SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Mystic (blauw/Articuno)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Instinct (geel/Zapdos)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze?
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt. In de spoiler staat een Nederlandse incomplete lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke Pokémon kan ik niet krijgen?
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto, Farfetch'd (alleen nog gezien in Zuid-Korea) en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Waarvoor krijg ik Experience (XP) en hoeveel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 kilometers moet lopen (of sloom fietsen, in de auto/bus/trein werkt het niet) voor ze uitkomen. Een '2km Pokémon' kan ook in een 10km ei zitten maar niet andersom. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang duurt het tot ik level X bereik en wat krijg ik dan?
Een lijst: http://bulbapedia.bulbaga(...)mon_GO#Player_levels
Als die in Nederland uitkomt kan ik dan gewoon verder waar ik was gebleven?/Kan ik switchen tussen Android en iOS of andersom?
Ja, dat kan gewoon zodra je inlogt met je Google/Pokemon Trainer Club account.
Zitten er voordelen aan een Pokémon Trainer Club account tegenover een Google account?
Nee.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tyron op 15-07-2016 16:54:23 ]![]()
Inmiddels ook thuis
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ziet er mooi uit inderdaad.
Ik wil pokemon vangen maar na een dag werken ben ik gewoon te moe of zo.Misschien vanavond weer.
Hoe laat / om welke tijd gaan jullie meestal?![]()
Waarom de 10 km eieren in een gelimiteerde incubator?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:48 schreef Tyron het volgende:
De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Ik ging vannacht. Lekker rustig en niet te warm.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:55 schreef FrauMilena het volgende:
Ziet er mooi uit inderdaad.
Ik wil pokemon vangen maar na een dag werken ben ik gewoon te moe of zo.Misschien vanavond weer.
Hoe laat / om welke tijd gaan jullie meestal?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
om de paar minuten even pokestop mee pakken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omdat het dan niet uitmaakt of je er lang mee doet. Hij verdwijnt toch weer. De ongelimiteerde kun je sneller weer gebruiken als je daar alleen 2 of 5km eieren stopt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:55 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom de 10 km eieren in een gelimiteerde incubator?![]()
Hmm, denk niet dat ik de mensen hier 's nachts mee krijg en alleen gaan lijkt me niet zo'n goed plan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:56 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik ging vannacht. Lekker rustig en niet te warm.maar oki.
![]()
Omdat die opraken en je op deze manier er het beste gebruik van maakt aangezien je de meest waardevolle eieren erin stopt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:55 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom de 10 km eieren in een gelimiteerde incubator?![]()
Ik snap hem niet. Ik stop een 10km ei in een gelimiteerde en verdwijnt uiteindelijk. Wat gebeurt er dan met het ei?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Omdat het dan niet uitmaakt of je er lang mee doet. Hij verdwijnt toch weer. De ongelimiteerde kun je sneller weer gebruiken als je daar alleen 2 of 5km eieren stopt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Hij verdwijnt pas als er drie eieren zijn uitgekomen. Deze mogen 2km, 5km of 10km zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Ik stop een 10km ei in een gelimiteerde en verdwijnt uiteindelijk. Wat gebeurt er dan met het ei?![]()
Ah maar qua functionaliteit maakt het niks uit?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat die opraken en je op deze manier er het beste gebruik van maakt aangezien je de meest waardevolle eieren erin stopt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
ik denk doordat het zoveel batterij zuipt niemand.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:57 schreef Nixx- het volgende:
Wie is er al door zijn/haar databundel heen?![]()
Amerika is zeker weer wakker? Servers zijn ff ruk hier...loopt continue vast bij het gooien van pokéballen
Edit; Gelukkig wel gewoon mijn Clefairy gekregen![]()
Neequote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:59 schreef HSG het volgende:
[..]
Ah maar qua functionaliteit maakt het niks uit.![]()
![]()
Ik zit nu op 3 kwart. In dit tempo ga ik het niet halen tot het eind van de maand.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:57 schreef Nixx- het volgende:
Wie is er al door zijn/haar databundel heen?![]()
Dus het is niet zo als ik een 10km ei in een gelimiteerde doe dat ik kans heb dat er een zeldzamere pokemon uit komt dan als ik 10km ei in een ongelimiteerde stop.quote:Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Dus het is niet zo als ik een 10km ei in een gelimiteerde doe dat ik kans heb dat er een zeldzamere pokemon uit komt dan als ik 10km ei in een ongelimiteerde stop.De ongelimiteerde zorgt er gewoon voor dat je als trainer iig altijd één ei kan uitbroeden.
![]()
![]()
Oh geniaal, het geloop van eergister heeft dus maar half geholpen... incubator staat op 3.3/5km terwijl ik zeker 5km heb afgelegd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Als je een lure uitzet dan kunnen mensen dus je nickname zien. Ik had er 2 naast elkaar en daar kwamen 12 mensen op af of zo, roept er zo'n jochie ineens mijn nickname. Het was wel weer gezellig, mensen bedankte mij ook gewoon voor het zetten van die lures
.
![]()
Lijkt me geniaal als ze mijn nickname roepen. Weet zelf niet eens hoe ik het moet uitsprekenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:13 schreef YokiKater het volgende:
Als je een lure uitzet dan kunnen mensen dus je nickname zien. Ik had er 2 naast elkaar en daar kwamen 12 mensen op af of zo, roept er zo'n jochie ineens mijn nickname. Het was wel weer gezellig, mensen bedankte mij ook gewoon voor het zetten van die lures
.
(ooit zomaar wat bedacht voor WoW sindsdien gebruik ik het voor sommige accounts/spelletjes).
Your beauty never ever scared me.![]()
Echt bizarre taferelen door dit spelletje, ik moet er wel hard om lachen. Ik heb nog nooit zoveel slap staan ouwehoeren met wildvreemdenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me geniaal als ze mijn nickname roepen. Weet zelf niet eens hoe ik het moet uitspreken(ooit zomaar wat bedacht voor WoW sindsdien gebruik ik het voor sommige accounts/spelletjes).
![]()
![]()
Haha dat had ik gisteren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echt bizarre taferelen door dit spelletje, ik moet er wel hard om lachen. Ik heb nog nooit zoveel slap staan ouwehoeren met wildvreemden
ik heb slecht nieuws voor jequote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:24 schreef KingRadler het volgende:
als alle Gyms maar niet bezet zijn als spel uit komt in Nederland. Dan wordt het lastig.![]()
Die zijn al sinds de eerste dag bezet, en nu bijna allemaal met hoge CP.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:24 schreef KingRadler het volgende:
als alle Gyms maar niet bezet zijn als spel uit komt in Nederland. Dan wordt het lastig.![]()
Gister zag ik een Gym van 45 punten, helaas reed ik er met de bus voorbij, was in Zaandam.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Alle gyms zijn nu bezet met 1000cp + Pokemon.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:24 schreef KingRadler het volgende:
![]()
Ik doe nu dus al lang voor spek en bonen mee... met m'n 190cp Hypnoquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:28 schreef Delibird het volgende:
[..]
Die zijn al sinds de eerste dag bezet, en nu bijna allemaal met hoge CP.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik schaam mij een beetje dus ik zeg niks tegen anderenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echt bizarre taferelen door dit spelletje, ik moet er wel hard om lachen. Ik heb nog nooit zoveel slap staan ouwehoeren met wildvreemden
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als je het een beetje slim speelt met lucky eggs wordt je gelukkig zo een hoog level, en van je hoge CP Pokémon.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe nu dus al lang voor spek en bonen mee... met m'n 190cp Hypno![]()
is het dus feitelijk onmogelijk om een Gym te veroveren als nieuwe speler. Als je er uren in steekt. Dan is het spel niet meer leuk meer als het uit komt.![]()
Ik kwam in een naburig dorpje (renesse) om daar het evangelie van zapdos te verspreiden....
Tot mijn vreugd waren alle gyms al geel....![]()
Neehoor, stel dat ik een gym overneem van blauw. Dan kan i ker maar 1 pokemon inzetten. Die kan je met 6 middelmatige pokemons best uitschakelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:47 schreef KingRadler het volgende:
is het dus feitelijk onmogelijk om een Gym te veroveren als nieuwe speler. Als je er uren in steekt. Dan is het spel niet meer leuk meer als het uit komt.![]()
Ik kan met een 700 ook een 1000 cp gym slopen..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:47 schreef KingRadler het volgende:
Eer dat het uitkomt en dan 4 dagen verder als je wat middelmatige pokemons hebt van rond de 400 zullen de gyms rond de 2000 zitten gemiddeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik kan met een 700 ook een 1000 cp gym slopen..![]()
verre van, kost je wellicht een paar pokemon meer maar dat kan gemakkelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:47 schreef KingRadler het volgende:
is het dus feitelijk onmogelijk om een Gym te veroveren als nieuwe speler. Als je er uren in steekt. Dan is het spel niet meer leuk meer als het uit komt.
en als je met meerdere spelers tegelijkertijd de gym aanvalt is het een eitje."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een gym aanval met meer dan 1 pokemon? Ik kan er niet meer selecteren...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Andere kleur aanvallen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:02 schreef Bootje84 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een gym aanval met meer dan 1 pokemon? Ik kan er niet meer selecteren...![]()
Dan zit je een gym aan te vallen met je eigen kleurquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:02 schreef Bootje84 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een gym aanval met meer dan 1 pokemon? Ik kan er niet meer selecteren...![]()
Je kan er meerdere kiezen als je een gym aanvalt van een andere kleur. Als je je eigen gym aanvalt is het 1 tegen 1, als je wint kan je de plek van die Pokemon innemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:02 schreef Bootje84 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een gym aanval met meer dan 1 pokemon? Ik kan er niet meer selecteren...
Volgens mij ...![]()
Nee je trainer dan de gym.. Als je dat genoeg doet krijg je een extra plekquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je kan er meerdere kiezen als je een gym aanvalt van een andere kleur. Als je je eigen gym aanvalt is het 1 tegen 1, als je wint Jan je de plek van die Pokemon innemen.
Volgens mij ...![]()
Ah ok dankjequote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee je trainer dan de gym.. Als je dat genoeg doet krijg je een extra plek![]()
Alleen als je wint of ook als je verliest?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee je trainer dan de gym.. Als je dat genoeg doet krijg je een extra plekLeer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Dat weet ik niet eigenlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen als je wint of ook als je verliest?![]()
![]()
Ook bij verliezen, zolang de prestige maar hooge genoeg wordt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
alleen als je wintquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
prestige gaat toch niet omhog als je verliest.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:10 schreef Delibird het volgende:
[..]
Ook bij verliezen, zolang de prestige maar hooge genoeg wordt.![]()
Jawel, heb al iets van 10 keer verloren en toch gaat de prestige van de gym omhoog.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
prestige gaat toch niet omhog als je verliest.![]()
Hmm oke, ik win altijd dus wist ik niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:11 schreef Delibird het volgende:
[..]
Jawel, heb al iets van 10 keer verloren en toch gaat de prestige van de gym omhoog.
()
![]()
Dan zijn ze er gelijktijdig aan het trainen wellicht.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:11 schreef Delibird het volgende:
[..]
Jawel, heb al iets van 10 keer verloren en toch gaat de prestige van de gym omhoog.![]()
er is nog hoop
je kunt Pokémon Gyms en Stops aanvragen bij Niantic.
[ Bericht 31% gewijzigd door KingRadler op 15-07-2016 18:32:19 ]![]()
Hoop als je niet in een stad woont bedoel je...quote:"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Onder reasons stond eerst dat je als bedrijf een pokestop wou aanvragen, die is nog weg. Verder krijg je een reactie terug dat er momenteel geen pokestops worden toegevoegd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:17 schreef KingRadler het volgende:
er is nog hoop
je kunt Pokémon Gyms en Stops aanvragen bij Niantic: Voel je je achtergesteld qua Pokémon Gyms en… dlvr.it/LpSs8K #IGN![]()
als je een gym van je team aanvalt maar je verliest gaat er ook niks af.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen als je wint of ook als je verliest?
je pokemons kunnen dan ook niet doodgaan en je moet ze dan ook niet reviven
enkel healen.![]()
Any one? Vroeg het in het vorige topic ook al even..
Moet je echt het centrum, gebouwen en de parken in voor de wat meer bijzondere Pokemon? Met alleen langs de wegen gaan vind ik vooral veel Pidgey's en Rattata's.![]()
nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:34 schreef Justevo het volgende:
Moet je echt het centrum, gebouwen en de parken in voor de wat meer bijzondere Pokemon? Met alleen langs de wegen gaan vind ik vooral veel Pidgey's en Rattata's.![]()
Wartortle in mn woonkamer, Scyther in het park, voltorb bij de hema. Het kan allemaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:34 schreef Justevo het volgende:
Iemand interesse in Breda in een Bulbasaur? Zo bijzonder istie ook weer niet maar leuk voor de heb toch.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Als je hem toch naar het pokémonasiel brengt, wil ik hem wel meteen overnemen hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
Scyther gevangen en een vapereon eevee evo. Ik haaat vaporeon,
mag het weten![]()
Oke!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:36 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wartortle in mn woonkamer, Scyther in het park, voltorb bij de hema. Het kan allemaal.
Ik heb wel voor de derde keer een Oddish op dezelfde plek naast m'n huis gevonden. Is dat bij meer? Want dat wordt wel makkelijk evolven dan![]()
![]()
450 euro geboden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:37 schreef Rabieluh het volgende:
Iemand interesse in Breda in een Bulbasaur? Zo bijzonder istie ook weer niet maar leuk voor de heb toch.![]()
Ja! Ik woon in Breda, aan de rand tegen Bavel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:37 schreef Rabieluh het volgende:
Iemand interesse in Breda in een Bulbasaur? Zo bijzonder istie ook weer niet maar leuk voor de heb toch.![]()
Loop je dan rond of op fiets? Of auto?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:36 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wartortle in mn woonkamer, Scyther in het park, voltorb bij de hema. Het kan allemaal.
Morgen wordt de eerste dag dat ik echt wil rond rijden. Tot nu toe alles gedaan vanuit mijn werk of onderweg
Vandaag nog wel ff alle gym's overgenomen bij een dorp waar mijn collega woont![]()
![]()
Ik ben voor m'n werk bijna de hele dag onderweg en tot nu toe vind ik al rijdend vooral alleen de meest voorkomende.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Loop je dan rond of op fiets? Of auto?
Morgen wordt de eerste dag dat ik echt wil rond rijden. Tot nu toe alles gedaan vanuit mijn werk of onderweg
Vandaag nog wel ff alle gym's overgenomen bij een dorp waar mijn collega woont![]()
Ja, maar dan pak je veel snelweg. Dat had ik ook, maar gister toen ik van mijn huis maar mijn werk reed kwam ik een Dratini tegen die ik kon vangen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:40 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik ben voor m'n werk bijna de hele dag onderweg en tot nu toe vind ik al rijdend vooral alleen de meest voorkomende.
Met auto kan je wel sneller meer afstand afleggen binnen een centrum![]()
Bij de gedenknaald Scharenburg ving ik er eergister een en net zat hij daar weer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:38 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ja! Ik woon in Breda, aan de rand tegen Bavel.
Ff kijken of een googlemaps link werkt: ScharenburgstraatRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik heb advies nodig van de echte kennis.
Ik zit nu halverwege level 9, en heb 1 lucky egg.
Heb genoeg candies en pokemons om:
7x Weedle
10x Pidgey
2x Ratata
te laten evolven.
Is het dan verstandig om dat nu met die lucky egg te doen om XP te farmen of kan ik er beter mee wachten?"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Wacht nog evenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:49 schreef Fopje het volgende:
7x Weedle
10x Pidgey
2x Ratata
te laten evolven.
Is het dan verstandig om dat nu met die lucky egg te doen om XP te farmen of kan ik er beter mee wachten?![]()
![]()
Dan heb je 19k. Dan spring je meteen paar levels omhoog. Level 14 krijg je weer ene lucky egg. Dus ik zou het wel nu/bijna doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:49 schreef Fopje het volgende:
7x Weedle
10x Pidgey
2x Ratata
te laten evolven.
Is het dan verstandig om dat nu met die lucky egg te doen om XP te farmen of kan ik er beter mee wachten?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zijn er ook nog andere pokemons dan Rattatas en Spearows?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Dan wel eigenlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heb je 19k. Dan spring je meteen paar levels omhoog. Level 14 krijg je weer ene lucky egg. Dus ik zou het wel nu/bijna doen.![]()
![]()
Ik zou nog even doorgaan. Bij elke er nog 2-3 bijquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:49 schreef Fopje het volgende:
7x Weedle
10x Pidgey
2x Ratata
te laten evolven.
Is het dan verstandig om dat nu met die lucky egg te doen om XP te farmen of kan ik er beter mee wachten?![]()
Oke dan wacht ik er nog heel even mee
Thx"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
0 gezienquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:55 schreef Perrin het volgende:
Hier spawnen Pikachu's, soms wel 4 tegelijk.
https://goo.gl/maps/6y9Z1CzD8p22![]()
2 gevangen!quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Thnx die weet ik wel te vinden, ben nog helemaal niet in de Heuvel en Princehage geweest. Meeste bijzondere (volgens de afbeelding in dit topic) die ik heb is een Staryu, verder heb ik eigenlijk niks in de aanbiedingquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij de gedenknaald Scharenburg ving ik er eergister een en net zat hij daar weer.
Ff kijken of een googlemaps link werkt: ScharenburgstraatJa een Aerodactyl maar die kwam uit een 10km ei.
![]()
WTF is mis met die pokemon trainer club, hij zei de hele tijd incorrect password terwijl ik zeker wist dat ik de goede gebruikte. Toen is m'n account gelocked voor 15 min. Nu mailtje gestuurd voor password reset maar die komt niet binnen.
Rossoneri siamo noi.![]()
Wat is deze![]()
Ik mag geen pokemon meer vangen? Gaan allemaal hun bal uit en smeren hem vervolgens.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Same problem. Was wel een gerucht dat mensen die het onofficieel zouden downloaden (dus via apk), verbannen zouden worden. Zou dat t kunnen zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:01 schreef ForzaMilan het volgende:
WTF is mis met die pokemon trainer club, hij zei de hele tijd incorrect password terwijl ik zeker wist dat ik de goede gebruikte. Toen is m'n account gelocked voor 15 min. Nu mailtje gestuurd voor password reset maar die komt niet binnen.![]()
Ja hoor, ik zit in centrum. Maar ruilen kan toch nog niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:37 schreef Rabieluh het volgende:
Is er iemand die al een eevee heeft gezien boven de 600?
Zit een beetje in dubio of ik met candy bewaar of mn huidige vaporeon upgrade.![]()
Weedles.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zijn er ook nog andere pokemons dan Rattatas en Spearows?
Rossoneri siamo noi.![]()
Ik denk dat daar een spawnpunt zitquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zit in centrum. Maar ruilen kan toch nog niet?![]()
![]()
Nee kan niet, maar geloof dat sommige pokemon wel bepaalde vaste spawnplekken hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zit in centrum. Maar ruilen kan toch nog niet?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Waar dan volgens jou?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nee kan niet, maar geloof dat sommige pokemon wel bepaalde vaste spawnplekken hebben.![]()
Tip:
Zet je gps op batterij besparing (gebruik data van 3G en wifi) ipv apparaat via gps satelliet.
Ik heb volgens de app nu al 200 meter gelopen in 2 uur met stilzitten![]()
![]()
Pidgeys kom je soms ook wel tegen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zijn er ook nog andere pokemons dan Rattatas en Spearows?![]()
Mijn hoogste eevee was in de 400quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:03 schreef skysherrif het volgende:
Is er iemand die al een eevee heeft gezien boven de 600?
Zit een beetje in dubio of ik met candy bewaar of mn huidige vaporeon upgrade.Rossoneri siamo noi.![]()
200 meter in 2 uur? Dan kun je net zo goed 5 minuten lopenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
Tip:
Zet je gps op batterij besparing (gebruik data van 3G en wifi) ipv apparaat via gps satelliet.
Ik heb volgens de app nu al 200 meter gelopen in 2 uur met stilzitten![]()
![]()
Heb ik ook veel sinds vandaagquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:02 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat is deze![]()
Ik mag geen pokemon meer vangen? Gaan allemaal hun bal uit en smeren hem vervolgens.![]()
![]()
quote:quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij de gedenknaald Scharenburg ving ik er eergister een en net zat hij daar weer.
Ff kijken of een googlemaps link werkt: ScharenburgstraatRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik heb gewoon de telefoon naast me liggen met werk enzo. Aan de oplader en scherm altijd aan laten instellen. Kom je af en toe ook een pokemon tegenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:04 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
200 meter in 2 uur? Dan kun je net zo goed 5 minuten lopen![]()
![]()
Precies, maar mijn vaporeon gaat per power up 40 omhoog. dus ik vraag me af of ik mijn 1650 vap niet beter kan houden of toch wachten op betere eevee.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er. Eevee cp gaat met evo ongeveer X 2,8![]()
1650? Ik denk niet dat je een veel betere Eevee gaat vinden (plus die Eevee evolueren kost je ook 25 candy).quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, maar mijn vaporeon gaat per power up 40 omhoog. dus ik vraag me af of ik mijn 1650 vap niet beter kan hoden of toch wachten op betere eevee.![]()
Had ik maar gewoon een gmail account ipv een pokemon trainer club account.
Altijd gezeik.Rossoneri siamo noi.![]()
Wel weer berg candy voor de evo'squote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:16 schreef Miniem het volgende:
Die eierenkomen er een spearow en een weedle uit
Leuter mee!!![]()
Ik had een waardeloze porygon ofzo uit mijn ei.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:16 schreef Miniem het volgende:
Die eierenkomen er een spearow en een weedle uit
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Lopen ze mooi een paar miljoen gebruikers mis, lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:02 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Same problem. Was wel een gerucht dat mensen die het onofficieel zouden downloaden (dus via apk), verbannen zouden worden. Zou dat t kunnen zijn?![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik had een waardeloze porygon ofzo uit mijn ei..
![]()
...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik had een waardeloze porygon ofzo uit mijn ei.And what rough beast, its hour come round at last,
Was maar 175 cp."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Zubat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zijn er ook nog andere pokemons dan Rattatas en Spearows?Your beauty never ever scared me.![]()
Pokemons uit een ei krijg je meer candy voor, met candy kan je pokemons evolueren en door het evolueren krijg je XP. Door die XP krijg je een hogere level waardoor je betere pokemons krijgt, betere pokemons kan trainen en items bij level upquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heh wat? Ik spreek nog niet volledig pokemontaal![]()
De blender in ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:24 schreef Miniem het volgende:
Bewaren jullie die waardeloze pidgeys ed? Ik wissel ze in voor candy.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Bewaar de beste om te evolueren voor xp, maar de meeste gaan inderdaad naar de prof.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:24 schreef Miniem het volgende:
Bewaren jullie die waardeloze pidgeys ed? Ik wissel ze in voor candy.![]()
Ohja zie nu dat ik vandaag een Nidoran heb gevangen.
(En heb 3 Jigglypuffs![]()
)
Ik bedank de mensen ook als ik bij een lure gaan staan. Wel zo netjes vind ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:13 schreef YokiKater het volgende:
.
![]()
Uiteraard.. 4 uur lang lure!!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:29 schreef Amarantha het volgende:
Morgen ga ik even naar de Media Markt evenementAnd what rough beast, its hour come round at last,
Ben toch bang dat je midden tussen de 14/15 jarige staat en dan ineens rutger castricum een camera in je gezicht douwt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:29 schreef Amarantha het volgende:
Morgen ga ik even naar de Media Markt evenement![]()
Ohja en dit was dus vanmiddag in de oude dierentuin:
Tot nu toe is dit vrij standaard.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben toch bang dat je midden tussen de 14/15 jarige staat en dan ineens rutger castricum een camera in je gezicht douwt.![]()
![]()
![]()
Kan helaas (nog) niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:32 schreef YokiKater het volgende:
Kan je je poppetje ook nog ergens veranderen? Ik heb echt zo'n lame outfitje.![]()
Moet je eens een plaatje van manhattan opzoeken... Je schrikt je doodquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Ohja en dit was dus vanmiddag in de oude dierentuin:
[ afbeelding ]
Tot nu toe is dit vrij standaard.![]()
![]()
Vraagje: als je 2x kan evolven op 1 Pokémon, is de 2e x dan net zo "duur" als de 1e?
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Nee, de tweede kost veel meer candy. Pidgey -> Pidgeotto is 12, naar Pidgeot is 50.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:39 schreef Debsterr het volgende:
Vraagje: als je 2x kan evolven op 1 Pokémon, is de 2e x dan net zo "duur" als de 1e?
![]()
Nee, de tweede keer is wel een stuk duurder (bv. 12 candy voor Pidgey -> Pidgeotto, en 50 voor Pidgeot)quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:39 schreef Debsterr het volgende:
![]()
Goed gezegd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:42 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nee, de tweede keer is wel een stuk duurder (bv. 12 candy voor Pidgey -> Pidgeotto, en 50 voor Pidgeot)![]()
En jullie zijn wel synced zeg! Zo nog even een rondje buiten hier in Eindhoven.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Kun je die candy's wel meenemen naar de volgende?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, de tweede kost veel meer candy. Pidgey -> Pidgeotto is 12, naar Pidgeot is 50.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik dacht dat ik wel genoeg dubbele pokemon had om goed te kunnen levelen mbv evo's... kom ik uit op 4000 of 8000 (lucky egg) expmweh. Morgen maar even grinden of zo.
![]()
Ja, de candy van een lijn (PIdgey/Pidgeotto/Pidgeot) is gewoon dezelfde hoop.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je die candy's wel meenemen naar de volgende?![]()
Ok tofquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:48 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ja, de candy van een lijn (PIdgey/Pidgeotto/Pidgeot) is gewoon dezelfde hoop.
actionquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
Zijn er nog ergens powerbanks te krijgen die cheap zijn ?![]()
POK / [WIN] een power bank van Banggood en vang nóg meer Pokémon!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
Zijn er nog ergens powerbanks te krijgen die cheap zijn ?![]()
Sta ik al in met mijn unieke cursieve pokemon naam.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
POK / [WIN] een power bank van Banggood en vang nóg meer Pokémon!
Edit:
Iemand heeft mijn idee gestolen.![]()
Zeker een goeie ja, en mooi.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:56 schreef FrauMilena het volgende:
Hé die powerbank heb ik.Ooit met een Fok discountcode gekocht bij Allbuy. Prima ding.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Alleen maar pidgeys, weedles en rattata's in de buurt hier. Beetje klaar mee.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Molurus had 'm.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:02 schreef Friday12 het volgende:
Neeeeee! er was net een pikachu! en hij was in 20 sec alweer wegAnd what rough beast, its hour come round at last,
Catch em Catch em gotta catch em all.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:19 schreef Fascination het volgende:
Alleen maar pidgeys, weedles en rattata's in de buurt hier. Beetje klaar mee.![]()
Voor je neus weggegraaid, sorry.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:02 schreef Friday12 het volgende:
Neeeeee! er was net een pikachu! en hij was in 20 sec alweer weg
Ik zie nu ook niks meer hier.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Godver bij mij is gewoon een 10km ei ineens verdwenen, toen ik hem het laatst zag was hij 9,8 km ofzo. Niks voor gekregen
٩๏̯͡๏)۶![]()
Dan bekijk je een gym van je eigen team kleur. Daar kun je alleen zorgen dat de gym meer xp krijgt en zo een extra slot verdienen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:02 schreef Bootje84 het volgende:
Dus een andere kleur pakken.
Edit: Verkeerde pagina, vast al beantwoord.![]()
![]()
Bij mij zit de bijbehorende pokemon dan altijd wel in mijn verzameling.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Godver bij mij is gewoon een 10km ei ineens verdwenen, toen ik hem het laatst zag was hij 9,8 km ofzo. Niks voor gekregenAnd what rough beast, its hour come round at last,
die eieren zijn gewoon bugged die komen later opeens popupen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Godver bij mij is gewoon een 10km ei ineens verdwenen, toen ik hem het laatst zag was hij 9,8 km ofzo. Niks voor gekregen![]()
Oeh, laat even weten wat eruit komt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:28 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ga nu fietsen, moet nog 1 km voor m'n 10km ei.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
beter om die 10k eitjes te sparen totdat je echt hoog level bent
ik had in het begin gelijk een 10km ei gebroed en er kwam een chansey van 30 cp uitna een tijdje perongeluk een 10km wezen gebroed en daar kwam een snorlax van 700 uit
ik heb nu 4x10km eitjes, lekker sparen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2016 20:33:48 ]![]()
Rokende GPS sataliet denk ik. Ik loop volgens het spel op hele andere plekken.(2 straten verderop
) Zo kan ik toch niet pokestoppen
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Bij mij wel, sinds een uur of 18 niet meer kunnen inloggen met mn trainer id...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:35 schreef t4rt4rus het volgende:
Zijn de servers er helemaal uit voor een aantal uur?![]()
Idem, gewoon blijven proberen. Ik kan er inmiddels weer in.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:38 schreef kciR het volgende:
[..]
Bij mij wel, sinds een uur of 18 niet meer kunnen inloggen met mn trainer id...Single father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
Ik kon wel inloggen, maar toen ik een pokemon aan het vangen was crashte hij weerword hier zo moe van
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Tot nu toe nog niet bij mij, maar hopelijk komt dat nog. Ik zag dat wel meer mensen deze bug hadden https://m.reddit.com/r/po(...)pear_after_hatching/quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bij mij zit de bijbehorende pokemon dan altijd wel in mijn verzameling.Hopelijk heb je gelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:26 schreef redboyke het volgende:
[..]
die eieren zijn gewoon bugged die komen later opeens popupen.
٩๏̯͡๏)۶![]()
Ik probeerde een lure te leggen op een Pokestop maar hij deed het daar niet. Iemand enig idee waarom?![]()
Servers zijn kut doordat de Amerikanen wakker zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:45 schreef Oberkullie het volgende:
Ik probeerde een lure te leggen op een Pokestop maar hij deed het daar niet. Iemand enig idee waarom?![]()
Heb een lucky egg geactiveerd en al mijn pidgeys, weedles en caterpies naar de professor gestuurd. Ruimt lekker op zo.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2016 20:48:41 ]![]()
Ik vond er een bij een openbaar zwembad.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:48 schreef skysherrif het volgende:
verdorie, 4 km gefietst om een squitle te vinden.... moet er nog 1tje voor ik kan evolueren.And what rough beast, its hour come round at last,
Wat was ie daar aan het doen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vond er een bij een openbaar zwembad.![]()
Ga door tot 50-60 evos. Nu vang je nog makkelijk Pokemons. 50-60 k is veel beterquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:49 schreef Fopje het volgende:
7x Weedle
10x Pidgey
2x Ratata
te laten evolven.
![]()
Zwemmen denk ikquote:
And what rough beast, its hour come round at last,
Die ratatas, pidgeys en weedles blijven toch wel altijd makkelijk?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:50 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ga door tot 50-60 evos. Nu vang je nog makkelijk Pokemons. 50-60 k is veel beter
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Ok. Ik hoor dus net mijn buurvrouw boos worden op haar dochter. Want aan het eind van de straat staan 2 lures aan, en dochterlief is niet snel genoeg.
NEEHEE, LOPEN NU, JE HEBT NIETS TE WACHTEN, JE HAD AL LANG DAAR MOETEN ZIJN!!
Dusssss.![]()
![]()
Ik, toen mijn broertje bijna voor team rood koos.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ok. Ik hoor dus net mijn buurvrouw boos worden op haar dochter. Want aan het eind van de straat staan 2 lures aan, en dochterlief is niet snel genoeg.
NEEHEE, LOPEN NU, JE HEBT NIETS TE WACHTEN, JE HAD AL LANG DAAR MOETEN ZIJN!!
Dusssss.![]()
Ik heb mensen horen zeggen dat ze bij het volgende ei er ineens 2 bij kregen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Godver bij mij is gewoon een 10km ei ineens verdwenen, toen ik hem het laatst zag was hij 9,8 km ofzo. Niks voor gekregenNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ja maar zoveel lucky eggs krijg je niet..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die ratatas, pidgeys en weedles blijven toch wel altijd makkelijk?
Geloof me.. Het is even kut om even laag te zijn. Maar als je dalijk 60 evoluties heb en 60k hebt en veel levels up gaat ben je blij.
Dan heb je makkelijk Pokemons gevangen en krijg je op die manier sterkere pokemons![]()
![]()
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb mensen horen zeggen dat ze bij het volgende ei er ineens 2 bij kregen.
٩๏̯͡๏)۶![]()
Precies, net zoals je eigenlijk je candy moet bewaren nu en pas evolven op lvl20quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:55 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ja maar zoveel lucky eggs krijg je niet..
Geloof me.. Het is even kut om even laag te zijn. Maar als je dalijk 60 evoluties heb en 60k hebt en veel levels up gaat ben je blij.
Dan heb je makkelijk Pokemons gevangen en krijg je op die manier sterkere pokemons![]()
Damn...... niet alsnog gevangen? Laatste keren stond ie gewoon in mn pkoemon lijst na de crashquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:57 schreef YokiKater het volgende:
crashed hij gvd bij de vangst van een 496cp Eevee![]()
Zo maar in de trein het aanzetten zodat mijn ei uit kan komen, van free wifi spot naar free wifi spot lopen werkt nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Het is wel lastig om te wachtenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:55 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ja maar zoveel lucky eggs krijg je niet..
Dan heb je makkelijk Pokemons gevangen en krijg je op die manier sterkere pokemonsWant met level 9 kom je nog niet echt sterke pokemons tegen. Ik zal me proberen in te houden.
Nope, he's gone.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Damn...... niet alsnog gevangen? Laatste keren stond ie gewoon in mn pkoemon lijst na de crash![]()
Dat werkt toch niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:58 schreef drakin het volgende:
Zo maar in de trein het aanzetten zodat mijn ei uit kan komen, van free wifi spot naar free wifi spot lopen werkt niet
O en net een zeehond en een wat grote vogel gevangen! Die laatste kostte wel 10 ballenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
free wifi in de trein werkt niet?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Boven looptempo km/uur tellen de kilometers nietquote:
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Jawel, maar daardoor komt je ei toch niet uit?quote:"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Precies dit, > 20 km/uquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jawel, maar daardoor komt je ei toch niet uit?![]()
Kijk even je logboek door.. Soms komt ie al uit en zie je het niet meer in beeld staanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Godver bij mij is gewoon een 10km ei ineens verdwenen, toen ik hem het laatst zag was hij 9,8 km ofzo. Niks voor gekregen![]()
Ik ga wel vragen of ze dan het eerste stukje even heel langzaam willen rijdenquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maar ga toch in de trein, hij stopt wel een paar keer onderweg en ik moet weer ballen hebben, dus ik hoop dat hij bij pokestops stopt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
"Kunnen jullie 19 km/u rijden de komende 5km? Ik moet een ei uitbroeden"quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga wel vragen of ze dan het eerste stukje even heel langzaam willen rijden![]()
![]()
2 maarquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Kunnen jullie 19 km/u rijden de komende 5km? Ik moet een ei uitbroeden"
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maar ben weg
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:12 schreef Oberkullie het volgende:
Pff hier in de buurt zit echt weinig vergeleken met het centrum
Hoe zijn al die spawnpunten en pokestops en gyms eigenlijk bepaald?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Waar ik woon zijn ook vet weinig pokestops en gym's ver uit elkaar. Heeft wel als voordeel dat gym's makkelijker te behouden zijn. Nadeel is dat het drukke ook wel leuk is, beetje een praatje maken her en daar. Arnhem centrum is bomvol en dat is wel leukquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:12 schreef Oberkullie het volgende:
Pff hier in de buurt zit echt weinig vergeleken met het centrum![]()
5km gefietst. 100 meter geregristeerdquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, laat even weten wat eruit komt.Al fietste ik op sommige stukken echt niet snel naar mijn idee.
![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:16 schreef FrauMilena het volgende:
5km gefietst. 100 meter geregristeerdAl fietste ik op sommige stukken echt niet snel naar mijn idee.
Ik fiets naar mijn werk, dat is bijna 20 km op een dag, maar daar registreert ie maar een beetje van.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ja, klopt ook geen reet van. Ik kon vanaf mijn werkplek per dag zo'n 3/3.5 km lopen puur omdat die character soms uit zichzelf weg liep.![]()
Fietsen gaat te snel toch? Dat registreert hij niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HerkenbaarIk fiets naar mijn werk, dat is bijna 20 km op een dag, maar daar registreert ie maar een beetje van.
![]()
Maar hij registreert het ook niet als ik probeer rond de 15km/h te fietsen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:38 schreef Oberkullie het volgende:
Fietsen gaat te snel toch? Dat registreert hij niet."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Er is toch ook nog helemaal geen bewijs dat het max 15 km/h is? Want ik heb ook al 7 km/h gehoord.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hij registreert het ook niet als ik probeer rond de 15km/h te fietsen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Lekker anderhalf uur gewandeld, samen met m'n vriendin een gym geclaimed en weer wat nieuwe soorten erbij. Heerlijk zo bezig zijn buiten!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Starting now, Trainers in Italy, Spain, and Portugal can download Pokémon GO officially from the Play Store or App Store.![]()
Hebben jullie ook het idee dat stilzitten opeens minder Pokémon aantrekt dan voorheen? Zodra ik een stap de deur uit doe vind ik wat, maar vanaf de bank is het opeens een stuk rustiger geworden.![]()
Team Valor goes Koekoekquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:02 schreef Delibird het volgende:
[..]
Ze hebben de brug afgezet zodat de soldaten alle gyms kunnen innemen.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:02 schreef Delibird het volgende:
[..]
Ze hebben de brug afgezet zodat de soldaten alle gyms kunnen innemen.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Tof spel, ik heb hier een overzicht gevonden van alle pokemon stats en hoeveel candy's je ze moet geven etc. http://www.unitstatistics.com/pokemon-go/Facts don't care about your feelings![]()
Ik had al langer dat ik niet in mn journal kon zien als er een ei was uitgekomen, maar er staat ook niet in wanneer je een pokemon evolueert zie ik nu. Wat heeft dat journal eigenlijk voor zin?![]()
Ik hoorde vanmiddag bij de Arena wel een leuke opmerking van een vrouw die haar vriend aan het uitleggen was wat ze deed. Ze moest extra veel pidgeys vangen want dan kan ze die evalueren.
Ik snap wel dat die vriend er niets van snapt
Ja, ik heb op mijn werk vannacht (waar ik gewoon niet kan lopen) de hele nacht de game open gehad en er is niks geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:00 schreef picodealion het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat stilzitten opeens minder Pokémon aantrekt dan voorheen? Zodra ik een stap de deur uit doe vind ik wat, maar vanaf de bank is het opeens een stuk rustiger geworden.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Ik denk dat die vriend de relatie opnieuw gaat evalueren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik had al langer dat ik niet in mn journal kon zien als er een ei was uitgekomen, maar er staat ook niet in wanneer je een pokemon evolueert zie ik nu. Wat heeft dat journal eigenlijk voor zin?![]()
Ik hoorde vanmiddag bij de Arena wel een leuke opmerking van een vrouw die haar vriend aan het uitleggen was wat ze deed. Ze moest extra veel pidgeys vangen want dan kan ze die evalueren.
Ik snap wel dat die vriend er niets van snapt![]()
Niet coolquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:57 schreef YokiKater het volgende:
crashed hij gvd bij de vangst van een 496cp Eevee
Bij mij ontsnappen ze steeds uit mn pokeball. Kutbeesten
Vanaf de bank naar level 3 gegaan in een uur tijd.
Vriend van mij had bij de pokéstop een leur aangezet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe komen ze aan stats voor 149 dan? Ik dacht dat de laatste drie pas op een later moment beschikbaar zouden komen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Tof spel, ik heb hier een overzicht gevonden van alle pokemon stats en hoeveel candy's je ze moet geven etc. http://www.unitstatistics.com/pokemon-go/Zoon van goldfinger1963 O+
geef ze een berryquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet cool
Bij mij ontsnappen ze steeds uit mn pokeball. Kutbeesten![]()
Metro en zelfs fiets pakt ie ook niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:09 schreef drakin het volgende:
Maar ga toch in de trein, hij stopt wel een paar keer onderweg en ik moet weer ballen hebben, dus ik hoop dat hij bij pokestops stopt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Kan zijn dat ze de code van het spel opengebroken hebben. Of het is fakequote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan stats voor 149 dan? Ik dacht dat de laatste drie pas op een later moment beschikbaar zouden komen?
EDIT: bedoel je Dragonite? Die is gewoon beschikbaar. Alleen de drie vogels en Mew/Mewtwo niet.![]()
Dragonite kun je al vangen hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan stats voor 149 dan? Ik dacht dat de laatste drie pas op een later moment beschikbaar zouden komen?![]()
Had ik gisteren met een Haunter.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet cool
Bij mij ontsnappen ze steeds uit mn pokeball. KutbeestenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
stilstaande trein deed ie zelfs niet net. Maar op het station voor ik instapte nog wat ballen een ei en een hypnotiserende hond gevangen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Metro en zelfs fiets pakt ie ook niet.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja, maar is altijd raak.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Moet je die erheen schieten ook net als de ballen?And what rough beast, its hour come round at last,
Ik weet niet meer wat t was maar t had voor mijn doen veel punten. 300nog wat geloof ik (zit pas in level 8)quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ik gisteren met een Haunter.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oh stilstaande metro wel. Goeie score op t station jijquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
stilstaande trein deed ie zelfs niet net. Maar op het station voor ik instapte nog wat ballen een ei en een hypnotiserende hond gevangen.
Blegh, er spawned vanavond niks behalve pidgeys, rattata's en Spearows..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Pokestops selecteren voor je ze bereikt en dan snel spinnen als ze blauw worden. Voor pokemon het poppetje achterwaarts laten reizen, als je op tijd klikt kan je ze gewoon vangen. Had gister een hele rits.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
stilstaande trein deed ie zelfs niet net. Maar op het station voor ik instapte nog wat ballen een ei en een hypnotiserende hond gevangen.
Maar reis afstand pakt hij inderdaad niet.![]()
Ik wet niet meer hoeveel punten het was. Maar heb nog geen Haunter gevangen, dus die moet ik sowieso nog hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat t was maar t had voor mijn doen veel punten. 300nog wat geloof ik (zit pas in level 8)Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Als je een dratini en dragonair kan vangen dan moet een dragonite er toch ook zijn? Bovendien lees ik dat meer mensen hem weleens tegen zijn gekomen. Alleen mew en mewtwo dus nog niet...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan stats voor 149 dan? Ik dacht dat de laatste drie pas op een later moment beschikbaar zouden komen?Facts don't care about your feelings![]()
vrijdag 15 juli 2016 22:09 schreef Inaithnir het volgende:[/b]quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 15 juli 2016 22:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dragonite kun je al vangen hoor.
[..]
Kan zijn dat ze de code van het spel opengebroken hebben. Of het is fake
EDIT: bedoel je Dragonite? Die is gewoon beschikbaar. Alleen de drie vogels en Mew/Mewtwo niet.
[/quote]
Ah oke, in de pokedex stopt het bij 148 dus ik nam aan dat dragonite ook nog even op zich liet wachten.Zoon van goldfinger1963 O+
ik probeer steeds vlak voor een station en het stukje dat hij dan langzaam rijd, maar hij wil me gewoon helemaal niet inloggen in de trein.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Pokestops selecteren voor je ze bereikt en dan snel spinnen als ze blauw worden. Voor pokemon het poppetje achterwaarts laten reizen, als je op tijd klikt kan je ze gewoon vangen. Had gister een hele rits.
Maar reis afstand pakt hij inderdaad niet.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ah oke, in de pokedex stopt het bij 148 dus ik nam aan dat dragonite ook nog even op zich liet wachten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
vrijdag 15 juli 2016 22:09 schreef Inaithnir het volgende:[/b]
[..]
Kan zijn dat ze de code van het spel opengebroken hebben. Of het is fake
EDIT: bedoel je Dragonite? Die is gewoon beschikbaar. Alleen de drie vogels en Mew/Mewtwo niet.
[/quote]
Zijn slopokes hier niet toegestaan?![]()
Zijn slopokes hier niet toegestaan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ah oke, in de pokedex stopt het bij 148 dus ik nam aan dat dragonite ook nog even op zich liet wachten.
[/quote]Wat is die quote functie toch geweldig af en toe
![]()
En whut? Slopokes niet toegestaan?Zoon van goldfinger1963 O+
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zijn slopokes hier niet toegestaan?Wat is die quote functie toch geweldig af en toe
![]()
En whut? Slopokes niet toegestaan?
[/quote]
Ik antwoord het zelfde, maar dan later. Oftewel, langzaam. Dus; Slopoke.![]()
oh ik zat op de 4g, die wifi wilde bij mij ook niet werken met inloggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
ik probeer steeds vlak voor een station en het stukje dat hij dan langzaam rijd, maar hij wil me gewoon helemaal niet inloggen in de trein.![]()
Ik antwoord het zelfde, maar dan later. Oftewel, langzaam. Dus; Slopoke.quote:[quote]Op vrijdag 15 juli 2016 22:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]Wat is die quote functie toch geweldig af en toe
![]()
En whut? Slopokes niet toegestaan?
[/quote]
Ah ik snap nu
Iets? Ik twijfel om toch maar een nachtronde te gaan maken zo snel en stabiel lijkt het te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:21 schreef agter het volgende:
Lijkt of de servers iets stabieler zijn vanavond.
Haha ik moet er nog heeeel veel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wet niet meer hoeveel punten het was. Maar heb nog geen Haunter gevangen, dus die moet ik sowieso nog hebben.
Net weer zo'n eikel uit mn bal gevlogen en daarna wassie foetsieSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mijn favoriete pokemon was altijd Gengar. Zijn Gastly en Haunter een beetje makkelijk te vinden?Facts don't care about your feelings![]()
Veel waterpokémon gevangen vandaag. Twee Magikarp, een Poliwag, een Goldeen, twee Staryu en een Slowpoke. Catch of the day was wel Dratini. Eindelijk heb ik die motherfucker.
Verder een Pikachu en een Ponyta (419 CP) uit eieren. Today was a good day.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ghastly kom ik zo af en toe tegen, nog 1 en ik kan evolven. Haunter wel op de kaart gezien, niet gevonden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn favoriete pokemon was altijd Gengar. Zijn Gastly en Haunter een beetje makkelijk te vinden?![]()
en nou wil hij dat ik me registreren bij de pokemonclub en zegt ie dat mijn ww fout isquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
oh ik zat op de 4g, die wifi wilde bij mij ook niet werken met inloggen.
Ik moet er ook nog heel veel, daarom is het des te jammerder als je er één kan vangen, die je nog niet hebt, maar dat lukt dan niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha ik moet er nog heeeel veel.
Net weer zo'n eikel uit mn bal gevlogen en daarna wassie foetsieAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Geef er dan ook maar eentje aan mij. :dquote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Best wel, Gastly zeker.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn favoriete pokemon was altijd Gengar. Zijn Gastly en Haunter een beetje makkelijk te vinden?And what rough beast, its hour come round at last,
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:26 schreef Miniem het volgende:
Ving toevallig vanmiddag een haunter.
Hoe gooi je een lure op een pokestop?
Dat kleine witte balkje met ronde hoeken, onder de titel, aanklikken. Dan kan je een lure aanklikken om erin te zetten.![]()
Gaat iedereen ook massaal naar de moskee nu?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kleine witte balkje met ronde hoeken, onder de titel, aanklikken. Dan kan je een lure aanklikken om erin te zetten.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik las gisteren nog dat Pokemon Go niet halal is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat iedereen ook massaal naar de moskee nu?![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik las gisteren nog dat Pokemon Go niet halal is.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Net op het terras gehanen wat ook een pokestop was... lure erop en lekker biertjes drinken en pokemon vangen
801CP Tentacruel was wel de mooiste
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik las gisteren nog dat Pokemon Go niet halal is.![]()
![]()
Maar dan geeft hij een melding, iets met een pokestop modulequote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kleine witte balkje met ronde hoeken, onder de titel, aanklikken. Dan kan je een lure aanklikken om erin te zetten.![]()
ipv chicks kijken is het nu pokemon vangen op het terrasquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Net op het terras gehanen wat ook een pokestop was... lure erop en lekker biertjes drinken en pokemon vangen
801CP Tentacruel was wel de mooiste![]()
![]()
Wow netjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:30 schreef Ceased2Be het volgende:
801CP Tentacruel was wel de mooiste
Beste van vandaag is een 499 psyduck en dat mijn vaporeon sinds 3 uur vanacht nog altijd in de gym staat![]()
![]()
Hoi, je spreekt met de helpdesk. "Iets met een pokestop module" kan ik weinig mee. Wat is de exacte melding?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar dan geeft hij een melding, iets met een pokestop module![]()
Oh, incense kan niet. Dat bedoelde ik. Kreeg net zo'n Lure module bij level 8. Dan snap ik hetquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoi, je spreekt met de helpdesk. "Iets met een pokestop module" kan ik weinig mee. Wat is de exacte melding?![]()
![]()
Neem een screenshotquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar dan geeft hij een melding, iets met een pokestop module![]()
Chicks keken wel terug maar zeiden 'Oh Pfff dat *MEEN* je niet toen ze op m'n telefoon keken'quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ipv chicks kijken is het nu pokemon vangen op het terras
Gelukkig ben ik al jaren getrouwd en waren ze zo'n 20 jaar te jong voor me
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Chicks keken wel terug maar zeiden 'Oh Pfff dat *MEEN* je niet toen ze op m'n telefoon keken'
Gelukkig ben ik al jaren getrouwd en waren ze zo'n 20 jaar te jong voor me![]()
![]()
chicks die niet van spelen houden zijn sowieso saai.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Chicks keken wel terug maar zeiden 'Oh Pfff dat *MEEN* je niet toen ze op m'n telefoon keken'
Gelukkig ben ik al jaren getrouwd en waren ze zo'n 20 jaar te jong voor meDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Chicks die op het terras hun makeup aan het bijwerken zijn hou ik sowieso niet van.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
chicks die niet van spelen houden zijn sowieso saai.
Oh verschrikkelijk datquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Chicks die op het terras hun makeup aan het bijwerken zijn hou ik sowieso niet van.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: