oh maar ik ben wel echt 21 hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 00:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon blijven zeggen dat je 21 bent tegen iedereen.
VA is een knuffelbeer maar ship hem maar aan zo'n knap boerenhollandse dame.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou jullie shippen als ik 14 was en een kut zou hebben
ik en va zijn tweeling vraag maar aan sofquote:Op maandag 18 juli 2016 00:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
VA is een knuffelbeer maar ship hem maar aan zo'n knap boerenhollandse dame.
Eventueel Frysk.
Denk wel dat mensen dat geloven aangezien sommigen me 18 schattenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ja dat weet ik, met mij techniek kan je dat 4 jaar lang blijven.
ik mocht dit niet meer zeggenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik en va zijn tweeling vraag maar aan sof
Maar jij bent verre van knuffelbeerquote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik en va zijn tweeling vraag maar aan sof
stt ik probeer opso te verwarrenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik mocht dit niet meer zeggen
wat wil je nou
nopequote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent verre van knuffelbeer
Hoe is het eigenlijk bij jou met de liefde, heb je al een chick
tip was gratisquote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk wel dat mensen dat geloven aangezien sommigen me 18 schatten
had je verwacht dat ik je wat zou geven dan?quote:
gvdquote:Op maandag 18 juli 2016 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
alhoewel ze hebben een meisje uit de bediening wijsgemaakt dat ik homo ben met een van mijn collega's
dit kwetst hemquote:Op maandag 18 juli 2016 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
morti is gewoon angstige kuthobbit
Na 4 jaar spreek ik je weer.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
had je verwacht dat ik je wat zou geven dan?
ik vind dit raarquote:
bedoel niet jou specifiekquote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet hoor heb net nog gewerkt
stiekem is die collega gewoon verliefd op je en proberen ze jullie zo te koppelenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kon er wel om lachen verder daar niet van maar had toch zo iets van wtf
dan vind ik het helemaal een aparte opmerkingquote:
Doe je ook nepklef met hem zodat het echt helemaal al geloofwaardig is?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kon er wel om lachen verder daar niet van maar had toch zo iets van wtf
ik lieg nietquote:
ze noemen me gossip girlquote:Op maandag 18 juli 2016 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan vind ik het helemaal een aparte opmerking
ben je een wijf ofzo beetje trashtalken over mensen die niet eens aanwezig zijn
hahahahahaquote:
nee die collega waar ik volgens hun wat mee zou moeten hebben is een vriend van mijquote:Op maandag 18 juli 2016 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
stiekem is die collega gewoon verliefd op je en proberen ze jullie zo te koppelen
gewoon even op z'n knietjes achter de werkbank #allesvoordebantsquote:Op maandag 18 juli 2016 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe je ook nepklef met hem zodat het echt helemaal al geloofwaardig is?
vind ik nietquote:Op maandag 18 juli 2016 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het zo raar dat jongens bij elkaar in 1 bed slapen dan manmanman
neequote:Op maandag 18 juli 2016 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe je ook nepklef met hem zodat het echt helemaal al geloofwaardig is?
nooit gepretendeerdquote:
bad bitch mortaxxquote:
denk ik zeg het maar even voordat jullie ideeën krijgenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
Dat er apart bij meldenkan als vrienden best in een bed
Sterker nog, er is in het VK een publiek schandaal om geweest.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Als er ruimte is he
Hoe, wat waaromquote:Op maandag 18 juli 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sterker nog, er is in het VK een publiek schandaal om geweest.
pax zorg dat mortaxx een keer bij je komt slapenquote:
ik heb te creepy gedaan om dat ooit te laten gebeurenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
pax zorg dat mortaxx een keer bij je komt slapen
hij vindt dat toch niet raar
kan vast nog welquote:Op maandag 18 juli 2016 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb te creepy gedaan om dat ooit te laten gebeuren
als hij tweepersoonsbed heeft is primaquote:Op maandag 18 juli 2016 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
pax zorg dat mortaxx een keer bij je komt slapen
hij vindt dat toch niet raar
zie je paxquote:Op maandag 18 juli 2016 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als hij tweepersoonsbed heeft is prima
hahaha potquote:Op maandag 18 juli 2016 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Laatst sliep ik dus met een meid in haar bed en ik dacht dat ze nog sliep (we zagen elkaars gezichten niet, dus met rug tegen elkaar aan). Ging ik op instagram kijken en zag ik dat ze 5 minuten geleden iets had geliked dus ik zo vragen of ze wakker is want ik zag haar liken op insta
hahahahahahquote:Op maandag 18 juli 2016 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Laatst sliep ik dus met een meid in haar bed en ik dacht dat ze nog sliep (we zagen elkaars gezichten niet, dus met rug tegen elkaar aan). Ging ik op instagram kijken en zag ik dat ze 5 minuten geleden iets had geliked dus ik zo vragen of ze wakker is want ik zag haar liken op insta
"Ashby came under media scrutiny 1994 after his wife claimed that during a trip he had shared a hotel bed with another man supposedly due to the unavailability of a twin bedded room"quote:Op maandag 18 juli 2016 01:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/David_Ashby
Als er geen ruimte is dan gaat het niet, neequote:Op maandag 18 juli 2016 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Als er ruimte is he
oh wauw heb ikquote:Op maandag 18 juli 2016 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als hij tweepersoonsbed heeft is prima
En het bleek nog echt zo te zijn ook.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Ashby came under media scrutiny 1994 after his wife claimed that during a trip he had shared a hotel bed with another man supposedly due to the unavailability of a twin bedded room"
Lololollll
heyquote:Op maandag 18 juli 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als er geen ruimte is dan gaat het niet, nee
nodig hem maar snel uit in groningenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb straks net zo'n droom als opso elke nacht
ik ook wel eensquote:Op maandag 18 juli 2016 01:06 schreef wietparkiet het volgende:
heb ook wel eens met een vriend in 1 bed geslapen
maar dat is al lang geleden
ahwquote:Op maandag 18 juli 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook wel eens
tegenwoordig niet zo vaak meer
heb weinig vrienden
Gvdquote:Op maandag 18 juli 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb straks net zo'n droom als opso elke nacht
heyquote:Op maandag 18 juli 2016 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey hzawvertel eens over je slaapfeestjes
ik wilde vandaag met hem pokemons vangen maar hij vond Groningen te ver wegquote:Op maandag 18 juli 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nodig hem maar snel uit in groningen
Die hommo?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:07 schreef supersof het volgende:
mijn huisgenoot gaat elke week naar de kapper en het kost 20 euro per keer wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |