SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
[ Bericht 5% gewijzigd door Ama op 18-07-2016 16:44:57 ]Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 18 juli 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Lure party:Jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het boeit nietquote:Op maandag 18 juli 2016 16:13 schreef spierbal het volgende:
Maar voor team geel gekozen, Neem aan dat elk team zo zijn voordelen heeft?
Hoe werkt die grid nou? Met de Pokemon die "in de buurt" zijn. Halfuur wezen lopen, en beb 2 Pokemon tegen gekomen.
quote:Op maandag 18 juli 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Lure party:Damn. Dat zijn een hoop stops bij elkaar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Jepquote:Op maandag 18 juli 2016 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Damn. Dat zijn een hoop stops bij elkaar ook.
Het zijn waarschijnlijk spawnpunten.. Daar kunnen ze dus verschijnen op bepaalde tijdstippen.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:21 schreef RickoKun het volgende:
Soms zie je op die map van die groene spikkeltjes even uit het gras oplichten en gaat daarna weer weg. Dit herhaalt zich.
Als ik er heen loop is er echter geen pokémon te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |