Beetje dom wel, vrouwen zijn veel geniepiger en gemener.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De dictator verkiest vrouwen boven mannen, omdat hij mannen niet vertrouwt. Die zouden hem in een onbewaakt ogenblik wel eens kunnen vermoorden, “Vrouwen zouden dat nooit doen”, aldus de dictator.
Dus dat.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje dom wel, vrouwen zijn veel geniepiger en gemener.
Nare wezens zijn het.quote:
Maar ook wel een klein beetje lief.quote:
Foto's van Triggershot voor en na het participeren in het Turkije topic.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschil.
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Foto's van Triggershot voor en na het participeren in het Turkije topic.
Hequote:Op maandag 18 juli 2016 22:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Foto's van Triggershot voor en na het participeren in het Turkije topic.
Ha, zie je nou wel, je bent helemaal geen Turk.quote:
Dit wist ik natuurlijk al, maar thnxs for the heads up.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
https://www.facebook.com/events/1150074751721656/
Yoki, wat voor jou?
Alsof hij wel Turks wasquote:Op maandag 18 juli 2016 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ha, zie je nou wel, je bent helemaal geen Turk.
wij zijn allemaal toerk, weet je dat nou nog niet?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ha, zie je nou wel, je bent helemaal geen Turk.
Is dat een foto van davids moeder voor en na de operatie?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschil.
Je bent te laat met de grap Tim.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dat een foto van davids moeder voor en na de operatie?
Ik was het niet jongens, ik ben nog in Nederlandquote:Op maandag 18 juli 2016 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
More than 20 people in Germany have been injured after a man with an axe went on the rampage on a train, German media report.
A police operation including a helicopter is under way in Heidingsfeld, a part of the city of Wurzburg in southern Germany.
Local media (in German) tweeted that 21 people had been injured and a suspect appeared to have been shot.
The train line between Wurzburg-Heidingsfeld and Ochsenfurt is closed.
http://www.bbc.com/news/world-europe-36827725
Gezellig weer.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
More than 20 people in Germany have been injured after a man with an axe went on the rampage on a train, German media report.
A police operation including a helicopter is under way in Heidingsfeld, a part of the city of Wurzburg in southern Germany.
Local media (in German) tweeted that 21 people had been injured and a suspect appeared to have been shot.
The train line between Wurzburg-Heidingsfeld and Ochsenfurt is closed.
http://www.bbc.com/news/world-europe-36827725
Er kan altijd overal van alles gebeuren, dat is al jaren zo. Je weet het nooit.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ff serieus he, als jullie dit soort berichten lezen. Houden jullie dat dan niet in jullie achterhoofd buiten?
Ik heb mijn best gedaan, maar ik snap niet wat je nu vraagt. Wat hebben we wellicht in ons achterhoofd?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ff serieus he, als jullie dit soort berichten lezen. Houden jullie dat dan niet in jullie achterhoofd buiten?
Ja maar het lijkt nu zo vaak...quote:Op maandag 18 juli 2016 23:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er kan altijd overal van alles gebeuren, dat is al jaren zo. Je weet het nooit.
Of je een plat achterhoofd hebt.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar ik snap niet wat je nu vraagt. Wat hebben we wellicht in ons achterhoofd?
Nou dat je uit het niets aan wordt gevallen met een bijl bv?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar ik snap niet wat je nu vraagt. Wat hebben we wellicht in ons achterhoofd?
Was een paar jaar geleden toch op station RSD waar iemand met een bijl aan het rondzwaaien was?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was het niet jongens, ik ben nog in Nederland
Daar kun je niet op gaan rekenen natuurlijk, kun je niet meer naar buiten.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dat je uit het niets aan wordt gevallen met een bijl bv?
O, neuh. Maar ik sta daar dan ook wellicht wat anders inquote:Op maandag 18 juli 2016 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dat je uit het niets aan wordt gevallen met een bijl bv?
Zeker weten. Helaas werd ik niet aangevallenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was een paar jaar geleden toch op station RSD waar iemand met een bijl aan het rondzwaaien was?
Je kan ook suicide by cop proberen Tim?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker weten. Helaas werd ik niet aangevallen
Nou ja, de kans dat ik morgen doodga omdat ik kanker heb is redelijk reeel. Dan beschouw je de zeer kleine kans dat je onder de bus komt of met een bijl aangevallen wordt toch wat andersquote:
Heb het helemaal niet zo bedoeld.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Zo, we hebben weer een lekker morbide sfeertje jongens. Dit hebben Jasmina en ik met liefde voor jullie gecreërd
Jullie gaan dit verhaal negeren?quote:
Deze: http://www.bndestem.nl/re(...)rd-met-bijl-1.867868quote:Op maandag 18 juli 2016 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker weten. Helaas werd ik niet aangevallen
Ik heb een vrije avondje. Dat heb ik gewoon verdiend.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jullie gaan dit verhaal negeren?
Ik wou even smullen van de idioterie en klapjosti's in de reacties.
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zei Hitler ook voor hij zichzelf door zijn kop schoot
Heeft Peter Jan Rens dat gezegd?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik heb vandaag trouwens wel te horen gekregen dat ik waarschijnlijk niet doodga.
Dus je hebt nog hoop?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik heb vandaag trouwens wel te horen gekregen dat ik waarschijnlijk niet doodga.
Is dat nou iets waar je blij mee moet zijn? Volgens Jasmijn kunnen we elk moment opgeblazen, aangereden, gecoupt of neergebijld worden
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Is dat nou iets waar je blij mee moet zijn? Volgens Jasmijn kunnen we elk moment opgeblazen, aangereden, gecoupt of neergebijld worden
Je gaat wel dood Tim.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop het wel. Je moet er toch niet aan denken. Ben je straks 180, zit je hier de mongolide posts van LTVDK's achterkleinkinderen te lezenquote:
De horrorquote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Je moet er toch niet aan denken. Ben je straks 180, zit je hier de mongolide posts van LTVDK's achterkleinkinderen te lezen
Als Fylax over 30 jaar de minister-president is, praat je wel anders.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Een coup zie ik trouwens niet echt gebeuren hier. Die andere lijken mij wel mogelijk ja.
In de jaren '70 waren er wel plannen. Tanks op het Binnenhof lijkt mij prachtig.. oh wacht, we hebben helemaal geen tanks.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Een coup zie ik trouwens niet echt gebeuren hier. Die andere lijken mij wel mogelijk ja.
Denk dat de kans groter is dat ik iemand met een bijl aanval dan wat jij zegt.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Fylax over 30 jaar de minister-president is, praat je wel anders.
Zijn dan ook gewoon jouw achterkleinkinderen hoor.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn dan ook gewoon jouw achterkleinkinderen hoor.
Nou ja, als LTVDK je blijft versieren, kan ik me dat ook goed voorstellenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat de kans groter is dat ik iemand met een bijl aanval dan wat jij zegt.
Alleen bommenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:19 schreef YokiKater het volgende:
Mijn vader zegt dat er helemaal geen bomen in een trein staan.
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik maak me zorgen om Jasmijns poll, ik denk dat het bijzonder genant wordt
Leipe hack welquote:Op maandag 18 juli 2016 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
maandag 18 juli 2016 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:[/b]
Poll: Is het een moslim?
• JA
• NEE
• LTVDK
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Noobquote:Op maandag 18 juli 2016 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
maandag 18 juli 2016 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:[/b]
Poll: Is het een moslim?
• JA
• NEE
• LTVDK
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ik weet niet eens wat dat is.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:23 schreef d4v1d het volgende:
Er staat toch duidelijk dat je UBB moet pakken
Die bijltjesman.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:23 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik heb nog steeds geen idee waar die hele poll over gaat
Er staat nog onder "UBB-code is voor op fora, zoals GoT of FOK!. HTML is voor op websites en CU2"quote:
Zie het niet staan. Maar Tim heeft het gefixedquote:Op maandag 18 juli 2016 23:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er staat nog onder "UBB-code is voor op fora, zoals GoT of FOK!. HTML is voor op websites en CU2"
Dat kan ik toch helemaal niet zijn joh.quote:
CU2quote:Op maandag 18 juli 2016 23:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er staat nog onder "UBB-code is voor op fora, zoals GoT of FOK!. HTML is voor op websites en CU2"
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kan ik toch helemaal niet zijn joh.
Idd ja.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef timmmmm het volgende:
Jasmijn heeft die poll toch gewoon gemaakt en gepost? Wat praat iedereen nou raar joh
Ik haat graag op minderhedenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef timmmmm het volgende:
Jasmijn heeft die poll toch gewoon gemaakt en gepost? Wat praat iedereen nou raar joh
Doe niet zo vies.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:30 schreef LTVDK het volgende:
Iedereen die LTVDK heeft gekozen wil gewoon stiekem een knuffel van mij.
Een bijl in de schedel van je bedoel jequote:Op maandag 18 juli 2016 23:30 schreef LTVDK het volgende:
Ik was het niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:30 schreef LTVDK het volgende:
Nee bij jou is het niet stiekem.quote:
K moest lachen.quote:Ach, er zijn wel eens gekkere dingen gebeurd in Duitse treinen zullen we maar zeggen.
Ik moest een beetje gniffelen.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een bijl in de schedel van je bedoel je
hihi.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Ach, er zijn wel eens gekkere dingen gebeurd in Duitse treinen zullen we maar zeggen.
Ik weet niet eens waar dat dorp ligt dus laat maar.quote:
Belgiëquote:Op maandag 18 juli 2016 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dat dorp ligt dus laat maar.
watquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:34 schreef Triggershot het volgende:
Die Belgen gaan straks tevreden naar huis niet wetende dat ze wrs een synagoge of een tempel hebben gestenigd
Hoelang heb je zitten denken over "Heinz!!!!11einz".quote:Op dinsdag 19 juli 2016 06:05 schreef Fylax het volgende:
[4daagse] Loeiende koeien op de dag van Elst
Ik las Webhawk (Hommo).quote:Op dinsdag 19 juli 2016 06:05 schreef Fylax het volgende:
[4daagse] Loeiende koeien op de dag van Elst
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:56 schreef Fylax het volgende:
kut ing
ING maakt Fylax blij met een dooie mus
Ik had er zo eentje waar ook 5 gulden munten in konden.quote:
Cocaïne is a hell of a drug.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschil.
Durf ik niet te zeggen, maar als ik zijn manier van oud worden vergelijk met pak em beet een Herman Brood, Keith Richards, of Mick Jagger, ben ik sterk geneigd ja te zeggen.quote:
Het zou eigenlijk niet zo vreemd zijn als die aan de drugs zat ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, maar als ik zijn manier van oud worden vergelijk met pak em beet een Herman Brood, Keith Richards, of Mick Jagger, ben ik sterk geneigd ja te zeggen.
Sommige van zijn zonen stonden ook aardig bekend als party animals en hoerenlopers, laatst dat verhaal van die Nederlandse hoer nog zitten lezen die iets had met een zoon van Khadaffi, er schijnen daar flink wat ruige feestjes gevierd te zijn, met alles erop en eraan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk niet zo vreemd zijn als die aan de drugs zat ja.
Nja dan gaat het alleen over feestjes. Er gaan ook verhalen dat hij door de straten reed als de schoolkinderen klaar waren en zo meisjes mee nam om thuis te verkrachten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sommige van zijn zonen stonden ook aardig bekend als party animals en hoerenlopers, laatst dat verhaal van die Nederlandse hoer nog zitten lezen die iets had met een zoon van Khadaffi, er schijnen daar flink wat ruige feestjes gevierd te zijn, met alles erop en eraan.
Ben je nou niet in de war met Udai Hussein?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dan gaat het alleen over feestjes. Er gaan ook verhalen dat hij door de straten reed als de schoolkinderen klaar waren en zo meisjes mee nam om thuis te verkrachten.
Nee volgens mij niet. Geloof dat ik een keer een docu heb gezien waar dit ook over Khadaffi werd gezegd maar weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben je nou niet in de war met Udai Hussein?
Denk dat het die docu wasquote:Ousted Libyan dictator Muammar Gadhafi kidnapped and raped hundreds of teenagers in specially built sex dungeons, according to a television documentary to be screened by the BBC next week.
http://www.haaretz.com/middle-east-news/1.570727
quote:Victims and witnesses state in the documentary that Gadhafi would choose his targets on visits to schools or colleges, patting on the head those who caught his eye.
read more: http://www.haaretz.com/middle-east-news/1.570727
Zal wel een dingetje zijn van Arabische dictators dan, die zoon van Saddam deed dat ook aan de lopende band, maar die ging zelfs nog een stapje verder, die verkrachtte ooit gewoon een bruid tijdens haar bruiloft, waarna die zelfmoord pleegde door van een balkon te springen, en dat alles werd gadegeslagen door de bruidegom.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Geloof dat ik een keer een docu heb gezien waar dit ook over Khadaffi werd gezegd maar weet het niet zeker.
Vind nu dit:
[..]
....quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zal wel een dingetje zijn van Arabische dictators dan, die zoon van Saddam deed dat ook aan de lopende band, maar die ging zelfs nog een stapje verder, die verkrachtte ooit gewoon een bruid tijdens haar bruiloft, waarna die zelfmoord pleegde door van een balkon te springen, en dat alles werd gadegeslagen door de bruidegom.
Macht kan rare dingen doen met mensen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
....
Hoe kan een mens zo verziekt zijn.
Wat is er gebeurd met die zoon?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Macht kan rare dingen doen met mensen.
Dat vrouwen zeggen dat je er niet op lijkt om vervolgens hun diensten aan te bieden. En als je weigert ben je homo....quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat gesprek of dat vrouwen dat doen?
Volgens mij zijn ze op eentje na allemaal gedood tijdens die opstand.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:56 schreef Fylax het volgende:
kut ing
ING maakt Fylax blij met een dooie mus
Gewoon verder scrollen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan niemand wat aan doen dat hij op je tijdlijn komt. met die onzin.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]koekoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics?quote:
Suc7quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:34 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik ga mezelfe buiten begeven voor booschapoen. Wens me succes
Nou, ik heb er toch mooi een uur over gedaan. Gelukkig is het 5 minuten weg de winkel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:34 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik ga mezelfe buiten begeven voor booschapoen. Wens me succes
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:10 schreef Hathor het volgende:
Ja, ik heb net die andere foto gezien waardoor ik tijdelijk blind was, dus laat maar.
Waarom duurde het zo lang? Moest je pokemon vangen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik heb er toch mooi een uur over gedaan. Gelukkig is het 5 minuten weg de winkel.
Wat een hatelijk leven
[..]10/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel pokemons heb je al gevangen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:19 schreef Specularium het volgende:
Lekker wandelen met 38 graden en net niet overlijden.
Het is maar waar je een kick van krijgt.
Jonge ik heb te lage Android.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeveel pokemons heb je al gevangen?
Nee, ik sta dan driekwartier een beetje in de winkel te drentelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom duurde het zo lang? Moest je pokemon vangen?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:19 schreef Specularium het volgende:
Lekker wandelen met 38 graden en net niet overlijden.
Het is maar waar je een kick van krijgt.
Kun je niet in een koel bad?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Jongens ik zit er echt helemaal doorheen. Nog geen stap kan ik meer zetten zonder kramp in mn been, dus ik lig hier maar een beetje in bed te liggen.
Dan ook nog fucking veel hoofdpijn en in bed liggen is met dit weer niet erg comfortabel. zeker niet als je bedenkt dat mijn slaapkamer op het zuiden ligt dus de hele dag op zit te warmen. 38 graden hierbinnen volgens mijn thermometertje. En daar zit je dan met je zweterige pens op een zweterig matras terwijl je al vergaat van de pijn en je van ellende niet kan lopen.
Het is allemaal niet optimaal
Daar moet je voor kunnen lopen. Als ik op mijn rechterbeen sta, zak ik er meteen doorheen. Kan mijn eigen gewicjt niet houden omdat mn been er geen zin meer in heeft vandaag.quote:
Hinkelen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar moet je voor kunnen lopen. Als ik op mijn rechterbeen sta, zak ik er meteen doorheen. Kan mijn eigen gewicjt niet houden omdat mn been er geen zin meer in heeft vandaag.
Sorry Tim.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Het domste idee van de dag gaat naar Jasmijn hoor jongens. Ik ben niet van plan om, als ik al niet kan lopen en scheel zie van de pijn, zo een week na mijn operatie de gang op en neer te hinkelen.
Ik ben net aan het wennen aan het idee dat ik níét doodga
Je wat?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Jasmijn denkt denk ik dat in mijn testament staat dat zij mijn Lapras mag hebben als ik doodben.
Jij bent een neger, jij moet hier tegen kunnenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:29 schreef sp3c het volgende:
het is te warm voor al deze teksten mensen
kappen
Serieus, geen grap: jij bent mijn nummer 1 superheld. Ik leef keihard met je mee en je moest eens weten hoeveel kracht jij uitstraalt en hoeveel dat mij bijvoorbeeld helpt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:25 schreef timmmmm het volgende:
En gewoon tijdens het doodgaan nog even wat slotjes zetten he, alsof het niks is
Jij bent ook best wel een supertopshow hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:36 schreef sp3c het volgende:
ga hem nou geen veren in zijn reet lopen steken man
Perfecte kans om die ijsmachine te stelen. sp3cijs, ik zou het kopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:40 schreef sp3c het volgende:
man man man ik dacht omdat het zo warm is haal ik echte Italiaans eerlijk gezond allesvrij ijsje van het hipsterijssalonnetje om de hoek
zijn ze gesloten vanwege vakantie
zeker tandjes van negertjes poetsen in de Congo ofzo
Echte Hollanders eten stroopwafelijs, dat is echt goedquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:41 schreef sp3c het volgende:
nee zo ben ik altijd
ik heb nu gewoon ijs van albert heijn, de hollander in mij vind dat heerlijk
Gelukkig heb ik geen flauw idee wie snorlax is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Kinderen staan steeds dom met hun telefoon naar me te swipen, denken dat ik snorlax ben
Nee ik bedenk opeens dat jij snorlax bentquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:45 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat we kunnen concluderen dat het een modervette pokoman is
uit de context
Snorlax is de moeder van Fylaxquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat weet yoki wel. Dat is de pokemom go expert
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:29 schreef sp3c het volgende:
het is te warm voor al deze teksten mensen
kappen
gewoon je telefoon voor de trein gooienquote:
Ik speel nog steeds warcraft, morgen komt de grote legion prepatch uit, dus dan is er weer wat te doen. Verder eigenlijk alleen plants vs zombies af en toe.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Cor, wat is een leuke game die ik kan spelen, wat speel jij nu?
Nou ja, ik denk dat als je zwanger bent met deze temperaturen, dat je wil om te leven nog onder die van mij doorgaatquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je verloofde ook niet, haha
Godverdomme wat slecht.
Ja ik wil nog steeds niet maandelijks betalen. Jammer wel, die LOTR-game leek me ook wel oke, maar was ook maandelijks betalenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds warcraft, morgen komt de grote legion prepatch uit, dus dan is er weer wat te doen. Verder eigenlijk alleen plants vs zombies af en toe.
Ik heb al maanden niet meer betaald door tokens te kopen. Heb nu nog 4 maanden tegoed. Aion is ook FTP en Guildwars ook toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ik wil nog steeds niet maandelijks betalen. Jammer wel, die LOTR-game leek me ook wel oke, maar was ook maandelijks betalen
Gewoon augurken toch? Uit een potje, niet van de Mac.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat als je zwanger bent met deze temperaturen, dat je wil om te leven nog onder die van mij doorgaat
Moet ik helemaal naar een trein gaan zoeken. Nee daar heb ik zin in.quote:
Ik had vorige maand nog gewoon de snes aan mijn tv gezet hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:52 schreef Karina het volgende:
Als je nog even geduld hebt timmmmm is deze wel tof hoorik wil hem:
Nintendo brengt NES terug in mini-formaat
speciaal het fok! bericht erbij gezocht
Leuk toch? Die heb ik ook en de rest van oude Nintendo's. Maar die kleine lijkt me tof.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had vorige maand nog gewoon de snes aan mijn tv gezet hoor
Ja. Slecht hoor dit.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je verloofde ook niet, haha
Godverdomme wat slecht.
Ow daar heb ik geen last van, ik heb nog steeds een oude tvquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:53 schreef timmmmm het volgende:
Is trouwens echt geen porem om dat zo uotgerekt te zien op een grote tv
guild wars ben ik wel weer een beetke zat. Hen ik alles bij elkaar wel dik 7/800 uur gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb al maanden niet meer betaald door tokens te kopen. Heb nu nog 4 maanden tegoed. Aion is ook FTP en Guildwars ook toch?
Ik heb geen idee, speel ongeveer vanaf het begin denk ik. Al jaren dusquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
guild wars ben ik wel weer een beetke zat. Hen ik alles bij elkaar wel dik 7/800 uur gedaan denk ik.
Maar jij zal wel op het dubbele zitten met je WoW-verslavimg
Moet je de betonklopper eraf halenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:55 schreef anonymoussie het volgende:
En mijn linkeroog trilt.
Alsof hij nerveus is of zo.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:55 schreef anonymoussie het volgende:
En mijn linkeroog trilt.
Alsof hij nerveus is of zo.
Lullig voor je vriendin wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja doei.
Ik ga toch zo out.
Ben nog maar 3% opgeladen of zo.
Oh ben je er zo eentje.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Af en toe moet je elkaar pijnigen.
Hij ligt in de winkel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zapte en hoopte dat hij nu op tv was, maar helaas
[..]Wauw niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:35 schreef Specularium het volgende:
Foto van Yasmin gevonden.
[ afbeelding ]
Je voelde je kut zeker.quote:
Gelukkig zitten we hier veilig met deze TT.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:08 schreef Triggershot het volgende:
Erdogan moet zijn focusgebied eens uitbreiden naar het zuiveren van FOK!
En dat is weer 10 jaar dat hij niet gaat meelezen in deze reeks.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Zit Elf ook al bij die Soldiers van Odin?
Ik vertel hem wel het ware verhaal, dat jij afvallig bent er bovenop.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gelukkig zitten we hier veilig met deze TT.
Mani en Elf zijn al geluktquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:12 schreef Tem het volgende:
[..]
En dat is weer 10 jaar dat hij niet gaat meelezen in deze reeks.
Waarom zou je dat nou weer doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vertel hem wel het ware verhaal, dat jij afvallig bent er bovenop.
Even dimmen jij he.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vertel hem wel het ware verhaal, dat jij afvallig bent er bovenop.
Erdogan heeft in totaal 8 mensen de mond gesnoerd in 14 jaar, hoeveel mensen heb jij in totaal gebanned tot op heden?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:11 schreef Tem het volgende:
Trekeensaanmijnvinger wil weer een mensen de mond snoeren.
Zo werkt het niet meneertje.
Ook geen greintje mededogen heb je.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eeuhm ik moet ook mijn rekeningen kunnen betalen?
Dan zou die naar buiten moeten?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Zit Elf ook al bij die Soldiers van Odin?
Anders zal ik eens even een hete baklava in je broek stoppen.quote:
Uh nee. Hoe kom je nou weer aan gokschulden....quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga jij mijn gokschulden afbetalen?
Zeg het hem.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders zal ik eens even een hete baklava in je broek stoppen.
Had je een cokeverslaving?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga jij mijn gokschulden afbetalen?
Jij bent die homo op mijn werk die uitsluitend valt op moslimmannen he?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders zal ik eens even een hete baklava in je broek stoppen.
Veel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Erdogan heeft in totaal 8 mensen de mond gesnoerd in 14 jaar, hoeveel mensen heb jij in totaal gebanned tot op heden?
Zag Erdogan's pokerface niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uh nee. Hoe kom je nou weer aan gokschulden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |