Mijn ogen zijn sws vrij redelijk, ik gebruik pas sinds een jaar of 5 een leesbrilletje.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
mediwiet geeft goede resultaten tegen staar, dat scheelt weer
quote:Op maandag 18 juli 2016 17:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Denk dat ik toch blijf blowen, je weet maar nooit waar het goed voor is, baat het niet dan schaadt het niet.
dee clickerdeeclickquote:
Geen krimptang en een RJ45 stekkertje bij de hand?quote:Op maandag 18 juli 2016 17:44 schreef Symphonic het volgende:
UTP kabel dood
Lang leve de nieuwe UTP kabel
Kan dus een nieuwe draad naar boven gaan trekken
quote:
Ik zou 'm naar beneden duwen...quote:Op maandag 18 juli 2016 17:44 schreef Symphonic het volgende:
UTP kabel dood
zwaartekracht ftwquote:
Die kans lijkt me klein, bijna altijd brak bij de stekker.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:49 schreef knokkels het volgende:
Niet dat dat wat uitmaakt als het ergens in het midden zit
Inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kans lijkt me klein, bijna altijd brak bij de stekker.
Da's balen als een stekker.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kans lijkt me klein, bijna altijd brak bij de stekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 18 juli 2016 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's balen als een stekker.Elf? Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op maandag 18 juli 2016 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's balen als een stekker.Via stopcontact kan idd ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2016 17:44 schreef Symphonic het volgende:
UTP kabel dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |