quote:Op maandag 18 juli 2016 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geinig, zie nu dat mijn afgedwongen aanpassingen niet eens doorgevoerd zijn...
Mmmh hier ook nu.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was uitgelogd op mijn radiopagina en toen ik weer aanlogde begonnen ze te piepen over die teksten. Moest ik eerst aanpassen alvorens ik bij het control panel mocht komen...
Owwquote:
quote:
Maar het aanpassen gaat toch via het control-panel?quote:Op maandag 18 juli 2016 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was uitgelogd op mijn radiopagina en toen ik weer aanlogde begonnen ze te piepen over die teksten. Moest ik eerst aanpassen alvorens ik bij het control panel mocht komen...
Ja, maar ze dwingen het af zodra je inlogt.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Maar het aanpassen gaat toch via het control-panel?
Oww. Lekker passief-agressief van zequote:Op maandag 18 juli 2016 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar ze dwingen het af zodra je inlogt.
Kom je meteen op de Page Design onderdelen uit...
uw gitaar is weer besnaardquote:Op maandag 18 juli 2016 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oww. Lekker passief-agressief van ze
Heldquote:Op maandag 18 juli 2016 15:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uw gitaar is weer besnaard
Mijn studio ook bijna
Ja, vanwege een tekstje wat je zelf mag bepalen.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oww. Lekker passief-agressief van ze
Ik zet er wel een tekst van Lee Perry neer wanneer ik stream nodig heb.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, vanwege een tekstje wat je zelf mag bepalen.
Moet je die suggesties daarvoor van ze maar eens lezen...
Heb je het nu nog niet opgegeven?quote:Op maandag 18 juli 2016 15:51 schreef MadMaster het volgende:
Net geprobeerd om iemand het verschil uit te leggen tussen 'Hierbij constateren wij u' en 'Hiermee melden wij u een constatering'...
"Is toch hetzelfde?
Maakt toch niet uit?
Staat ook in officiële brieven zo..."
Zucht...
Nee, hij moet voor mij iets doen en dus moet dat goed...quote:Op maandag 18 juli 2016 15:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je het nu nog niet opgegeven?
Gratis en voor niks taalles van Mad, niks is die man teveel.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:51 schreef MadMaster het volgende:
Net geprobeerd om iemand het verschil uit te leggen tussen 'Hierbij constateren wij u' en 'Hiermee melden wij u een constatering'...
"Is toch hetzelfde?
Maakt toch niet uit?
Staat ook in officiële brieven zo..."
Zucht...
Oh ja, This is wrong......wrong.......... wroooooooong...........quote:Op maandag 18 juli 2016 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, vanwege een tekstje wat je zelf mag bepalen.
Moet je die suggesties daarvoor van ze maar eens lezen...
Niks gratis, geen missie en eigenlijk wel teveel moeite.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gratis en voor niks taalles van Mad, niks is die man teveel.
Hij heeft een missie.
Eigenbelang dus, ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks gratis, geen missie en eigenlijk wel teveel moeite.
Maar uit mijn naam gaat dat soort kromme taal de deur niet uit...
Jij wordt bierewiet?quote:
quote:
mediwiet geeft goede resultaten tegen staar, dat scheelt weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |