bij jou ben ik soms bang dat omdat jij zo mooi bent de dood zich niet kan beheersen en te vroeg komtquote:
kun je niet in polen kopenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
He he, ik moet even een Pools (van het EK) trainingspak hebben man. Kan dat nergens vinden...
dit gaat te verquote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bij jou ben ik soms bang dat omdat jij zo mooi bent de dood zich niet kan beheersen en te vroeg komt
maar wij weten dan dat hij het niet zo heeft gewild en zelf ook lijdt
quote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bij jou ben ik soms bang dat omdat jij zo mooi bent de dood zich niet kan beheersen en te vroeg komt
dat is zielig voor je oudersquote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef supersof het volgende:
zou wel eerder dood willen gaan dan mijn ouders want ik weet niet wat ik zonder ze zou moeten![]()
![]()
![]()
he rusnak blijft hequote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef supersof het volgende:
zou wel eerder dood willen gaan dan mijn ouders want ik weet niet wat ik zonder ze zou moeten![]()
![]()
![]()
sof vindt deze act helemaal niet leukquote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja en voor mijn kinderenquote:
zal wel kijken in warsaw morgen voor je laat je wel weten in dmquote:
alsof jij ooit kinderen krijgtquote:Op maandag 18 juli 2016 01:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en voor mijn kinderen
dus geen goed idee
quote:
Ja wil je voor mij doen Poolse broeder? Ga 5 augustus die kant weer op.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal wel kijken in warsaw morgen voor je laat je wel weten in dm
welk merk zijn die dingenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wil je voor mij doen Poolse broeder? Ga 5 augustus die kant weer op.
als het goed is ga je toch wel eerder dood dan je kinderenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en voor mijn kinderen
dus geen goed idee
dat heb ik echt binnen een uur geregeld als ik zou willenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Alsof iemand met jou een kind wil maken joh
Pfffff begin je daar al over bij de eerste ontmoeting?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk trouwens dat ik wil geen kinderen verhaal aan moet passen voor de chicks
jij zou wel grappige vader zijnquote:Op maandag 18 juli 2016 01:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk trouwens dat ik wil geen kinderen verhaal aan moet passen voor de chicks
zal wel kijkenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nike toch? Tenminste Poolse shirts etc zijn Nike
Ja jij wel alle fuckboys op FOKquote:Op maandag 18 juli 2016 01:44 schreef supersof het volgende:
[..]
dat heb ik echt binnen een uur geregeld als ik zou willen
op tinder alquote:Op maandag 18 juli 2016 01:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Pfffff begin je daar al over bij de eerste ontmoeting?
Nee joh dat zijn de beste. Zijn uit op geld toch kinderen kost geld.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
meisjes die zeggen dat ze geen kinderen willen zijn in één klap vies onaantrekkelijk
hoeft niet eens op fok hoorquote:
alles kost geldquote:Op maandag 18 juli 2016 01:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee joh dat zijn de beste. Zijn uit op geld toch kinderen kost geld.
Ben niet binnen een uur bij je, sorry.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:44 schreef supersof het volgende:
[..]
dat heb ik echt binnen een uur geregeld als ik zou willen
Niet goed man ik ben nog maar 18 maar... een zo'n meisje zei ook wil je kinderen?quote:
is juist baasquote:Op maandag 18 juli 2016 01:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niet goed man ik ben nog maar 18 maar... een zo'n meisje zei ook wil je kinderen?Kan me daar aan ergeren tijdens een eerste ontmoeting.
ieder meisje kan dat hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 01:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja ja ga maar stoer doen.Maakte maar een grapje hoor.....
iedere jongen ookquote:
dan ben ik wegquote:Op maandag 18 juli 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vast wel
word je wel omgeluld door je vriendin, of slikt ze per ongeluk de pil niet meer
Hhaahahhaa tinderquote:Op maandag 18 juli 2016 01:47 schreef Tjacka het volgende:
had laatst leuk meisje via tinder en de kroeg ook gesproken soms
ging het over kinderen
Ik zie mij geen kinderen krijgen ik
daar ging datemateriaal
shitquote:Op maandag 18 juli 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iedere jongen ook
als ze niet apaat zijn en niet onder 4/10 zijn
voor meisjes wel makkelijker om gewoon iemand aan te spreken en te vragen om seksquote:Op maandag 18 juli 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iedere jongen ook
of labielquote:Op maandag 18 juli 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iedere jongen ook
blue city winkelcentrum toch?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
denk dat je blue city wel kan kopen als je warsaw gaat fokker
wat is apaat?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iedere jongen ook
ik denk dat je een van de catfish accounts van paxcon hebt gematchedquote:Op maandag 18 juli 2016 01:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hhaahahhaa tinderallemaal van die geile meisjes die dickpics willen sneu man.
ik ga daar echt niet op inquote:Op maandag 18 juli 2016 01:48 schreef supersof het volgende:
[..]
voor meisjes wel makkelijker om gewoon iemand aan te spreken en te vragen om seks
Dit ja, ik zou voor vanavond geen seks kunnen regelen denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:48 schreef supersof het volgende:
[..]
voor meisjes wel makkelijker om gewoon iemand aan te spreken en te vragen om seks
Jaquote:
Nee man niks geen catfishquote:Op maandag 18 juli 2016 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat je een van de catfish accounts van paxcon hebt gematched
doe niet zo raarquote:Op maandag 18 juli 2016 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat je een van de catfish accounts van paxcon hebt gematched
ik heb dat echt nog nooit meegemaakt op Tinderquote:Op maandag 18 juli 2016 01:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee man niks geen catfishnatuurlijk altijd wel even kijken. Laat ze maar snaps sturen.. Pax heeft veel dingen aan mij geshowt.
met mijn genen zal dat stuk rustiger wordenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja
Ik vind ze vreselijk
ze poepen, pissen, schreeuwen, zeiken
blowen, snuiven, roken , kotsen je bank onder en maken ruzie
als ze de genen van hun vader hebben iig
Ik ben misschien jonger.. maar niet om stoer te doen. Maar dat is wel zo makkelijk al die 16-jarige sletjes.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb dat echt nog nooit meegemaakt op Tinder
polen zijn dan ook beter bedeeld dan indosquote:Op maandag 18 juli 2016 01:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb dat echt nog nooit meegemaakt op Tinder
misschien eens m'n leeftijd op 17 zettenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik ben misschien jonger.. maar niet om stoer te doen. Maar dat is wel zo makkelijk al die 16-jarige sletjes.
zou ik niet kunnen iigquote:Op maandag 18 juli 2016 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als een random chick nu aanbelt en seks wil ga je toch niet op in
quote:Op maandag 18 juli 2016 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien eens m'n leeftijd op 17 zetten
nog ooit heeft iemand mij als Indo gezienquote:Op maandag 18 juli 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
polen zijn dan ook beter bedeeld dan indos
quote:Op maandag 18 juli 2016 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien eens m'n leeftijd op 17 zetten
Tjacka mijn held ook. Ik hoef echt niet meer op FOK hoor ben er echt klaar mee.. zie hem nog steeds.quote:
dat is dan ook mijn reden voor geen kinderenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
met mijn genen zal dat stuk rustiger worden
daarom wil ik geen zonenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is dan ook mijn reden voor geen kinderen
maar wie weet ooit
heb nu wel een leven hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 01:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Tjacka mijn held ook. Ik hoef echt niet meer op FOK hoor ben er echt klaar mee.. zie hem nog steeds.
gewoon rustige meid zoeken, en hopen dat haar genen het goede werk doenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is dan ook mijn reden voor geen kinderen
maar wie weet ooit
ik zou eerder stressen om dochters hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom wil ik geen zonen
ik heb nu al stress om mn kleine broertje
Zou geen dochters willen juist liever zonenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom wil ik geen zonen
ik heb nu al stress om mn kleine broertje
slaap lekkerquote:
beetje kort houdenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zou eerder stressen om dochters hoor
zeker als ze in de puberteit zitten
denk dat dat makkelijker is met jongens dan met meisjesquote:
dan krijg je weer zo'n flikker die niks om voetbal geeftquote:Op maandag 18 juli 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon rustige meid zoeken, en hopen dat haar genen het goede werk doen
Lekker zwangerquote:Op maandag 18 juli 2016 01:54 schreef supersof het volgende:
ik heb een boterham met blauwe muisjes HEERLIJK
daarom stuur ik ze naar kostschoolquote:Op maandag 18 juli 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
denk dat dat makkelijker is met jongens dan met meisjes
zeker rebelse tienerdochters, dat is allemaal niet best.
Nee precies dat idd.. poehquote:Op maandag 18 juli 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee ik slik de pilquote:
Ik heb die verhalen nog nooit gehoord, en ken toch erg veel mensen die op girls only kostscholen zatenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de verhalen die je daar over hoort
Slaan ze juist helemaal door
scheiden met je vrouw en de vriendinnen van je dochter aanduwen (wanneer ze 16 zijn) dat klinkt best okéquote:Op maandag 18 juli 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Een Feyenoorder als kind kan echt niet neequote:Op maandag 18 juli 2016 01:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan krijg je weer zo'n flikker die niks om voetbal geeft
of nog erger Feyenoorder is
dan pleeg ik echt zelfmoord
ballet mag wel.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Feyenoorder als kind kan echt niet nee
dan heb ik nog liever dat hij op ballet wil
is goedquote:
daar zou ik echt geen zin in hebben als ik 40+ benquote:Op maandag 18 juli 2016 01:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
scheiden met je vrouw en de vriendinnen van je dochter aanduwen (wanneer ze 16 zijn) dat klinkt best oké
Paxcon als schoonzoonquote:Op maandag 18 juli 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Feyenoorder als kind kan echt niet nee
dan heb ik nog liever dat hij op ballet wil
nee is goed met jouquote:
nee hoorquote:
mijn nichtje was vandaag 16quote:Op maandag 18 juli 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar zou ik echt geen zin in hebben als ik 40+ ben
je wil toch wel alles meemaken van je kinderen toch en ook wel eens op stap gaan met zequote:
euhquote:Op maandag 18 juli 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je wil toch wel alles meemaken van je kinderen toch en ook wel eens op stap gaan met ze
als ze altijd weg zijn krijg je toch geen band met ze
app even picsquote:Op maandag 18 juli 2016 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn nichtje was vandaag 16
die heeft echt heel knappe vriendinnen
Ik voel mij nu schuldig
hahaha ga jij ookquote:Op maandag 18 juli 2016 02:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
sorry straks sla je me nog in Nijmegen
nee bij de meeste kostscholen vrijdagmiddag naar huisquote:Op maandag 18 juli 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan blijven ze daar toch ook?
Alleen in vakanties naar huis enzo
oh dan kan het welquote:Op maandag 18 juli 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee bij de meeste kostscholen vrijdagmiddag naar huis
ik wel 100%quote:Op maandag 18 juli 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oh dan kan het wel
maar zou nog steeds niet doen.
jij gewoon als huispa tochquote:Op maandag 18 juli 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wel 100%
behalve als 1 van ons thuis blijft
Ik zou dat ERG goed kunnen.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij gewoon als huispa toch
zit je klaar met de thee en koekjes als ze uit school komen. Zie dat wel voor me
zoveel boeiend zal dat niet zijn tochquote:Op maandag 18 juli 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou dat ERG goed kunnen.
Maar ik kan niet huishouden, dus dat wordt wel maid
Ik vind het zonde om dat zelf te doen.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zoveel boeiend zal dat niet zijn toch
je kan wel stofzuigen en was doen toch. Lijkt mij verder wel saai om elke dag te moeten doenanders gewoon werk vanuit huis doen
ik zou zo'n schoonmaakster niet vertrouwenquote:Op maandag 18 juli 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik betaal nu al liever die paar tientjes in de week voor iemand die het huis elke week even van onder naar boven schoonmaakt
Je moet daarom ook een betrouwbare nemen.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zou zo'n schoonmaakster niet vertrouwen
bang dat ze van alles jat
Inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet daarom ook een betrouwbare nemen.
dat weet je nooit van tevorenquote:Op maandag 18 juli 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet daarom ook een betrouwbare nemen.
In de Poolse kluisquote:Op maandag 18 juli 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En wat wil ze bij ons jatten.
Een paar laptops, een tv?
Alles van waarde ligt toch niet thuis.
je sextapesquote:Op maandag 18 juli 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En wat wil ze bij ons jatten.
Een paar laptops, een tv?
Alles van waarde ligt toch niet thuis.
mijn tante had er een die alles liet vallen en dan de kinderen de schuld gafquote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 02:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn tante had er een die alles liet vallen en dan de kinderen de schuld gaf
was lol
Lijkt mij wel schrikken weet wel wanneer onze schoonmaker er is. wat voor afkomst heeft ze?quote:Op maandag 18 juli 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is gewoon een gewenning.
De eerste paar keren vond ik het heel vreemd.
Maar nu merk ik dr nauwelijks op als ik thuis ben.
ik denk altijd aan die schoonmaaksters op vakantiequote:Op maandag 18 juli 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is gewoon een gewenning.
De eerste paar keren vond ik het heel vreemd.
Maar nu merk ik dr nauwelijks op als ik thuis ben.
Onze is erg professioneel.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik denk altijd aan die schoonmaaksters op vakantie
lag je lekker uit te slapen, kwamen ze je opeens wakker maken met een hoop kabaal. Voelde mijn privacy toch wat geschonden
Hadden jarenlang Poolse maar toen werd ze zwanger en ging ze terug naar Polen.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel schrikken weet wel wanneer onze schoonmaker er is. wat voor afkomst heeft ze?
Vind het zonde om er tijd in te investeren voor iets wat je goedkoop kan laten doen.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar denk dat het verder prima te doen is als je het werk wat verdeelt met je vriendin.
true, maar is niet prioriteit vind ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het zonde om er tijd in te investeren voor iets wat je goedkoop kan laten doen.
Ik vind het juist een belangrijke prioriteit.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
true, maar is niet prioriteit vind ik.
wow kattenvrouwtjequote:Op maandag 18 juli 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik moet dit weekend op de katten van mijn zus passen
ze heeft er 18, dat wordt wel zware leef
voor dat geld sluit ik dan liever een abbo af op een voetbalzender ofzoquote:Op maandag 18 juli 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het juist een belangrijke prioriteit.
Wonen er veel Grieken in de UK?quote:Op maandag 18 juli 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hadden jarenlang Poolse maar toen werd ze zwanger en ging ze terug naar Polen.
Nu hebben we een Griekse.
Lekker?quote:Op maandag 18 juli 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hadden jarenlang Poolse maar toen werd ze zwanger en ging ze terug naar Polen.
Nu hebben we een Griekse.
quote:Op maandag 18 juli 2016 02:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in een vuilniszak, baksteen erbij en de sloot in
"Ja ze zijn allemaal weg gelopen"
van boefquote:Op maandag 18 juli 2016 02:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Alleen mijn Louboutins zorgen dat ik rood sta is dat van Donny?
Alsof er anno 2016 nog echte zijnquote:Op maandag 18 juli 2016 02:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
o mijn god boefnepste rapper van NL
heeft gewoon lekkere nummers, van mij hoeft het allemaal niet echt te zijnquote:
alleen dezequote:Op maandag 18 juli 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft gewoon lekkere nummers, van mij hoeft het allemaal niet echt te zijn
als ze voor een paar duizend even willen braggen in dubai moeten ze dat vooral doen
deze ook welquote:Op maandag 18 juli 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft gewoon lekkere nummers, van mij hoeft het allemaal niet echt te zijn
als ze voor een paar duizend even willen braggen in dubai moeten ze dat vooral doen
Ik luister voornamelijk drum and bass.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat vind jij echte muziek hardstyle fzo?
Reggae is wel oke verder maar niks tja blijft smaak he.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister voornamelijk drum and bass.
Maar ook reggae, country, rock. Niks mis mee
Hoe staat het met je Duitse god?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik krijg iedere keer ads over single zijn sucks. Maar daar ben ik het niet mee eens
pijn aan je rug gekregen?quote:
neequote:
oh ja dat is wel chillquote:Op maandag 18 juli 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee
lekker bankie
zo'n grote weet je wel waar je met meer mensen op kan liggen
ja zekerquote:
chilllquote:Op maandag 18 juli 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zeker
ben aan het babysitten hele dag en zowel mn broertje als zusje zijn al 2 uur HEERLIJK aan het slapen
met die rare naamquote:Op maandag 18 juli 2016 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]
chilll
ik was vanochtend naar die ene dokter maar in het echt zag hij er heel normaal uit lol
jaaquote:
nee hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk niets ernstigs mag ik hopen
aaahhh echtquote:Op maandag 18 juli 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had een cadeautje van mn tante gekregen voor de goede zorgen![]()
![]()
das wel echt heel kut jaquote:Op maandag 18 juli 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
ga wel naar een andere, want bij deze werkt er elke dag een andere dokter en moet je maar afwachten welke je hebt. En ik belde om 8:17 (kon vanaf 8:15) en er was nog maar 1 plek voor heel de dag. En dat had ik wel vaker, dan belde ik woensdag en kon het alleen nog maar op donderdag of pas maandag weer![]()
En de assistente aan de telefoon is een enorme bitch gadverdamme
appquote:Op maandag 18 juli 2016 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
aaahhh echtwat lief. Wat had ze je gegeven?
Ja heb het liefste gewoon 1 vaste en dan bij voorkeur een vrouwquote:Op maandag 18 juli 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
huisartsen worden ook allemaal veel te groot
chilllquote:
Ik heb ook liever een vrouwquote:Op maandag 18 juli 2016 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heb het liefste gewoon 1 vaste en dan bij voorkeur een vrouw
oh dat maakt me niet veel uitquote:
Ik heb wel eens psychologen gehad van eind 20.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:05 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dat maakt me niet veel uit
had bij mijn ouders echt zo'n lompe man van 50+ bah bah vieze man
Waarom heb jij liever een vrouw?quote:Op maandag 18 juli 2016 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb wel eens psychologen gehad van eind 20.
Dat was niet veel.
Maar wel VEEL liever een vrouw.
Gelukkig heb ik die nu ook
Vind fijner praten met een vrouw als het om zulke dingen gaat.quote:
ohja ik ook.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind fijner praten met een vrouw als het om zulke dingen gaat.
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja ik ook.
Ik vond mannelijke hulpverleners altijd al niks
ja inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2016 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Alleen als specialisten, maar niet als eerste aanspreekpunt
Ik ook nietquote:Op maandag 18 juli 2016 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja inderdaad
ze zijn vaak zo lomp en gevoelloos
ik kan daar niet mee praten
te veel apaat vaakquote:Op maandag 18 juli 2016 15:11 schreef supersof het volgende:
moest laatst huilen bij de tandarts en totaal geen aandacht een gegeven ofzo, geen zakdoekje niks. Dat vind ik echt dom
ja best welquote:
doe je niets aan verder, maar sommige beroepen zijn gewoon meer voor vrouwenquote:
Geen idee.quote:
eet ze alleen aardappelen?quote:Op maandag 18 juli 2016 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee.
Vriendin van mn broertje kookt.
En ik kook aardappelen voor mn zusje.
nee hoor, maar ik wil niet vanavond de poging wagen of ze eten van het midden-oosten eet.quote:
oooh hahaquote:Op maandag 18 juli 2016 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik wil niet vanavond de poging wagen of ze eten van het midden-oosten eet.
dus maar even simpel aardappelen, vlees groente voor haar koken
lekker hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh haha
ik eet weer pastatonijnsalade
zekerquote:
doeidoei ik ga ookquote:Op maandag 18 juli 2016 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
zeker
moet nu even naar de stad
spreek je dag dag
Goed idee, als hij ook wat shirts met #ANGERMANAGEMENT Kan laten drukken zou dat top zijn.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
he braddie mijn neef die is aannemer en specialiseert zich in gaten in de muur
zal ik zijn nummer even dm'en
Lol wat was de context hiervoorquote:Op zondag 17 juli 2016 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
JanCees zou goed passen in mijn familie.
Die kan ook binge drinken
Ja he.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En erg lastig op z`n tijd tijd tijd
iedereen speelt zeker pokemonquote:
ik ook nietquote:
hahahahhahaquote:
welkquote:Op maandag 18 juli 2016 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Jezus ik heb nog nooit zulke 2 nichten gezien als op dit programma
beetjequote:
Nichten hebben altijd geld.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Jezus ik heb nog nooit zulke 2 nichten gezien als op dit programma
het is van nederlandse tv en het gaat over jongeren met veel geldquote:
Niet lullen maar poetsenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het is van nederlandse tv en het gaat over jongeren met veel geld
en het zijn 2 homos die voor een tas naar milaan vliegen
ik kijk nu ookquote:Op maandag 18 juli 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het is van nederlandse tv en het gaat over jongeren met veel geld
en het zijn 2 homos die voor een tas naar milaan vliegen
"poep gaat er makkelijker af dan lippenstift"quote:
stel je aan slapjanusquote:Op maandag 18 juli 2016 22:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik moeten morgen werken godverdomme 37 uur in de week
Nog geen eens fulltimequote:Op maandag 18 juli 2016 22:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik moeten morgen werken godverdomme 37 uur in de week
boys for toys lolquote:Op maandag 18 juli 2016 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"poep gaat er makkelijker af dan lippenstift"
ze zijn wel een beetje ordinair
ik ben nu niet meer bij de homo'squote:Op maandag 18 juli 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dolce&gabbana, prada, als het maar duur is
oh nu weer welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |