Die combinatiesquote:Op maandag 18 juli 2016 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen gekookt ei en een perenijsje.
Net lunch op: Vermicellisoep en een chocoladebroodje.
Eendquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:11 schreef LPFAN het volgende:
Pastasalade, met hamblokjes, paprika, mais, komkommer en ui.
ik zonder saus als de bal goed is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:34 schreef Karzai het volgende:
Een gehaktbal eet ik trouwens bij voorkeur met een pittige dijon mosterdmaar ik eet em ook wel met sambal, sate, mayo, curry, whisky cocktail , knoflook, barbecue, zigeuner saus of ketchup als de bal maar goed is
Ik moet er ook niet teveel maken of ik er nou 2 of 8 maak ze gaan dezeflde dag op
Ik had ze gisteren en nog een aantal over. Die gaan morgen op broodquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:29 schreef emmyemmy het volgende:
Morgen maak ik hier gehaktballen. En die eet ik met mayo
dat is behoorlijk wat voedsel, ik zou voor de tosti gaan succes met je aankomen gaat wel lukken op deze manierquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:15 schreef Skeletor. het volgende:
Uitsmijter ham-kaas op heerlijk geroosterd toendra-brood. Dat brood is echt een aanrader!
Over de dag twee tosti's achterham-kaas, Duits rookvlees-kaas, een Calippo sinaasappel, een Cornetto aardbei, Liga Milkbreak. Bij elke hoofdmaaltijd een emmer karnemelk.
Vanavond volgen nog chips, keuze is Lays Bolognese, wokkels paprika of Kettle Cooked chips honey-barbecue.
Voor het slapen gaan tosti of twee croissants, kan iemand een keuze voor mij maken? Plus een emmer karnemelk, een soepkom vla en een banaan. Wordt het tosti, dan tomaat erbij. Wordt het croissant, dan een forelle-peer.
Dit moet ervoor zorgen dat ik aankom. Wish me luck.
Skeletor. komt wel weer terug, maar is toch nog een beetje gaar na het ziekenhuisavontuur.
Wauw, ik zit al vol als ik eraan denk! Ik probeer ook aan te komen, maar gelukkig niet om medische redenen. Succes!!quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:15 schreef Skeletor. het volgende:
Uitsmijter ham-kaas op heerlijk geroosterd toendra-brood. Dat brood is echt een aanrader!
Over de dag twee tosti's achterham-kaas, Duits rookvlees-kaas, een Calippo sinaasappel, een Cornetto aardbei, Liga Milkbreak. Bij elke hoofdmaaltijd een emmer karnemelk.
Vanavond volgen nog chips, keuze is Lays Bolognese, wokkels paprika of Kettle Cooked chips honey-barbecue.
Voor het slapen gaan tosti of twee croissants, kan iemand een keuze voor mij maken? Plus een emmer karnemelk, een soepkom vla en een banaan. Wordt het tosti, dan tomaat erbij. Wordt het croissant, dan een forelle-peer.
Dit moet ervoor zorgen dat ik aankom. Wish me luck.
Skeletor. komt wel weer terug, maar is toch nog een beetje gaar na het ziekenhuisavontuur.
Veel langzamer dan je mag verwachten. Ook nog te bedenken dat ik immobiel ben en de hele dag op bed of in de rolstoel zitquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is behoorlijk wat voedsel, ik zou voor de tosti gaan succes met je aankomen gaat wel lukken op deze manier
Nu weet ik hoe een Franse canard zich voeltquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Wauw, ik zit al vol als ik eraan denk! Ik probeer ook aan te komen, maar gelukkig niet om medische redenen. Succes!!
Zuiplap.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Jus d'orange met klein scheutje passoa.
Soba noodlesquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:38 schreef Helsinki het volgende:
Ik kreeg gister m'n eerste box van Marley Spoon binnen dus maakte ik dit vandaag:
[ afbeelding ]
Stir fry met kip, paksoi en sobanoedels. Ik vond het wel lekker.
Sobanoedels ken ik alleen als koud gerecht.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:38 schreef Helsinki het volgende:
Ik kreeg gister m'n eerste box van Marley Spoon binnen dus maakte ik dit vandaag:
[ afbeelding ]
jum!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:05 schreef Patapon het volgende:
3 witte bolletjes met zelfgemaakte eiersalade en een halve overrijpe cantaloupe.
Die andere nieuwe smaak vond ik wel lekker.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:28 schreef jaipurholic het volgende:
Die nieuwe Doritos cheeseburger... Zo ongelooflijk goor dat ik maar dipsausjes erbij gepakt heb. Zelfs verzopen in saus niet te vreten.
Ziet er wel goed uitquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:38 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |