Nee precies dat idd.. poehquote:Op maandag 18 juli 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
denk dat dat makkelijker is met jongens dan met meisjes
zeker rebelse tienerdochters, dat is allemaal niet best.
nee ik slik de pilquote:
Ik heb die verhalen nog nooit gehoord, en ken toch erg veel mensen die op girls only kostscholen zatenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de verhalen die je daar over hoort
Slaan ze juist helemaal door
scheiden met je vrouw en de vriendinnen van je dochter aanduwen (wanneer ze 16 zijn) dat klinkt best okéquote:Op maandag 18 juli 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
denk dat dat makkelijker is met jongens dan met meisjes
zeker rebelse tienerdochters, dat is allemaal niet best.
quote:
Een Feyenoorder als kind kan echt niet neequote:Op maandag 18 juli 2016 01:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan krijg je weer zo'n flikker die niks om voetbal geeft
of nog erger Feyenoorder is
dan pleeg ik echt zelfmoord
ballet mag wel.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Feyenoorder als kind kan echt niet nee
dan heb ik nog liever dat hij op ballet wil
is goedquote:
daar zou ik echt geen zin in hebben als ik 40+ benquote:Op maandag 18 juli 2016 01:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
scheiden met je vrouw en de vriendinnen van je dochter aanduwen (wanneer ze 16 zijn) dat klinkt best oké
Paxcon als schoonzoonquote:Op maandag 18 juli 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Feyenoorder als kind kan echt niet nee
dan heb ik nog liever dat hij op ballet wil
nee is goed met jouquote:
nee hoorquote:
mijn nichtje was vandaag 16quote:Op maandag 18 juli 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar zou ik echt geen zin in hebben als ik 40+ ben
je wil toch wel alles meemaken van je kinderen toch en ook wel eens op stap gaan met zequote:
euhquote:Op maandag 18 juli 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je wil toch wel alles meemaken van je kinderen toch en ook wel eens op stap gaan met ze
als ze altijd weg zijn krijg je toch geen band met ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |