bij jou ben ik soms bang dat omdat jij zo mooi bent de dood zich niet kan beheersen en te vroeg komtquote:
kun je niet in polen kopenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
He he, ik moet even een Pools (van het EK) trainingspak hebben man. Kan dat nergens vinden...
dit gaat te verquote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bij jou ben ik soms bang dat omdat jij zo mooi bent de dood zich niet kan beheersen en te vroeg komt
maar wij weten dan dat hij het niet zo heeft gewild en zelf ook lijdt
quote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bij jou ben ik soms bang dat omdat jij zo mooi bent de dood zich niet kan beheersen en te vroeg komt
dat is zielig voor je oudersquote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef supersof het volgende:
zou wel eerder dood willen gaan dan mijn ouders want ik weet niet wat ik zonder ze zou moeten![]()
![]()
![]()
he rusnak blijft hequote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef supersof het volgende:
zou wel eerder dood willen gaan dan mijn ouders want ik weet niet wat ik zonder ze zou moeten![]()
![]()
![]()
sof vindt deze act helemaal niet leukquote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja en voor mijn kinderenquote:
zal wel kijken in warsaw morgen voor je laat je wel weten in dmquote:
alsof jij ooit kinderen krijgtquote:Op maandag 18 juli 2016 01:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en voor mijn kinderen
dus geen goed idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |