Die combinatiesquote:Op maandag 18 juli 2016 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen gekookt ei en een perenijsje.
Net lunch op: Vermicellisoep en een chocoladebroodje.
Eendquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:11 schreef LPFAN het volgende:
Pastasalade, met hamblokjes, paprika, mais, komkommer en ui.
ik zonder saus als de bal goed is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:34 schreef Karzai het volgende:
Een gehaktbal eet ik trouwens bij voorkeur met een pittige dijon mosterdmaar ik eet em ook wel met sambal, sate, mayo, curry, whisky cocktail , knoflook, barbecue, zigeuner saus of ketchup als de bal maar goed is
Ik moet er ook niet teveel maken of ik er nou 2 of 8 maak ze gaan dezeflde dag op
Ik had ze gisteren en nog een aantal over. Die gaan morgen op broodquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:29 schreef emmyemmy het volgende:
Morgen maak ik hier gehaktballen. En die eet ik met mayo
dat is behoorlijk wat voedsel, ik zou voor de tosti gaan succes met je aankomen gaat wel lukken op deze manierquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:15 schreef Skeletor. het volgende:
Uitsmijter ham-kaas op heerlijk geroosterd toendra-brood. Dat brood is echt een aanrader!
Over de dag twee tosti's achterham-kaas, Duits rookvlees-kaas, een Calippo sinaasappel, een Cornetto aardbei, Liga Milkbreak. Bij elke hoofdmaaltijd een emmer karnemelk.
Vanavond volgen nog chips, keuze is Lays Bolognese, wokkels paprika of Kettle Cooked chips honey-barbecue.
Voor het slapen gaan tosti of twee croissants, kan iemand een keuze voor mij maken? Plus een emmer karnemelk, een soepkom vla en een banaan. Wordt het tosti, dan tomaat erbij. Wordt het croissant, dan een forelle-peer.
Dit moet ervoor zorgen dat ik aankom. Wish me luck.
Skeletor. komt wel weer terug, maar is toch nog een beetje gaar na het ziekenhuisavontuur.
Wauw, ik zit al vol als ik eraan denk! Ik probeer ook aan te komen, maar gelukkig niet om medische redenen. Succes!!quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:15 schreef Skeletor. het volgende:
Uitsmijter ham-kaas op heerlijk geroosterd toendra-brood. Dat brood is echt een aanrader!
Over de dag twee tosti's achterham-kaas, Duits rookvlees-kaas, een Calippo sinaasappel, een Cornetto aardbei, Liga Milkbreak. Bij elke hoofdmaaltijd een emmer karnemelk.
Vanavond volgen nog chips, keuze is Lays Bolognese, wokkels paprika of Kettle Cooked chips honey-barbecue.
Voor het slapen gaan tosti of twee croissants, kan iemand een keuze voor mij maken? Plus een emmer karnemelk, een soepkom vla en een banaan. Wordt het tosti, dan tomaat erbij. Wordt het croissant, dan een forelle-peer.
Dit moet ervoor zorgen dat ik aankom. Wish me luck.
Skeletor. komt wel weer terug, maar is toch nog een beetje gaar na het ziekenhuisavontuur.
Veel langzamer dan je mag verwachten. Ook nog te bedenken dat ik immobiel ben en de hele dag op bed of in de rolstoel zitquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is behoorlijk wat voedsel, ik zou voor de tosti gaan succes met je aankomen gaat wel lukken op deze manier
Nu weet ik hoe een Franse canard zich voeltquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Wauw, ik zit al vol als ik eraan denk! Ik probeer ook aan te komen, maar gelukkig niet om medische redenen. Succes!!
Zuiplap.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Jus d'orange met klein scheutje passoa.
Soba noodlesquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:38 schreef Helsinki het volgende:
Ik kreeg gister m'n eerste box van Marley Spoon binnen dus maakte ik dit vandaag:
[ afbeelding ]
Stir fry met kip, paksoi en sobanoedels. Ik vond het wel lekker.
Sobanoedels ken ik alleen als koud gerecht.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:38 schreef Helsinki het volgende:
Ik kreeg gister m'n eerste box van Marley Spoon binnen dus maakte ik dit vandaag:
[ afbeelding ]
jum!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:05 schreef Patapon het volgende:
3 witte bolletjes met zelfgemaakte eiersalade en een halve overrijpe cantaloupe.
Die andere nieuwe smaak vond ik wel lekker.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:28 schreef jaipurholic het volgende:
Die nieuwe Doritos cheeseburger... Zo ongelooflijk goor dat ik maar dipsausjes erbij gepakt heb. Zelfs verzopen in saus niet te vreten.
Ziet er wel goed uitquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:38 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
Heb wel een kaasmakerijquote:Op zondag 24 juli 2016 17:42 schreef RobinOok het volgende:
Heb jij een pizzeria? Leuk, ik heb een bakkerij.
Ook niet verkeerd.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:13 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Triangel, leftover steak, tomaten, citroenbasilicum en een "sausje" van mayo, citroensap, peper, zout en sambal brandal.
Combi niet top?quote:Op zondag 24 juli 2016 19:01 schreef RobinOok het volgende:
Was ook niet briljant trouwens.![]()
Ga het niet nog eens zo doen.
Oh dat ga ik ook weer eens maken.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:28 schreef Uccie het volgende:
Ik had vanavond postelein..gewoon ouderwets gekookt, maar ik vind het zo lekker.
Klinkt best lekker...al hoop ik dat je die cruesli niet op de pizza hebt gedaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat ga ik ook weer eens maken.
Ik had wat left over pizza en cruesli toen ik nog trek had
Komt toch allemaal samen in de buikquote:Op zondag 24 juli 2016 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt best lekker...al hoop ik dat je die cruesli niet op de pizza hebt gedaan.
Romantisch hoor.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Vriendin kookt vnv.
Diepvriespizza
ha lesbo..quote:Op maandag 25 juli 2016 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Vriendin kookt vnv.
Diepvriespizza
Wat heerlijk!! Enjoy lieverd Xquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Hele avond picknicken in het park met stokbrood, salades, kaasjes, aïoli, gehaktballetjes, meloen met ham, chips, nootjes en sangria
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Hele avond picknicken in het park met stokbrood, salades, kaasjes, aïoli, gehaktballetjes, meloen met ham, chips, nootjes en sangria
Nomnom, dát klinkt lekker! Eet je daar witte rijst bij?quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebraden kippendij-filets in gefermenteerde zwartebonensaus met daarbij gebakken uien, kastanjechampignons, prei, taugé en julienne gesneden wortel.
Nee, dit keer niet, want we zijn op een koolhydraatarm dieet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:19 schreef Smallish het volgende:
Nomnom, dát klinkt lekker! Eet je daar witte rijst bij?
Aparte combiquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:52 schreef RobinOok het volgende:
Andijviestamp met gorgonzola en lamsworstjes. Zin in! :p
Het kerstbestek en servies.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:55 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf bereide 'pinda' soepje voor de verandering aan een gedekte tafel
Zo lekker dat eten allemaal!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:09 schreef Iwanius het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Yup..maar weer eens als voorgerecht genomen deze welbekende (halve)Pekingeend met flensjes,lente-uitjes etc.etc.
[ afbeelding ]
En de welbekende óesters..
[ afbeelding ]
En de met Pekingeend gevuld loempia's als volgende kleine hap. Of te wel een combo die ik eerder al nam en nu opnieuw.
Acclimatiseren:
[ afbeelding ]
En na de lunch ondanks het weer zoals voorheen wederom bubbels en een paffert..
Wat heb je laten bezorgen?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was aan het koken en toen bedacht ik me dat ik een aantal ingrediënten niet had, dus nu laat ik maar iets bezorgen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was aan het koken en toen bedacht ik me dat ik een aantal ingrediënten niet had, dus nu laat ik maar iets bezorgen.
Spareribsquote:
Zou je ook kunnen uitleggen als een mooi eerbetoon.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief plukt nu de sperziebonen van zijn vaders volkstuin.
Ironisch genoeg is hij gisteren begraven maar ja, zonde om niet op te eten.
Ook helemaal waar.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:06 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Zou je ook kunnen uitleggen als een mooi eerbetoon.
Dus je at alleen groente?quote:Op zondag 31 juli 2016 06:54 schreef Iwanius het volgende:
Avondeten:
[ afbeelding ]
Yup...aloude combo van weleer als avondeten gisteravond na afloop vd Straatparade 2016. Heeerlijk!
[ afbeelding ]
Aansluitend jezelf verwennen met weer een Fruitsorbet met veel ijs!
Daarna:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even met een oude bekende bijpraten.
Totslot:
[ afbeelding ]
De avond afgesloten bij mijn favoriet loungeclub met een fles bubbels
terwijl het begon te regenen.
Oké, het mocht niet van de NVWA dus.quote:
Wat begreep je niet aan dit bericht van hen:quote:
quote:Mosselen en oesters uit het Oostelijke deel van de Oosterschelde en de Noordelijke tak mogen niet in de handel worden gebracht. Mosselen en oesters uit de nabijgelegen verwatergebieden moeten worden getest voordat ze in de handel worden gebracht. Dit heeft de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) besloten in overleg met het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS).
Ik reageerde niet op dat bericht maar op jouw suggestie dat je tot voor kort geen mosselen mocht eten.quote:Op zondag 31 juli 2016 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan dit bericht van hen:
[..]
Waar ze dus niet uit de Oosterschelde verkocht mochten worden.quote:Op zondag 31 juli 2016 23:33 schreef RobinOok het volgende:
Ik reageerde niet op dat bericht maar op jouw suggestie dat je tot voor kort geen mosselen mocht eten.
Ik neem aan dat je ze niet eigenhandig uit de Oosterschelde vist maar net als iedereen in een winkel koopt.
Dus groente met vlees. Waarom geen aardappels, rijst of pasta? En waarom drink je 3 dingen tegelijk? Wat is dat middelste drankje?quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar zie jij alleen maar groente?
Update:
[ afbeelding ]
Maandagochtend zo vlak voor de lunch alvast acclimatiseren.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:09 schreef Firewarrior het volgende:
[knip]
Dus groente met vlees. Waarom geen aardappels, rijst of pasta? En waarom drink je 3 dingen tegelijk? Wat is dat middelste drankje?
Nu zit er geen vlees bij de eerste foto. Als je te veel drinkt in een korte tijd, dan kun je een watervergiftiging oplopen. Ik las ergens dat als je rond de 1 liter of meer in een uur tijd drinkt, dat dat kan gebeuren.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk eens ouwe zeur..RIJST op het bord en de hele zooi erop.
Omdat ik ZIN heb om 3 dingen te drinken.Of mag dat van jou niet.
De middelste was een Hennesy Cognac XO.
Maandag:
Lunchen bij die 'bolle' zijn Lab en wederom aloude gerechten van weleer genuttigd (en gevraagd)
[ afbeelding ]
Hoppa,Als starter en wel die canele met een eendenlever mouse.
Hierna nog 3 extra uitgevraagd.
[ afbeelding ]
En we gaan door met deze welbekende FG favoriet de Quail Jelly i.c.m.een olijventoastje met wederom eendenlever mouse. Nog een keer
uitgevraagd.
[ afbeelding ]
Civiche van tonijn, ook een aloude FG favoriet. Uiteraard nog 2x uitgevraagd hierna.
[ afbeelding ]
Hemelsgerechtje deze welbekende emulsion van knolselderij i.c.m.o.a.kaviaar en zalm.
Nog 1 keer uitgevraagd.
[ afbeelding ]
Afsluitend dit zalige Waygu A5 beef met de aloude emulsion van knolselderij,kaviaar en
de hele FG toevoeging. Wilde het nog een keer uitvragen maar zat mutje vol en mee naar
huis nemen doe ik in deze niet aan.
[ afbeelding ]
Na de lunch buiten uitgebreid acclimatiseren op zijn terras tot de 'avond'shift
met een verse paffert en een licht dessertwijntje in glas gevraagd.
Actueel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog steeds buiten gezeten met een citroenijsje,paffert en een biertje.Tis tenslotte maandag.
Geen van beidequote:Op maandag 1 augustus 2016 22:45 schreef RobinOok het volgende:
Ben jij blind of zo? Of niet helemaal goed of zo?
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:42 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nu zit er geen vlees bij de eerste foto. Als je te veel drinkt in een korte tijd, dan kun je een watervergiftiging oplopen. Ik las ergens dat als je rond de 1 liter of meer in een uur tijd drinkt, dat dat kan gebeuren.
Nope,was wisselgeld wat ik terugkreeg en op de bar liet liggen. Het waaide wat dus leg je het onder een glas.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:28 schreef golfer het volgende:
Nog even patsen met een Eurobriefje onder je drankje?
Waar in?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:11 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Een Iwanius moet natuurlijk wel oppassen dat hij er zelf niet al teveel in gaat geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |