Hier in de stad is een groot museum bij het park, iemand zei dat hij er daar meerdere had gezien.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toestraks een van 600+
Weet iemand al een soort plek waar je firepokemon vangt? ik heb er nog maar 3
Misschien industriële gebieden? Ik zie ze ook niet veel.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toestraks een van 600+
Weet iemand al een soort plek waar je firepokemon vangt? ik heb er nog maar 3
Zat ook al nietsquote:Op maandag 18 juli 2016 23:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien industriële gebieden? Ik zie ze ook niet veel.
Ja ik weet wat fire is, maar ik weet niet welke pokemon dat zijn. Ik weet echt helemaal niks van pokemon af verder.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je weet niet wat fire is of ben je een grammar nazi?
Charmander,magmar,growlith, ponyta etcquote:Op maandag 18 juli 2016 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja ik weet wat fire is, maar ik weet niet welke pokemon dat zijn. Ik weet echt helemaal niks van pokemon af verder.
Charmander, Ponyta, Growlite, Vulpix Flareon etc etcquote:Op maandag 18 juli 2016 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja ik weet wat fire is, maar ik weet niet welke pokemon dat zijn. Ik weet echt helemaal niks van pokemon af verder.
Ga je inlezen danquote:Op maandag 18 juli 2016 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit is gewoon leuk aan het spel. Heb er toch al ruim 30km fiets en heel wat KM trein en auto opzittenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:40 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb er al 15 gevangen. Maar hier zijn Doduos uitgestorven.
Start game echt net opnieuw werkt primaquote:Op maandag 18 juli 2016 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
Error.. error.. retry.. loading.. can't load player profile.. error
quote:
De types zijn gebonden aan de gebieden waarin ze voorkomen. In Nederland hebben we voornamelijk gras- en waterpokemons. Steen- en vuurpokemons vind je in gebieden die behoorlijk droog zijn geloof ik. Spanje, Texas, dat soort dingen.quote:
Nog steeds kut.. Ze mogen wel iets meer spawnen..quote:Op maandag 18 juli 2016 23:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
De types zijn gebonden aan de gebieden waarin ze voorkomen. In Nederland hebben we voornamelijk gras- en waterpokemons. Steen- en vuurpokemons vind je in gebieden die behoorlijk droog zijn geloof ik. Spanje, Texas, dat soort dingen.
In september eens op de Etna kijken danquote:Op maandag 18 juli 2016 23:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
De types zijn gebonden aan de gebieden waarin ze voorkomen. In Nederland hebben we voornamelijk gras- en waterpokemons. Steen- en vuurpokemons vind je in gebieden die behoorlijk droog zijn geloof ik. Spanje, Texas, dat soort dingen.
Daar vind je ongetwijfeld genoeg vuurpokemons.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
In september eens op de Etna kijken dan
Denk t wel hoor.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nou dan ben ik benieuwd of er op de Canarische eilanden veel vuurpokemon zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |