quote:Op maandag 25 juli 2016 18:28 schreef sp3c het volgende:
omdat de volkskrant dan adcocaten langsstuurt met de rekening
quote:Op maandag 25 juli 2016 16:12 schreef Frutsel het volgende:
NWS / Democratische Conventie 2016 Philadelphia.....
Hier aub verder en geen volkskrant...
quote:Op maandag 25 juli 2016 18:41 schreef sp3c het volgende:
nee ik heet geen Frutsel en dat was een duidelijk antwoord
quote:Op maandag 25 juli 2016 18:50 schreef sp3c het volgende:
het gaat niet om de kwaliteit van de volkskrant, daar is verder niets mis mee
ze willen simpelweg niet dat hun artikelen elders online verschijnen, dan sturen ze advocaatjes met de rekening
FOK! heeft dat liever niet dus hebben de volkskrant liever niet als bron
Die van jou gaat over Wikileaks en Sanders.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:36 schreef Oversight het volgende:
[..]Heet jij Frutsel ?
En als je dan al besluit om ergens op te reageren ( liever niet) , kun je dan misschien een beetje duidelijk zijn?
[..]Frutsel.........
Sinds wanneer moeten oudere topics dicht om plaats te maken voor nieuwere met zelfde inhoud ?
En graag even een goed argument waarom Volkskrant niet mag als bron ?
Die je niet mag gebruiken. Dat weet iedere FOK!ker, behalve newbies en dan specifiek newbies die niet eens willen weten waarom, maar gelijk brutaal conclusies trekken en mods schofferen als ze een antwoord krijgen dat ze niet aanstaat.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:47 schreef Oversight het volgende:
Volkskrant heeft kwaliteitsartikelen, met goede plaatjes.
Door mij heeft Danny ooit een paar honderd euro aan een fotograaf moeten betalen. Ik leerde m'n les en hield er daarna rekening mee.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:59 schreef Oversight het volgende:
[..]Oh ,... wow..... je kan het dus toch ?
In dat geval is het een kleine moeite om de Volkskrant niet te gebruiken en wil ik daar best aan meewerken, ik ben nooit onredelijk...
Toch raar, "fair use" enzo,.. ik kan me nauwelijks voorstellen dat Danny trillend onder de keukentafel zit omdat een krant niet wil dat haar artikelen zich verspreiden?
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die van jou gaat over Wikileaks en Sanders.
Die van mij over de Democratische Conventie en Clinton en haar runningmate.
Simpel.
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die je niet mag gebruiken. Dat weet iedere FOK!ker, behalve newbies en dan specifiek newbies die niet eens willen weten waarom, maar gelijk brutaal conclusies trekken en mods schofferen als ze een antwoord krijgen dat ze niet aanstaat.
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door mij heeft Danny ooit een paar honderd euro aan een fotograaf moeten betalen. Ik leerde m'n les en hield er daarna rekening mee.
Trouw geldt trouwens hetzelfde voor, staat ook in de OP van dit FB topic.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:18 schreef Oversight het volgende:
[..]En hoelang heeft er toen een sticky gestaan met de de uitleg en verzoek niet te herhalen?
Ik heb 'm gemist.
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Trouw geldt trouwens hetzelfde voor, staat ook in de OP van dit FB topic.
Anyway, de rest heeft sp3c al uitgelegd.
Waarom zo geagiteerd? Ik heb geen ervaring met Frutsel maar hebben jullie huidige en oud-NWS mods afgesproken om zo te handelen en reageren?quote:Op maandag 25 juli 2016 18:41 schreef sp3c het volgende:
nee ik heet geen Frutsel en dat was een duidelijk antwoord
zet hij die toon niet zelf?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom zo geagiteerd? Ik heb geen ervaring met Frutsel maar hebben jullie huidige en oud-NWS mods afgesproken om zo te handelen en reageren?
Zoals in de OP staat, zo ver rijkt mijn kennis en kon zo ver ik wist tot op heden wel een topic geopend worden met een verwijzing naar een artikel van de Volkskrant, zolang het hele artikel maar niet in de OP geplaatst zou worden (en zo staat het nog steeds in de OP).
Hoe had Oversight moeten weten dat wat hij deed, bijzonder tegen de regels was en dat hij een geirriteerde reactie van de mods zou mogen verwachten?
Wat dat betreft zou Oversight een prima NWS mod zijnquote:Op maandag 25 juli 2016 20:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
zet hij die toon niet zelf?
verder valt die toon reuze mee denk ik maar als het als een verschrikkelijke geagiteerde en geirriteerde reactie is overgekomen dan bied ik direct mijn excuses aan
goed tip, bedanktquote:Op maandag 25 juli 2016 20:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou Oversight een prima NWS mod zijn
Dat is niet erg, dat hebben er slechts een paarquote:Op maandag 25 juli 2016 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom zo geagiteerd? Ik heb geen ervaring met Frutsel
Wie is jullie en welke oud-NWS mod bedoel je nu dan?quote:maar hebben jullie huidige en oud-NWS mods afgesproken om zo te handelen en reageren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |