abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2016 @ 14:20:18 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163998616
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Japie niet alleen debet aan? Als jij die oogkleppen eens weg haalt zie je dat ik degene ben die me niet verlaagd tot niveau Scrummie en de discussie met hem op een gegeven moment ook laat gaan. De enige reden dat ik reageer is om te laten zien dat hij liegt.
Dit is een deel van het probleem. Ik geef aan dat je niet de enige schuldige bent maar je hyperfocust op het deel waar je wel een deel van de schuld krijgt. Jammer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 25 juli 2016 @ 14:22:01 #127
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163998653
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Dit is een deel van het probleem. Ik geef aan dat je niet de enige schuldige bent maar je hyperfocust op het deel waar je wel een deel van de schuld krijgt. Jammer.
Vind je het gek als je alleen mijn naam noemt?

Ik heb al eerder in dit topic gezegd dat ik me aan heb gepast aan het "kliekje". Ik heb me enigzins verlaagd tot hun niveau van ruzie maken en rellen. Omdat het geen zin heeft om als een van de enigste een normale respectvolle open discussie proberen te voeren. Dus ik ben zeker schuldig aan het sfeerverziekende gedrag maar alleen omdat ik me aanpas. (werd me toch gevraagd om te doen?)
Feyenoord!
pi_163998697
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:18 schreef jogy het volgende:
Het lijkt me een goed plan om vandaag weer eens te beschouwen als een soort 'dag 1' en de oude koeien in de sloot te laten liggen. Er is genoeg gezegd en gedaan door mensen die gefrustreerd waren waardoor elke handreiking in het water is gevallen omdat een ander er niet klaar voor was. Het was aan de ene kant hilarisch om te zien, net een soort slapstick van buitenaf bekeken maar helaas staat BNW er niet buiten dus was het alleen maar jammer.

Voor iedereen geldt dit nu. wat er voor deze post allemaal gezegd en gedaan is door wie dan ook blijft buiten beschouwing voor wat er in de toekomst gepost wordt. Hou je daar aan, deze nullijn en dan gaan de modjes sturen op de inhoud en de gedragingen naar elkaar. Als de BNW users dan ook met frisse moed de draad weer oppakken komt het helemaal goed.
Ik hoop dat we deze positieve insteek ook naar Dance krijgen toegestraald want we hebben 2 sterke mods nodig om dit kracht bij te zetten en daad bij het woord te voegen. En dat hij wat moegestreden is (en jij ook) kan ik me gerust voorstellen, vooral omdat dit op vrijwillige basis is allemaal. Sowieso zal het vrees ik altijd ondankbaar werk blijven.

Ik weet dat het anathema voor je account is maar er mag (wat mij persoonlijk betreft) nog harder opgetreden worden. Dan maar een dagje fokpauze bijvoorbeeld.

Ter aanvulling: Dit geldt dan voor iedereen uiteraard he.
pi_163998772
quote:
Het lijkt me een goed plan om vandaag weer eens te beschouwen als een soort 'dag 1' en de oude koeien in de sloot te laten liggen. Er is genoeg gezegd en gedaan door mensen die gefrustreerd waren waardoor elke handreiking in het water is gevallen omdat een ander er niet klaar voor was. Het was aan de ene kant hilarisch om te zien, net een soort slapstick van buitenaf bekeken maar helaas staat BNW er niet buiten dus was het alleen maar jammer.
Sorry, maar dit is exact wat iteejer al heeft gezegd, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik heb de betreffende users die kans gegeven, en die hebben het verpest. Ik ben er klaar mee.

quote:
Voor iedereen geldt dit nu. wat er voor deze post allemaal gezegd en gedaan is door wie dan ook blijft buiten beschouwing voor wat er in de toekomst gepost wordt. Hou je daar aan, deze nullijn en dan gaan de modjes sturen op de inhoud en de gedragingen naar elkaar. Als de BNW users dan ook met frisse moed de draad weer oppakken komt het helemaal goed.
Too little too late.
pi_163998900
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Sorry, maar dit is exact wat iteejer al heeft gezegd, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik heb de betreffende users die kans gegeven, en die hebben het verpest. Ik ben er klaar mee.

Dus nu ga je alleen nog maar mensen uitschelden of zo? Wat bedoel je?
pi_163998919
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dus nu ga je alleen nog maar mensen uitschelden of zo? Wat bedoel je?
Nee, dat bedoel ik niet. Als jogy het wil weten vraagt hij het maar, ik ben aan jou geen verklaring schuldig.
pi_163998963
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet. Als jogy het wil weten vraagt hij het maar, ik ben aan jou geen verklaring schuldig.
Uiteraard niet. Een gratis tip krijg je wel: wees eens wat aardiger. Dat is echt leuker voor iedereen. Ook voor jou.

Een nee, hier hoef je niet weer heel erg boos om te worden. Denk er gewoon eens over na.
  maandag 25 juli 2016 @ 14:38:39 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163998997
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:13 schreef Scrummie het volgende:
Wat voor last heb je van mij gehad na dit topic? Ik heb bewust dingen laten gaan waar ik normaal bovenop zou springen, heb (mijn inziens) serieus proberen bij te dragen aan een beter BNW. Vervolgens ging het mis, omdat de andere partij dat niet serieus probeerde te doen en bovendien een mod half mee ging trollen (Pokemon topic bijvoorbeeld) en dezelfde mod aangaf niets in dit topic te zien en het kansloos achtte (letterlijk zijn woorden toch?).
Dat ik dit een goed topic vond en in potentie nog steeds vind was puur persoonlijk en wat het Pokemon topic betreft heb ik wel het idee dat het ook als grappig was begonnen maar dat anderen (jij o.a) er een serieus topic van gemaakt hebben. Alleen maar goed, dan zie ik de reactie in het pokemon topic meer als het niet serieus nemen toen het wel een serieuze kant op ging.

quote:
Ik heb meerdere users gezien die echt hebben geprobeerd mee te gaan in de lijn va iteejer, inclusief ikzelf. Ik heb ook meerdere users gezien die gewoon op dezelfde voet zijn verder gaan, en diezelfde users zijn ook hun gang kunnen gaan.

Laat ik het anders stellen: hebben jij en Dance je mod gedrag aangepast n.a.v. dit topic? (en dat bedoel ik niet verwijtend met een ondertoon alsof jullie dat niet zouden hebben gedaan), puur oprecht een vraag).
Buiten het persoonlijk geruzie viel het erg mee qua gedrag binnen BNW. De paar keer dat het dus wel mis ging was ook omdat er niemand aanwezig was om een oogje in het zeil te houden wegens offline sociale zaken van de moderators. Het ging zo'n 30 uur goed, toen werd het weekend en ging het weer los maar deze keer op basis van een kleine kutopmerking in het aanslagen topic. Als ik het op tijd had gezien of het was gereport was er niets aan de hand geweest, in ieder geval niet veel.
Vrijheid
pi_163999008
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Uiteraard niet. Een gratis tip krijg je wel: wees eens wat aardiger. Dat is echt leuker voor iedereen. Ook voor jou.

Een nee, hier hoef je niet weer heel erg boos om te worden. Denk er gewoon eens over na.
Ik heb geen behoefte aan om aardig te doen tegen jou, dat is alles.
pi_163999032
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb geen behoefte aan om aardig te doen tegen jou, dat is alles.
Nou, ik denk dat je geen behoefte hebt aan aardig doen in het algemeen en ik denk dat je daarmee constant gesodemieter veroorzaakt. Vandaar.
pi_163999060
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat ik dit een goed topic vond en in potentie nog steeds vind was puur persoonlijk en wat het Pokemon topic betreft heb ik wel het idee dat het ook als grappig was begonnen maar dat anderen (jij o.a) er een serieus topic van gemaakt hebben. Alleen maar goed, dan zie ik de reactie in het pokemon topic meer als het niet serieus nemen toen het wel een serieuze kant op ging.

Pokemon was maar een voorbeeld, waren meer dingen (maar geen zin of tijd om dit allemaal op te gaan zoeken). En dit topic vond jij een goed topic en nog steeds, maar dan is het wel zo handig als je een kant op wilt met BNW, daar 2 mods zijn die dezelfde kant op willen (corrigeer me als ik dingen invul graag, wil geen Japie zijn). Nu wil jij ergens heen, maar de andere mod vind het kansloos. Tja, schiet mij maar lek, maar zo kan je toch geen serieus forum leiden?

quote:
Buiten het persoonlijk geruzie viel het erg mee qua gedrag binnen BNW. De paar keer dat het dus wel mis ging was ook omdat er niemand aanwezig was om een oogje in het zeil te houden wegens offline sociale zaken van de moderators. Het ging zo'n 30 uur goed, toen werd het weekend en ging het weer los maar deze keer op basis van een kleine kutopmerking in het aanslagen topic. Als ik het op tijd had gezien of het was gereport was er niets aan de hand geweest, in ieder geval niet veel.
Nouja, ik kan alleen maar zeggen dat ik die 30 uur totaal anders ervaren heb, en het langer best aardig vond gaan met als toppunt de posts van ChrisCarter die er echt moeite in stak en dat ook te merken was.
pi_163999067
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat je geen behoefte hebt aan aardig doen in het algemeen en ik denk dat je daarmee constant gesodemieter veroorzaakt. Vandaar.
Ik denk dat jij dat verkeerd ziet. Doei.
pi_163999092
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik denk dat jij dat verkeerd ziet. Doei.
Ik zie dat je tegen vrijwel iedereen vrijwel altijd enorm horkerig tekeer gaat, dus nee, ik denk niet dat ik het verkeerd zie en ik kan me niet voorstellen dat je daar erg gelukkig van wordt.
pi_163999106
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik zie dat je tegen vrijwel iedereen vrijwel altijd enorm horkerig tekeer gaat, dus nee, ik denk niet dat ik het verkeerd zie en ik kan me niet voorstellen dat je daar erg gelukkig van wordt.
Misschien moet jij eens wat beter en meer rondkijken hier. Misschien dat je het dan wel goed gaat zien. Ik ben dolgelukkig overigens.
pi_163999119
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:45 schreef Scrummie het volgende:

Ik ben dolgelukkig overigens.
Kijk, heb je toch nog een leuke eigenschap.
pi_163999147
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:47 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Kijk, heb je toch nog een leuke eigenschap.
Ik wel ja, nu jij nog.
  maandag 25 juli 2016 @ 14:49:30 #142
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163999158
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

[..]

Too little too late.
Moet je zelf weten maar wat mij betreft is het vanaf nu heel simpel; ruzie maken is genote worden en uiteindelijk gewoon weg gaan. Met een beetje geluk inclusief een BNW specifieke ban voor de volhardende ruziemakers. Ongeacht wie het is of wat ik van ze vind en hoe kut ik het zou vinden.

Die vorige post is wat mij betreft ook geen suggestie.
Vrijheid
pi_163999199
Vanaf nu had vanaf de posts van iteejer moeten zijn. Dan was je ergens gekomen, jullie hebben het nu al te lang door laten etteren en 1 mod vind dit topic sowieso kansloos.

Nouja, dat vind ik dan weer kansloos. En dus vind ik het kansloos dat het hier beter gaat worden. Ik kijk wel vanaf de zijlijn toe, en zie het wel.
pi_163999236
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Moet je zelf weten maar wat mij betreft is het vanaf nu heel simpel; ruzie maken is genote worden en uiteindelijk gewoon weg gaan. Met een beetje geluk inclusief een BNW specifieke ban voor de volhardende ruziemakers. Ongeacht wie het is of wat ik van ze vind en hoe kut ik het zou vinden.

Die vorige post is wat mij betreft ook geen suggestie.
Heel hard mee eens. Maar is Dance ook nog bereid daarvoor te knokken? Ik bedoel dat overigens niet lullig maar hij leek er geen fiducci in te hebben dat het gaat lukken om de frisse wind te laten waaien, vandaar.

Het moet vanuit jullie beiden gedragen worden anders ben ik bang dat het meteen weer verwatert.
  maandag 25 juli 2016 @ 15:23:58 #145
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163999954
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:09 schreef ChrisCarter het volgende:

Ook hier zijn meerdere manieren voor met omgaan.

1. Negeren. Werkt het beste.
2. Melden bij de mods via DM of PM of hoe dat ook heet. Dan blaas je het niet onnodig groot op en kunnen zij er wat aan doen.
3. Er een halszaak van maken in Feedback, wat leidt tot verdere escalatie. Onnodig.

Als je er last van hebt (en dat kan ik me best voorstellen, daar oordeel ik sowieso niet over) dan lijkt me optie 2 of 1 altijd beter dan optie 3.
Mijn ervaring is dat lang niet alle TR's tot resultaat leiden, sommige gaan gewoon de shredder in, dat heb ik ook weleens van andere users gelezen.
sommige proberen het dan maar zelf op te lossen, wat weer tot ruzie kan leiden.
  maandag 25 juli 2016 @ 15:36:50 #146
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_164000233
quote:

Postings van deze aard heb ik al vaker gezien de laatste jaar. ik heb er weinig vertrouwen in. Waarom? omdat je 2 dagen geleden weer het omgekeerde zei in FB.
  maandag 25 juli 2016 @ 15:44:36 #147
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164000438
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:51 schreef Scrummie het volgende:
Vanaf nu had vanaf de posts van iteejer moeten zijn. Dan was je ergens gekomen, jullie hebben het nu al te lang door laten etteren en 1 mod vind dit topic sowieso kansloos.

Nouja, dat vind ik dan weer kansloos. En dus vind ik het kansloos dat het hier beter gaat worden. Ik kijk wel vanaf de zijlijn toe, en zie het wel.
De eerste keer was het een suggestie van iteejer en nu niet meer omdat het uit vrijwilligheid dus niet tot stand kan komen.

Ik zie vooral een paar BNWers die beide uit een rechtvaardigheidsgevoel niet nader tot elkaar kunnen komen omdat er in hun ogen nog steeds onrechtvaardig gedrag 'open' is blijven staan vanuit het verleden. En waar de één de ene keer rustig probeerde te blijven daar ging de ander door en vice versa.

Dus nullijn voor alle partijen en vanaf hier een laatste poging om in ieder geval een 'staakt het vuren' tot stand te brengen en als het vechten weer begint dan worden beide strijdende partijen aangepakt. Als er een poging tot vechten wordt gedaan en hier wordt niet op in gegaan door de ander dan zijn er enkel consequenties voor de initiërende partij. Simpeler kan ik het niet maken.
Vrijheid
  maandag 25 juli 2016 @ 15:47:27 #148
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164000517
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Postings van deze aard heb ik al vaker gezien de laatste jaar. ik heb er weinig vertrouwen in. Waarom? omdat je 2 dagen geleden weer het omgekeerde zei in FB.
Twee verschillende zaken en gerelateerd aan hetzelfde 'probleem'.

Die in FB is puur op de inhoud. Als je iets ter berde brengt als argument en deze wordt kapot gemaakt puur omdat er gaten in zitten dan is het je eigen probleem.

Als je persoonlijk ruzie schopt omdat je achter een user aan zit dan heeft het niets met een discussie te maken en gaat het weg, wordt het genote en verzameld en wat er verder nog allemaal aan kan hangen.
Vrijheid
  maandag 25 juli 2016 @ 15:47:57 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164000534
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:44 schreef jogy het volgende:

[..]

De eerste keer was het een suggestie van iteejer en nu niet meer omdat het uit vrijwilligheid dus niet tot stand kan komen.

Ik zie vooral een paar BNWers die beide uit een rechtvaardigheidsgevoel niet nader tot elkaar kunnen komen omdat er in hun ogen nog steeds onrechtvaardig gedrag 'open' is blijven staan vanuit het verleden. En waar de één de ene keer rustig probeerde te blijven daar ging de ander door en vice versa.

Dus nullijn voor alle partijen en vanaf hier een laatste poging om in ieder geval een 'staakt het vuren' tot stand te brengen en als het vechten weer begint dan worden beide strijdende partijen aangepakt. Als er een poging tot vechten wordt gedaan en hier wordt niet op in gegaan door de ander dan zijn er enkel consequenties voor de initiërende partij. Simpeler kan ik het niet maken.
Dat lijkt me best een uitdaging om te beoordelen. Succes daar mee.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 25 juli 2016 @ 15:49:57 #150
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_164000596
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Twee verschillende zaken en gerelateerd aan hetzelfde 'probleem'.

Die in FB is puur op de inhoud. Als je iets ter berde brengt als argument en deze wordt kapot gemaakt puur omdat er gaten in zitten dan is het je eigen probleem.

Als je persoonlijk ruzie schopt omdat je achter een user aan zit dan heeft het niets met een discussie te maken en gaat het weg, wordt het genote en verzameld en wat er verder nog allemaal aan kan hangen.
de rest de vraag waarom nu ineens? wat was de trigger? je ziet het pas na 1,5 jaar in?
ten tweede had ik graag dance zijn visie erover gehad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')