Echt bizarre taferelen door dit spelletje, ik moet er wel hard om lachen. Ik heb nog nooit zoveel slap staan ouwehoeren met wildvreemdenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me geniaal als ze mijn nickname roepen. Weet zelf niet eens hoe ik het moet uitspreken(ooit zomaar wat bedacht voor WoW sindsdien gebruik ik het voor sommige accounts/spelletjes).
Haha dat had ik gisteren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echt bizarre taferelen door dit spelletje, ik moet er wel hard om lachen. Ik heb nog nooit zoveel slap staan ouwehoeren met wildvreemden
ik heb slecht nieuws voor jequote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:24 schreef KingRadler het volgende:
als alle Gyms maar niet bezet zijn als spel uit komt in Nederland. Dan wordt het lastig.
Die zijn al sinds de eerste dag bezet, en nu bijna allemaal met hoge CP.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:24 schreef KingRadler het volgende:
als alle Gyms maar niet bezet zijn als spel uit komt in Nederland. Dan wordt het lastig.
Alle gyms zijn nu bezet met 1000cp + Pokemon.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:24 schreef KingRadler het volgende:
Ik doe nu dus al lang voor spek en bonen mee... met m'n 190cp Hypnoquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:28 schreef Delibird het volgende:
[..]
Die zijn al sinds de eerste dag bezet, en nu bijna allemaal met hoge CP.
Ik schaam mij een beetje dus ik zeg niks tegen anderenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echt bizarre taferelen door dit spelletje, ik moet er wel hard om lachen. Ik heb nog nooit zoveel slap staan ouwehoeren met wildvreemden
Als je het een beetje slim speelt met lucky eggs wordt je gelukkig zo een hoog level, en van je hoge CP Pokémon.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe nu dus al lang voor spek en bonen mee... met m'n 190cp Hypno
Neehoor, stel dat ik een gym overneem van blauw. Dan kan i ker maar 1 pokemon inzetten. Die kan je met 6 middelmatige pokemons best uitschakelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:47 schreef KingRadler het volgende:
is het dus feitelijk onmogelijk om een Gym te veroveren als nieuwe speler. Als je er uren in steekt. Dan is het spel niet meer leuk meer als het uit komt.
Ik kan met een 700 ook een 1000 cp gym slopen..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:47 schreef KingRadler het volgende:
is het dus feitelijk onmogelijk om een Gym te veroveren als nieuwe speler. Als je er uren in steekt. Dan is het spel niet meer leuk meer als het uit komt.
Eer dat het uitkomt en dan 4 dagen verder als je wat middelmatige pokemons hebt van rond de 400 zullen de gyms rond de 2000 zitten gemiddeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik kan met een 700 ook een 1000 cp gym slopen..
verre van, kost je wellicht een paar pokemon meer maar dat kan gemakkelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:47 schreef KingRadler het volgende:
Andere kleur aanvallen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:02 schreef Bootje84 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een gym aanval met meer dan 1 pokemon? Ik kan er niet meer selecteren...
Dan zit je een gym aan te vallen met je eigen kleurquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:02 schreef Bootje84 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een gym aanval met meer dan 1 pokemon? Ik kan er niet meer selecteren...
Je kan er meerdere kiezen als je een gym aanvalt van een andere kleur. Als je je eigen gym aanvalt is het 1 tegen 1, als je wint kan je de plek van die Pokemon innemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:02 schreef Bootje84 het volgende:
Nee je trainer dan de gym.. Als je dat genoeg doet krijg je een extra plekquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je kan er meerdere kiezen als je een gym aanvalt van een andere kleur. Als je je eigen gym aanvalt is het 1 tegen 1, als je wint Jan je de plek van die Pokemon innemen.
Volgens mij ...
Ah ok dankjequote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee je trainer dan de gym.. Als je dat genoeg doet krijg je een extra plek
Alleen als je wint of ook als je verliest?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee je trainer dan de gym.. Als je dat genoeg doet krijg je een extra plek
Dat weet ik niet eigenlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen als je wint of ook als je verliest?
Ook bij verliezen, zolang de prestige maar hooge genoeg wordt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen als je wint of ook als je verliest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |