenophoben.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:34 schreef raptorix het volgende:
Ze noemen zich nog een Chapter ook, what's next dat ze met 1 procent shirtjes gaan lopen
Als de politie het zelf niet doet moet toch iemand het doen. En zulk 'politieagentje' spelen doen ze nou ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, dat burgers politieagentje spelen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
Werkloze sjonnies die jacht maken op vluchtelingen. Altijd leuk.
Iemand roept op tot wederzijds respect en de reactie is: "Is dit grappig bedoeld ofzo?"quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:30 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Is dit grappig bedoeld ofzo? Mafkees.
Zou mooi zijn als ze dat Marokkaanse straattuig eens aanpakken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:07 schreef raptorix het volgende:
Zien er inderdaad uit als een stel tandartsen en advocaten:
[ afbeelding ]
Geen last van over het algemeen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze dat Marokkaanse straattuig eens aanpakken.
Het zou al een hoop schelen als onze overheid niet continue bezig is om dit soort hooligaans te moeten corrigeren, waarschijnlijk zitten ze ook dik in de wiethokken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:12 schreef Eenskijken het volgende:
ik herhaal mezelf nog maar eens...
als de overheid het eigen volk niet eens kan beschermen....
Is dat daadwerkelijk zo? Of roept dat gewoon lekker voor iedereen die ook weleens knokploegje wil spelen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:12 schreef Eenskijken het volgende:
ik herhaal mezelf nog maar eens...
als de overheid het eigen volk niet eens kan beschermen....
Ja, maar ga je dan wel helpen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze dat Marokkaanse straattuig eens aanpakken.
Misschien is hij pas tevreden als de overheid bij iedereen agent voor de deur zet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:15 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Is dat daadwerkelijk zo? Of roept dat gewoon lekker voor iedereen die ook weleens knokploegje wil spelen?
Volgens mij vinden de meeste users in dit topic het een goede ontwikkeling. Maar een paar Gutleute, die alleen hun eigen mening vinden tellen, houd je toch altijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:16 schreef losingmymind het volgende:
Echt, wat willen jullie in godsnaam? Jarenlang lopen zeiken over buitenlanders en dat de politie geen reet voorstelt, komen er een paar mensen naar voren die dit willen oplossen, is het weer niet goed. Ik snap dat negativiteit verslavend is, maar kom op...
Good point.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:20 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de meeste users in dit topic het een goede ontwikkeling. Maar een paar Gutleute, die alleen hun eigen mening vinden tellen, houd je toch altijd.
ik doe sowieso niet mee aan groepsverbanden en hiërarchie, in welke vorm dan ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je hier aan mee doet vind ik je wel een kneus eigenlijk.
Waarom vind jij het verkeerd om mensen (immigranten, asielzoekers in dit geval) die geweld plegen, met geweld aan te pakken?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:15 schreef jogy het volgende:
Als er geen geweld aan te pas komt vind ik het nog niet eens zo'n kutidee eigenlijk. Maar het is wel een glijdende schaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |