quote:He will never, ever give you up. And, most importantly, he will never, ever let you down.
Opzich wel leuk, maar dat komt natuurlijk vaker voor:quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:08 schreef SeLang het volgende:
Plagiaat!
[..]
In die video klinkt ze met haar buitenlandse accent trouwens als een illegale immigrant
Mooie rant tegen de NYT, maar het stuk kwam uit de New Yorker.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:53 schreef antiderivative het volgende:
^^ Het is amusant om te zien hoe doorzichtig en ook weinig effectief dit soort artikelen zijn.
Schrijver werd geconfronteerd met old school New York zakenman en hij bleek niet eens aardig te zijn!
Een schrijver die al in het begin van het artikel wordt neergezet als A lifelong liberal, uiteraard anders krijg je geen ruimte in de NYT.
Een schrijver die 30 jaar lang nooit iets gezegd heeft maar wel de royalties gretig binnen haalde. Maarja dat geld he, blijkt aanlokkelijk.
Een schrijver die zich pas ging roeren toen Trump het ging opnemen tegen de Democrats.
Een schrijver wiens enige wapenfeit is dat hij voor altijd in 1 adem met Trump wordt genoemd door middel van 1 van de meest succesvolle business books ooit.
Een schrijver die het artikel eindigt met een letterlijke uitspraak gedaan door vele democratisch politici namelijk: “I genuinely believe that if Trump wins and gets the nuclear codes there is an excellent possibility it will lead to the end of civilization.”
Nee, het is helemaal niet doorzichtig.
Als je dat toch allemaal persoonlijk zo erg vind dan wil je toch niet met Trump geassocieerd worden, vroeger niet, nu niet en in de toekomst niet. Dus doorsnijden die banden en verwerp die royalties Tony!
Het is helemaal niet de moeite waard, het is deel #zoveel van hetzelfde van de gemiddelde 'angry liberal man'. 1 keer googlen en je kunt een plakboek beginnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mooie rant tegen de NYT, maar het stuk kwam uit de New Yorker.
Dat je pas op het moment dat Trump president wordt je publiekelijk uitspreekt is verder ook niet zo vreemd. Dat lijkt me juist hét moment.
De 'nuclear codes' opmerking komt volgens mij ook juist uit de conservatieve hoek, van PJO of Brooks (die als conservatief overigens ook een column in de NYT heeft, maar dat terzijde).
Verder heb je het stuk ook niet bepaald gelezen merk ik. Ik snap dat het wat veel lettertjes zijn voor de gemiddelde Fokker, maar het is best de moeite waard.
"Nietus!" is doorgaans niet zo'n sterk argument.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:05 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Het is helemaal niet de moeite waard, het is deel #zoveel van hetzelfde van de gemiddelde 'angry liberal man'. 1 keer googlen en je kunt een plakboek beginnen.
Ik begreep van wat commentaar op een Amerikaanse site, dat de Green Party niet zo goed georganiseerd is; dat speelt waarschijnlijk ook een grote rol. Dat ze niet serieus meedoen is een feit, maar iedere procent die ze van de Democratische kandidaat afpakken is er 1.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wel meevalt. Zoals ik al aangaf zijn de cijfers van de groenen in de peilingen doorgaans 1-5% en is er wat dat betreft geen significante verandering waarneembaar in peilingen sinds 13-07. Het kortstondige hypeje is ook gewoon weer op z'n retour in de Google trends. De LP heeft grotere kans om nog enigszins serieus mee te mogen dingen.
Uiteraard, maar dat geldt net zo goed voor de LP. Die zijn bovendien een stuk beter georganiseerd en hebben nu twee voormalige Republikeinse gouverneurs als kandidaten. Ook is het maar de vraag in hoeverre dat soort stemmers überhaupt ooit op de Democraten hadden gestemd.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:56 schreef drexciya het volgende:
[..]
Ik begreep van wat commentaar op een Amerikaanse site, dat de Green Party niet zo goed georganiseerd is; dat speelt waarschijnlijk ook een grote rol. Dat ze niet serieus meedoen is een feit, maar iedere procent die ze van de Democratische kandidaat afpakken is er 1.
Het punt is dat je meer dan 5% van de stemmen moet halen, om financiële ondersteuning voor je partij te krijgen. En uiteindelijk draait het grotendeels om geld natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:59 schreef Monolith het volgende:
Uiteraard, maar dat geldt net zo goed voor de LP. Die zijn bovendien een stuk beter georganiseerd en hebben nu twee voormalige Republikeinse gouverneurs als kandidaten. Ook is het maar de vraag in hoeverre dat soort stemmers überhaupt ooit op de Democraten hadden gestemd.
Als hij president wordt hebben we in iig 4 jaar leuke tvquote:
Ik sla die onzin over 'trump in de buurt van nucleaire codes' overigens ook over. Mij interesseerde vooral de beschrijving van de persoon Trump. Die kwam echt volledig overeen met zoals ik hem in interviews en programma's herkende. Prachtig om dat bevestigd te zien door iemand die heel lang de godganse dag achter hem aan gehobbeld heeft. Het verklaart ook zoveel...dat liegen zonder enige gene en direct daarna ontkennen en over gaan tot de orde van de dag omdat hij dat zijn hele leven al zo doet en ziet dat het werkt (dat doet het ook).quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Nietus!" is doorgaans niet zo'n sterk argument.
De reden dat het interessant is, is dat de man natuurlijk als Ghostwriter een belangrijke onderdeel is geweest van de 'imagobuildingsmachine' van Trump. Dat imago van de 'dealmaker' is een belangrijk argument van veel mensen in de persoonlijkheidscultus omtrent Trump.
Wat het stuk ook interessant maakt is de beschrijving van hoe de biografie tot stand is gekomen en het feit dat de auteur lange tijd Trump in al zijn handelen en gesprekken volgde.
Je hoeft het niet interessant te vinden hoor, maar als je het afdoet als meer van hetzelfde, dan heb je het gewoonweg niet gelezen.
Dan kan je me opvegenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:37 schreef Wespensteek het volgende:
Trump zal zijn speech wel beginnen met "I have a dream..."
twitter:daveweigel twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 22:19:34Finished an interview with Wilders and turned to see 15 reporters waiting for him https://t.co/Uldz9CwusU reageer retweet
twitter:daveweigel twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 22:57:15Geert Wilders could not move two steps without being mobbed by reporters. Fascinating. reageer retweet
Net stemde Columbia tegen Trump. 10 voor Rubio, 9 voor Kasich.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:25 schreef fixatoman het volgende:
Ze zijn nu aan het nomineren. Lijkt wel het eurovisie songfestival.
Ja bij D.C., vage regels allemaal.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:27 schreef Nintex het volgende:
[..]
Net stemde Columbia tegen Trump. 10 voor Rubio, 9 voor Kasich.
Vervolgens kwam de voorzitter op het podium: 19 Trump!
quote:From Steve Kornachi on MSNBC there are two competing rules for DC's party. If there is only one person on the floor, which there is, he gets all the votes. The other rule states that the votes go with the primary results. The chair went with the first rule.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |