Dat dus! Hier stond ik snachts op, een gigantische plens was het in één keer! Wat je zou kunnen doen is je matras in plastic verpakken en daarop de topper met een zacht bescherm-matje, lig je zacht maar zonder risico dat je je bed verpest!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:25 schreef Molo het volgende:
Als ik zag hoeveel golven vruchtwater er naar buiten kwamen toen ze mijn vliezen braken, zou ik het er niet op wagen Nazil
Ik had met mk ook langs de dakpannen, ik was toen blij dat ik zo'n gevoerde matrasbeschermer (zoals zoiets soortgelijks) op m'n matras had + molton hoesquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was overigens blij dat mijn waterdichte dinges er tijdens de kraamweek nog op lag want het bloed is ook een keer recht langs mijn dakpannen af gelopen
Woooooow! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 juli 2016 04:31 schreef Amsel het volgende:
Nou, dat plan om tijdens kantooruren te bevallen is dus mooi mislukt![]()
We hebben een zoon
Haha! Desondanks hoop ik dat alles goed is gegaan met jullie. Gefelicitaart!quote:Op zondag 17 juli 2016 04:31 schreef Amsel het volgende:
We hebben een zoon
Van harte gefeliciteerd!!quote:Op zondag 17 juli 2016 04:31 schreef Amsel het volgende:
We hebben een zoon
Gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 17 juli 2016 04:31 schreef Amsel het volgende:
We hebben een zoon
Hartstikke gefeliciteerd. Je was alsnog eerder dan ik, maar ik heb het gevoel dat het bij mij ook niet lang meer op zich laat wachten.quote:Op zondag 17 juli 2016 04:31 schreef Amsel het volgende:
We hebben een zoon
quote:Op zondag 17 juli 2016 04:31 schreef Amsel het volgende:
We hebben een zoon
Bizar is dat he Quoi, dat had ik ook als ik te vroeg geboren baby'tjes zag.quote:Op zondag 17 juli 2016 08:03 schreef Quoi het volgende:
Oooh wat fijn Amsel!![]()
In mijn MiB groep is er net een meisje te vroeg geboren (35w1d). Die foto die ik net krijg.... Dat is gewoon hoe 'af' ons ventje is over een week![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |