Kans is groot dat je je reward later alsnog krijgt. Heb mensen horen zeggen dat ze de reward bij het volgende ei kregen. (2 in 1 keer dus.)quote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef raptorix het volgende:
10 KM ei stond op 10 km maar komt niet uit, kom ik thuis is ie weg, nooit reward gehad
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
FAK FAK FAK 456 Dragonite....... in bal en toen bleef het beeld stil, app sluiten, checken en jammer dan geen Dragonite....
En geen respawn?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
FAK FAK FAK 456 Dragonite....... in bal en toen bleef het beeld stil, app sluiten, checken en jammer dan geen Dragonite....
Spawnden 2 weedles achteraan, dat kon ik niet handelen en ben naar huis gegaan!quote:
Amsterdam en dan op ontzettend druk punt, dus 10 stops in 1 kilometer tijd waar ik dan 3 a 5 pokemons vangquote:Op maandag 18 juli 2016 22:41 schreef Fascination het volgende:
Wonen jullie allemaal in grote steden of zo?
Groot... groot... groot genoeg ieg. Historische binnenstad, overal pokestops.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:41 schreef Fascination het volgende:
Hier ook een historische binnenstad. Elke bezienswaardigheid is een pokestop dus er is een shitload.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Groot... groot... groot genoeg ieg. Historische binnenstad, overal pokestops.
Ik zat een paar uur geleden op een terrasje met 4 pokestops in range.
Nee, woon officieel niet eens in stad.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:41 schreef Fascination het volgende:
Het spel kampt gewoon met vele serverproblemen..quote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef Broccolitaartje het volgende:
Mijn eieren komen steeds niet uitIk kan lopen/ langzaam fietsen wat ik wil, maar hij registreert die afstand gewoon niet goed.
Ben nu al 3x heen en weer gefietst naar werk (ong 36 km in totaal) super langzaam, met pokemon Go aan op mn telefoon, scherm ontgrendeld enzo, en mn 5km ei staat nu op 3,4 km![]()
Ook al een paar keer op een wandeling geweest maar dat heeft ook niet echt geholpen...
Dit is echt super frustrerendmeer mensen hier last van?
De afstandsmeting is bepaald niet nauwkeurig, en zeker niet als de servers gewoon niet reageren.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef Broccolitaartje het volgende:
Mijn eieren komen steeds niet uitIk kan lopen/ langzaam fietsen wat ik wil, maar hij registreert die afstand gewoon niet goed.
Ben nu al 3x heen en weer gefietst naar werk (ong 36 km in totaal) super langzaam, met pokemon Go aan op mn telefoon, scherm ontgrendeld enzo, en mn 5km ei staat nu op 3,4 km![]()
Ook al een paar keer op een wandeling geweest maar dat heeft ook niet echt geholpen...
Ah het is een Hitmonlee geworden dus 109 CP, geen idee of dat nuttig is.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kijk eens bij je recent pokemons. Bij mij stond hij daar bovenaan.
Dat heb ik als het spel half is vastgelopen. Dat merk je niet echt, behalve dus daaraan en dat je wel erg weinig beesten vindt.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef Broccolitaartje het volgende:
Maar ik heb eigenlijk nog niemand gehoord die hier last van heeft... En wordt dit dan niet gewoon gemeten met gps, kunnen die kutservers daar echt zo'n boosdoener in zijn?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het spel kampt gewoon met vele serverproblemen..
Ik weet zelf niet of je in een korte tijd snel kan schalen qua IT/servers, en ook niet of ze dat willen want dat zal veel kostenmaar ik hoop dat het snel beter word..
Mwah je hebt aardig wat candies gekregen door dat ei denk ik. Stuk of 20?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah het is een Hitmonlee geworden dus 109 CP, geen idee of dat nuttig is.
Dat zal prima kunnen ik beheer zelf cloud servers en is questie van paar klikken, kosten voor een server zijn niet heel hoog, server waar je 10K mensen mee kan handlen is ongeveer paar tientjes per maand, punt is met name dat het schalen getweaked moet worden, bovendien kunnen er paar bottle necks in zowel de app als in het server platform zitten, ik verwacht dat men dit wel binnen een maand gefixed heeft.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het spel kampt gewoon met vele serverproblemen..
Ik weet zelf niet of je in een korte tijd snel kan schalen qua IT/servers, en ook niet of ze dat willen want dat zal veel kostenmaar ik hoop dat het snel beter word..
Lvl 40 was toch max...quote:Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hier had raptorix het dus over
https://www.reddit.com/r/(...)_can_anyone_confirm/
Huh, die snap ik niet helemaal.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hier had raptorix het dus over
https://www.reddit.com/r/(...)_can_anyone_confirm/
Zou het kunnen dat het de bewegingssensoren van je telefoon ook stappen moeten registreren? Als je wel beweegt maar geen stappen maakt ben je niet aan het lopen.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef Broccolitaartje het volgende:
Oneerlijkheid bij gyms door cheaten.quote:
Dan word de mijne iets van 1450quote:Op maandag 18 juli 2016 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Magicarp gewoon een 10.55 multiplier als hij evolved.
https://docs.google.com/s(...)e=true#gid=134545558
voor mensen die willen uitrekenen hoe goed hun pokemon gaat worden.
Het probleem is dat de data posts niet encrypted zijn, en als je dan serverside geen checks invoert kun je dus behoorlijk cheaten, beetje zelfde als je dat vroeger met flashspelletjes kon doen, je zet een hook op de post, en vervolgens verander je de data.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oneerlijkheid bij gyms door cheaten.
Tsja dan krijg je dus dat gezeik met 8300CP Snorlaxesquote:Op maandag 18 juli 2016 23:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is dat de data posts niet encrypted zijn, en als je dan serverside geen checks invoert kun je dus behoorlijk cheaten, beetje zelfde als je dat vroeger met flashspelletjes kon doen, je zet een hook op de post, en vervolgens verander je de data.
Idd. Veel meer spelers ook dan Ingress denk ik? Misschien ook nog kortere polltijden?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:29 schreef Rabieluh het volgende:
Het aantal kilometer gelopen van Ingress was behoorlijk accuraat, ik zou niet weten waarom het bij Pokemongo zo matig is behalve als het gelinked is aan de server status. Iedere keer een ladende pokebal in beeld zal dus kunnen betekenen dat hij geen meters vastlegt.
Wacht maar tot ik mijn Magicarp geevolueerd hebquote:Op maandag 18 juli 2016 23:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tsja dan krijg je dus dat gezeik met 8300CP Snorlaxes![]()
Hoeveel CP is je magicarp? Heeft blijkbaar een multiplier van 10.25.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mijn Magicarp geevolueerd heb
Geen idee, 80 geloof ik, maar wacht wel dat ik grote vis vangquote:Op maandag 18 juli 2016 23:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoeveel CP is je magicarp? Heeft blijkbaar een multiplier van 10.25.
146 is mijn hoogste nuquote:Op maandag 18 juli 2016 23:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, 80 geloof ik, maar wacht wel dat ik grote vis vang
* Geo4kant is jaloersquote:Op maandag 18 juli 2016 23:33 schreef raptorix het volgende:
Even opladen en dan naar Lure paradise in vondelpark
Pokemon heeft volgens mij ook meer real-time data. Pokemon die je tijdens het lopen tegen komt; als je in een arena met meerderen tegelijk tegen dezelfde speler vecht dan kun je blijkbaar ook mekaars pokemon zien, etc.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Veel meer spelers ook dan Ingress denk ik? Misschien ook nog kortere polltijden?
Toestraks een van 600+quote:
Heb er al 15 gevangen. Maar hier zijn Doduos uitgestorven.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik vang net een Machop
Die zie je ook niet veel?
Wow!!quote:Op maandag 18 juli 2016 23:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toestraks een van 600+
Weet iemand al een soort plek waar je firepokemon vangt? ik heb er nog maar 3
Denk dat ik van het weekend een picknick plan in een park in Eindhoven waar veel stops zitten. Daar beetje vangen en grinden met de vriendinquote:Op maandag 18 juli 2016 23:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Toen ik net keek zag ik 8 actieve lures binnen 500 meter
Haar grinden of pokemons grinden?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat ik van het weekend een picknick plan in een park in Eindhoven waar veel stops zitten. Daar beetje vangen en grinden met de vriendin
Hier in de stad is een groot museum bij het park, iemand zei dat hij er daar meerdere had gezien.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toestraks een van 600+
Misschien industriële gebieden? Ik zie ze ook niet veel.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toestraks een van 600+
Zat ook al nietsquote:Op maandag 18 juli 2016 23:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien industriële gebieden? Ik zie ze ook niet veel.
Ja ik weet wat fire is, maar ik weet niet welke pokemon dat zijn. Ik weet echt helemaal niks van pokemon af verder.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je weet niet wat fire is of ben je een grammar nazi?
Charmander,magmar,growlith, ponyta etcquote:Op maandag 18 juli 2016 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja ik weet wat fire is, maar ik weet niet welke pokemon dat zijn. Ik weet echt helemaal niks van pokemon af verder.
Charmander, Ponyta, Growlite, Vulpix Flareon etc etcquote:Op maandag 18 juli 2016 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja ik weet wat fire is, maar ik weet niet welke pokemon dat zijn. Ik weet echt helemaal niks van pokemon af verder.
Ga je inlezen danquote:Op maandag 18 juli 2016 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit is gewoon leuk aan het spel. Heb er toch al ruim 30km fiets en heel wat KM trein en auto opzittenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:40 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb er al 15 gevangen. Maar hier zijn Doduos uitgestorven.
Start game echt net opnieuw werkt primaquote:Op maandag 18 juli 2016 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
Error.. error.. retry.. loading.. can't load player profile.. error
quote:
De types zijn gebonden aan de gebieden waarin ze voorkomen. In Nederland hebben we voornamelijk gras- en waterpokemons. Steen- en vuurpokemons vind je in gebieden die behoorlijk droog zijn geloof ik. Spanje, Texas, dat soort dingen.quote:
Nog steeds kut.. Ze mogen wel iets meer spawnen..quote:Op maandag 18 juli 2016 23:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
De types zijn gebonden aan de gebieden waarin ze voorkomen. In Nederland hebben we voornamelijk gras- en waterpokemons. Steen- en vuurpokemons vind je in gebieden die behoorlijk droog zijn geloof ik. Spanje, Texas, dat soort dingen.
In september eens op de Etna kijken danquote:Op maandag 18 juli 2016 23:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
De types zijn gebonden aan de gebieden waarin ze voorkomen. In Nederland hebben we voornamelijk gras- en waterpokemons. Steen- en vuurpokemons vind je in gebieden die behoorlijk droog zijn geloof ik. Spanje, Texas, dat soort dingen.
Daar vind je ongetwijfeld genoeg vuurpokemons.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
In september eens op de Etna kijken dan
Denk t wel hoor.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nou dan ben ik benieuwd of er op de Canarische eilanden veel vuurpokemon zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |