lolquote:Op zondag 17 juli 2016 01:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden om steeds maar weer "Nice attacker" te lezen.
Evenementen beveiligen?quote:Op zondag 17 juli 2016 01:29 schreef Hathor het volgende:
Frankrijk roept overigens 12.000 reservisten op, wat zijn die van plan ineens?
No way...dat bestaat echt?quote:Op zondag 17 juli 2016 01:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de dag dat er iets gebeurd in het plaatsje Fucking in Australië
Oh dat had ik nog niet gelezen, wel dat de premier mensen opriep om lid te worden van de reservisten. Vraag ik me wel weer af of en hoe ze daar recruten gaan selecteren, "Mohammed? Non!" Dat verbindt ook de mensen niet echt...quote:Op zondag 17 juli 2016 01:29 schreef Hathor het volgende:
Frankrijk roept overigens 12.000 reservisten op, wat zijn die van plan ineens?
Oh, ik las Australia i.p.v. Austria. MBquote:Op zondag 17 juli 2016 02:42 schreef Hathor het volgende:
Effe gekeken, maar het ligt in Oostenrijk, niet Australie.
Is nog niet zeker. Bronnen (dailymail) zijn niet de meest betrouwbare. Misschien vandaag wat meer duidelijkheid.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als dat een feit is, is het gek daf die storting van een substantieel bedrag even ervoor niet gezien is
Aha, een gevalletje TT (Truck Trauma)quote:Op zondag 17 juli 2016 10:35 schreef computergirl het volgende:
Hij was in ieder geval niet accuut verward want al jaren een problemgeval met psychische en geweldsissues.
Ontslagen omdat hij ongeval had veroorzaakt met vrachtwagen.
Briljant. Hij komt dichtbij Einstein.quote:
Bron: http://nos.nl/artikel/211(...)rd-voor-aanslag.htmlquote:De Franse minister van Binnenlandse Zaken Caseneuve zei gisteren al dat de man vrij snel moet zijn geradicaliseerd. Bouhlel wordt beschreven als een gewelddadige, impulsieve man, die zijn ex-vrouw en kinderen mishandelde. Hij ging niet naar de moskee en dronk alcohol, maar stopte daar twee weken geleden ineens mee.
nuance in NWS bestaat niet.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:53 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Bron: http://nos.nl/artikel/211(...)rd-voor-aanslag.html
Een depressie icm met mogelijk achtergrond is tegenwoordig geen optie meer? Alsof er nog maar één optie bestaat en dat is: wel of niet een terrorist. En niet een terrorist is praktisch onmogelijk als je een moslim bent.
Als je depressief bent kun je je vrachtwagen ook tegen een muur parkeren. Dan ga je niet willens en wetens bijna 2 km lang mensen doodrijden met een vrachtwagen die je eigenlijk niet kunt betalen vol wapens, hetgeen je weken gepland hebt.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:53 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Bron: http://nos.nl/artikel/211(...)rd-voor-aanslag.html
Een depressie icm met mogelijk achtergrond is tegenwoordig geen optie meer? Alsof er nog maar één optie bestaat en dat is: wel of niet een terrorist. En niet een terrorist is praktisch onmogelijk als je een moslim bent.
Maakt het uit? Het gevoel wat eraan ten grondslag ligt is is haat tegen het westen. Iets wat je bij een groot gedeelte van de immigranten uit dat soort landen tegenkomt.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:42 schreef Tem het volgende:
Hij zal op zijn minst geïnspireerd zijn door IS denk ik zo. Afwachten of ze überhaupt iets kunnen achterhalen wat het motief is.
Dit dus... Men is er plotseling als de kippen bij om eea vooral niet richting een bepaald geloof te schuiven.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je depressief bent kun je je vrachtwagen ook tegen een muur parkeren. Dan ga je niet willens en wetens bijna 2 km lang mensen doodrijden met een vrachtwagen die je eigenlijk niet kunt betalen vol wapens, hetgeen je weken gepland hebt.
dat kan idd. Je kan ook pillen slikken of je ophangen.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je depressief bent kun je je vrachtwagen ook tegen een muur parkeren. Dan ga je niet willens en wetens bijna 2 km lang mensen doodrijden met een vrachtwagen die je eigenlijk niet kunt betalen vol wapens, hetgeen je weken gepland hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |