ga je dan mensen interviewen ofzo?quote:Op zondag 17 juli 2016 13:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, ik loop niet mee. Ben wel aanwezig voor FOK!
denk het wel jaquote:Op zondag 17 juli 2016 13:22 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
ga je dan mensen interviewen ofzo?
Ik heb geen idee. Ik zou het zelf niet doen, ik houd het nog geen dag vol. Maar blijkbaar vinden heel veel mensen het wel leuk om lekker rond te lopen, met veel gezelligheid.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:25 schreef eight het volgende:
Wat is er nu zo leuk aan 30-50 km lopen door een saai landschap?
Het feest er omheen lijkt mij wel wat maar het evenement zelf niet.
Voor de wandelaars lijkt het me juist leuker dan voor de kijkers. Maar ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:25 schreef eight het volgende:
Wat is er nu zo leuk aan 30-50 km lopen door een saai landschap?
Het feest er omheen lijkt mij wel wat maar het evenement zelf niet.
Vooral dit natuurlijkquote:Op zondag 17 juli 2016 13:28 schreef Fylax het volgende:
Er staan echt super veel mensen aan de kant altijd, dat geeft wel een boost lijkt me.
"Is het nou leuk? Zo om 5 uur 's ochtends in volle bepakking op weg gaan om 50 kilometer te lopen?"quote:
Veelquote:Op zondag 17 juli 2016 13:43 schreef dimmak het volgende:
Ik zou wel graag meelopen. Hoeveel Pokémon denk je dat je ziet onderweg?
Die hoeven met bepakking maar 40 kilometer. Verder is TS in de opening de extra mogelijkheid dit jaar van 55 kilometer lopen vergeten.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Is het nou leuk? Zo om 5 uur 's ochtends in volle bepakking op weg gaan om 50 kilometer te lopen?"
Dan mag je wel een trekkar vol reserveaccu's meenemenquote:Op zondag 17 juli 2016 13:43 schreef dimmak het volgende:
Ik zou wel graag meelopen. Hoeveel Pokémon denk je dat je ziet onderweg?
thnx!quote:Op zondag 17 juli 2016 14:52 schreef GGMM het volgende:
Wat leuk dat je dit doet Fylax.Veel plezier.
Elke dag 2 16.000 mah powerbanks mee en je komt de dag wel door.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan mag je wel een trekkar vol reserveaccu's meenemen
Ga na 30km ergens staan met gekoelde flesjes water en je treft genoeg mensen om een praatje mee te maken.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
denk het wel jaIk doe dit voor het eerst dit jaar, dus eventjes kijken hoe ennwat allemaal
Het is meer dan 40km met bepakking.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die hoeven met bepakking maar 40 kilometer. Verder is TS in de opening de extra mogelijkheid dit jaar van 55 kilometer lopen vergeten.
Hartstikke leuk. Veel plezier daar.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, ik loop niet mee. Ben wel aanwezig voor FOK!
Wie gaat de Ereronde lopen?quote:
http://www.4daagse.nl/nl/(...)ericht-2016-006.htmlquote:100ste Vierdaagse krijgt buitengewone ‘Ereronde’
100 Vierdaagsewandelaars lopen 5x50 kilometer in 2016
Om de 100ste Vierdaagse in 2016 extra luister bij te zetten, en vooral om het sportieve karakter ervan te benadrukken, zal door een groep van totaal 100 wandelaars in die editie op één van de vier dagen 100 kilometer gewandeld worden.
Een extra ronde van 50 kilometer om de deelnemers, de wandelsport én de Vierdaagse gedenkwaardig te eren. Onder de noemer ‘Ereronde’ krijgen 100 geselecteerde deelnemers de unieke gelegenheid om deze eenmalige en buitengewone uitdaging aan te gaan. Op elk van de vier dagen zal een groep van 25 wandelaars deze bijzondere prestatie volbrengen.
Door de nacht
De deelnemers aan deze zogenoemde ‘Ereronde’ zullen telkens op de avond voorafgaand aan de vier reguliere wandeldagen het 50 kilometerparcours voor de eerste maal wandelen. Na het volbrengen van deze prestatie volgt een korte rust in de nacht, waarna de 25 ‘Ereronde-lopers’ samen met de overige 50 kilometer-wandelaars opnieuw de route lopen – nu op individuele basis. Tevens wordt het 50 kilometerparcours op de overige drie dagen op individuele basis afgelegd.
Diversiteit
Per dag wisselt de samenstelling van de ‘Ereronde-groep’ van karakter. Johan Willemstein, voorzitter van Stichting DE 4DAAGSE: “De diversiteit aan ‘Ereronde-lopers’ weerspiegelt de verscheidenheid aan wandelaars, die de afgelopen 100 Vierdaagse edities de revue zijn gepasseerd.”
Eén dag gaat het om 25 deelnemers die zich door het jaar heen vooral toeleggen op het lopen van lange afstanden. Een andere dag starten 25 geüniformeerde wandelaars, afkomstig uit Defensie, politie, brandweer en douane. Eén dag is gereserveerd voor 25 buitenlandse deelnemers. Voor de vierde groep gaan de gedachten in de richting van bekende Nederlanders en (oud)sporters. “Maar ook de ‘doorsnee’ Vierdaagsewandelaar zullen we zeer zeker terugzien in de mix”, benadrukt Willemstein.
Op uitnodiging
Voor deelname aan de ‘Ereronde’ is er geen vrije inschrijving. Personen uit de verschillende groepen worden speciaal door de Vierdaagse-organisatie uitgenodigd. De 100 kilometer-lopers zullen in de voorbereiding en tijdens de ‘Ereronde’ nauwgezet worden begeleid met het oog op hun gezondheid, veiligheid en wandelcomfort. Tijdens de intocht van de 100ste Vierdaagse op vrijdag 22 juli 2016 zullen alle 100 deelnemers aan de ‘Ereronde’ gezamenlijk de laatste kilometers over de Via Gladiola afleggen en langs de tribunes defileren. Als extra beloning ontvangen de 100 Kilometer-lopers een exclusief Ereronde-insigne en -certificaat.
quote:Op maandag 18 juli 2016 19:40 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wie gaat de Ereronde lopen?
[..]
http://www.4daagse.nl/nl/(...)ericht-2016-006.html
Even een extra rondje lopen. Ik sprak vorige week iemand die dat gaat doen. Wij waren slechts een kwartiertje later dan hem vertrokken, maar hij had bij onze 25km al een extra rondje van 10km gelopen. In slechts een kwartier extra tijd
4x4 vind ik voor mezelf al zatquote:Op zondag 17 juli 2016 20:45 schreef Postbus100 het volgende:
Nu op NPO1: documentaire over de Nijmeegse vierdaagse.
Overigens heb ik afgelopen week voor het eerst in mijn leven 4x40 in Apeldoorn gelopenQua sfeer en route totaal onvergelijkbaar, maar wel dezelfde afstand.
Heb je een FOK! t-shirt aan of hoe zouden we je kunnen herkennen?quote:Op zondag 17 juli 2016 13:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik zou het zelf niet doen, ik houd het nog geen dag vol. Maar blijkbaar vinden heel veel mensen het wel leuk om lekker rond te lopen, met veel gezelligheid.
Er staan echt super veel mensen aan de kant altijd, dat geeft wel een boost lijkt me.
Verder is Nijmegen en omgeving gewoon prachtig hoor.
Die stertochten leken me nog wel te doen, alhoewel ik dan niet meer moet denken aan 4x40 daarna. Maar die stertochten waren vaak max 30 km.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:46 schreef Papabear het volgende:
[..]![]()
Alhoewel er ook genoeg wandelaars zijn die vanuit alle provincies wandelend naar Nijmegen gaan. De zogenaamde 'stertochten'. Die hebben er dan ook al heel wat kilometers opzitten
http://www.kwbn.nl/pagina/wandelaars/stertochten
Je weet dat mannen en vrouwen niet tegelijkertijd beginnen, verschillende afstanden en verschillende routes lopen?quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:24 schreef 0906 het volgende:
Ik geloof er niks van dat het al die mensen om de tocht te doen is, voor de jongeren draait het vooral om vrouwen te versieren
Ik had het over die feesten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je weet dat mannen en vrouwen niet tegelijkertijd beginnen, verschillende afstanden en verschillende routes lopen?
Ik geloof niet dat jongeren een Vierdaagse evenement nodig hebben om vrouwen te versieren, dat kan op elke willekeurige partyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |