quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
NWS / Kaboom in Makhachkala, [ matige 4 ], 16 gewonden.
Dit topic van je ging anders ook dicht. Ik wacht op een antwoord van een mod, als je het niet erg vindt.
ja, doen we ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:49 schreef Fylax het volgende:
kan er wat gedaan worden aan die schijtlollige topics van Oversight?
die gaat nog welquote:En dan ook dit:
NWS / [3] Paniek op veerboot na flinke explosie, 77 passagiers gered. Cijfers geven aan explosies/aanslagen etc.
Ook even uit de titel meegepaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja, doen we ook
[..]
die gaat nog wel
alleen dat rare gedoe over die cijfers voor die explosies weggehaald
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:35 schreef sp3c het volgende:
houd alstjeblieft op met dat rare grapje man, het is in NWS al druk zat momenteel daar kunnen we jouw 'unieke' gevoel voor humor echt ff niet bij gebruiken
nopequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:38 schreef Oversight het volgende:
[..]Of je laat het lekker, gewoon omdat het mag, en richt je op dingen die belangrijk zijn, en waar je werkelijk invloed op hebt.
Past wel bij mijn levenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:30 schreef sp3c het volgende:
ik dacht dat ik dat gedaan had maar dat is natuurlijk mislukt
Dit soort stoerdoennerij raad ik af. Schiet je niks mee op. Als je gewoo normaal mee wil posten in NWS ben je natuurlijk welkom, maar ik heb nooit zo'n zin in flauwekulletjes.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit soort stoerdoennerij raad ik af. Schiet je niks mee op. Als je gewoo normaal mee wil posten in NWS ben je natuurlijk welkom, maar ik heb nooit zo'n zin in flauwekulletjes.
Je gimmick was leuk, maar heeft niet echt een plaats om stelselmatig in nws gebruikt te worden. Draait hier immers om het nieuws, niet om jou. Tenzij het nieuws weer om jou draait natuurlijk, dan om allebei
Dat wij dat geen goed idee vinden. Mocht je het niet eens zijn met onze kijk daarop, zou ik even contact opnemen met de forumadmins. Dit kan door te mailen naar forum@fok.nl. Je kan ook specularium even dmen, dat is de nwsexpert onder de fa's.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:51 schreef Oversight het volgende:
[..]Je hebt recht op je mening, net als ik.
Ik vind het een goed idee, om explosies in te delen in een categorie, en die geeft je het best weer met en cijfer.
Het probleem is ?
weg ermeequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:57 schreef LTVDK het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2319045
Waar slaat deze OP en dat cijfer voor de titel op?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wij dat geen goed idee vinden. Mocht je het niet eens zijn met onze kijk daarop, zou ik even contact opnemen met de forumadmins. Dit kan door te mailen naar forum@fok.nl. Je kan ook specularium even dmen, dat is de nwsexpert onder de fa's.
Dan horen wij het weer van de FA's als zij NWS wel de plek vinden voor dat soort flauwekulletjes
Nou oke dan. Succes ermeequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:02 schreef Oversight het volgende:
[..]Of ik open hem gewoon weer, omdat het gewoon mag.
Dan hoor ik het wel van de FA's als een explosie niet mag worden ingedeeld in een categorie, maar ik verwacht dat ze wel iets beters te doen hebben.
Je hebt het gewoon te doen met de regels die in NWS gelden, bepaald door de mods.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:02 schreef Oversight het volgende:
[..]Of ik open hem gewoon weer, omdat het gewoon mag.
Dan hoor ik het wel van de FA's als een explosie niet mag worden ingedeeld in een categorie, maar ik verwacht dat ze wel iets beters te doen hebben.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon te doen met de regels die in NWS gelden, bepaald door de mods.
Wrong, modjes zijn de baas op hun eigen terrein. Zij bepalen de regels!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:05 schreef Oversight het volgende:
[..]Die uiteraard niet verder gaan dan de algemene policy, want daar hebben we 'm voor.
Bemoei je er niet mee zegt ie.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Wrong, modjes zijn de baas op hun eigen terrein. Zij bepalen de regels!Dat is ook wel noodzakelijk aangezien elk subforum gewoon anders is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |