Bijna geen streepjesupdates gehad de laatste maanden, en de streepjes die er waren staan er eigenlijk allemaal al in.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:27 schreef Burdie het volgende:
Zijn er niet nog meer 2017 babies op komst, of wachten die allemaal nog met hun vermelding in de OP?
Op 2 augustus worden anders ook héél leuke jongetjes geboren! 😇quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:53 schreef ikke_84 het volgende:
Ik vind het ook snel gaan en tegelijkertijd gaat het idd heel langzaam![]()
Ik heb nog steeds 3 augustus in mijn hoofd als beval datum, weet niet waarom maar we zullen zien
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:27 schreef Burdie het volgende:
Zijn er niet nog meer 2017 babies op komst, of wachten die allemaal nog met hun vermelding in de OP?
Yay! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:17 schreef WupWup het volgende:
![]()
As dinsdag de termijnecho. Ben nu zo'n 10 weken.
Wat tof! Gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:17 schreef WupWup het volgende:
![]()
Hé wat gaaf! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:17 schreef WupWup het volgende:
![]()
Ja, leuk! Ik heb begin augustus weer een echo, met 12 weken ongeveer. En al één gehad met 8 weken. Heb nu 3 weken vakantie, daarom wat laat de termijnecho...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:33 schreef WupWup het volgende:
dank jullie
![]()
We gaan gelijk op, Marel. Wanneer heb jij je echo?
Dat is zuur (allebei). Was de hartslag nu wel meer volgens verwachting?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:59 schreef Ggirl het volgende:
Ik kom me ook weer even melden. Vanmorgen weer een rondje ctg gedaan en morgenvroeg wederom. (Bloeddruk blijft hoog).
Baal alleen 'n beetje van het parkeerbeleid. Van nummer 1 in het AZM bevallen en daar hadden ze een fijne week- of maandkaart. Hier in het 'streekziekenhuis' niet, dus met de controle morgen en policontrole dinsdag zijn we al sowieso vier keer geweest binnen 'n week en dat tikt wel even aan hoor..
Welke maat heb je nodig?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:47 schreef WupWup het volgende:
Wat lief al die felicitaties![]()
Gelijk maar even een praktische vraag: waar kopen jullie je positiejeans voor leuk geld? Alles wat ik nog heb liggen zakt van m'n kont
Ik ben niet-zwanger al heel moeilijk met broeken qua pasvorm, maar C&A heeft 1 fijne jeans en daar heb ik nu de zwangerschapsvariant van. Wordt verkocht als een straight maar is eigenlijk bootcut (wat wijd uitlopend), en bevat een paar procent lycra.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:47 schreef WupWup het volgende:
Wat lief al die felicitaties![]()
Gelijk maar even een praktische vraag: waar kopen jullie je positiejeans voor leuk geld? Alles wat ik nog heb liggen zakt van m'n kont
Heuj!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:12 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik ben weer in het land dus ik heb een hoop bij te lezen, maar ik zie Cygne in de OP, wat ontzettend tof!!
En op 1 augustus ookquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:01 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Op 2 augustus worden anders ook héél leuke jongetjes geboren! 😇
Wow Fien! 10 km. Fitterdquote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:33 schreef Fien10 het volgende:
Ik heb net weer heerlijk zo'n 10 kilometer gelopen met een heerlijke lunch pauze op een terrasje. Dit vind ik nou heerlijk zomer weer. Tenminste niet zo benauwd. Tijdens het lopen en nu wel continue harde buiken met regelmaat. Laat maar doorzetten!
Dan moet je even met Chanty praten. Die weet hoe je dat goed timetquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:35 schreef Amsel het volgende:
Wat leuk Wup!
Mijn plan is om dit weekend níét te bevallen trouwens. Doe maar volgende week ergens terwijl dreumes op de crèche is, veel handiger.
Ja zo wil ik het precies inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dan moet je even met Chanty praten. Die weet hoe je dat goed timet
Dat lijkt mij ook het handigst, ik weet ook niet goed hoe we het anders moeten regelen... Ik had eigenlijk op m'n schoonmoeder gerekend, maar die heeft net een andere baan waar ze niet meer altijd (lees: bijna nooit meer) zomaar weg kan. Ik zou graag mijn zus willen vragen, maar heb helemaal niet op die manier contact met haar... Ik vind het nogal wat, iemand vragen of je dag en nacht een beroep op ze zou mogen doen (en dan nog op een uur rijden ook - dichterbij hebben wij geen familie).quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:35 schreef Amsel het volgende:
Wat leuk Wup!
Mijn plan is om dit weekend níét te bevallen trouwens. Doe maar volgende week ergens terwijl dreumes op de crèche is, veel handiger.
Zelfde schuitje maar dan iets anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het handigst, ik weet ook niet goed hoe we het anders moeten regelen... Ik had eigenlijk op m'n schoonmoeder gerekend, maar die heeft net een andere baan waar ze niet meer altijd (lees: bijna nooit meer) zomaar weg kan. Ik zou graag mijn zus willen vragen, maar heb helemaal niet op die manier contact met haar... Ik vind het nogal wat, iemand vragen of je dag en nacht een beroep op ze zou mogen doen (en dan nog op een uur rijden ook - dichterbij hebben wij geen familie).
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:15 schreef Burdie het volgende:
Misschien dat mijn schoonvader zou willen/kunnen. Hoewel ik geen idee heb hoe die zit qua werk. Of ik laat hem bij een van de buren aanschuiven (maar vind dat ook wel weer best bezwaarlijk om te vragen). Of een oppasmeisje idd, maar die ga ik natuurlijk ook niet wakker bellen om 2 uur 's nachts
.
Gastouder kan, mits niet 's nachts, weekend of woensdag.
Een tweejarige kan nog niet alleen thuis blijven hè?![]()
.
maar "niks met kinderen hebben" is toch totaal niet relevant in zo'n situatie? Het gaat er toch om dat je een periode kan overbruggen omdat het te lang duurt voor je eigenlijke achterban om snel genoeg aanwezig te zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:21 schreef Burdie het volgende:
Bij jou is het zeer waarschijnlijk idd in de kerstvakantie.
Mijn beste vriendinnetje heeft niks met kinderen, dus het heeft ook niet zoveel zin om haar te vragen. Maar ik ga toch nog eens rondkijken in mijn contactenlijst, misschien zie ik een heel obvious iemand over het hoofd, ofzo.
Ik heb via mijn huisarts oxazepam (10mg) gehad om beter te kunnen slapen. Misschien kan je dit ook van je huisarts voorgeschreven krijgen. Als je je ritme even kan breken dan voel je je hopelijk weer wat beter. Bij mij heeft het wel geholpen gelukkig. De huisarts zei dat de baby er ook een beetje duf van kan worden maar dat niet perse hoeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:27 schreef Mies_poes het volgende:
Ik trek zulk nieuws momenteel ook erg slecht en doe lekker mijn kop in het zand
Hier net intake van de kraamzorg gehad, goed gevoel bijmeteen even gevraagd naar de emmers. Een is er nodig om de vieze was van tijdens de bevalling in te doen en die ander geen idee.
Heb net ook de verloskundige gebeld, omdat de pijn zo erg wordt dat ik echt niet meer kan slapen en inmiddels behoorlijk uitgeput ben. Wilde weten of er iets is wat ik in kan nemen, zodat ik iig in kan slapen, valeriaan bijv. Dat mag allemaal niet. Bij hoge uitzondering kan er een inslaper gegeven worden, maar daar zit vaak een ziekenhuisopname aan vast. Weet iemand waarom dit is? Ik vroeg of dit is om de baby in de gaten te houden, maar dat was niet zo en ik was niet helder genoeg om door te vragen.
Nou ja, nog maar een paar dagen aankijken. Hopelijk lukt het slapen zo, want nu komt m'n lichaam niet toe aan herstellen. Beetje vicieuze cirkel zo.
Weet iemand trouwens hoe de draaipoging van Angst is verlopen? Misschien dat ik er overheen heb gelezen
Zou ze dan ook weigeren als je het zou vragen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:21 schreef Burdie het volgende:
Bij jou is het zeer waarschijnlijk idd in de kerstvakantie.
Mijn beste vriendinnetje heeft niks met kinderen, dus het heeft ook niet zoveel zin om haar te vragen. Maar ik ga toch nog eens rondkijken in mijn contactenlijst, misschien zie ik een heel obvious iemand over het hoofd, ofzo.
Als ik zie hoe ik zelf reageer op oxazepam dan is dat niet echt een (1e) keuze om in te nemen als ik zwanger ben...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:27 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Ik heb via mijn huisarts oxazepam (10mg) gehad om beter te kunnen slapen. Misschien kan je dit ook van je huisarts voorgeschreven krijgen. Als je je ritme even kan breken dan voel je je hopelijk weer wat beter. Bij mij heeft het wel geholpen gelukkig. De huisarts zei dat de baby er ook een beetje duf van kan worden maar dat niet perse hoeft.
Vast niet, maar ze woont een aardig eindje weg, heeft geen eigen vervoer en heeft verder niks met kinderen/kuiken. Voor niemand ideaal lijkt me.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zou ze dan ook weigeren als je het zou vragen?
Goed om te weten. Heb je het eenmalig gehad? En wat vond je verloskundige van oxazepam?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:27 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Ik heb via mijn huisarts oxazepam (10mg) gehad om beter te kunnen slapen. Misschien kan je dit ook van je huisarts voorgeschreven krijgen. Als je je ritme even kan breken dan voel je je hopelijk weer wat beter. Bij mij heeft het wel geholpen gelukkig. De huisarts zei dat de baby er ook een beetje duf van kan worden maar dat niet perse hoeft.
Ik heb het inderdaad eenmalig gehad. Als ik het nog een keer zou willen moet ik het opnieuw bespreekbaar maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:55 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Goed om te weten. Heb je het eenmalig gehad? En wat vond je verloskundige van oxazepam?
Ja die lijst wordt hier ook langer en langerquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:39 schreef ikke_84 het volgende:
Twink dat snap ik wel. Ik zou stiekem ook balen. Volgend jaar dan maar weer gaan. Man en ik hebben ook al van alles bedacht om volgend jaar te gaan doen![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:10 schreef ikke_84 het volgende:
Hier komt het door het zwanger zijn dat we niet zo veel hebben gedaan. Ik ben ook niet zo goed in zwanger zijnIk vind het wel leuk maar mijn lichaam werkt niet mee.
Hoe is het eigenlijk met het sollicitatie gesprek van je man gegaan Twink?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf!! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:17 schreef WupWup het volgende:
![]()
wooohoooooooooo wat leukquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:17 schreef WupWup het volgende:
![]()
Als je af en toe wil doen of je niet zwanger bent, ga je lekker zelfquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zit mezelf al 10 minuten af te vragen of ik mijn man heel lief ga vragen of hij een bak chocoladeijs voor me gaat halen of dat ik dat zelf ga doen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Pass me haar nummer even, gebruik ik haar als noodoplossing.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:28 schreef Crumpette het volgende:
Misschien moeten we achterwachten gaan uitwisselen ofzomijn moeder woont bij Selv in de stad bijvoorbeeld.
Ja, wij zijn alle twee al jaren zelfstandig ondernemer, mijn man sinds twee jaar fulltimequote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:39 schreef ikke_84 het volgende:
Burdie wat spannend een nieuw bedrijf! Jij hebt nu ook al een eigen bedrijfje toch? Werkt je man ook zelfstandig?
Kun je niet een datum na de sectio verzinnen die 'verklapt' mag worden. Dan denken ze allemaal dat het later komt en kun je ze toch verrassen!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:10 schreef Gaddle het volgende:
Mijn man heeft er enorm veel moeite mee, met het feit dat hij weet wanneer de sectio is. Het is vandaag al de 3de keer dat hij zich verspreekt en bijna tegen zijn ouders zegt. Hij probeert het wel te verbloemen zeg maar.
Wij willen absoluut niet dat zij het weten. Dit keer weet ik niet zeker dat ze het niet door had. Oh wat vind ik dit lastig. Ik kan het moeilijk vragen. Ik wou dat ik zeker wist/weet of ze het door had of niet.
Ik ga er eens over nadenken. Niet teveelquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:38 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Kun je niet een datum na de sectio verzinnen die 'verklapt' mag worden. Dan denken ze allemaal dat het later komt en kun je ze toch verrassen!
Schapenvachtje in de boxquote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:00 schreef Marjolijntje het volgende:
Wij hebben de box staan! (Nouja, bijna dan.. Vriend is nog even naar de bouwmarkt voor een nieuwe schroef, eentje was doorgedraaid) Met een schapenvachtje erin
En dit weekeind ook maar de incontinentie matjes vast op bed leggen. Help, het komt ineens heel hard dichtbij![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mama van F. (2012) en M. (2016)
Ja en morgenochtend is het weer minderquote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:54 schreef Mies_poes het volgende:
Staat schattig, zo'n schapenvachtje!
Lekker genieten van je verlof, Nazil!
Ik heb keihard genoten van het bos!heerlijk om samen weer even weg te zijn.
En mijn navel komt in rap tempo naar buiten!vind die veranderingen in mijn lichaam zo grappig om te zien (sommigen helemaal niet
), elke dagdeel is mijn navel minder diep
Oh is dat zo?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:58 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ja en morgenochtend is het weer mindergisterenavond plofte mijn navel ook maar vanochtend was hij weer vlak. Ik vind de huid bij mijn navel nu zo lekker zacht
![]()
En wat heerlijk van het bos! Moet ik ook maar weer eens proberen, kijken of ik een eind(je) kan wandelen.
Ja mijn buik is 's ochtends echt minder dan 's avonds. Ja alles rustig aan, ik weet hetquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:11 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Oh is dat zo?ben benieuwd dan. Die huid is hier ook heerlijk zacht, zit er steeds aan te voelen
Rustig proberen he, dat bos
[ Bericht 29% gewijzigd door Amsel op 16-07-2016 14:52:30 ]
Een klein scheurtje zorgt ook voor redelijke golven hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:39 schreef Fien10 het volgende:
Dat zeiltje was er hier na een uur er weer onder vandaan. Krakende zwetende ellende. Ik neem de gok wel. Ik las dat maar ongeveer 10% van de bevallingen begint met gebroken vliezen, vaak is het ook maar een klein scheurtje en niet eens altijd meteen een hele golf water, en dan is er ook nog de vraag of de baby in het vruchtwater gepoept heeft ja of nee. Ik neem het risico wel. M'n nachtrust is me veel waard en anders moeten we een nieuwe matras topper kopen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:41 schreef Amsel het volgende:
Navel? Wat is dat? Dat bobbeltje midden op m'n buik dat door alle kleding heen zichtbaar is en zelfs op foto's van de zijkant duidelijk uitsteekt?MooierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zit je al een week inquote:Op zaterdag 16 juli 2016 15:39 schreef Saarah het volgende:
Proficiat aan de nieuwe zwangeren!![]()
Hier vandaag 28 wekenhallo derde trimester!
Dat dus! Hier stond ik snachts op, een gigantische plens was het in één keer! Wat je zou kunnen doen is je matras in plastic verpakken en daarop de topper met een zacht bescherm-matje, lig je zacht maar zonder risico dat je je bed verpest!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:25 schreef Molo het volgende:
Als ik zag hoeveel golven vruchtwater er naar buiten kwamen toen ze mijn vliezen braken, zou ik het er niet op wagen Nazil
Ik had met mk ook langs de dakpannen, ik was toen blij dat ik zo'n gevoerde matrasbeschermer (zoals zoiets soortgelijks) op m'n matras had + molton hoesquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was overigens blij dat mijn waterdichte dinges er tijdens de kraamweek nog op lag want het bloed is ook een keer recht langs mijn dakpannen af gelopen
Woooooow! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 juli 2016 04:31 schreef Amsel het volgende:
Nou, dat plan om tijdens kantooruren te bevallen is dus mooi mislukt![]()
We hebben een zoon
Haha! Desondanks hoop ik dat alles goed is gegaan met jullie. Gefelicitaart!quote:Op zondag 17 juli 2016 04:31 schreef Amsel het volgende:
We hebben een zoon
Van harte gefeliciteerd!!quote:Op zondag 17 juli 2016 04:31 schreef Amsel het volgende:
We hebben een zoon
Gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 17 juli 2016 04:31 schreef Amsel het volgende:
We hebben een zoon
Hartstikke gefeliciteerd. Je was alsnog eerder dan ik, maar ik heb het gevoel dat het bij mij ook niet lang meer op zich laat wachten.quote:Op zondag 17 juli 2016 04:31 schreef Amsel het volgende:
We hebben een zoon
quote:Op zondag 17 juli 2016 04:31 schreef Amsel het volgende:
We hebben een zoon
Bizar is dat he Quoi, dat had ik ook als ik te vroeg geboren baby'tjes zag.quote:Op zondag 17 juli 2016 08:03 schreef Quoi het volgende:
Oooh wat fijn Amsel!![]()
In mijn MiB groep is er net een meisje te vroeg geboren (35w1d). Die foto die ik net krijg.... Dat is gewoon hoe 'af' ons ventje is over een week![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 08:58 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Bizar is dat he Quoi, dat had ik ook als ik te vroeg geboren baby'tjes zag.
En nu als ik een net geboren baby zie probeer ik te beseffen dat dát in mijn buik zit. Zo'n baby.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 juli 2016 04:31 schreef Amsel het volgende:
We hebben een zoon
Mijn vliezen braken dit keer als start van de bevalling, terwijl ik in bed lag (peuter te voeden). Ik hoorde een soort knakje en dacht toen: Hee, dat zijn toch niet mijn vliezen? Ik voelde nog niets, maar vertrouwde het niet en ging vrijwel meteen het bed uit, voorzichtig wel (ik moet bij het voeteneinde uit mijn bed, de zijkanten zijn tussen de muren). Dus ik schoof voorzichtig op mijn billen. En toen ik opstond, toen begon er pas vruchtwater te stromen. Ik had mijn kleding nog aan en kon de badkamer nog halen voordat het helemaal bij de grond was gekomen zelfs (en het was een grote plens en bleef behoorlijk doorstromen/plenzen). Mijn bed was nog helemaal droog!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:01 schreef sproetjes het volgende:
Stomme vraag misschien maar je hoeslaken, is dat meteen verpest of wel nog uit te wassen na vruchtwater? Anders ga ik tegen t einde maar twee hele goedkope halen
Opschieten Gaddle, wij kregen vandaag een THTdatum mee 😉..,wel gelukkig nog ruim de tijd om het zelf af te wachten met dagelijkse controles van mij en mini maar het gaan sowieso geen 42 weken worden.quote:
haha ik wil wel, maar de kleine heeft er nog niet echt zin in.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:37 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Opschieten Gaddle, wij kregen vandaag een THTdatum mee 😉..,wel gelukkig nog ruim de tijd om het zelf af te wachten met dagelijkse controles van mij en mini maar het gaan sowieso geen 42 weken worden.
Bij zoonlief begon het spontaan bij 38.4, wellicht dat zus dit ook een mooie dag vind!
Wat een mazzel. Bij gebeurde het in mijn slaap en was wel mijn hoeslaken nat! Omdat het te vroeg was, zelfs getwijfeld of ik niet in bed had geplast.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:58 schreef elamanilo het volgende:
Gefeliciteerd Amsel! Ik ben benieuwd naar de stats, maar nu eerst babyknuffelen jij
Wat tof WupWup! Gefeliciteerd
[..]
Mijn vliezen braken dit keer als start van de bevalling, terwijl ik in bed lag (peuter te voeden). Ik hoorde een soort knakje en dacht toen: Hee, dat zijn toch niet mijn vliezen? Ik voelde nog niets, maar vertrouwde het niet en ging vrijwel meteen het bed uit, voorzichtig wel (ik moet bij het voeteneinde uit mijn bed, de zijkanten zijn tussen de muren). Dus ik schoof voorzichtig op mijn billen. En toen ik opstond, toen begon er pas vruchtwater te stromen. Ik had mijn kleding nog aan en kon de badkamer nog halen voordat het helemaal bij de grond was gekomen zelfs (en het was een grote plens en bleef behoorlijk doorstromen/plenzen). Mijn bed was nog helemaal droog!
loop jij eigenlijk nog risico op een datumtweeling?quote:Op zondag 17 juli 2016 20:37 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Opschieten Gaddle, wij kregen vandaag een THTdatum mee 😉..,wel gelukkig nog ruim de tijd om het zelf af te wachten met dagelijkse controles van mij en mini maar het gaan sowieso geen 42 weken worden.
Bij zoonlief begon het spontaan bij 38.4, wellicht dat zus dit ook een mooie dag vind!
Risico loop je altijd.. 😉quote:Op zondag 17 juli 2016 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
loop jij eigenlijk nog risico op een datumtweeling?
Herkenbaar. Helpt dat? Kweenie. Weet niks beters te zeggenquote:Op zondag 17 juli 2016 16:53 schreef Marjolijntje het volgende:
(...) En dit soort dingen heb ik dus echt enorm gemist de afgelopen maanden, toen lukte het me echt niet.. En nu 'kan' ik het, zit mijn lijf me zo dwars. Het is frustrerend..
Niet met mij. Ik ben een beetje voorgedrongen geloof ik.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
loop jij eigenlijk nog risico op een datumtweeling?
Wacht effe? Jij staat ineens niet meer in de op?quote:Op maandag 18 juli 2016 02:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet met mij. Ik ben een beetje voorgedrongen geloof ik.![]()
Woei!quote:Op zondag 17 juli 2016 15:22 schreef Burdie het volgende:
26-weken-boks voor Vivi! Gewoon een half jaar zwanger!.
Hey! Verklaar je nader?quote:Op maandag 18 juli 2016 02:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oof! Vertel!quote:Op maandag 18 juli 2016 02:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wow dat is echt zo rap! Fijn dat alles goed is. Zus daarna wakker gemaakt of heeft zij straks opeens een zus bij het ontbijt?quote:Op maandag 18 juli 2016 04:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gisteravond, in anderhalf uur tijd gerekend vanaf de eerste serieuze wee. (Of 3,5 vanaf het eerste plensje vruchtwater) Ik kon nog net mijn grotein bed leggen. Mini
en ik doen het goed al is ze nog wel erg misselijk van de snelle bevalling.
Ja!quote:Op maandag 18 juli 2016 03:57 schreef Quoi het volgende:
Vivi, wb! Je hebt gewoon al die topics bijgelezen? Wow! Succes met de wekker.
Hey Ophelia heb je me zomaar ingehaald.quote:Op maandag 18 juli 2016 04:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gisteravond, in anderhalf uur tijd gerekend vanaf de eerste serieuze wee. (Of 3,5 vanaf het eerste plensje vruchtwater) Ik kon nog net mijn grotein bed leggen. Mini
en ik doen het goed al is ze nog wel erg misselijk van de snelle bevalling.
Babykleding bij de primarkquote:Op maandag 18 juli 2016 10:01 schreef angelatje het volgende:
Ophelia, dat is snel gegaan! Gefeliciteerd![]()
Gistermiddag de stad in geweest....moet ik maar niet meer doen![]()
Maar wel de laatste dingetjes gescoord, en bij de primark een tas vol babykleding en shirts voor man gescoord. Dus die is ook weer blij
Dat is ook baby tochquote:Op maandag 18 juli 2016 10:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Babykleding bij de primarkWij waren er zaterdag en ze hadden vrijwel niks kleiner dan maat 62.
In alkmaar wel hoor! Best leuke dingen zaten er tussen, wat ik alleen zo jammer vind is dat de meeste boxpakjes ook voetjes eraan hebben en dat vind ik niet zo handig. Maar eindelijk een roze mutsje gescoord, daar Was ik naast op zoekquote:Op maandag 18 juli 2016 10:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Babykleding bij de primarkWij waren er zaterdag en ze hadden vrijwel niks kleiner dan maat 62.
Goed van jou! En handig idd.quote:Op maandag 18 juli 2016 07:15 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja!Niet dat zoiets van je verwacht wordt hier, maar ik vind het zelf fijner zo. Ook omdat we straks weer met dezelfde mensen in het baby-topic zitten, dan wil ik hun verhaal niet gemist hebben. Al had ik begrepen dat de juni-mama's zich hebben afgesplitst.
Ophelia gefeliciteerd!!
Een kattenkamer!quote:Op maandag 18 juli 2016 11:08 schreef Radyhyn het volgende:
ZOMG 2 nieuwe baby's!!!
Amsel van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!
Ophelia van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!![]()
* strooit muisjes in het rond *
Van 't weekend hebben we de voorzolder omgebouwd tot nieuwe plek voor de katten.
Dus nu kan de echte verbouwing beginnen van de oude kattenkamer naar de babykamer
Voor woensdag staat de 20 weken echo alweer op de planning. Weer lekker baby spieken
Fijn dat de Feliway helpt! Zonde hé dat sommige katten zo snel in de stress schieten.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Goed van jou! En handig idd.
[..]
Een kattenkamer!![]()
Hoeveel heb je er? Wij zaten ook al te denken aan het kopen van zo'n megafoute krabpaal, zodat ze iig een eigen plekje (hoog en droog) kunnen zoeken zodra die kleine er is. Belangrijk wel, want voor 1 van de 2 hier blijft alles (nu al) een tikkeltje spannend. Afkloppen, sinds de Feliway geen plasjes meer
![]()
Heb er zelfs aan gedacht om dáárom in het zkh te bevallen, geen poeha en veel mensen over de vloer en een vloekend vrouwtje. Maar 'gewoon' thuiskomen met een nieuwe huisgenoot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |