Eerst had ik de originele foto geplaatst, maar toen zag ik dat Gwen Stefani een trui aanhad met de bandnaam erop.quote:
Ja, dat is een wonderlijke transformatie...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lars herken ik zo, Tim eigenlijk alleen nog aan zijn elleboogtattoo
edit: ok, en aan zijn linkshandige spel![]()
Rancid
Da's dan weer wel jouw specialitiet?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 15:41 schreef belsen het volgende:
Op 10 Samantha Fox - Touch me (I want your body)
Janet!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 15:41 schreef belsen het volgende:
3 Joe Jackson - What have you done for me lately???
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 15:47 schreef bloodymary1 het volgende:
4. Patty Labelle & Michael McDonald - On My Own.
Oh en dat gaan ze dit jaar herhalen lees ik netquote:Op zaterdag 16 juli 2016 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik herinner me uit deze tijd dat Golden Earring voor Veronica een groot gratis concert gaf op het strand van Scheveningen met honderdduizend bezoekers. Dat vind ik ook wel een punt waard.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oh en dat gaan ze dit jaar hgerhalen lees ik net
http://www.liveonthebeach.nl/golden-earring/
6 = David Bowie - Undergroundquote:Op zaterdag 16 juli 2016 15:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zit bij 6 aan David Bowie te denken, maar ik weet geen nummer met een U van hem.
Was dat niet na de Veronica Strandrace die je toen elk jaar had?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik herinner me uit deze tijd dat Golden Earring voor Veronica een groot gratis concert gaf op het strand van Scheveningen met honderdduizend bezoekers. Dat vind ik ook wel een punt waard.
Die was meestal in september, dacht ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat niet na de Veronica Strandrace die je toen elk jaar had?
Leuke vervolgvraag. Absolute Beginners en This is not America?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het was Bowie's filmmuziekjaar: 3 top 40 hits uit 3 verschillende films.
This is not America was een jaar eerder, When the Wind Blows was het , uit een tekenfilm met (dacht ik) dezelfde titel (not sure). Iets met een ouder echtpaar ofzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Leuke vervolgvraag. Absolute Beginners en This is not America?
De enige die nog openstaat heeft dan wel weer een Nederlands tintjequote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo heerlijk dat er toen ook gewoon geen Nederlandsetalige shit in de top 10 stond. Als je nu kijkt....
Nondeju...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geproduceerd door Stock, Aitken & Waterman
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah, ik snap het Nederlandse tintje!
Bananarama - Venus
Zeker, hoewel het duo oorspronkelijk uit Amerika komt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 17:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Aan de z's en v's te zien denk ik iets Nederlandstaligs?
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 17:41 schreef belsen het volgende:
Van welk illuster duo is dan deze discografie?
• 'k Wist niet dat je kwaad werd (1978)
• Vervelen zich nooit (1981)
• EUNZ (1982)
• HWKDK (1982)
• MEWV (1983)
• IEUDWR (1984)
• KMBEE (1987)
• HHHWMM (1996)
• HHH (1996)
• KDD (1996)
Vooral de plaat uit 1981 en de tweede uit 1982 zijn erg bekend. Het bekendste nummer, overigens ook een kerstnummer, staat denk op de plaat uit 1987.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:00 schreef cafca het volgende:
Bert en Ernie.
Ik mis Vind Je Me Aardig? trouwens
Ah, vandaar. Is ook lang geleden dat ik die gehoord heb.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op Vind je me aardig? staan maar 2 liedjes van B&E, zelfs Graaf Tel heeft er meer.
Wat van wie?quote:How many people rise and say
"My brain's so awfully glad to be here
For yet another mindless day"?
I've got all morning to obsessively accrue
A small nation of meaningful objects
And they've got to represent me too
Geen duo, wel een soort van vervolgvraag. Track van een erg populair album (in bepaalde kringen) van vorig jaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Is ook lang geleden dat ik die gehoord heb.
[..]
Wat van wie?
Die heeft ook heel goede nummers geschreven, maar sneeuwden vaak onder bij de composities van Bert & Ernie. Beetje zoals Lennon & McCartney met George Harrison.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op Vind je me aardig? staan maar 2 liedjes van B&E, zelfs Graaf Tel heeft er meer.
Bert & Ernie hebben dan weer geen Troeteldier.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die heeft ook heel goede nummers geschreven, maar sneeuwden vaak onder bij de composities van Bert & Ernie. Beetje zoals Lennon & McCartney met George Harrison.
Is dat nou een stiekeme hint voor de openstaande vraag?quote:Op zondag 17 juli 2016 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bert & Ernie hebben dan weer geen Troeteldier.
Ook niet mijn kringen, geloof ik.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
De vraag van cafca weet ik helaas trouwens niet. Het album was duidelijk niet populair bij mij, want ik geloof niet dat ik het in de kast heb staan.
Ik heb de vinyl versie van het album nogquote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Je schudt ze ook zo uit je mouw he. En toch kan ik het nog goed horen. Mel & Kim.
Ik ook met een bonus 12".quote:Op maandag 18 juli 2016 11:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb de vinyl versie van het album nog
Stand 1346quote:Op maandag 18 juli 2016 11:21 schreef pipster het volgende:
Ah. Father John Misty met Bored in teh usa
2 Live Crewquote:Op maandag 18 juli 2016 11:52 schreef pipster het volgende:
Van wie is het album "Banned in the USA"?
Stand 1346quote:
Dat laatste...quote:Op maandag 18 juli 2016 16:23 schreef methodmich het volgende:
Gotta Catch 'Em All, oftewel The Pokemon Theme? Of is dat te makkelijk gedacht?
quote:Op maandag 18 juli 2016 19:52 schreef cafca het volgende:
Ik hoor hem zo in mijn hoofd,,maar kom er maar niet op.....
quote:No licky licky, come down...![]()
quote:Lyrics are flash from de girly girly
Het is ook een hoop gebrabbel in die song:quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:14 schreef methodmich het volgende:
Hmm dat doet me dan wel denken aan Open Sesame van Leila K, puur door die klank. Ik zong dat nummer toen altijd nog mee in fonetisch Engels volgens mij.
Heel goed. Paar albums later kwam ze met het vervolg, Give me your hot white cum...quote:
quote:De zomer van '67 werd met bloemen getooid
Nog nooit hebben zoveel kleuren de mensen gesierd
En ook al heeft het bij elkaar maar een goed jaar geduurd
Ik ben blij dat ik het ook heb gevierd
En als ik straks weer thuiskom in mijn jungle met planten
Dan voel ik een rilling door mijn ruggegraat gaan
En ik weet dat de bloemen nog steeds niet verwelkt zijn
Voor die vogels die ze nog zien staan
Tuurlijk!quote:
quote:And Jesus was a sailor when he walked upon the water
And he spent a long time watching from his lonely wooden tower
And when he knew for certain only drowning men could see him
He said all men will be sailors then until the sea shall free them
But he himself was broken, long before the sky would open
Forsaken, almost human, he sank beneath your wisdom like a stone
Natuurlijk.quote:
Stand 1346quote:
quote:Well I walked along, feeling at ease
And falling like rain
Into her scheme
She won't let on what that'll be
But I'm guessing
Ik dacht al..., hoe conXeer ik van The Cult naar TOTD...quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Temple of the Dog - All Night Thing
Maar ik doelde meer op de vraag: Welke jaren '90 grungeband gaat voor het eerst touren?
Helaas nog geen Europaquote:
Stand 1346quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar ik doelde meer op de vraag: Welke jaren '90 grungeband gaat voor het eerst touren?
quote:Eddie Vedder lijkt voorlopig niet in te tekenen voor de reünietournee. De andere originele bandleden doen dat wel.
Ze hebben in 1991 een heeele korte tour gedaan...quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, die beelden moeten ergens vandaan komenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:43 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ze hebben in 1991 een heeele korte tour gedaan...
bijna..quote:
Ook, ja, maar niet helemaal wat ik bedoelquote:
Voilaquote:
Nope, ik dacht: laat ik eens gek doen met iets totaal ongerelateerdsquote:
Is gewoon een hoofdletter 1quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen punt, maar wel een bemoedigend uitroepteken. Ook mooi.
Stand 1346quote:
Welk liedje? (Vervolgvraag)quote:I tried to tell you woman, you won't believe a thing that I said
It's alright, pretty baby yeah, you'll need my help someday
It's alright, pretty baby, you'll need my help someday
You're gonna wish you had listened to some of these things that I said
You know I told you baby
Nou, ik verwacht van wel. Oud liedje.quote:
Tuurlijk!quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:00 schreef cafca het volgende:
Bright Lights, <insert grootste hit van Tol Hansse>
Eey, da's lang geleden!quote:
Beetje weinig vrije tijd sinds no2 er is....quote:
Preston...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef WeezerButler het volgende:
Nee, voornaam is goed
De man is sessiemuzikant geweest bij de "grootste" 60s bands
Stand 1346quote:
n00biedoobiedoo a gogo +1quote:Op zondag 24 juli 2016 12:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat moet dan wel Nicky Hopkins zijn
Stand 1346quote:
Ja?quote:
quote:
Er van uitgaande dat too geen naam is, zijn dat er 6quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Jennifer, Philipa, Annabel, Sue, Deborah, Alison (too)...
quote:I love you from the bottom, of my pencil case
I love you in the songs, I write and sing
Love you because, you put me in my rightful place
And I love the PRS cheques, that you bring
Cheap, never cheap
I'll sing you songs till you're asleep
When you've gone upstairs I'll creep
And write it all down
Oh, Oh Deborah, Oh
, Oh
I wrote so many songs about you
I forget your name (I forget your name)
Jennifer, Alison, Phillipa, Sue, Deborah, Annabel, too
I forget your name
I love your from the bottom of my pencil case
I love the way you never ask me why
I love to write about each wrinkle on your face
And I love you till my fountain pen runs dry
Deep so deep, the number one I hope to reap
Depends upon the tears you weep, so cry, lovey cry, cry, cry, cry
Oh, Oh Alison, Oh Phillipa, Oh Sue
You made me so much money, I wrote this song for you
I wrote this song for you
So let me talk about, a sad story
Turned her grief into glory
Late at night, by the typewriter light,
She ripped his ribbon to shreds
Sorry, las dat ik er 6 moest posten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat too geen naam is, zijn dat er 6
Die wist ik dan wel...quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
And me Julie ofcourse!
En shirley en Cathy nog.quote:
Dan kom ik niet veel verder dan Man of constant sorrow, en die zal het wel niet zijnquote:
Stand 1346quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:16 schreef Burnett het volgende:
Iets zegt mij: Dude Looks Like A Lady - Aerosmith...
Think again..uit welke Coen bros-film kwam de vorige vraag?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Think again..uit welke Coen bros-film kwam de vorige vraag?
Stand 1346quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wayne Wade
ken de linker foto nog van een popquizmarathon
Lionel Ritchie?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welke popartiest trad in 1984 op bij de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in LA?
Stand 1346quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lionel Ritchie?
Of deed die de opening?
Eén hitje in een genre met weinig echte liefhebbers hier.quote:
Ook juist, de andere hints heb ik al eerder gegeven...quote:Op zondag 31 juli 2016 11:32 schreef Mark het volgende:
Is dat het Maracana stadion? Verder geen idee wie of wat
Maracana dan het antwoord?quote:Op zondag 31 juli 2016 11:32 schreef Mark het volgende:
Is dat het Maracana stadion? Verder geen idee wie of wat
quote:Op zondag 31 juli 2016 17:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fuck the Macarena. MC Rage heette 'ie volgens mij.
Foreigner ?quote:
Die tweede van links is niet van 'Een Beetje Verliefd'...quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:35 schreef Manono het volgende:
Die hadden oa die draak van een tearjerker in de 80's, ja he? Denk dat ik het weet, maar nieuwe verzinnen..
Ja, hij lijkt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die tweede van links is niet van 'Een Beetje Verliefd'...
Het lijkt me beter dat je of een compleet antwoord geeft of helemaal geen...quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:38 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt.
Ik bedoel dat refrein met, dat is het enige wat hij wil doen.
Chicago ?quote:
Rio!quote:
Pff niet zo streng, het zat vastquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat je of een compleet antwoord geeft of helemaal geen...
Vinger in je keel doen en dan komt het wel los.quote:
Wat van wie?quote:Mijn allereerste liefde dat was![]()
Op de kleuterschool de 'Blauwe Blokkendoos'
Ik had 'n streepje voor, op mij werd zij nooit boos
Mijn allereerste liefde dat was![]()
En als ze zangles gaf, dan zong ik steeds het best
In al die liedjes was ik dan ook beter dan de rest.
Hij is toch geraden door je eigen hint?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vinger in je keel doen en dan komt het wel los.
Zo vast zat het niet en ik vind mijn eigen hints toch de beste...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jusqu'ici tout va bien...
Stand 1346quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Juffrouw Toos van One Two Trio de Janeiro...
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:17 schreef Manono het volgende:
[..]
Hij is toch geraden door je eigen hint?
Ehm, nee. Hij is geraden door jouw hint en mijn kennis van de band, die ik overigens best fijn vind in de auto bijvoorbeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't drive a car when you're dead
Got no right, no right to doubt it; Ain't no doubt, no doubt about it
Blogman
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:17 schreef Manono het volgende:
[..]
Hij is toch geraden door je eigen hint?
Daarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gezien de vorige vraag kan je opmaken dat goed of slecht hier geen rol speelt.
Maar speel gerust eens volledig mee, hoe meer zielen en zo...
Mobiel via een iPad is bold aangeven en zo wat minder makkelijk en ze zijn toch opvallend gemoeg en dus ook te verwijderen. Ik gebruik ze al een tijdje hier...quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:19 schreef Blogman het volgende:
BTW tekentjes achter de rader zijn een beetje onhandig bij het updaten. Vetgedrukte letters verdwijnen bij het kopiëren van de stand vanzelf. Die tekentjes niet.
Wat van wie?quote:Under the pale moon
For so many years I've wondered who you are
How can a person like you bring me joy
Under the pale moon
Where I see a lot of stars
Is enough, enough
Die ken ik niet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Under the pale moon
For so many years I've wondered who you are
Ik heb hem al opgezocht helaas.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Weer stilte, geen enkel teken van leven...
Zweeds, 1993...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zullen vast hints staan in de posts van MM, maar ik herken er nog steeds weinig in.
quote:
Stand 1346quote:
Einstürzende Neubauten, door het U2 publiek in 1993 niet gewaardeerd als voorprogramma...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Logo van welke band?
[ afbeelding ]
U2 dacht in die tijd iets vooruitstrevender te zijn dan ze daadwerkelijk waren denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Einstürzende Neubauten, door het U2 publiek in 1993 niet gewaardeerd als voorprogramma...
Strikvraag!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rio!
Maywood vond ik wat te makkelijk...
Stand 1346
n00biedoobiedoo 7
Madmaster 3
bloodymary1 1
belsen 1
cafca 4
pipster 1
methodmich 2
Grobbel 1
Blogman 3 🚩
Burnett 4
WeezerButler 1
Mark 1
Lubje25 1
Bewaar wat voor eind decemberquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Strikvraag!
Foreignerbostontotochicagostyxreospeedwagon is toch allemaal dezelfde band?
Nadat de door het publiek richting het podium gesmeten volle, geopende 1 liter colaflessen door BB en kornuiten weer terug het publiek ingeslingerd werden, was het voorprogramma na 2 songs afgelopen en hoefde de Neubauten niet meer terug te keren tijdens de Zoo TV tour...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
U2 dacht in die tijd iets vooruitstrevender te zijn dan ze daadwerkelijk waren denk ik
Kelis deed in 2001 als voorprogramma van U2 een cover van Nirvana's Smells Like Teen Spirit en werd daarvoor uitgefloten. Toch hield ze het vol om die cover 3 avonden te doen, met elke avond hetzelfde resultaat...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze zijn niet altijd even goed geweest in de keuzes van hun voorprogramma.
Big Audio Dynamite was er ook zo 1.
Grmbl...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:20 schreef MadMaster het volgende:
Wie gaf het eerste concert ooit in de Kuip?
Stand 1346quote:
Bowie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:45 schreef Burnett het volgende:
Wie gaf als eerste in 2 verschillende jaren een optreden in De Kuip?
Stand 1346quote:
Allemaal juist...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's het jochie van War van U2 denk ik.
Dat was niet dezelfde als van Boy en die verzamelaar of wel?
Toch geen aha-erlebnis... Maar hoe weet je zoiets in hemelsnaam?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's het jochie van War van U2 denk ik.
Dat was niet dezelfde als van Boy en die verzamelaar of wel?
Ervaring door er over te lezen, documentaires te kijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Toch geen aha-erlebnis... Maar hoe weet je zoiets in hemelsnaam?
Ik bedoelde dat te vragen aan Noobie die het antwoord wist. Want zelfs met de foto's erbij zie ik de gelijkenis niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ervaring door er over te lezen, documentaires te kijken.
Dat soort dingen...
En de pose op deze foto was ook ongeveer als die op War...
n00bie weet alles...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat te vragen aan Noobie die het antwoord wist. Want zelfs met de foto's erbij zie ik de gelijkenis niet.
Die is fucking brljantquote:
Het is Peter Rowen, het jongere broertje van Bono's vriend Derek Rowen (Guggi) van destijds het vriendenclubje/-bandje Lypton Village, waar Bono ook deel van uit heeft gemaakt. Ook Gavin Friday komt uit dit groepje...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is fucking brljant
De volwassen Boy lijkt trouwens op Danny Blind. Is geloof ik een neef van Bono.
Met excuses voor de vertragingquote:Diep in m'n hart verlang ik vaak naar dat kind terug
Kinderen willen groot zijn, nou dat gaat vlug
Als me het leven tegenzit, denk ik aan die tijd
Al werd ik nooit die brandweerman, raakte het kind niet kwijt
Dit is een vraag welke wel vaker voorkomt bij quizzen, net als de baby van Nevermind.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat te vragen aan Noobie die het antwoord wist. Want zelfs met de foto's erbij zie ik de gelijkenis niet.
Bewerking van My Boy?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat, van wie?
[..]
Met excuses voor de vertraging
Nee, bewerking van een nummer van Udo Jürgens.quote:
Ja, dat gaat vlug...quote:
Wat van wie?quote:Pick up a brochure about the sun
Learn to ignore what the photographer saw
I was always told that you should join a club
stick with the gang if you want to belong
En dan de poes van z'n grootjequote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat gaat vlug...
Elk jaar komt dat ding voorbij bij de Top 2000 en elke keer raakt 'ie z'n kind niet kwijt.
Dat doet toch iets met je...
Om vervolgens later tijdens de Top2000 te zingen over 'Ik was zestien, en jij was achtenzestig'...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |