Leuk hoe je niet direct noodzakelijke biologische processen ineens stoppen wanneer je gaar draaienquote:Op zondag 17 juli 2016 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat eerst eten; het wordt hoog tijd
Alleen een kort toiletbezoek kon ik niet vermijden....quote:Op zondag 17 juli 2016 23:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Leuk hoe je niet direct noodzakelijke biologische processen ineens stoppen wanneer je gaar draaien
ik kan toch nietquote:Op zondag 17 juli 2016 23:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als het okee is met tail, kan ik het overnemen
Ach, gelukkig gaat het voor de rest altijd prima...quote:Op zondag 17 juli 2016 22:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja handig ff een icecast server opzetten die naar shoutcast stuurt
Blauwe pilquote:
Dan kan ik welquote:
Ik neem aan dat jij dat goed hoortquote:Op zondag 17 juli 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik neem aan dat ik nu Knokkels hoor? Mellow Man Ace?
Ik krijg er een u96 gevoel bijquote:
Wat een sneue bedoening zeg; posts gaan verwijderen omdat ze niet in de sfeer van het topic passen....quote:Op zondag 17 juli 2016 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Geen kwaad woord over Pokemon Go graag, kunnen ze niet tegen hier...
POK / Eerst hoorde ik bij de Pokémon haters, maar ik ben om...
Het is een sekte daar met dorpsgek.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Geen kwaad woord over Pokemon Go graag, kunnen ze niet tegen hier...
POK / Eerst hoorde ik bij de Pokémon haters, maar ik ben om...
quote:Op zondag 17 juli 2016 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat een sneue bedoening zeg; posts gaan verwijderen omdat ze niet in de sfeer van het topic passen....Waar in de huisregels van FOK! staat dat soort bullshit?
Het valt me steeds vaker op dat er in strijd met de regels wordt gehandeld. En ook dat sommige figuren altijd boven de wet staan.
DM ontvangen vanaf het POK front en weer beantwoordt...quote:Op zondag 17 juli 2016 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou ze mooi in hun waan laten.
Overigens is Knokkels fijne muziekjes aan het draaien.
quote:Op zondag 17 juli 2016 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank uquote:Op zondag 17 juli 2016 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het POKkefrontquote:Op zondag 17 juli 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DM ontvangen vanaf het POK front en weer beantwoordt...
Wel van echt leer, hoop ik?quote:Op zondag 17 juli 2016 23:31 schreef Rafeiro het volgende:
En die Indiaan daarnaast een pokke hont tas.
quote:Op zondag 17 juli 2016 23:31 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk het, ik liep langs en zag dat het goed wasquote:
quote:Op zondag 17 juli 2016 23:31 schreef Rafeiro het volgende:
quote:
Zonde van de tijd.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DM ontvangen vanaf het POK front en weer beantwoordt...
Die conclusie heb ik recent getrokken wat betreft discussiëren in NWS en POL: zonde van de tijd.quote:
Ik bij NWS ook ja. Bij POL kom ik sowieso niet.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die conclusie heb ik recent getrokken wat betreft discussiëren in NWS en POL: zonde van de tijd.
Trusten en werk ze.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:59 schreef Fogel het volgende:
Bedant knokkels
* Fogel moet maar eens horizontaal. Morgen weer werken.
quote:Op zondag 17 juli 2016 23:59 schreef Fogel het volgende:
Bedant knokkels
* Fogel moet maar eens horizontaal. Morgen weer werken.
Een heel rustig nummer waar we bijna bij in slaap vielen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:11 schreef knokkels het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist?
Ik kreeg net een Skype call van PartyFM voor een of ander jubileum
Weinig, MadM is in slaap gevallen tijdens discussie via DM met Pokemon Mod.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:11 schreef knokkels het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist?
Ik kreeg net een Skype call van PartyFM voor een of ander jubileum
quote:Op maandag 18 juli 2016 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een heel rustig nummer waar we bijna bij in slaap vielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |