bij jou ben ik soms bang dat omdat jij zo mooi bent de dood zich niet kan beheersen en te vroeg komtquote:
kun je niet in polen kopenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
He he, ik moet even een Pools (van het EK) trainingspak hebben man. Kan dat nergens vinden...
dit gaat te verquote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bij jou ben ik soms bang dat omdat jij zo mooi bent de dood zich niet kan beheersen en te vroeg komt
maar wij weten dan dat hij het niet zo heeft gewild en zelf ook lijdt
quote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bij jou ben ik soms bang dat omdat jij zo mooi bent de dood zich niet kan beheersen en te vroeg komt
dat is zielig voor je oudersquote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef supersof het volgende:
zou wel eerder dood willen gaan dan mijn ouders want ik weet niet wat ik zonder ze zou moeten![]()
![]()
![]()
he rusnak blijft hequote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef supersof het volgende:
zou wel eerder dood willen gaan dan mijn ouders want ik weet niet wat ik zonder ze zou moeten![]()
![]()
![]()
sof vindt deze act helemaal niet leukquote:Op maandag 18 juli 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja en voor mijn kinderenquote:
zal wel kijken in warsaw morgen voor je laat je wel weten in dmquote:
alsof jij ooit kinderen krijgtquote:Op maandag 18 juli 2016 01:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en voor mijn kinderen
dus geen goed idee
quote:
Ja wil je voor mij doen Poolse broeder? Ga 5 augustus die kant weer op.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal wel kijken in warsaw morgen voor je laat je wel weten in dm
welk merk zijn die dingenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wil je voor mij doen Poolse broeder? Ga 5 augustus die kant weer op.
als het goed is ga je toch wel eerder dood dan je kinderenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en voor mijn kinderen
dus geen goed idee
dat heb ik echt binnen een uur geregeld als ik zou willenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Alsof iemand met jou een kind wil maken joh
Pfffff begin je daar al over bij de eerste ontmoeting?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk trouwens dat ik wil geen kinderen verhaal aan moet passen voor de chicks
jij zou wel grappige vader zijnquote:Op maandag 18 juli 2016 01:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk trouwens dat ik wil geen kinderen verhaal aan moet passen voor de chicks
zal wel kijkenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nike toch? Tenminste Poolse shirts etc zijn Nike
Ja jij wel alle fuckboys op FOKquote:Op maandag 18 juli 2016 01:44 schreef supersof het volgende:
[..]
dat heb ik echt binnen een uur geregeld als ik zou willen
op tinder alquote:Op maandag 18 juli 2016 01:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Pfffff begin je daar al over bij de eerste ontmoeting?
Nee joh dat zijn de beste. Zijn uit op geld toch kinderen kost geld.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
meisjes die zeggen dat ze geen kinderen willen zijn in één klap vies onaantrekkelijk
hoeft niet eens op fok hoorquote:
alles kost geldquote:Op maandag 18 juli 2016 01:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee joh dat zijn de beste. Zijn uit op geld toch kinderen kost geld.
Ben niet binnen een uur bij je, sorry.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:44 schreef supersof het volgende:
[..]
dat heb ik echt binnen een uur geregeld als ik zou willen
Niet goed man ik ben nog maar 18 maar... een zo'n meisje zei ook wil je kinderen?quote:
is juist baasquote:Op maandag 18 juli 2016 01:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niet goed man ik ben nog maar 18 maar... een zo'n meisje zei ook wil je kinderen?Kan me daar aan ergeren tijdens een eerste ontmoeting.
ieder meisje kan dat hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 01:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja ja ga maar stoer doen.Maakte maar een grapje hoor.....
iedere jongen ookquote:
dan ben ik wegquote:Op maandag 18 juli 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vast wel
word je wel omgeluld door je vriendin, of slikt ze per ongeluk de pil niet meer
Hhaahahhaa tinderquote:Op maandag 18 juli 2016 01:47 schreef Tjacka het volgende:
had laatst leuk meisje via tinder en de kroeg ook gesproken soms
ging het over kinderen
Ik zie mij geen kinderen krijgen ik
daar ging datemateriaal
shitquote:Op maandag 18 juli 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iedere jongen ook
als ze niet apaat zijn en niet onder 4/10 zijn
voor meisjes wel makkelijker om gewoon iemand aan te spreken en te vragen om seksquote:Op maandag 18 juli 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iedere jongen ook
of labielquote:Op maandag 18 juli 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iedere jongen ook
blue city winkelcentrum toch?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
denk dat je blue city wel kan kopen als je warsaw gaat fokker
wat is apaat?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iedere jongen ook
ik denk dat je een van de catfish accounts van paxcon hebt gematchedquote:Op maandag 18 juli 2016 01:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hhaahahhaa tinderallemaal van die geile meisjes die dickpics willen sneu man.
ik ga daar echt niet op inquote:Op maandag 18 juli 2016 01:48 schreef supersof het volgende:
[..]
voor meisjes wel makkelijker om gewoon iemand aan te spreken en te vragen om seks
Dit ja, ik zou voor vanavond geen seks kunnen regelen denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:48 schreef supersof het volgende:
[..]
voor meisjes wel makkelijker om gewoon iemand aan te spreken en te vragen om seks
Jaquote:
Nee man niks geen catfishquote:Op maandag 18 juli 2016 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat je een van de catfish accounts van paxcon hebt gematched
doe niet zo raarquote:Op maandag 18 juli 2016 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat je een van de catfish accounts van paxcon hebt gematched
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |