Oneerlijkheid bij gyms door cheaten.quote:
Dan word de mijne iets van 1450quote:Op maandag 18 juli 2016 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Magicarp gewoon een 10.55 multiplier als hij evolved.
https://docs.google.com/s(...)e=true#gid=134545558
voor mensen die willen uitrekenen hoe goed hun pokemon gaat worden.
Het probleem is dat de data posts niet encrypted zijn, en als je dan serverside geen checks invoert kun je dus behoorlijk cheaten, beetje zelfde als je dat vroeger met flashspelletjes kon doen, je zet een hook op de post, en vervolgens verander je de data.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oneerlijkheid bij gyms door cheaten.
Tsja dan krijg je dus dat gezeik met 8300CP Snorlaxesquote:Op maandag 18 juli 2016 23:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is dat de data posts niet encrypted zijn, en als je dan serverside geen checks invoert kun je dus behoorlijk cheaten, beetje zelfde als je dat vroeger met flashspelletjes kon doen, je zet een hook op de post, en vervolgens verander je de data.
Idd. Veel meer spelers ook dan Ingress denk ik? Misschien ook nog kortere polltijden?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:29 schreef Rabieluh het volgende:
Het aantal kilometer gelopen van Ingress was behoorlijk accuraat, ik zou niet weten waarom het bij Pokemongo zo matig is behalve als het gelinked is aan de server status. Iedere keer een ladende pokebal in beeld zal dus kunnen betekenen dat hij geen meters vastlegt.
Wacht maar tot ik mijn Magicarp geevolueerd hebquote:Op maandag 18 juli 2016 23:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tsja dan krijg je dus dat gezeik met 8300CP Snorlaxes![]()
Hoeveel CP is je magicarp? Heeft blijkbaar een multiplier van 10.25.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mijn Magicarp geevolueerd heb
Geen idee, 80 geloof ik, maar wacht wel dat ik grote vis vangquote:Op maandag 18 juli 2016 23:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoeveel CP is je magicarp? Heeft blijkbaar een multiplier van 10.25.
146 is mijn hoogste nuquote:Op maandag 18 juli 2016 23:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, 80 geloof ik, maar wacht wel dat ik grote vis vang
* Geo4kant is jaloersquote:Op maandag 18 juli 2016 23:33 schreef raptorix het volgende:
Even opladen en dan naar Lure paradise in vondelpark
Pokemon heeft volgens mij ook meer real-time data. Pokemon die je tijdens het lopen tegen komt; als je in een arena met meerderen tegelijk tegen dezelfde speler vecht dan kun je blijkbaar ook mekaars pokemon zien, etc.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Veel meer spelers ook dan Ingress denk ik? Misschien ook nog kortere polltijden?
Toestraks een van 600+quote:
Heb er al 15 gevangen. Maar hier zijn Doduos uitgestorven.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik vang net een Machop
Die zie je ook niet veel?
Wow!!quote:Op maandag 18 juli 2016 23:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toestraks een van 600+
Weet iemand al een soort plek waar je firepokemon vangt? ik heb er nog maar 3
Denk dat ik van het weekend een picknick plan in een park in Eindhoven waar veel stops zitten. Daar beetje vangen en grinden met de vriendinquote:Op maandag 18 juli 2016 23:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Toen ik net keek zag ik 8 actieve lures binnen 500 meter
Haar grinden of pokemons grinden?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat ik van het weekend een picknick plan in een park in Eindhoven waar veel stops zitten. Daar beetje vangen en grinden met de vriendin
Hier in de stad is een groot museum bij het park, iemand zei dat hij er daar meerdere had gezien.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toestraks een van 600+
Misschien industriële gebieden? Ik zie ze ook niet veel.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toestraks een van 600+
Zat ook al nietsquote:Op maandag 18 juli 2016 23:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien industriële gebieden? Ik zie ze ook niet veel.
Ja ik weet wat fire is, maar ik weet niet welke pokemon dat zijn. Ik weet echt helemaal niks van pokemon af verder.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je weet niet wat fire is of ben je een grammar nazi?
Charmander,magmar,growlith, ponyta etcquote:Op maandag 18 juli 2016 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja ik weet wat fire is, maar ik weet niet welke pokemon dat zijn. Ik weet echt helemaal niks van pokemon af verder.
Charmander, Ponyta, Growlite, Vulpix Flareon etc etcquote:Op maandag 18 juli 2016 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja ik weet wat fire is, maar ik weet niet welke pokemon dat zijn. Ik weet echt helemaal niks van pokemon af verder.
Ga je inlezen danquote:Op maandag 18 juli 2016 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit is gewoon leuk aan het spel. Heb er toch al ruim 30km fiets en heel wat KM trein en auto opzittenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:40 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb er al 15 gevangen. Maar hier zijn Doduos uitgestorven.
Start game echt net opnieuw werkt primaquote:Op maandag 18 juli 2016 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
Error.. error.. retry.. loading.. can't load player profile.. error
quote:
De types zijn gebonden aan de gebieden waarin ze voorkomen. In Nederland hebben we voornamelijk gras- en waterpokemons. Steen- en vuurpokemons vind je in gebieden die behoorlijk droog zijn geloof ik. Spanje, Texas, dat soort dingen.quote:
Nog steeds kut.. Ze mogen wel iets meer spawnen..quote:Op maandag 18 juli 2016 23:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
De types zijn gebonden aan de gebieden waarin ze voorkomen. In Nederland hebben we voornamelijk gras- en waterpokemons. Steen- en vuurpokemons vind je in gebieden die behoorlijk droog zijn geloof ik. Spanje, Texas, dat soort dingen.
In september eens op de Etna kijken danquote:Op maandag 18 juli 2016 23:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
De types zijn gebonden aan de gebieden waarin ze voorkomen. In Nederland hebben we voornamelijk gras- en waterpokemons. Steen- en vuurpokemons vind je in gebieden die behoorlijk droog zijn geloof ik. Spanje, Texas, dat soort dingen.
Daar vind je ongetwijfeld genoeg vuurpokemons.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
In september eens op de Etna kijken dan
Denk t wel hoor.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nou dan ben ik benieuwd of er op de Canarische eilanden veel vuurpokemon zitten.
Kan je ook ruilen? Of komt dat nog?..quote:Op maandag 18 juli 2016 23:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Bij mijn weten (ieg nog) niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je ook ruilen? Of komt dat nog?..
Wat een kutgrap.quote:
In de shop toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:01 schreef agter het volgende:
Zijn er al commerciële lure modules te koop?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:01 schreef picodealion het volgende:
Eevee van 605 gevangen daar, geen slechte score.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:01 schreef picodealion het volgende:
30 man in het park schreeuwde uit volle macht "Bulbasaur!". Wat een nerds zijn we met zijn allen.
21quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]welk level ben je?
Mijn hoogste is een Jynx van 164, de rest is 109 en lager.. ik krijg nog heel vaak van cp 10 etc
Ik riep vanmiddag midden op straat iets als "Nee! Vuile kutduif!" .. toen schaamde ik me wel een beetje.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:01 schreef picodealion het volgende:
30 man in het park schreeuwde uit volle macht "Bulbasaur!". Wat een nerds zijn we met zijn allen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik riep vanmiddag midden op straat iets als "Nee! Vuile kutduif!" .. toen schaamde ik me wel een beetje.
Komt vanzelf. Van 10 kom ik er nog maar weinig tegen. Vaak boven de 100 maar ik faal nogal in vangen. Moet nu mn goeie ballen verder maar sparen voor de echt toffe pokemonquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]welk level ben je?
Mijn hoogste is een Jynx van 164, de rest is 109 en lager.. ik krijg nog heel vaak van cp 10 etc
Al je pidgeys, weedles, caterpies en eventueel rattata's opsparen tot je genoeg candy en pokemon hebt om er 60 te evolueren. Lucky egg aan en gaan, zo 60k erbij.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wejooo...
Heb je tips? Hoe je kunt levelen, strategie?
Hahahaha ik ben nog niet verder gekomen dan mompelen 'pleurisbeest'quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik riep vanmiddag midden op straat iets als "Nee! Vuile kutduif!" .. toen schaamde ik me wel een beetje.
Geef de hogere en meer bijzondere ook zo'n razz berrie..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Van 10 kom ik er nog maar weinig tegen. Vaak boven de 100 maar ik faal nogal in vangen. Moet nu mn goeie ballen verder maar sparen voor de echt toffe pokemon
Dat willen ze wel gaan invoeren ja.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je ook ruilen? Of komt dat nog?..
Via NFC las ik.. dat heb ik nou net weer nietquote:
Al die revives en potions kunnen zeker wel weg, alsof ik opeens 90 pokemon wil gaan reviven of 120 beesten wil oppoetsen met potions.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:06 schreef picodealion het volgende:
Oh en bewaar je pokeballs. Ik heb er meerdere keren 100 weggegooid omdat ik stikte van de great balls. Daar had ik later spijt van, want je gaat er veel sneller doorheen. Kan je beter je potions en revives weggooien, gyms zijn niet om snel xp te scoren.
Die gooi ik ook telkens weg, en af en toe wat berry's want daar heb ik ook best veel van.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Al die revives en potions kunnen zeker wel weg, alsof ik opeens 90 pokemon wil gaan reviven of 120 beesten wil oppoetsen met potions.
Lucky egg+ veel evolutiesquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wejooo...
Heb je tips? Hoe je kunt levelen, strategie?
Berries vind ik wel handig, al verpruts ik het zelfs mét berries nog. Als mn tas weer volzit ga ik ook revives enzo wegdoen, goeie tip. Ik hoef toch niet zo nodig te vechten bij een gymquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die gooi ik ook telkens weg, en af en toe wat berry's want daar heb ik ook best veel van.
Ik bewaar ook wel wat maar 80 stuks vind ik niet echt nodigquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Berries vind ik wel handig, al verpruts ik het zelfs mét berries nog. Als mn tas weer volzit ga ik ook revives enzo wegdoen, goeie tip. Ik hoef toch niet zo nodig te vechten bij een gym
Waar is dit?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Den Haag - Kijkduin bij het strand, nu al 2e avond dat ze allemaal meeten en lures plaatsen enzoquote:
Hahaha, waar is ditquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Morgen zitten ze er weer dus je kan altijd langsgaan na een dagje op het strand, 10 meter verderopquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:17 schreef Amarantha het volgende:
Wel gezellig, zou er zo tussen gaan zitten de hele avond.
Woon aan de andere kant van het land...quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Morgen zitten ze er weer dus je kan altijd langsgaan na een dagje op het strand, 10 meter verderop
Des te meer reden om de hele dag te blijven danquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Woon aan de andere kant van het land...
Oh en ik heb ¤0,15.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Des te meer reden om de hele dag te blijven dan
Van die Kijkduin meetingquote:Wij willen iedereen bedanken die vandaag mede door onze event naar Kijkduin is afgereisd! Wij hebben met een paar van jullie kennis kunnen maken maar ik weet dat er nog veel meer aanwezig waren!
Wij hebben in 2 uur tijd meerdere squirtles charmenders voorbij zien komen, plus nog een aantal specials zoals elektrobuzz, kabuto, vulpix, kortom wat ons betreft een succes!!
Idem voor 41-jarige vrouwquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:19 schreef Michielos het volgende:
vandaag ook weer gaan pokemon GO; en. heb 10km gelopen heeeerlijk![]()
het is nog gezond ook!
Ik merk wel dat ik heel awkward met mijn telefoon in hoekje sta, bang dat ze zien dat een 32 jarige man fucking denkbeeldige POKEMONS aan het vangen is
btw, die spots kun je ook pakken met je bag full, je krijgt toch 50xp elke keer dus het is altijd goed te doen , ook al krijg je er geen items van
Supervetquote:
zullen we samen gaan een keer? Jij pakt hoek links ik rechts, terwijl we schichtig om ons heen kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |