Nieuwe game; Pokémon jagen met je mobiel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is dat Pokemon gezeik toch ineens?
De eerste keer dat een pokemon spel door nintendo dat buiten een nintendo apperaat verschijnt en iedereen is hooked.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is dat Pokemon gezeik toch ineens?
Ah, dat kan niet met de mijne dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuwe game; Pokémon jagen met je mobiel.
Pokémon GOquote:
Ja.quote:
Toen was ik druk met de beurskoersen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:32 schreef knokkels het volgende:
HIP is cool.
Nou ja in 1997 dan. Hacking In Progress
Toen had ik parkeerdienst met de hoofdredacteur van HighLife Deutschlandquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen was ik druk met de beurskoersen.
In die tijd zo stoned als een aap op de beurs handelen maakte niet uit, alles steeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toen had ik parkeerdienst met de hoofdredacteur van HighLife Deutschland![]()
Maar toen blowde ik nog niet
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In die tijd zo stoned als een aap op de beurs handelen maakte niet uit, alles steeg.
lapo GOquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
* knokkels checkt of ie de lapo had.. oww toch niet
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:06 schreef Fogel het volgende:
Best gevaarlijk, een bed op kantoor. Even lekker languit en het is plotseling een kwartier later
Wel efficiënt als je een knappe secretaresse hebt!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:06 schreef Fogel het volgende:
Best gevaarlijk, een bed op kantoor. Even lekker languit en het is plotseling een kwartier later
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel efficiënt als je een knappe secretaresse hebt!Scheelt weer naar de slaapkamer toe te lopen!
No more mr nice guy - Alice Cooperquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:07 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gooit er zo een artiest uit Nice doorheen
Ja godverdomme, EIS er dan eentje van je baas!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:10 schreef Fogel het volgende:
Ja, dit is mijn thuiskantoor he, hier heb ik geen secretaresse.
Op deze opmerking kom ik muzikaal gezien nog terug...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel efficiënt als je een knappe secretaresse hebt!Scheelt weer naar de slaapkamer toe te lopen!
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
No more mr nice guy - Alice Cooper
* knokkels verwacht veel goedsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op deze opmerking kom ik muzikaal gezien nog terug...
Up&Down?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat om een nummer dat ik al op de rol had gezet, maar na deze opmerking over secretaresses groeit de kans dat ik de track opneem in mijn showquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:21 schreef ToT het volgende:
Je hebt wel 1 van de vrolijkere nummers van Goethes Erben gevonden he!
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:27 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat even met Nice in mijn achterhoofd
oh ja, heb ik ook nogquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig pakt nog een bak koffie
Oei...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:29 schreef knokkels het volgende:
* knokkels laat jullie over aan de grillen van AutoDJ
Met extra groenten?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een plakkie 'peperkoek'.
Om terug te komen op eerder. Dat is dan juist iets wat ik wel een keer wil proberen, maar het schijnt lastig te doseren zijn vanwege de tragere werking.quote:
Nou nee, dat spul rook je gewoon hoor, het was geen cake, het was gewoon 'polm', zo heet die variant.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Om terug te komen op eerder. Dat is dan juist iets wat ik wel een keer wil proberen, maar het schijnt lastig te doseren zijn vanwege de tragere werking.
Oh, daar zie je hoe weinig verstand ik er van hebquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou nee, dat spul rook je gewoon hoor, het was geen cake, het was gewoon 'polm', zo heet die variant.![]()
En ik raad je het eten van cake af, maar je moet het uiteraard helemaal zelf weten.
Klinkt lekkerquote:
Doseren is echt erg lastig, afhankelijk v/d kwaliteit, is ie sterk of minder sterk, hoeveel stop je erin en hoeveel is dat per plak, dikke of dunne plakken, als je niet weet hoeveel van wat erin zit kan je al snel 'de mist' in gaan, letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, daar zie je hoe weinig verstand ik er van heb
Ik luister naar de wijze muffinman en zal het dan niet doen!
Ach, het is tenminste nog geen Flakka!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doseren is echt erg lastig, afhankelijk v/d kwaliteit, is ie sterk of minder sterk, hoeveel stop je erin en hoeveel is dat per plak, dikke of dunne plakken, als je niet weet hoeveel van wat erin zit kan je al snel 'de mist' in gaan, letterlijk en figuurlijkEn dat geldt zelfs voor een doorwinterde roker als ik.
Roken kan ik precies doseren en bijhouden.
Mijn tante zag een schaal "speciale" koekjes staan op een hippiefeest.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doseren is echt erg lastig, afhankelijk v/d kwaliteit, is ie sterk of minder sterk, hoeveel stop je erin en hoeveel is dat per plak, dikke of dunne plakken, als je niet weet hoeveel van wat erin zit kan je al snel 'de mist' in gaan, letterlijk en figuurlijkEn dat geldt zelfs voor een doorwinterde roker als ik.
Da's altijd wel grappig om te horen. Zoveel onzin in zo'n korte tijdquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, het is tenminste nog geen Flakka!
Flakka maakt opmars in Nederland
Tip; mute het geluid en luister gewoon naar Knokkels!(Religieus gewauwel in een filmpje over drugs.)
Fogel kan het beter bij een lamsbout houden, die smaakt mij overigens ook beter dan een plak spacecake, ik rook erna wel gewoon eentje na het eten van die bout.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn tante zag een schaal "speciale" koekjes staan op een hippiefeest.
Erg lekkere koekjes natuurlijk.
Paar uur later zat ze panisch onder de tafel: "De wereld komt ten einde! De wereld komt ten einde!"
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Paar uur later zat ze panisch onder de tafel: "De wereld komt ten einde! De wereld komt ten einde!"
Goede raad om het te laten staanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Roken kan ik precies doseren en bijhouden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja iets over dat als je in een atheïstische samenleving leefde, dat deze drug net hetgeen kan zijn wat je over het randje kan duwen enzo!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Da's altijd wel grappig om te horen. Zoveel onzin in zo'n korte tijd
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iets over dat als je in een atheïstische samenleving leefde, dat deze drug net hetgeen kan zijn wat je over het randje kan duwen enzo!
CMTAquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:02 schreef knokkels het volgende:
"Ale je achtergrond atheïstisch is, en je rookt deze drug.. dan blablabla"
Newsflash.
Ook als je christen, hindoe, enz enz enz bent hoor. Die drug maakt geen onderscheid.
Nou, blijkbaar wordt er bedoeld dat als je maar sterk genoeg in God gelooft, dat het minder kwaad kan!quote:
Of synthetische marijuana. Ook fijn spul.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat flakka spul is ook troep, zoiets moet je niet willen.
Precies wat ik bedoelde met die doorgedraaide idioten die toevallig ook blowen maar tevens dit spul, of 'gewone' speed, snuiven of slikken en dan doordraaien, dat is hetzelfde als een Marlboro plus flakka en dan beweren dat je van Marlboro's door kan draaien.
En de tevreden roker wordt daarmee weer in het verkeerde daglicht geplaatst.
Dat ken ik niet eens.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of synthetische marijuana. Ook fijn spul.
Johquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar wordt er bedoeld dat als je maar sterk genoeg in God gelooft, dat het minder kwaad kan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
mjah ik ook niet. docu's over gezien.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ken ik niet eens.
Ben een purist.![]()
Zijden wietplantjes, cool, krijg je die bij de Intratuin?quote:
Geen idee, maar ze worden wel via internet verkocht.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijden wietplantjes, cool, krijg je die bij de Intratuin?
Oh! Gemiste kans.. daar had Also Sprach Zaratursthra wel als bedje bij gekundquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zullen de homo-erotische ondertoon van deze opmerking negeren.
quote:
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
L2B heeft al heel wat J&S-tracks en -remixes gemist, de laatste weken.
* knokkels buigtquote:
Gezien je Duitse muziekkeuze de laatste nummers heb ik net een Darguner Weissbier losgetrokken, dus ga vooral doorquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels buigt![]()
Dus mag ik zeker niet stoppen?
Dan doe ik dat ook, en zijn de komende 3 nummers bier gerelateerdquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gezien je Duitse muziekkeuze de laatste nummers heb ik net een Darguner Weissbier losgetrokken, dus ga vooral door![]()
(ja, ik stem echt mijn bierkeuze op de muziek af soms)
Absoluutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |