SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sIn verband met een storing zijn de DJ's van Radio49 tijdelijk niet via radio49.nl te beluisteren.
Via de links hieronder kun je luisteren naar Radio 49 Backup
Radio49 Backup Luisterlink 1 (directe link voor mediaspeler)
Radio49 Backup Luisterlink 2 (webbased)
Of volg de informatie die DJ's in dit topic geven.
Girls under glass - luckyquote:
Tailquote:
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 02:26 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga maffen.Thanks voor de tunes weer he!
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2016 02:27 schreef knokkels het volgende:
[..]! nu al? Ow wacht.. ergens snap ik hem wel
deze is dan ook voor jouquote:
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehe slaap lekker Elf, jij ook bedankt voor je deuntjes! Tof!
En sorry dat ik er niet was voor mijn eigen show![]()
Ik raakte uiteindelijk rond 5 uur in bed, en werd er om 9 uur uitgedeurbeld.quote:Op maandag 18 juli 2016 06:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.Het is allang leuk dat je draait.
* Elfletterig is alweer vroeg wakker, zoals hij al vreesde.
Ik heb dit vaker; rond 00:00 - 01:00 uur hartstikke moe zijn en dan rond 06:00 uur wakker worden en niet meer kunnen slapen.
en dat ookquote:
Hallo omaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Môgge, Madquote:Op maandag 18 juli 2016 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar grootmoeder, wat bent u vroeg wakker...
Goedemorgen!
Dit is een geweldig nummer.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 10:25 schreef just me het volgende:
Vannacht wat uurtjes slaap ingehaald, nachtje vrijwel niet slapen ben ik toch te oud voor
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk verloopt de test vanavond goed
Dat is het zekerquote:Op maandag 18 juli 2016 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is een geweldig nummer.
De rest van hun werk is ook de moeite waard overigens.
Die maskertjes zijn leuk....ik hou van dit soort bands, projecten, acts.quote:
Lukt mij ook niet. Ik krijg de klap straks nog; vannacht maar 5 uurtjes geslapen, hooguit.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:25 schreef just me het volgende:
Vannacht wat uurtjes slaap ingehaald, nachtje vrijwel niet slapen ben ik toch te oud voor
4.5 uur, if thatquote:Op maandag 18 juli 2016 10:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lukt mij ook niet. Ik krijg de klap straks nog; vannacht maar 5 uurtjes geslapen, hooguit.
Joh, racisme.................., het is niet meer dat wat over en weer gescheld, de pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:38 schreef knokkels het volgende:
'Fok.nl moet veranderen laatste waarschuwing!'
Goed topic.[ afbeelding ]
TS is enigszins van het padje af, gok ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, racisme.................., het is niet meer dat wat over en weer gescheld, de pot verwijt de ketel.![]()
Het niveau van de gemiddelde reaktie in NWS is sowieso bedroevend laag.![]()
Drukte om niks.
Als je dat over en weer gescheld serieus gaat nemen wel ja.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
TS is enigszins van het padje af, gok ik.
Ik heb ook koffie ingeschonken. En ik ben aan het grabben geslagen voor de volgende show.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
4.5 uur, if that![]()
Zo maar eens aan de koffie gaan
Ja dat dus.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je dat over en weer gescheld serieus gaat nemen wel ja.
Laat ze lekker daar zitten en hun gang gaan, schelden is hun hobby, en ze richten op die plek geen verdere schade aan, dus lekker laten gaan.
zal ik je er voor straks opzetten?quote:Op maandag 18 juli 2016 11:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook koffie ingeschonken. En ik ben aan het grabben geslagen voor de volgende show.
Ik zou bijna een reactie op de FP typen. Bijna.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:38 schreef knokkels het volgende:
'Fok.nl moet veranderen laatste waarschuwing!'
Goed topic.[ afbeelding ]
Neequote:
Ja dat. Het is en blijft internet. Vind je het niet leuk: Doe iets met dat idee, of hou de eer aan jezelf en las een pauze in.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:14 schreef Elfletterig het volgende:
Dit soort kneuzen houd je trouwens altijd. In NWS heb je ze ook rondlopen. Of van die figuren die doen alsof, om vervolgens te zeggen dat het allemaal een grapje was. Vermoeiend. Bevalt FOK! je niet, flikker dan op of blijf gewoon weg van de gedeeltes waar je geen zin hebt.
En ik moet koffiequote:Op maandag 18 juli 2016 11:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NeeNiet genoeg nieuwe muziek nog. Ik moet eerst het nodige bij elkaar grabben, rippen of opnemen.
Serieus joh? Ik zou gewoon een klacht bij Danny indienen. Wellicht luistert die nog.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:14 schreef MadMaster het volgende:
Het Pokemon Go front roert zich via DM's.
Zijn nog forum-mods ook...
quote:Op maandag 18 juli 2016 11:14 schreef MadMaster het volgende:
Het Pokemon Go front roert zich via DM's.
Zijn nog forum-mods ook...
Je mag me quotenquote:Op maandag 18 juli 2016 11:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dat. Het is en blijft internet. Vind je het niet leuk: Doe iets met dat idee, of hou de eer aan jezelf en las een pauze in.
Zelf dus 2 niet aaneengesloten jaren gedaan.
Ik wacht nog even op een kabeltje, en dan ga ik ook kijken of het nut heeft om wat ik nog heb aan cd's te digitaliseren.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:18 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens wel grappig dat Radio 49 de trigger is om eindelijk eens grote, essentiële delen van mijn cd-collectie te digitaliseren...
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 12:04 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet actief, maar dood is ook weer zoiets.
Vanavond test ik samen met Hiryu Radio49 stream en de Backup is vrij en werkende
Dus mocht je je geroepen voelen, kun je de stream zo opquote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 12:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dus mocht je je geroepen voelen, kun je de stream zo op
quote:
Nope, lukt niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dus mocht je je geroepen voelen, kun je de stream zo op
Yep, gaat uit na bepaalde tijd inactiviteit.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stond de stereamserver weer uit?
Irritant fenomeen, onzinnig ook...
Had het gisteren op mijn eigen station ook.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep, gaat uit na bepaalde tijd inactiviteit.
Mijn eigen station ligt er wat verlaten bij, niet meer geweest sinds deze draait.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had het gisteren op mijn eigen station ook.
Begonnen ze ook te piepen over de teksten op de pagina, links en rechts.
Moest ik eerst aanpassen/aanvullen om verder te kunnen...
Ik gebruik 'm binnenkort voor de buurt BBQ, hoef ik geen draden te trekken door de straat.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn eigen station ligt er wat verlaten bij, niet meer geweest sinds deze draait.
Ja, je mag geen reclame maken, behalve voor L2MR. Funny, thatquote:Op maandag 18 juli 2016 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had het gisteren op mijn eigen station ook.
Begonnen ze ook te piepen over de teksten op de pagina, links en rechts.
Moest ik eerst aanpassen/aanvullen om verder te kunnen...
Handig ideequote:Op maandag 18 juli 2016 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm binnenkort voor de buurt BBQ, hoef ik geen draden te trekken door de straat.
Ik draaien vanaf thuis, smartphone als receiver in de straat leggen, die het radiostation ontvangt en die weer gekoppeld is aan bluetooth speakers...
quote:
En minimaal 30 woorden per vak.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, je mag geen reclame maken, behalve voor L2MR. Funny, that
minimaal 30 woorden per vak?quote:Op maandag 18 juli 2016 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En minimaal 30 woorden per vak.
Lorem Ipsum mocht niet...
Nu staat er ook bullshit...
Jantje zag eens pruimen hangen,quote:Op maandag 18 juli 2016 15:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
minimaal 30 woorden per vak?
Hmmmm
* knokkels verwacht binnenkort een berichtje van the powers that be l2mr
Beetje verkapte advertentie voor pruimenplukkers spammen, of wasberen en champions promoten. Foei zegquote:Op maandag 18 juli 2016 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Jantje zag eens pruimen hangen,
o! als eieren zo groot.
't Scheen, dat Jantje wou gaan plukken,
schoon zijn vader 't hem verbood.
Hier is, zei hij, noch mijn vader,
noch de tuinman, die het ziet:
Aan een boom, zo vol geladen,
mist men vijf zes pruimen niet.
Maar ik wil gehoorzaam wezen,
en niet plukken: ik loop heen.
Zou ik, om een hand vol pruimen,
ongehoorzaam wezen? Neen.
Voord ging Jantje: maar zijn vader,
die hem stil beluisterd had,
Kwam hem in het loopen tegen
voor aan op het middelpad.
Kom mijn Jantje, zei de vader,
kom mijn kleine hartedief!
Nu zal ik u pruimen plukken;
nu heeft vader Jantje lief.
Daar op ging Papa aan 't schudden,
Jantje raapte schielijk op;
Jantje kreeg zijn hoed vol pruimen,
en liep heen op een galop.
Dit moeten er toch wel genoeg zijn?
Of anders "Badger badger badger badger badger badger badger badger MUSHROOM! MUSHROOM!" x3!
Op http://ppsound.myl2mr.com/ blijft alles gewoon staan?quote:Op maandag 18 juli 2016 15:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
minimaal 30 woorden per vak?
Hmmmm
* knokkels verwacht binnenkort een berichtje van the powers that be l2mr
Ik was uitgelogd op mijn radiopagina en toen ik weer aanlogde begonnen ze te piepen over die teksten. Moest ik eerst aanpassen alvorens ik bij het control panel mocht komen...quote:Op maandag 18 juli 2016 15:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op http://ppsound.myl2mr.com/ blijft alles gewoon staan?
http://radio49.myl2mr.com ookquote:Op maandag 18 juli 2016 15:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op http://ppsound.myl2mr.com/ blijft alles gewoon staan?
quote:Op maandag 18 juli 2016 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geinig, zie nu dat mijn afgedwongen aanpassingen niet eens doorgevoerd zijn...
Mmmh hier ook nu.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was uitgelogd op mijn radiopagina en toen ik weer aanlogde begonnen ze te piepen over die teksten. Moest ik eerst aanpassen alvorens ik bij het control panel mocht komen...
Owwquote:
quote:
Maar het aanpassen gaat toch via het control-panel?quote:Op maandag 18 juli 2016 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was uitgelogd op mijn radiopagina en toen ik weer aanlogde begonnen ze te piepen over die teksten. Moest ik eerst aanpassen alvorens ik bij het control panel mocht komen...
Ja, maar ze dwingen het af zodra je inlogt.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Maar het aanpassen gaat toch via het control-panel?
Oww. Lekker passief-agressief van zequote:Op maandag 18 juli 2016 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar ze dwingen het af zodra je inlogt.
Kom je meteen op de Page Design onderdelen uit...
uw gitaar is weer besnaardquote:Op maandag 18 juli 2016 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oww. Lekker passief-agressief van ze
Heldquote:Op maandag 18 juli 2016 15:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uw gitaar is weer besnaard
Mijn studio ook bijna
Ja, vanwege een tekstje wat je zelf mag bepalen.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oww. Lekker passief-agressief van ze
Ik zet er wel een tekst van Lee Perry neer wanneer ik stream nodig heb.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, vanwege een tekstje wat je zelf mag bepalen.
Moet je die suggesties daarvoor van ze maar eens lezen...
Heb je het nu nog niet opgegeven?quote:Op maandag 18 juli 2016 15:51 schreef MadMaster het volgende:
Net geprobeerd om iemand het verschil uit te leggen tussen 'Hierbij constateren wij u' en 'Hiermee melden wij u een constatering'...
"Is toch hetzelfde?
Maakt toch niet uit?
Staat ook in officiële brieven zo..."
Zucht...
Nee, hij moet voor mij iets doen en dus moet dat goed...quote:Op maandag 18 juli 2016 15:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je het nu nog niet opgegeven?
Gratis en voor niks taalles van Mad, niks is die man teveel.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:51 schreef MadMaster het volgende:
Net geprobeerd om iemand het verschil uit te leggen tussen 'Hierbij constateren wij u' en 'Hiermee melden wij u een constatering'...
"Is toch hetzelfde?
Maakt toch niet uit?
Staat ook in officiële brieven zo..."
Zucht...
Oh ja, This is wrong......wrong.......... wroooooooong...........quote:Op maandag 18 juli 2016 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, vanwege een tekstje wat je zelf mag bepalen.
Moet je die suggesties daarvoor van ze maar eens lezen...
Niks gratis, geen missie en eigenlijk wel teveel moeite.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gratis en voor niks taalles van Mad, niks is die man teveel.
Hij heeft een missie.
Eigenbelang dus, ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks gratis, geen missie en eigenlijk wel teveel moeite.
Maar uit mijn naam gaat dat soort kromme taal de deur niet uit...
Jij wordt bierewiet?quote:
quote:
mediwiet geeft goede resultaten tegen staar, dat scheelt weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |