Ik luister voornamelijk drum and bass.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat vind jij echte muziek hardstyle fzo?
Reggae is wel oke verder maar niks tja blijft smaak he.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister voornamelijk drum and bass.
Maar ook reggae, country, rock. Niks mis mee
Hoe staat het met je Duitse god?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik krijg iedere keer ads over single zijn sucks. Maar daar ben ik het niet mee eens
pijn aan je rug gekregen?quote:
neequote:
oh ja dat is wel chillquote:Op maandag 18 juli 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee
lekker bankie
zo'n grote weet je wel waar je met meer mensen op kan liggen
ja zekerquote:
chilllquote:Op maandag 18 juli 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zeker
ben aan het babysitten hele dag en zowel mn broertje als zusje zijn al 2 uur HEERLIJK aan het slapen
met die rare naamquote:Op maandag 18 juli 2016 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]
chilll
ik was vanochtend naar die ene dokter maar in het echt zag hij er heel normaal uit lol
jaaquote:
nee hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk niets ernstigs mag ik hopen
aaahhh echtquote:Op maandag 18 juli 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had een cadeautje van mn tante gekregen voor de goede zorgen![]()
![]()
das wel echt heel kut jaquote:Op maandag 18 juli 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
ga wel naar een andere, want bij deze werkt er elke dag een andere dokter en moet je maar afwachten welke je hebt. En ik belde om 8:17 (kon vanaf 8:15) en er was nog maar 1 plek voor heel de dag. En dat had ik wel vaker, dan belde ik woensdag en kon het alleen nog maar op donderdag of pas maandag weer![]()
En de assistente aan de telefoon is een enorme bitch gadverdamme
appquote:Op maandag 18 juli 2016 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
aaahhh echtwat lief. Wat had ze je gegeven?
Ja heb het liefste gewoon 1 vaste en dan bij voorkeur een vrouwquote:Op maandag 18 juli 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
huisartsen worden ook allemaal veel te groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |