Ja!quote:Op maandag 18 juli 2016 03:57 schreef Quoi het volgende:
Vivi, wb! Je hebt gewoon al die topics bijgelezen? Wow! Succes met de wekker.
Hey Ophelia heb je me zomaar ingehaald.quote:Op maandag 18 juli 2016 04:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gisteravond, in anderhalf uur tijd gerekend vanaf de eerste serieuze wee. (Of 3,5 vanaf het eerste plensje vruchtwater) Ik kon nog net mijn grotein bed leggen. Mini
en ik doen het goed al is ze nog wel erg misselijk van de snelle bevalling.
Babykleding bij de primarkquote:Op maandag 18 juli 2016 10:01 schreef angelatje het volgende:
Ophelia, dat is snel gegaan! Gefeliciteerd![]()
Gistermiddag de stad in geweest....moet ik maar niet meer doen![]()
Maar wel de laatste dingetjes gescoord, en bij de primark een tas vol babykleding en shirts voor man gescoord. Dus die is ook weer blij
Dat is ook baby tochquote:Op maandag 18 juli 2016 10:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Babykleding bij de primarkWij waren er zaterdag en ze hadden vrijwel niks kleiner dan maat 62.
In alkmaar wel hoor! Best leuke dingen zaten er tussen, wat ik alleen zo jammer vind is dat de meeste boxpakjes ook voetjes eraan hebben en dat vind ik niet zo handig. Maar eindelijk een roze mutsje gescoord, daar Was ik naast op zoekquote:Op maandag 18 juli 2016 10:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Babykleding bij de primarkWij waren er zaterdag en ze hadden vrijwel niks kleiner dan maat 62.
Goed van jou! En handig idd.quote:Op maandag 18 juli 2016 07:15 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja!Niet dat zoiets van je verwacht wordt hier, maar ik vind het zelf fijner zo. Ook omdat we straks weer met dezelfde mensen in het baby-topic zitten, dan wil ik hun verhaal niet gemist hebben. Al had ik begrepen dat de juni-mama's zich hebben afgesplitst.
Ophelia gefeliciteerd!!
Een kattenkamer!quote:Op maandag 18 juli 2016 11:08 schreef Radyhyn het volgende:
ZOMG 2 nieuwe baby's!!!
Amsel van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!
Ophelia van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!![]()
* strooit muisjes in het rond *
Van 't weekend hebben we de voorzolder omgebouwd tot nieuwe plek voor de katten.
Dus nu kan de echte verbouwing beginnen van de oude kattenkamer naar de babykamer
Voor woensdag staat de 20 weken echo alweer op de planning. Weer lekker baby spieken
Fijn dat de Feliway helpt! Zonde hé dat sommige katten zo snel in de stress schieten.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Goed van jou! En handig idd.
[..]
Een kattenkamer!![]()
Hoeveel heb je er? Wij zaten ook al te denken aan het kopen van zo'n megafoute krabpaal, zodat ze iig een eigen plekje (hoog en droog) kunnen zoeken zodra die kleine er is. Belangrijk wel, want voor 1 van de 2 hier blijft alles (nu al) een tikkeltje spannend. Afkloppen, sinds de Feliway geen plasjes meer
![]()
Heb er zelfs aan gedacht om dáárom in het zkh te bevallen, geen poeha en veel mensen over de vloer en een vloekend vrouwtje. Maar 'gewoon' thuiskomen met een nieuwe huisgenoot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |