Mja, je moet er van houden. Misschien een enthousiaste vertegenwoordiger in lichtarmaturen of plafondplaten?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:08 schreef Johnny-V het volgende:
Ik vind dit wel een heel bijzonder huis:
http://www.funda.nl/koop/(...)ria-austriastraat-6/
Zie bijvoorbeeld de huiskamer:
[ afbeelding ]
Net of je in een boek leeftquote:Op donderdag 28 juli 2016 13:15 schreef RodeBaron het volgende:
De verkopers van dit huis waren denk ik bang dat het niet duidelijk was waar al die prullaria voor dient...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of ze zijn gewoon groot, heel groot fan van Riviera Maison en/of de Xenos...
Met het huis is niet veel mis. Eerder met de bewoners. Dan laat je het als man toch afweten als je dit toestaat.... als die niet al weggelopen isquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:51 schreef Opoefiets het volgende:
Wat een verschrikkelijk huis. Ik heb echt iets tegen die Action/Xenos/Karwei/LeenBakker meuk.
Maar dat is zo gezellig!quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:15 schreef RodeBaron het volgende:
De verkopers van dit huis waren denk ik bang dat het niet duidelijk was waar al die prullaria voor dient...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iets zegt me toch dat de huidige eigenaren niet veel boeken lezen..quote:
Ok, dat wel, maar van die overdaad aan teksten krijg ik nachtmerries.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje weinig boeken voor een bieb.
Echt verschrikkelijk, zo'n ongeinsprieerde Xenos inrichting vol drukke teksten. Mensen in zo 'n huis, daar neem ik automatisch van aan dat ze echt geen leven hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:15 schreef RodeBaron het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je vergist je, ze leven vol overgave. Dat zij zich op deze hobby storten en jij je op de jouwe, betekent niet dat jij wel leeft en zij niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:07 schreef exile79 het volgende: [..]
Echt verschrikkelijk, zo'n ongeinsprieerde Xenos inrichting vol drukke teksten. Mensen in zo 'n huis, daar neem ik automatisch van aan dat ze echt geen leven hebben.
Dank je Henk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:53 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Je vergist je, ze leven vol overgave. Dat zij zich op deze hobby storten en jij je op de jouwe, betekent niet dat jij wel leeft en zij niet.
Dit is geen hobby. Dit is een afwijking.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:53 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Je vergist je, ze leven vol overgave. Dat zij zich op deze hobby storten en jij je op de jouwe, betekent niet dat jij wel leeft en zij niet.
dat vind ik mooi gezegdquote:Op donderdag 28 juli 2016 23:53 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Die ontstopper in de hoek vind ik verontrustender. Die zal niet als kleuraccent bedoeld zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:33 schreef Justinn het volgende:
[...]
Mijn bijdrage
[ afbeelding ]
In plaats van het douchegordijn even weg te halen, maken we er de blikvanger van in deze foto.
[...]
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:26 schreef GwaddYr het volgende:
[..]
Die ontstopper in de hoek vind ik verontrustender. Die zal niet als kleuraccent bedoeld zijn.
Die was mij nog niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:26 schreef GwaddYr het volgende:
[..]
Die ontstopper in de hoek vind ik verontrustender. Die zal niet als kleuraccent bedoeld zijn.
Mooi nachtkastje... Die wasmachine lijkt niet eens aangeloten.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:33 schreef Justinn het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfde huis. Een wasmachine in de slaapkamer?
Oh lord dit is echt hel op aardequote:Op donderdag 28 juli 2016 13:15 schreef RodeBaron het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
brilliant idee, maar is deze onzin dan ook buiten NL bekend voor de internationale filmmarkt?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh lord dit is echt hel op aarde
Ik wou dat er een horrorfilm was die zich afspeelde in een huis zoals dit. Met een spook die overal de namen van de objecten verandert. Ipv HOME ineens DEATH ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |