abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163786250
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 15:25 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

We weten dus ook wanneer extreme maatregelen weer afgeachaft kunnen worden - en toch zien velen meer heil in een toekomstige permanente shariastaat dan in een tijdelijke staat van oorlog.
Een shariastaat in Europa? Hoe dan?
pi_163786324
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 15:25 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

We weten dus ook wanneer extreme maatregelen weer afgeachaft kunnen worden - en toch zien velen meer heil in een toekomstige permanente shariastaat dan in een tijdelijke staat van oorlog.
Velen ? Wie zijn die velen?
  zaterdag 16 juli 2016 @ 17:09:24 #78
3542 Gia
User under construction
pi_163788388
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 12:48 schreef Manke het volgende:
Op 9 november zit ik toch binnen, veel te koud buiten.
9/11 was toch 11 september!
pi_163788593
Zal wel 9 mei zijn. Op het Europees parlement.

Maar het zullen vast wel meer nietszeggende dingen zijn, zoals een concert of een druk strand, maar niet iets 'groots' als de Tour de France.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 17:19:58 #80
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163788637
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 21:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)_verspreiden___.html

Is het allemaal opgeteld van de laatste 2 jaar niet al voldoende om van een 911 te spreken?
Kunnen ze misschien eerst eens een duidelijk en geloofbaar verhaal schetsen over de actuele 911?
Feyenoord!
pi_163791923
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 15:00 schreef Eiwitshake het volgende:
Wat is het toch ook knus he, zo'n multiculturele samenleving? Het heeft ons alleen maar veel goeds gebracht! 😊
Precies. Anders hadden we nooit van Eermoord, haatimams, 9/11 en andere terroristische aanslagen gehoord. Jarenlang was het een ver-van-mijn-bed-show, maar nu kan ik eindelijk zeggen dat ik er geweest ben waar al die aanslagen gebeuren.
pi_163792922
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 15:00 schreef Eiwitshake het volgende:
Wat is het toch ook knus he, zo'n multiculturele samenleving? Het heeft ons alleen maar veel goeds gebracht! 😊
Doe eens niet zo cynisch.
I wander in my time...
pi_163793218
Ik zal er nog even een schepje bangmakerij bovenop doen:

zaterdag 16 juli 2016 @ 23:31:03 #84
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_163798295
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 15:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een shariastaat in Europa? Hoe dan?
Ja, hoe denk je? Als de gijzeling van Europa door moslims is geëindigd en zij hun heilige oorlog hebben gewonnen - die oorlog die Europa nu niet durft te benoemen maar lijdzaam ondergaat (keer je vijand de andere wang toe stopt de aanslagen niet).
  zaterdag 16 juli 2016 @ 23:34:43 #85
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_163798399
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 15:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Velen ? Wie zijn die velen?
Iedereen die het struisvogelbeleid steunt en denkt dat het vanzelf wel overgaat.
pi_163798502
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 23:34 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Iedereen die het struisvogelbeleid steunt en denkt dat het vanzelf wel overgaat.
Nu zeg je ineens wat anders.
{ citaat.......en toch zien velen meer heil in een toekomstige permanente shariastaat )

Ok.. die velen heb je gefantaseerd dus .

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 23:31 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, hoe denk je? Als de gijzeling van Europa door moslims is geëindigd en zij hun heilige oorlog hebben gewonnen - die oorlog die Europa nu niet durft te benoemen maar lijdzaam ondergaat (keer je vijand de andere wang toe stopt de aanslagen niet).
Ben je nu zo'n grote angsthaas met veel te veel fantasie ?
Of sublimeer je haat tot een angst ?
pi_163799324
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 05:32 schreef Lunatiek het volgende:
Het makkelijkst is natuurlijk zorgen dat de "terugkerende" IS-leden het land niet meer inkomen of als staatsvijand gedetineerd worden (vroeger zouden ze zonder pardon de doodstraf hebben gekregen, lijkt mij).
Maar daar zal de overheid wel weer te slap voor zijn. Die handelen al jaren te soft met hun idee dat buitenlanders/moslims/ex-strijders (alles wat geen blanke man is) zielig is en geholpen moet worden. Daar zit het gevaar ook: een overheid die het gevaar voor de eigen burgers niet *wil* zien en dus geen beleid maakt voor de in de OP beschreven situatie.
Of ze reizen gewoon terug met de vluchtelingenstroom mee. De AIVD merkt ze dan niet op.

Bedankt links en VVD voor de softe aanpak. Rutte moet zich diep en diep schamen.
pi_163799411
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En door een Nexit voorkom je dat er in NL aanslagen worden gepleegd?
Nou ja, niet dat ik voor een Nexit ben maar grenzen voor mensen uit islamitische landen dicht en uit Schengen kan er inderdaad voor zorgen dat er minder terroristen naar Nederland kunnen komen.

De keerzijde is een slechtere economie maar gaat geld boven een mensenleven?
pi_163799797
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2016 00:09 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Of ze reizen gewoon terug met de vluchtelingenstroom mee. De AIVD merkt ze dan niet op.

Bedankt links en VVD voor de softe aanpak. Rutte moet zich diep en diep schamen.
Rutte en zich schamen :O
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  zondag 17 juli 2016 @ 00:43:37 #90
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_163799851
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 12:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat deze regering slap is, blijkt uit de vele aanslagen die in ons land zijn gepleegd?

Wat denk je dat er nu precies gebeurt met mogelijke aanslagplegers? Die krijgen een bos bloemen en een schouderklopje?
Wil je dan wachten tot het wel gebeurt?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 17 juli 2016 @ 00:44:14 #91
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_163799864
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2016 00:14 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nou ja, niet dat ik voor een Nexit ben maar grenzen voor mensen uit islamitische landen dicht en uit Schengen kan er inderdaad voor zorgen dat er minder terroristen naar Nederland kunnen komen.

Dichte grenzen hoeven niet direct gevolgen voor de economie te hebben.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 17 juli 2016 @ 02:47:23 #92
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_163801146
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 23:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nu zeg je ineens wat anders.
{ citaat.......en toch zien velen meer heil in een toekomstige permanente shariastaat )

Ok.. die velen heb je gefantaseerd dus .

[..]

Het is niet zo heel ingewikkeld om in te zien dat de lakse struisvogelhouding uiteindelijk tot een shariastaat leidt. De extremisten wordt immers geen strobreed in de weg gelegd. Er is nu al een toegeeflijkheid naar extremisme uit angst voor escalaties, maar inmiddels wint de strengislamitische ideologie steeds meer terrein en overvleugelt het de tolerantere en meer getolereerde volksislam die tot voor kort in Nederland gebruikelijk was.

Maar blijkbaar is het gevolg van de huidige houding ingewikkeld genoeg voor het gutvolk om er niet in te geloven - onvoorstelbaar.

quote:
Ben je nu zo'n grote angsthaas met veel te veel fantasie ?
Of sublimeer je haat tot een angst ?
Aan je persoonlijke aanval zie ik dat je wat betreft zinnige argumenten uitgetrolld bent.
  zondag 17 juli 2016 @ 02:54:55 #93
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_163801160
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2016 00:14 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ze hoeven hier helemaal niet te komen, ze zijn hier al - in potentie.
Ze worden geïndoctrineerd door satelliet-tv uit het thuisland, maar vooral door internet. Die sluit je niet af met dichte grenzen. Hooguit kun je proberen wapens tegen te houden, maar je ziet aan Nice dat die voor een aanslag niet nodig zijn. En ach, gesloten grenzen is relatief met onze kust en de grote havens.
pi_163802863
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 02:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ze worden geïndoctrineerd door satelliet-tv uit het thuisland, maar vooral door internet. Die sluit je niet af met dichte grenzen. Hooguit kun je proberen wapens tegen te houden, maar je ziet aan Nice dat die voor een aanslag niet nodig zijn. En ach, gesloten grenzen is relatief met onze kust en de grote havens.
Preventie begint daarom met onderwijs. Na de aanslag in Brussel had ik al eerder voorgesteld: bekritiseer elke religie op school van top tot teen, behandel de gewelddadige islamitische geschiedenis, behandel het gewelddadige leven van de stichter van de islam en discussieer met mensen of je uberhaupt wel lid van deze beweging wil worden. Ga actief de propagandafilmpjes op internet met discussie met schoolleerlingen tegen.
pi_163802892
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 02:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dus gewoon blijven afwachten totdat ze ook bij jou langskomen om je hoofd af te snijden 8)7
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_163802926
Hebben VVD-politici al excuses aangeboden vanwege het introduceren van deze religie van de vrede in Nederland?
pi_163803193
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zal er nog even een schepje bangmakerij bovenop doen:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O- De terrorist van morgen.
pi_163803287
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 00:46 schreef myShizzle het volgende:
9/11 is childsplay vergeleken met wat komen gaat
vertel
pi_163803309
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:47 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Preventie begint daarom met onderwijs. Na de aanslag in Brussel had ik al eerder voorgesteld: bekritiseer elke religie op school van top tot teen, behandel de gewelddadige islamitische geschiedenis, behandel het gewelddadige leven van de stichter van de islam en discussieer met mensen of je uberhaupt wel lid van deze beweging wil worden. Ga actief de propagandafilmpjes op internet met discussie met schoolleerlingen tegen.
dit is helaas te laat. Het zal allemaal onder hyprociete uitleg van het westen worden wegverklaard
  zondag 17 juli 2016 @ 11:23:08 #100
369251 Geralt
of Rivia
pi_163803362
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 15:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat heb ik nog niemand horen zeggen eigenlijk. Dat er zowel voor- als nadelen aan zitten lijkt me evident.
Ik kan welgeteld nul voordelen bedenken van een multiculturele samenleving. Nadelen zijn er in overvloed.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')