dat weet je nooit van tevorenquote:Op maandag 18 juli 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet daarom ook een betrouwbare nemen.
In de Poolse kluisquote:Op maandag 18 juli 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En wat wil ze bij ons jatten.
Een paar laptops, een tv?
Alles van waarde ligt toch niet thuis.
je sextapesquote:Op maandag 18 juli 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En wat wil ze bij ons jatten.
Een paar laptops, een tv?
Alles van waarde ligt toch niet thuis.
mijn tante had er een die alles liet vallen en dan de kinderen de schuld gafquote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 02:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn tante had er een die alles liet vallen en dan de kinderen de schuld gaf
was lol
Lijkt mij wel schrikken weet wel wanneer onze schoonmaker er is. wat voor afkomst heeft ze?quote:Op maandag 18 juli 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is gewoon een gewenning.
De eerste paar keren vond ik het heel vreemd.
Maar nu merk ik dr nauwelijks op als ik thuis ben.
ik denk altijd aan die schoonmaaksters op vakantiequote:Op maandag 18 juli 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is gewoon een gewenning.
De eerste paar keren vond ik het heel vreemd.
Maar nu merk ik dr nauwelijks op als ik thuis ben.
Onze is erg professioneel.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik denk altijd aan die schoonmaaksters op vakantie
lag je lekker uit te slapen, kwamen ze je opeens wakker maken met een hoop kabaal. Voelde mijn privacy toch wat geschonden
Hadden jarenlang Poolse maar toen werd ze zwanger en ging ze terug naar Polen.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel schrikken weet wel wanneer onze schoonmaker er is. wat voor afkomst heeft ze?
Vind het zonde om er tijd in te investeren voor iets wat je goedkoop kan laten doen.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar denk dat het verder prima te doen is als je het werk wat verdeelt met je vriendin.
true, maar is niet prioriteit vind ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het zonde om er tijd in te investeren voor iets wat je goedkoop kan laten doen.
Ik vind het juist een belangrijke prioriteit.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
true, maar is niet prioriteit vind ik.
wow kattenvrouwtjequote:Op maandag 18 juli 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik moet dit weekend op de katten van mijn zus passen
ze heeft er 18, dat wordt wel zware leef
voor dat geld sluit ik dan liever een abbo af op een voetbalzender ofzoquote:Op maandag 18 juli 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het juist een belangrijke prioriteit.
Wonen er veel Grieken in de UK?quote:Op maandag 18 juli 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hadden jarenlang Poolse maar toen werd ze zwanger en ging ze terug naar Polen.
Nu hebben we een Griekse.
Lekker?quote:Op maandag 18 juli 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hadden jarenlang Poolse maar toen werd ze zwanger en ging ze terug naar Polen.
Nu hebben we een Griekse.
quote:Op maandag 18 juli 2016 02:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in een vuilniszak, baksteen erbij en de sloot in
"Ja ze zijn allemaal weg gelopen"
van boefquote:Op maandag 18 juli 2016 02:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Alleen mijn Louboutins zorgen dat ik rood sta is dat van Donny?
Alsof er anno 2016 nog echte zijnquote:Op maandag 18 juli 2016 02:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
o mijn god boefnepste rapper van NL
heeft gewoon lekkere nummers, van mij hoeft het allemaal niet echt te zijnquote:
alleen dezequote:Op maandag 18 juli 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft gewoon lekkere nummers, van mij hoeft het allemaal niet echt te zijn
als ze voor een paar duizend even willen braggen in dubai moeten ze dat vooral doen
deze ook welquote:Op maandag 18 juli 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft gewoon lekkere nummers, van mij hoeft het allemaal niet echt te zijn
als ze voor een paar duizend even willen braggen in dubai moeten ze dat vooral doen
Ik luister voornamelijk drum and bass.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat vind jij echte muziek hardstyle fzo?
Reggae is wel oke verder maar niks tja blijft smaak he.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister voornamelijk drum and bass.
Maar ook reggae, country, rock. Niks mis mee
Hoe staat het met je Duitse god?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik krijg iedere keer ads over single zijn sucks. Maar daar ben ik het niet mee eens
pijn aan je rug gekregen?quote:
neequote:
oh ja dat is wel chillquote:Op maandag 18 juli 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee
lekker bankie
zo'n grote weet je wel waar je met meer mensen op kan liggen
ja zekerquote:
chilllquote:Op maandag 18 juli 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zeker
ben aan het babysitten hele dag en zowel mn broertje als zusje zijn al 2 uur HEERLIJK aan het slapen
met die rare naamquote:Op maandag 18 juli 2016 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]
chilll
ik was vanochtend naar die ene dokter maar in het echt zag hij er heel normaal uit lol
jaaquote:
nee hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk niets ernstigs mag ik hopen
aaahhh echtquote:Op maandag 18 juli 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had een cadeautje van mn tante gekregen voor de goede zorgen![]()
![]()
das wel echt heel kut jaquote:Op maandag 18 juli 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
ga wel naar een andere, want bij deze werkt er elke dag een andere dokter en moet je maar afwachten welke je hebt. En ik belde om 8:17 (kon vanaf 8:15) en er was nog maar 1 plek voor heel de dag. En dat had ik wel vaker, dan belde ik woensdag en kon het alleen nog maar op donderdag of pas maandag weer![]()
En de assistente aan de telefoon is een enorme bitch gadverdamme
appquote:Op maandag 18 juli 2016 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
aaahhh echtwat lief. Wat had ze je gegeven?
Ja heb het liefste gewoon 1 vaste en dan bij voorkeur een vrouwquote:Op maandag 18 juli 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
huisartsen worden ook allemaal veel te groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |