Gia lijkt te suggereren dat er op dit moment verkeerd beleid wordt gevoerd en dat het roer daarom om moet.quote:
Het is naar mijn idee een overdreven angstreactie. Leven is nou eenmaal niet zonder risico. Bovendien is het maar net de vraag of je aanslagen voorkomt door de grenzen dicht te gooien. Veel aanslagplegers zijn hier geboren en getogen.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nou ja, niet dat ik voor een Nexit ben maar grenzen voor mensen uit islamitische landen dicht en uit Schengen kan er inderdaad voor zorgen dat er minder terroristen naar Nederland kunnen komen.
De keerzijde is een slechtere economie maar gaat geld boven een mensenleven?
Groepen mensen binnen halen met een cultuur die haaks staat op de onze leidt vroeg of laat tot problemen.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gia lijkt te suggereren dat er op dit moment verkeerd beleid wordt gevoerd en dat het roer daarom om moet.
Maar waar zou uit moeten blijken dat het gevoerde beleid fout is?
Vandaar dat het kabinet dus aan heeft gedrongen op het inperken van de vluchtelingenstroom. En dat is gelukt.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Groepen mensen binnen halen met een cultuur die haaks staat op de onze leidt vroeg of laat tot problemen.
Niks daarvan. Als een spuisluis de grenzen wagenwijd openzetten is een oplossing: niks meer naar binnen en het vuil massaal naar buiten spoelen.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:49 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dus gewoon blijven afwachten totdat ze ook bij jou langskomen om je hoofd af te snijden
Je mag het vooral niet uitvoeren.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:50 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Niks daarvan. Als een spuisluis de grenzen wagenwijd openzetten is een oplossing: niks meer naar binnen en het vuil massaal naar buiten spoelen.
Maar ja, minder, minder mag je niet zeggen, dus dat zal er wel niet van komen.
ach toch.... wat zielig voor jou weer...... mensen worden boos als je oproept tot haat en mensen wegjagenquote:Op zondag 17 juli 2016 11:50 schreef Lunatiek het volgende:
Maar ja, minder, minder mag je niet zeggen, dus dat zal er wel niet van komen.
quote:Op zondag 17 juli 2016 11:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Groepen mensen binnen halen met een cultuur die haaks staat op de onze leidt vroeg of laat tot problemen.
Wat TC03 schrijft is niet de reden dat het kabinet heeft aangedrongen op het verminderen van de vluchtelingenstroom.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaar dat het kabinet dus aan heeft gedrongen op het inperken van de vluchtelingenstroom. En dat is gelukt.
Ja zo lust ik er nog wel een paar. Alsof het inperken zoveel effect heeft. De grenzen moeten gewoon dicht. Als je inperkt komt er nog steeds gespuis binnen.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaar dat het kabinet dus aan heeft gedrongen op het inperken van de vluchtelingenstroom. En dat is gelukt.
En over 2 generaties heb je er weer een shitload bij die hier geboren en getogen zijn, omdat jij het prima vindt dat het blijft bij de vluchtelingenstroom inperken in plaats van tot staan brengen.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
Bovendien is het maar net de vraag of je aanslagen voorkomt door de grenzen dicht te gooien. Veel aanslagplegers zijn hier geboren en getogen.
Na het lezen van deze post heb ik die van mij bij het grofvuil gezet.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:11 schreef RM-rf het volgende:
ik heb meer angst voor keukentrapjes dan voor terroristen...
en dat zouden anderen ook moeten hebben, in het westen is je kans om te komen door een val van een keukentrapje ongeveer tweemaal zo groot als getroffen te worden door een terreuraanval
#jesuiseenkeukentrapje
Onzinnige stelling. Er is namelijk geen mogelijkheid een juiste kansberekening toe te passen omdat de benodigde factoren niet vast te leggen zijn.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:11 schreef RM-rf het volgende:
en dat zouden anderen ook moeten hebben, in het westen is je kans om te komen door een val van een keukentrapje ongeveer tweemaal zo groot als getroffen te worden door een terreuraanval
#jesuiseenkeukentrapje
Daarom, plus dat de nieuwe immigranten in dezelfde poel, wijken en invloedssferen terecht komen als waar nu radicalisme tiert. Immers, als deze immigranten kinderen krijgen zijn deze ook 'hier geboren en getogen' onderwijl ze compleet van onze cultuur verwijderd staan én hoogstwaarschijnlijk in dezelfde wijken terecht komen (met Turken en Marokkanen onder andere) waar integratie al compleet mislukt is. Je vormt daarmee (on)bewust alweer de volgende generatie probleemjongeren en radicalisten. Dat is dweilen met de kraan open.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een paar. Alsof het inperken zoveel effect heeft. De grenzen moeten gewoon dicht. Als je inperkt komt er nog steeds gespuis binnen.
quote:Op zondag 17 juli 2016 15:11 schreef RM-rf het volgende:
#jesuiseenkeukentrapje
Ja maar dan kies je er toch gewoon voor om geen keukentrapje in huis te halen?quote:Op zondag 17 juli 2016 15:11 schreef RM-rf het volgende:
#jesuiseenkeukentrapje
inderdaad, de kans dat je als west-europeaan slachtoffer zult worden van een "Europese 9/11" is statisch gezien onberekenbaar en gewoon praktisch nihil..quote:Op zondag 17 juli 2016 16:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Onzinnige stelling. Er is namelijk geen mogelijkheid een juiste kansberekening toe te passen omdat de benodigde factoren niet vast te leggen zijn.
ik heb grens-controle's om mn huis heen zodat alle keukentrapjes buiten de deur blijven: #wirschaffendasquote:Op zondag 17 juli 2016 19:43 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja maar dan kies je er toch gewoon voor om geen keukentrapje in huis te halen?
'statisch gezien onberekenbaar' EN 'is gewoon praktisch nihil?quote:Op zondag 17 juli 2016 19:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]
inderdaad, de kans dat je als west-europeaan slachtoffer zult worden van een "Europese 9/11" is statisch gezien onberekenbaar en gewoon praktisch nihil..
hoeveel deskundigen ook paniekpaniekpeeuwpeeuw erover schreeuwen
Eh, ja? Of er nou helemaal geen aanslag komt of 10 aanslagen met elk 1000 doden, dan nog blijft de kans nihil. (10.000 op 500 miljoen is een kans van 0,002% en een zolderkamerautist van Fok! die nooit buiten komt loopt natuurlijk al helemaal geen risico.)quote:Op zondag 17 juli 2016 20:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
'statisch gezien onberekenbaar' EN 'is gewoon praktisch nihil?
Je bewijst de onzinnigheid van de berekening.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Eh, ja? Of er nou helemaal geen aanslag komt of 10 aanslagen met elk 1000 doden, dan nog blijft de kans nihil. (10.000 op 500 miljoen is een kans van 0,002% en een zolderkamerautist van Fok! die nooit buiten komt loopt natuurlijk al helemaal geen risico.)
de kans dat jij doodgaat aan een terrorisme in west-europa is gewoon praktisch nihil, al zou ik er niks op tegen hebben als je mn ongelijk wil bewijzenquote:Op zondag 17 juli 2016 20:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
'statisch gezien onberekenbaar' EN 'is gewoon praktisch nihil?
Het is statistisch gezien onberekenbaar. Klaar.
Gevaarlijke retoriek hanteer je hier. Doe je vaker alsof je alwetend bent?quote:Op zondag 17 juli 2016 20:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
de kans dat jij doodgaat aan een terrorisme in west-europa is gewoon praktisch nihil, al zou ik er niks op tegen hebben als je mn ongelijk wil bewijzen
#paniekpaniekpeeuwpeeeuw
Had allemaal gekund. Dan was je op 0,001% of op 0,005% uitgekomen of zoiets. Totaal niet boeiend. Het gaat om de orde van grootte.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je bewijst de onzinnigheid van de berekening.
Je kiest voor 500 miljoen, terwijl je ook voor de populatie van Frankrijk/Benelux/Duitsland/Engeland kan kiezen. Of enkel die van Frankrijk bijvoorbeeld. En dan kan je er nog voor kiezen het risico te berekenen van Fransen die in een grote stad wonen - en geen zolderkamerautist zijn. Ik snap eigenlijk niet waarom je stopte bij 500 miljoen? Waarom betrek je China er niet bij? Wat is de kans op 1,8 miljard mensen?
Nou, als dat zo zeker was, dan hadden 99,999% van de Europeanen zich geen zorgen hoeven te maken omdat ze niet bij dat evenement in Nice waren.quote:En dan heb je nog het verschil in omstandigheden. Staat er morgen een Banlieueleider op die oproept an masse aanslagen te plegen deze week, dan kan de kans toenemen met x % voor zij die in het gebied wonen waar men een aanslag zal plegen. De kans op een aanslag in Nice was vorige week bijna 100%.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |