Daar heb ik nog nooit last van gehad, dat zijn toffe gasten.quote:
Wie maakt zich tegenwoordig nog druk om Molukkers en Surinamers?quote:
In Tilburg was het altijd ruzie daarmee. Woonde ook allemaal bij elkaar in hetzelfde hofje.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit last van gehad, dat zijn toffe gasten.
Ik ken amper Molukkers, maar degenen met wie ik te maken heb gehad, waren tof.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie maakt zich tegenwoordig nog druk om Molukkers en Surinamers?
Nooit gedaan en nu nog niet...
Kan niet eens rustig wat gaan eten voordat die knokkels hem afnoktquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
De reservestream doet het alleen als een dj draait. Gup draait nu wel op de reguliere stream.
Ja hallo, ik ben d'r wederquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan niet eens rustig wat gaan eten voordat die knokkels hem afnokt
Knokkels bedankt
"Inndataene kan ikke åpnes:quote:
Ik vind van welquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Inndataene kan ikke åpnes:
VLC kan ikke åpne MRL-en «http://87.117.197.33:23446/». Les loggen for mer informasjon."
VLC vind van niet.
Ga vooral je gangquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind van wel![]()
Ik zei dat ik aanwezig was. Als in hier.. Op de stream, nog niet![]()
Als niemand anders wil draaien, wil ik wel heur
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:47 schreef knokkels het volgende:
Hoi biertje. kom jij gezellig mijn lichaam binnenvloeien?
Je kunt er niet teveel van hebbenquote:
Ik doe mee met een "cassis".quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:47 schreef knokkels het volgende:
Hoi biertje. kom jij gezellig mijn lichaam binnenvloeien?
FTFYquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:57 schreef Fogel het volgende:
Mag je mic iets harder? Staat vrij laag in vergelijking tot de muziek.
*Proost!*
Je deed het muziekvolume omlaagquote:
damnit, je had me door.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je deed het muziekvolume omlaag
Thanks!
Skål!
quote:
\o/quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is inmiddels ook ingeschakeld
Gelijk te draaien na Toon Hermans - Mien Waar Is M'n Feestneus, uiteraard, in het kader van de subtiele overgang.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:08 schreef ToT het volgende:
Verzoekje: Suicide Commando - God is in the rain
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelijk te draaien na Toon Hermans - Mien Waar Is M'n Feestneus, uiteraard, in het kader van de subtiele overgang.
Ja vroeger werd je inelkaar geslagen door gewone hollandse jongens en werd er niks aan gedaan omdat je daar niet over aanstelde.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, hij stelt alles weer te extreem. Maar terug naar hoe Nederland tijdens mijn jeugd was....dan heb je alleen de "gewone" misdaden, en geen steeds verder groeiende groep die ons intens haat.
Deze versie ken ik nog niet!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:15 schreef knokkels het volgende:
Ow, ToT.. het wordt de First Black Pope remix
stelletje pussies dat het er zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja vroeger werd je inelkaar geslagen door gewone hollandse jongens en werd er niks aan gedaan omdat je daar niet over aanstelde.
Het zou ook eens nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:23 schreef knokkels het volgende:
En ik weet VNV Nation er gewoon naadloos op aan te laten sluiten
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
De vreemde internetluisteraar die bij toeval op de R49-stream stuit, zal wel denken: suicide, suicide, suicide, hmmmm....
Dan kan Blutengel - Stupid things er ook nog wel achteraan!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
De vreemde internetluisteraar die bij toeval op de R49-stream stuit, zal wel denken: suicide, suicide, suicide, hmmmm....
Wat is dat Pokemon gezeik toch ineens?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:24 schreef knokkels het volgende:
Welke Pokémon zou jij doen?
Wacht. Wat? He? What the ?
Dat is hip, Piet. Je doet niet mee als je je daaraan niet confirmeert.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is dat Pokemon gezeik toch ineens?
Thanks. De opvolger-single hiervan, One In A Million, is inmiddels zowel in de originele versie als in een remix in mijn shows voorbijgekomen.quote:
Pokemon en hip? Is dat een grap?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is hip, Piet. Je doet niet mee als je je daaraan niet confirmeert.
Ik ben niet hip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |