Daarom is het ook de republikeinse conventie.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 05:04 schreef TLC het volgende:
Het zijn niet bepaald de meest snuggere mensen daar in die zaal bij de republikeinse conventie
Staan die achter Trump ineens?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 05:12 schreef OMG het volgende:
[..]
Daarom is het ook de republikeinse conventie.
Het verhaal is inmiddels bijgewerkt. Op dat moment was het nog zo dat er een roll call vote zou komen. Verder is een Pyrrusoverwinning niet echt een overwinning hè?quote:
Mwah, dat draait meer om de independents die op Sanders hebben gestemd. De Sanders aanhang onder de Democraten zal waarschijnlijk niet op Trump gaan stemmen. Maar ze kunnen ook op Jill Stein gaan stemmen, en dat is net zo goed een spelbreker voor Clinton.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:45 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)rump-Daily-Show.html
http://www.ibtimes.com/ca(...)-locked-some-2385526
Misschien kunnen boze (ex)Sanders' stemmers er voor zorgen dat Trump alsnog gaat winnen.
En dan hebben de andere partijen samen vijftien procent van de stemmen, wat dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:12 schreef drexciya het volgende:
[..]
Mwah, dat draait meer om de independents die op Sanders hebben gestemd. De Sanders aanhang onder de Democraten zal waarschijnlijk niet op Trump gaan stemmen. Maar ze kunnen ook op Jill Stein gaan stemmen, en dat is net zo goed een spelbreker voor Clinton.
Wat dat aangaat, is de afkeer van de kandidaten zodanig groot, dat andere partijen nu een kans krijgen om meer stemmen te pakken dan normaal het geval is. Het maakt de strijd alleen maar onvoorspelbaarder.
Natuurlijk maakt het niet uit voor de grote lijn; een alternatieve kandidaat gaat het nooit redden. Maar het maakt het veel lastiger voor beide grote partijen om stemmen te pakken, die ze gewoonlijk als vanzelfsprekend zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:31 schreef arie_bc het volgende:
[..]
En dan hebben de andere partijen samen vijftien procent van de stemmen, wat dan?
Is de wereld ineens anders? Gaat de winnende partij ineens ander beleid voeren?
Daarmee kan een 'alternatieve' kandidaat wel de Democraten/Republikeinen sturen. Niet uit angst dat die 'alternatieve' kandidaat de verkiezingen wint maar uit angst maar uit angst dat die alternatieve kandidaat voldoende stemmen trekt dat de Republikeinse/Democratische kandidaat wint. Het is om die reden en om die reden alleen dat het Hillary-clubje wat kleine toegevingen heeft gedaan aan Sanders: de belofte om het collegegeld voor publieke universiteiten af te schaffen en nog twee zaken. Alleen, is er na de verkiezingen nog voldoende leverage om hen te dwingen om daad bij woord te voegen? We zullen het zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:42 schreef drexciya het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt het niet uit voor de grote lijn; een alternatieve kandidaat gaat het nooit redden. Maar het maakt het veel lastiger voor beide grote partijen om stemmen te pakken, die ze gewoonlijk als vanzelfsprekend zien.
Ik denk dat de toegevingen aantonen dat de top van de partij tot op zekere hoogte - arrogant dat ze is - begrijpt dat ze die stemmen kunnen verliezen. De vraag is of dat die toegevingen zo laat en na zo'n lange periode van minachting, votersuppression en voterpurging voldoende gaat zijn om het verlies voldoende te beperken. Het hangt natuurlijk ook af van hoe trouw de Republikeinen op hun partij stemmen. In het verleden hadden de Republikeinen meer partijtrouw dan de Democraten (Nader).quote:De Democraten rekenen op de stem van de progressieven, omdat ze toch geen andere keuze hebben, maar er gaan nu toch wel mensen afhaken.
Dat maakt de verkiezingen zeker interessanter.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:12 schreef drexciya het volgende:
[..]
Mwah, dat draait meer om de independents die op Sanders hebben gestemd. De Sanders aanhang onder de Democraten zal waarschijnlijk niet op Trump gaan stemmen. Maar ze kunnen ook op Jill Stein gaan stemmen, en dat is net zo goed een spelbreker voor Clinton.
Wat dat aangaat, is de afkeer van de kandidaten zodanig groot, dat andere partijen nu een kans krijgen om meer stemmen te pakken dan normaal het geval is. Het maakt de strijd alleen maar onvoorspelbaarder.
In die video klinkt ze met haar buitenlandse accent trouwens als een illegale immigrantquote:Vrouw Trump 'leent' delen conventiespeech van Michelle Obama
"Onze kinderen in dit land moeten weten dat de enige grens aan je eigen kunnen, je eigen dromen en inzet zijn." Deze zin leverde Melania Trump, vrouw van, vannacht applaus op tijdens de Republikeinse conventie, maar zorgt na afloop voor kopzorgen in het campagne-team van de republikeinen. De zin en de twee paragrafen ervoor, zijn letterlijk overgenomen uit een speech van Michelle Obama in 2008.
De gelijkenissen werden bijna direct opgemerkt op Twitter.
http://nos.nl/artikel/211(...)-michelle-obama.html
Stein heeft in ieder geval niets te klagen:quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:12 schreef drexciya het volgende:
[..]
1000% klinkt altijd zo lekker dramatisch, maar relatieve stijgingen zeggen niet zoveel. Het blijft een redelijk beperkt bedrag.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:15 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Stein heeft in ieder geval niets te klagen:
Donations to Jill Stein Explode Nearly 1000% Since Sanders’ Endorsement of Clinton
Het ís ook gewoon een immigrant. Ik wist overigens niet dat je het verschil tussen een legale en een legale immigrant aan iemands accent kon horen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:08 schreef SeLang het volgende:
Plagiaat!
[..]
In die video klinkt ze met haar buitenlandse accent trouwens als een illegale immigrant
Ik denk dat voor een deel van de Trump aanhang iedereen met een raar accent verdacht is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het ís ook gewoon een immigrant. Ik wist overigens niet dat je het verschil tussen een legale en een legale immigrant aan iemands accent kon horen.
Geen verrassing. Voor veel kiezers zijn zowel Hillary als Trump volstrekt onacceptabel. Ik zou zelf ook niet op één van die twee kunnen stemmen met een schoon geweten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:15 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Stein heeft in ieder geval niets te klagen:
Donations to Jill Stein Explode Nearly 1000% Since Sanders’ Endorsement of Clinton
Het gaat meestal niet om accentjes. Mevrouw valt voor dit soort mensen gewoon doorgaans in de categorie 'blank, rijk, lekker wijf' en daar heeft men niet zo'n bezwaar tegen. Bij de bezwaren tegen de vluchtelingenstroom richting Europa zie je ook dat men het probleem ziet bij de jonge mannen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik denk dat voor een deel van de Trump aanhang iedereen met een raar accent verdacht is.
Ik denk dat de grotere mediaandacht veel meer waard is dan wat extra donaties. Er staat me bij dat de "gratis" publiciteit voor Trump meer "waard" was, dan wat anderen aan geld staken in spotjes en dergelijke.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
1000% klinkt altijd zo lekker dramatisch, maar relatieve stijgingen zeggen niet zoveel. Het blijft een redelijk beperkt bedrag.
Ik denk dat het allemaal wel meevalt. Zoals ik al aangaf zijn de cijfers van de groenen in de peilingen doorgaans 1-5% en is er wat dat betreft geen significante verandering waarneembaar in peilingen sinds 13-07. Het kortstondige hypeje is ook gewoon weer op z'n retour in de Google trends. De LP heeft grotere kans om nog enigszins serieus mee te mogen dingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:23 schreef drexciya het volgende:
[..]
Ik denk dat de grotere mediaandacht veel meer waard is dan wat extra donaties. Er staat me bij dat de "gratis" publiciteit voor Trump meer "waard" was, dan wat anderen aan geld staken in spotjes en dergelijke.
Dit komt precies overeen met het beeld dat ik van 'm had. Geniaal eigenlijk hoe ver hij is gekomen met wie hij is. Only in America denk ik dan.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:31 schreef Monolith het volgende:
In de New Yorker doet de schrijver van the art of the deal een boekje open over Trump:
http://www.newyorker.com/(...)mbid=social_facebook
Met veel geld, connecties en een grote bek kom je een heel eind in deze wereld hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dit komt precies overeen met het beeld dat ik van 'm had. Geniaal eigenlijk hoe ver hij is gekomen met wie hij is. Only in America denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |