Gaddle eindelijk daar is zequote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:36 schreef Gaddle het volgende:
Onze kleine meisje is vandaag om 15:41 uur geboren. We kijken er met een toch wel fijn gevoel op terug. Hele lieve mensen in het ziekenhuis voor de naam stuur me pmtje. Ze is zo mooi. Ps ik heb even niet bijgelezen
Doen we morgen een datumtweeling dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:33 schreef Fien10 het volgende:
Jaaaa gefeliciteerd Gaddle!![]()
Nummer 1![]()
Morgen wil ik wel bevallen. Dan heb ik tenminste een beetje airco in het ziekenhuis.
Prima! Ik beval in het Erasmus. Jij?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:36 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Doen we morgen een datumtweeling dan?
Voor morgen is de opvang geregeld, en die airco klinkt wel héél aanlokkelijk!
Oooh jah dat verhaal herinner ik me nogquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:27 schreef angelatje het volgende:
Gaddle, gefeliciteerd![]()
Blue, i feel you![]()
Toen ik zwanger was van K moest bij ons het gehele dak en bovenverdieping eraf. Toen ontzettend veel tegenslagen gehad met enorm veel regen en stormen (flinke stormschade) 1 keer was het zo erg dat de voorgevel heen en weer zwiepte en ik mocht alleen in het achterste deel van het huis blijven omdat de boel kon instorten. En ook veel lekkage gehad.
Een paar dagen voor ik moest bevallen zat het dak eropen dat was in december...
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:18 schreef Arja het volgende:
Gaddle, gefeliciteerd!
Veel geluk saampjes![]()
En Cygne wat heerlijk om jou hier te zien posten![]()
Hoe voel je je?
Vorige keer zeiden ze, ja indien het lichamelijk te zwaar wordt voor je (ik geef iedere afspraak aan dat het echt prima gaat en ik niks te klagen heb) kunnen we vanaf 38 weken proberen of strippen mogelijk is. Maar ik denk ook, die baby komt pas als hij er zin in heeft en dat vind ik helemaal prima ook. Ik vind het een soort van zielig voor hem als ik me ga laten strippen terwijl hij er misschien nog niet klaar voor is, omdat ik het zat zou zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 08:16 schreef Burdie het volgende:
Strippen heeft voor 41 weken ook niet zoveel zin.
Dat sowieso! Ik ben wel benieuwd of er al verweking is enzo, dus als ze aanbieden om te kijken sla ik dat denk ik niet af. Maar strippen is in mijn geval gewoon onnodig.quote:Op woensdag 20 juli 2016 08:22 schreef Twinkle20 het volgende:
En Fien als je daar geen trek in hebt dan zeg je dat toch gewoon lijkt me? Jouw lijf.. jouw wensen.
Er is een aantal jaar geleden een redelijk uitgebreide studie naar gedaan, ik zal het zo even opzoeken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 08:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja dat weet ik niet Burdie. Ik ben vorige ronde al met 39 weken gestript. En daarna dan nog eens en inderdaad bij mij werkte het niet.
Maar als et echt 0,0 kans op was dan waren ze daar toen niet eens aan begonnen lijkt me. Dus ik vind het te stellig om te zeggem dat het geen zin heeft.
Bovendien.. een UD is ook maar een UD. Het blijft milimeterwerk met 10 weken zwangerschap. Dan kan het goed zijn dat je voor de meting een bepaalde UD hebt maar dat je feitelijk toch een paar dagen vroeger/langer zwanger bent.
En Fien als je daar geen trek in hebt dan zeg je dat toch gewoon lijkt me? Jouw lijf.. jouw wensen.
Oh maar strippen helpt alleen als 'laatste zetje', om iets wat al in gang gezet is even wat kracht bij te zetten. Als er nog helemaal niks gaande is, is strippen vaak niet eens mogelijkquote:Op woensdag 20 juli 2016 08:27 schreef Fien10 het volgende:
Ik vind het een soort van zielig voor hem als ik me ga laten strippen terwijl hij er misschien nog niet klaar voor is, omdat ik het zat zou zijn.
Volgens mij was dat een studie.uit het UMC Utrechtquote:Op woensdag 20 juli 2016 08:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er is een aantal jaar geleden een redelijk uitgebreide studie naar gedaan, ik zal het zo even opzoeken.
Ik kan zo 123 alleen dit er over vinden: http://www.uvcutrecht.nl/bevalling_stimuleren.phpquote:Op woensdag 20 juli 2016 08:42 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een studie.uit het UMC Utrecht
Leuk hč, pretechoquote:Op woensdag 20 juli 2016 08:42 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Spannend Fien, ben benieuwd of er al wat gebeurt!
Ik moet deze echt even delen! Zo lief dat bolle wangetje. Pretecho gedaan, maar ze lag helemaal tegen de wand aan met een hand voor haar mond dus dit is de beste foto die we hebben, haha
[ link | afbeelding ]
Dat weet ik, als de boel nog pot dicht zit kan het niet. Maar zoals ik al zei wil ik het ook helemaal niet want het is nog prima te doen en ik ben er ook nog niet helemaal klaar mee. Ik ben alleen wel heel nieuwsgierig en kijk er enorm naar uit dus wat dat betreft mag hij zich snel laten zien. Wie weet duurt het nog 3 weken en daar ben ik me ook van bewust, en dat idee vind ik ook niet erg. Hoelang op een mensenleven ben je nu zwanger?quote:Op woensdag 20 juli 2016 08:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh maar strippen helpt alleen als 'laatste zetje', om iets wat al in gang gezet is even wat kracht bij te zetten. Als er nog helemaal niks gaande is, is strippen vaak niet eens mogelijk.
http://dare.uva.nl/document/2/52794quote:Op woensdag 20 juli 2016 08:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kan zo 123 alleen dit er over vinden: http://www.uvcutrecht.nl/bevalling_stimuleren.php
Maar daar staan alleen de conclusies, niet het onderzoek.
Snap ik hoor haha. Wij deden dit alleen omdat een t een leuke actie was vanwege een eenjarig bestaan. 15 euro voor 15 min en een flinke korting als je een afspraak maakte voor een langere echo. Als ik sommige prijzen zie...quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:04 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ha leuk die 3d! Onze mevrouw van de echo had ook de 3d even aan gedaan, gewoon omdat ze dat apparaat heeft (en ik te knieperig ben om zoveel voor een echo te betalen en dus alleen 2d deed 😁), maar je zag er echt niks op omdat kind in de wand gedrukt zat met ook nog een hand voor haar mond! Ik blij dat ik niet voor die dure 3d was gegaan. Denk dat ik niet nog een keer ga maar als ik het toch doe ga ik wel rond trappeltijd, dan zie je misschien wat meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |