Nieuwe game; Pokémon jagen met je mobiel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is dat Pokemon gezeik toch ineens?
De eerste keer dat een pokemon spel door nintendo dat buiten een nintendo apperaat verschijnt en iedereen is hooked.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is dat Pokemon gezeik toch ineens?
Ah, dat kan niet met de mijne dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuwe game; Pokémon jagen met je mobiel.
Pokémon GOquote:
Ja.quote:
Toen was ik druk met de beurskoersen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:32 schreef knokkels het volgende:
HIP is cool.
Nou ja in 1997 dan. Hacking In Progress
Toen had ik parkeerdienst met de hoofdredacteur van HighLife Deutschlandquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen was ik druk met de beurskoersen.
In die tijd zo stoned als een aap op de beurs handelen maakte niet uit, alles steeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toen had ik parkeerdienst met de hoofdredacteur van HighLife Deutschland![]()
Maar toen blowde ik nog niet
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In die tijd zo stoned als een aap op de beurs handelen maakte niet uit, alles steeg.
lapo GOquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
* knokkels checkt of ie de lapo had.. oww toch niet
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:06 schreef Fogel het volgende:
Best gevaarlijk, een bed op kantoor. Even lekker languit en het is plotseling een kwartier later
Wel efficiënt als je een knappe secretaresse hebt!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:06 schreef Fogel het volgende:
Best gevaarlijk, een bed op kantoor. Even lekker languit en het is plotseling een kwartier later
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel efficiënt als je een knappe secretaresse hebt!Scheelt weer naar de slaapkamer toe te lopen!
No more mr nice guy - Alice Cooperquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:07 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gooit er zo een artiest uit Nice doorheen
Ja godverdomme, EIS er dan eentje van je baas!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:10 schreef Fogel het volgende:
Ja, dit is mijn thuiskantoor he, hier heb ik geen secretaresse.
Op deze opmerking kom ik muzikaal gezien nog terug...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel efficiënt als je een knappe secretaresse hebt!Scheelt weer naar de slaapkamer toe te lopen!
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
No more mr nice guy - Alice Cooper
* knokkels verwacht veel goedsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op deze opmerking kom ik muzikaal gezien nog terug...
Up&Down?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat om een nummer dat ik al op de rol had gezet, maar na deze opmerking over secretaresses groeit de kans dat ik de track opneem in mijn showquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:21 schreef ToT het volgende:
Je hebt wel 1 van de vrolijkere nummers van Goethes Erben gevonden he!
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:27 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat even met Nice in mijn achterhoofd
oh ja, heb ik ook nogquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig pakt nog een bak koffie
Oei...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:29 schreef knokkels het volgende:
* knokkels laat jullie over aan de grillen van AutoDJ
Met extra groenten?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een plakkie 'peperkoek'.
Om terug te komen op eerder. Dat is dan juist iets wat ik wel een keer wil proberen, maar het schijnt lastig te doseren zijn vanwege de tragere werking.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |