abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163764758
Ondanks mijn brakke lichaam doe ik thuis ook wel (te) veel. Maar qua stappen en uitjes niet en dat mis ik echt wel.
Maar ik vind dat ook niet kunnen naar mijn werk toe. Ik ben eerder gestopt omdat het niet meer ging dus dan kan je ook niet stappen of naar festivals. Maar goed dat komt wel weer.

Burdie wat spannend een nieuw bedrijf! Jij hebt nu ook al een eigen bedrijfje toch? Werkt je man ook zelfstandig?
pi_163765477
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:10 schreef ikke_84 het volgende:
Hier komt het door het zwanger zijn dat we niet zo veel hebben gedaan. Ik ben ook niet zo goed in zwanger zijn :7 Ik vind het wel leuk maar mijn lichaam werkt niet mee.
Hoe is het eigenlijk met het sollicitatie gesprek van je man gegaan Twink?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163765508
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 14:17 schreef WupWup het volgende:
:Y
As dinsdag de termijnecho. Ben nu zo'n 10 weken.
Gaaf!! Gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_163765553
Ik zit mezelf al 10 minuten af te vragen of ik mijn man heel lief ga vragen of hij een bak chocoladeijs voor me gaat halen of dat ik dat zelf ga doen O-) :+ :@
  vrijdag 15 juli 2016 @ 20:27:18 #85
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_163765638
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 14:17 schreef WupWup het volgende:
:Y
As dinsdag de termijnecho. Ben nu zo'n 10 weken.
wooohoooooooooo wat leuk *O* *O* Gaat Mignonne dan nu jouw bevalling doen? :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_163765694
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 20:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zit mezelf al 10 minuten af te vragen of ik mijn man heel lief ga vragen of hij een bak chocoladeijs voor me gaat halen of dat ik dat zelf ga doen O-) :+ :@
Als je af en toe wil doen of je niet zwanger bent, ga je lekker zelf :+
S. 2014
J. 2016
pi_163765710
Te laat hij's al weg :D :@
pi_163765752
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 20:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Te laat hij's al weg :D :@
Wat een mazzel ook dat ie gewoon gaat... R. zou echt nee zeggen.. :P
S. 2014
J. 2016
pi_163765944
Nah hij kwam thuis met o.a. een zak stinkchips voor zichzelf.. dus denk dat het ook een beetje eigen belang was :+
pi_163765970
Ik wou dat mijn baby ook zo gaat liggen, maar ze ligt weer in de spagaat.
Zo ziet een stuitbevalling er nog niets eens zo gek uit. Grafische foto's in de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163765980
Hahaha ach als je dan toch moet :P

SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_163766055
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:28 schreef Crumpette het volgende:
Misschien moeten we achterwachten gaan uitwisselen ofzo :D mijn moeder woont bij Selv in de stad bijvoorbeeld. :Y)
Pass me haar nummer even, gebruik ik haar als noodoplossing. :+
  vrijdag 15 juli 2016 @ 21:04:39 #93
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163766466
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren *O*
  vrijdag 15 juli 2016 @ 21:17:41 #94
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163766775
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:39 schreef ikke_84 het volgende:
Burdie wat spannend een nieuw bedrijf! Jij hebt nu ook al een eigen bedrijfje toch? Werkt je man ook zelfstandig?
Ja, wij zijn alle twee al jaren zelfstandig ondernemer, mijn man sinds twee jaar fulltime :).
We zijn altijd wel bezig met het bedenken van iets nieuws, en meestal loopt het dan tijdens het schrijven van een ondernemingsplan wel ergens op vast. Alleen dit keer vooralsnog niet ;).
KuikenGuppy
pi_163766835
Mijn moeder werkt niet momenteel, heb ik dan weer mazzel mee. Eruit gegaan bij een reorganisatie en "te oud" om nog aan het werk te kunnen.. Bizar. Maargoed, ze wonen op een kwartiertje rijden hier vandaan dus F. kan daarheen als het nodig is.
Maar mijn plan is eigenlijk om 's nachts te bevallen en dat F dan lekker ligt te slapen. En dat we haar dan uit bed kunnen halen als haar broertje er is O+
Maar een BSO dag is ook prima.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_163767261
Wij zijn een keer achterwacht geweest als oppas voor de bevalling van onze buren, die we nog niet zo goed kenden. Uiteindelijk heben ze er ook gebruik van gemaakt, tot de opa en oma er waren. Vonden we superleuk om te doen!

Echt, niet te moeilijk over doen, je oudste(n) kan best wat hebben om een broertje/zusje te krijgen ;)
  vrijdag 15 juli 2016 @ 22:06:44 #97
344469 Amsel
zonder t
pi_163768087
Ik was ook opgelucht toen bleek hoeveel mensen er gráág klaarstaan voor het geval we een dezer dagen oppas nodig hebben. Had ik echt niet verwacht, en ik durfde het ook niet te vragen. Bijvoorbeeld een vriendin die nu 24/7 stand-by staat en ook op haar werk al heeft aangekondigd dat ze alles uit haar handen laat vallen als ik bel, terwijl ik haar dat nooit had durven vragen omdat we niet eens zo enorm close zijn. Ze bood het spontaan zelf aan O+
pi_163768238
Mijn man heeft er enorm veel moeite mee, met het feit dat hij weet wanneer de sectio is. Het is vandaag al de 3de keer dat hij zich verspreekt en bijna tegen zijn ouders zegt. Hij probeert het wel te verbloemen zeg maar.
Wij willen absoluut niet dat zij het weten. Dit keer weet ik niet zeker dat ze het niet door had. Oh wat vind ik dit lastig. Ik kan het moeilijk vragen. Ik wou dat ik zeker wist/weet of ze het door had of niet. :'(
  vrijdag 15 juli 2016 @ 22:38:06 #99
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_163769503
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 22:10 schreef Gaddle het volgende:
Mijn man heeft er enorm veel moeite mee, met het feit dat hij weet wanneer de sectio is. Het is vandaag al de 3de keer dat hij zich verspreekt en bijna tegen zijn ouders zegt. Hij probeert het wel te verbloemen zeg maar.
Wij willen absoluut niet dat zij het weten. Dit keer weet ik niet zeker dat ze het niet door had. Oh wat vind ik dit lastig. Ik kan het moeilijk vragen. Ik wou dat ik zeker wist/weet of ze het door had of niet. :'(
Kun je niet een datum na de sectio verzinnen die 'verklapt' mag worden. Dan denken ze allemaal dat het later komt en kun je ze toch verrassen!
pi_163772082
Gefeliciteerd WupWup! *O* en Gridjuh en Marel ook nog!
pi_163778430
Nachtploeg :W
  zaterdag 16 juli 2016 @ 04:56:02 #102
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163778443
Ben er hoor :W
Laatste werkdag vandaag Nazil!

Ik heb ineens zoiets van: waarom niet toch in het ziekenhuis bevallen? Ben nu van alles aan het opzoeken daarover :')

Slapen zou een beter idee zijn :)
pi_163778448
Ik ben er ook, maar dan aan het werk. Iemand die zin heeft te baren hier? ;)
  zaterdag 16 juli 2016 @ 05:05:46 #104
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163778463
Nee joh, ik heb andere dingen te doen dit weekend en de lampjes hangen nog niet in de babykamer :+

En ik ben nog geen top 10!
  zaterdag 16 juli 2016 @ 05:37:50 #105
344469 Amsel
zonder t
pi_163778483
Haaaai :W
pi_163778489
Morgen dames🤗
pi_163778490
:W
pi_163778521
:O kmoet naar m'n werk maar echt zo geen zin }:|
En ik ben vocht aan het vasthouden, ogen zijn dik en gezwollen en kan vocht wegdrukken op mijn enkels.
Nu al :( ben pas 16 weken onderweg
pi_163778568
Moge melders!

Wup :') hehe.

Blue :D ik zeg meisje. :7
pi_163778702
Goedemorgen!

Hier ook een slechte nacht gehad :O dorpsfeest hier, dus snachts komen er allemaal schreeuwende jongeren langs.
Verder geven wij vanmiddag een borrel met eten etc er bij. Doen we elk jaar, maar heb er nu echt geen zin in -O-

Nazil, succes met je laatste werkdag!

Blue, vervelend hč dat vocht..

Dat opvang regelen tijdens de bevalling vind ik ook lastig. We hebben mijn moeder en schoonzus gevraagd, maar die werken wel allebei gewoon... Of ik doe gewoon net als mijn tweelingzus snachts een stortbevalling van 3 uurtjes. Hun zoontje sliep gewoon door ^O^

Oh en wisseldag 36 weken! *O*
pi_163778787
Wup :D *O* *O* gefeliciteerd
Gridjuh ook van harte *O*

Hier ook nog wel een beetje stress waar L straks heen moet als het begint.Ik heb wel wat mensen op mijn lijstje maar vooral 's nachts vind ik wel moelijk om te bellen.
Mijn man verklaarde me voor gek trouwens; L kan gewoon mee naar het ziekenhuis en de verpleegsters passen toch zeker wel op?? :') :') tuurlijk schat 8)7
pi_163778807
Ik was soort van nachtploeg. Momenteel heb ik twee keuzes qua slaaphouding: linkerzij of rechterzij. Maar door mijn kinkhoestarm viel de linkerzij vannacht af.

Middagdutjes ftw *O*

Haha Fieder jouw vent 8)7

Hier houd ik mijn zusje of schoonouders als achterwacht. Schoonouders wonen wel een half uurtje hier vandaan en naar zkh is ook ongeveer 40 minuten. Dus beetje afhankelijk van hoe eea verloopt. Maar ze zijn allebei hartpatient dus wil ze ook niet te erg belasten.

O en vanavond feestje en zo geen zin -O- . Ken daar ook bijna niemand. Denk dat we vroeg weer thuis zijn en dat ik buikbaby als excuus gebruik :@
pi_163778818
Ik ben van team rechterzij. Tot Vriend vannacht zijn eten eruit gooide en daarna met zijn gezicht mijn kant op in slaap viel. :X

Fieder :D

Mogge :W
Ik heb geen slak maar een nest babyslakjes schijnbaar. :')
pi_163778920
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 22:38 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Kun je niet een datum na de sectio verzinnen die 'verklapt' mag worden. Dan denken ze allemaal dat het later komt en kun je ze toch verrassen!
Ik ga er eens over nadenken. Niet teveel :+
Ik weet nog niet precies wat ik ga zeggen. Ik wil wel iets zeggen ik werd er gewoon wakker van, dat ik het niet leuk vind.
pi_163778933
Team linkerzij! :W

24 weken vandaag! Wat is dat toch een fijne mijlpaal.

Wij hebben vandaag een "feestje" zoooo geen zin in maar t is van mn zus en zwager dus wegblijven is niet echt een optie :')
S. 2014
J. 2016
pi_163779001
GM, 24 weken, wat een fijne mijlpaal *O*

Veel plezier voor de feestgangers die er geen zin in hebben :P

Ik heb gisteren mijn rolstoel gekregen en vanmiddag gaan we naar het bos, kijk er enorm naar uit! O+
  zaterdag 16 juli 2016 @ 08:52:19 #117
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163779015
Hier team linkerzij rechterzij linkerzij rechterzij linkerzij rechterzij linkerzij rechterzij }:| Ben op de bank gaan liggen en daar nog een uurtje getukt.

Hopelijk voel ik me straks beter na MiB!

En: 34 wkn! :o
pi_163779069
Team buik. :'(

Een paar weken geleden begonnen met mezelf trainen op mijn zij in slaap te vallen, en het lukt eindelijk redelijk. :+

Nachtploeg hier ook present, ontroostbare dreumes vannacht en toen ze bij ons in bed lag wilde ze alleen maar spelen. :') Dit soort dingen zijn zwanger Niet Leuk.

"Fijn" van de rolstoel Mies, hopelijk voelt het weer goed om wat mobieler te zijn. :)
  zaterdag 16 juli 2016 @ 09:06:26 #119
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163779113
Ha de rolstoel voor Mies. Hopelijk gaat die ervoor zorgen dat er meer kan!

Voor de rest sterkte vandaag aan iedereen met de ongemakken die 'erbij horen', maar soms gewoon bleh zijn. Allemaal voor die wólken van babies die we op de wereld gaan zetten :*
pi_163779115
Team buik hier! Als in: buik, harde buik, willekeurige zij, in slaap vallen, op buik rollen en repeat!

Zaterdagmorgen 08.00 ctg doen we niet meer hoor, gaaaaap! Voor morgen en maandag kiezen we maar een schappelijkere tijd!

Dat is dus de planning, morgen en maandag wederom een ctg en disndag tijdens de poli-afspraak word even verder gekeken.

Bloeddruk was vandaag wel beter, 140/75. Hopelijk blijft dat zo!

En nu gaan man en ik lekker ontbijten en nog even de stad in. T. Is bij opa en oma blijven slapen en sliep toen in net belde toch nog! Oh, en oma wilde graag met hem naar de kinderboerderij dus we moesten maar rustig aan doen! 😎
  zaterdag 16 juli 2016 @ 09:18:29 #121
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163779186
Fijne mijlpaal hč GM *O*.
KuikenGuppy
pi_163779378
Team niks ligt meer lekker :') Het liefst lig ik nu op mijn rug, maar dat vind mijn rug niet leuk meer, teveel gewicht van binnen uit denk ik. En middagdutjes met een kleuter in huis zijn hier een beetje (boel) onmogelijk, helaas.
Ik ben wel team 's nachts plassen en gelijk klaar wakker. Ook een heel fijn team hoor, heus :P

GM, fijne mijlpaal!
pi_163779568
Middagdutjes jaaah! Ik droom van middagdutjes. O+
pi_163779980
Voor wie het nodig heeft: Van Asten in Tilburg heeft positiebroeken 3 halen 1 betalen. O.a. mamalicious zag ik.
pi_163780351
Wij hebben de box staan! (Nouja, bijna dan.. Vriend is nog even naar de bouwmarkt voor een nieuwe schroef, eentje was doorgedraaid) Met een schapenvachtje erin O+
En dit weekeind ook maar de incontinentie matjes vast op bed leggen. Help, het komt ineens heel hard dichtbij :o :o :o
  zaterdag 16 juli 2016 @ 12:14:53 #126
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163781602
Lekker Marjolijntje!

MiB ging belabberd. Gelukkig was ik niet de enige. Mijn mede 34-wekers gingen ook moeizaam vooruit. Wel jammer na zo'n nacht. Had gehoopt me wat soepeler en 'lichter' te voelen erna. As if :')

Intussen heeft manlief wel het muurtje met schoolbordverf geverfd. Mooi zwart (of: industrial grey) is niet lelijk O+
pi_163782050
Ik kom er net achter dat ik geen idee heb waar de verkleiners van de cosi en mijn tweede kruik zijn. Morgen maar even de hele zolder uitruimen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:00 schreef Marjolijntje het volgende:
Wij hebben de box staan! (Nouja, bijna dan.. Vriend is nog even naar de bouwmarkt voor een nieuwe schroef, eentje was doorgedraaid) Met een schapenvachtje erin O+
En dit weekeind ook maar de incontinentie matjes vast op bed leggen. Help, het komt ineens heel hard dichtbij :o :o :o
Schapenvachtje in de box O+
Mijn hormonen moeten dat nu ook acuut. (Beetje jammer dat ik net gisteren een paar wolzijden mutsjes bestelde, had er mooi eentje mee kunnen bestellen).

Is dat eigenlijk een beetje schoon te houden bij snot en spuugacties?
pi_163782118
Ik wil ook een schapenvachtje maar weet nog niet waar ik die dan ga laten. In bedje? Op de bank? Op de grond? Ik heb (nog) geen box en kinderwagen ofzo.

En ik ben bestellingen aan het opsparen, zo zie ik van Oh daar kan ik dat nog meebestellen en daar is dat weer handiger :'). Al vergeet ik natuurlijk vast iets.

Oh wacht het is zaterdag, ik ben 30 weken zwanger. :o
pi_163782211
Als het goed is kan een schapenvachtje in de wasmachine :) En hier gaat er eerst een hydrofiel onder het hoofdje, voorlopig. We hebben er 2, eentje in de cosleeper en eentje in de box, die ook op de grond mag en mee gaat als we op stap gaan enzo O+

Plaatje bij het praatje:
SPOILER
O+ O+
pi_163783404
Wat lief Marjolijntje!

Nou, ik heb verlof! Aan de ene kant heel fijn maar ga het nog missen ook, dat werk :') lieve collega's O+ kreeg alvast een klein pakketje met rituals O+ en wat voor de baby en ze komen nog op kraambezoek.

En nu... Gewoon niks! Alleen maar leuke dingen!
pi_163783782
Staat schattig, zo'n schapenvachtje!

Lekker genieten van je verlof, Nazil!

Ik heb keihard genoten van het bos! O+ heerlijk om samen weer even weg te zijn.
En mijn navel komt in rap tempo naar buiten! :o vind die veranderingen in mijn lichaam zo grappig om te zien (sommigen helemaal niet }:| ), elke dagdeel is mijn navel minder diep :D
pi_163783872
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:54 schreef Mies_poes het volgende:
Staat schattig, zo'n schapenvachtje!

Lekker genieten van je verlof, Nazil!

Ik heb keihard genoten van het bos! O+ heerlijk om samen weer even weg te zijn.
En mijn navel komt in rap tempo naar buiten! :o vind die veranderingen in mijn lichaam zo grappig om te zien (sommigen helemaal niet }:| ), elke dagdeel is mijn navel minder diep :D
Ja en morgenochtend is het weer minder _O- gisterenavond plofte mijn navel ook maar vanochtend was hij weer vlak. Ik vind de huid bij mijn navel nu zo lekker zacht :')
En wat heerlijk van het bos! Moet ik ook maar weer eens proberen, kijken of ik een eind(je) kan wandelen.
pi_163784189
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:58 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ja en morgenochtend is het weer minder _O- gisterenavond plofte mijn navel ook maar vanochtend was hij weer vlak. Ik vind de huid bij mijn navel nu zo lekker zacht :')
En wat heerlijk van het bos! Moet ik ook maar weer eens proberen, kijken of ik een eind(je) kan wandelen.
Oh is dat zo? :D ben benieuwd dan. Die huid is hier ook heerlijk zacht, zit er steeds aan te voelen :')
Rustig proberen he, dat bos ;)
pi_163784244
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:11 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Oh is dat zo? :D ben benieuwd dan. Die huid is hier ook heerlijk zacht, zit er steeds aan te voelen :')
Rustig proberen he, dat bos ;)
Ja mijn buik is 's ochtends echt minder dan 's avonds. Ja alles rustig aan, ik weet het :P
pi_163784630
Navels zijn raar he :P Mijne is nu echt geplopt denk ik, eerst was het alleen 's avonds en kon ik hem nog een beetje terugduwem :') nu niet meer.

Op zondag verschoon ik het bed altijd, ik denk dat ik morgen dat zeiltje eronder ga leggen, het begint steeds echter te voelen :o

Gisteren controle gehad bij de vk, alles was weer prima. Mijn zorgen besproken en ook dat was allemaal normaal volgens de vk. Het is ook gewoon eng allemaal..
Ze zei dat de baby nu vibi ligt, maar ergens geloof ik dat niet omdat het maandag nog niet zo was :') Terwijl ze me liet meevoelen :+ Mijn hersens zijn raar :P
pi_163784881
Dat zeiltje was er hier na een uur er weer onder vandaan. Krakende zwetende ellende. Ik neem de gok wel. Ik las dat maar ongeveer 10% van de bevallingen begint met gebroken vliezen, vaak is het ook maar een klein scheurtje en niet eens altijd meteen een hele golf water, en dan is er ook nog de vraag of de baby in het vruchtwater gepoept heeft ja of nee. Ik neem het risico wel. M'n nachtrust is me veel waard en anders moeten we een nieuwe matras topper kopen.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 14:41:11 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163784935
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/10281212/

Deze matrasbeschermer ligt prima en is waterdicht. Ideaal, veel beter dan zo'n suf krakend zweetplastic lap ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 16 juli 2016 @ 14:41:26 #138
344469 Amsel
zonder t
pi_163784948
Navel? Wat is dat? Dat bobbeltje midden op m'n buik dat door alle kleding heen zichtbaar is en zelfs op foto's van de zijkant duidelijk uitsteekt?

SPOILER

[ Bericht 29% gewijzigd door Amsel op 16-07-2016 14:52:30 ]
pi_163785260
Ik heb een wasbaar incontinentiematje van de Aldi, ideaal! Kraakt ook niet
pi_163786046
O+ amsel wat een mooie buik

Miezziej goed dat je het hebt besproken.
Het is ook eng allemaal, er komt gewoon een klein mensje die helemaal van jullie afhankelijk is. Maar je gaat het vast heel goed doen, daar groei je vanzelf in.
En je baby ligt vibi! Dat is fijn. Het komt echt steeds dichterbij, morgen heb je al meldplicht!

Hier ligt het matje er ook al in. Hier 1 van de action. Heel fijn ding, kraakt niet en ik zweet er ook niet door.

:* voor alle slechte nachten.
Hier was de nacht ook niet wat het hoorde te zijn. Veel last van maagzuur en buik is pijnlijk als ik lig. Net een massage van 2.5 uur gehad dus ik ben nu helemaal zen

Nazil verlof *O* lekker rustig aan doen en genieten

Mies fijn dat de rolstoel er is en je daardoor weer wat beter het huis uit kan ^O^
  zaterdag 16 juli 2016 @ 15:28:49 #141
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_163786102
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:39 schreef Fien10 het volgende:
Dat zeiltje was er hier na een uur er weer onder vandaan. Krakende zwetende ellende. Ik neem de gok wel. Ik las dat maar ongeveer 10% van de bevallingen begint met gebroken vliezen, vaak is het ook maar een klein scheurtje en niet eens altijd meteen een hele golf water, en dan is er ook nog de vraag of de baby in het vruchtwater gepoept heeft ja of nee. Ik neem het risico wel. M'n nachtrust is me veel waard en anders moeten we een nieuwe matras topper kopen.
Een klein scheurtje zorgt ook voor redelijke golven hoor ;) .

+1 op molo trouwens.

Ik denk trouwens ook dat een dikke badhanddoek ook het ergste wel opvangt. Daarna spring je toch uit bed.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_163786336
Proficiat aan de nieuwe zwangeren! ^O^

Hier vandaag 28 weken *O* hallo derde trimester! *O*
pi_163786711
Hier ook een waterdichte molton (al ligt hij nog steeds niet op het bed ) :') als je niet oppast lig je anders ruim vijf weken op zo'n vies zweterig stuk plastic.
pi_163787785
Hihi hier ook een plopnavel! En hij was zo mooi. Als het goed is plopt ie wel weer terug 😉
Maar die zachte huid snap ik niet haha! Misschien omdat er bij mij een litteken zit van een operatie in/onder mijn navel :-)

Wat gaat de tijd hard! Nazil alweer verlof, Saarah 28 weken (ik dus ook bijna!!!) Amsel met een prachtige buik (mét plopnaveltje!) en nog meer leuke dingen gelezen :-)

Ik heb vandaag een rondje lapjesmarkt gedaan in de stad, wat een leuke dingen allemaal. Ging voor een stofje om een split in een jurk op te vullen (want too much onderbroek als ik weer eens onhandig buk). Kom terug met een stuk mooie wafelstof waar mijn mama een hoes voor een boxkleed van gaat maken 😍😍 En zag nog veel meer leuks maar dat kan ik mama niet aan doen, dat komt wel een keer haha!
pi_163788265
Bij de intake van de kraamzorg gaf die mevrouw een tip om over het plastic een handdoek te leggen tegen het kraken/zweten. Zou dat helpen? Geen zin om allerlei dingen te gaan kopen :') (#lui :9)
pi_163788875
Ik heb destijds de gok genomen geen lekding neer te leggen.
En na de bevalling had ik een groot badlaken onder de hoeslaken ivm al het zweten en dat was ook na een week niet meer nodig.
Een zooi oude handdoeken naast het bed zo richting einde voor het geval er een lekkage ontstaat vind ik persoonlijk genoeg.
pi_163788881
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:41 schreef Amsel het volgende:
Navel? Wat is dat? Dat bobbeltje midden op m'n buik dat door alle kleding heen zichtbaar is en zelfs op foto's van de zijkant duidelijk uitsteekt?

SPOILER
Mooierd O+
  zaterdag 16 juli 2016 @ 17:49:42 #148
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163789285
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 15:39 schreef Saarah het volgende:
Proficiat aan de nieuwe zwangeren! ^O^

Hier vandaag 28 weken *O* hallo derde trimester! *O*
Daar zit je al een week in :+.
KuikenGuppy
  zaterdag 16 juli 2016 @ 17:51:26 #149
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163789330
Amsel mooi! Zo'n bobbelie is mijn navel nu ook.

Ik ga me vandeweek eens verdiepen in het thema 'dekzeiltje'.

Heb de bouwmarkt en supermarkt overleefd samen met mn vent. Fijn! Vorige twee keren kreeg ik er een soort opvliegers, nu niet.
pi_163789682
Mooi Amsel O+

Wij hebben een splittopper, ik heb op mijn helft een eenpersoons waterdichte molton van hema liggen. Opengeknipt en vastgespeld, vervolgens onze eigen molton erover+laken. Toch nog warmer dan zonder :') maargoed, mijn water brak in bed vorige keer. Dus. :P
pi_163789806
Wij gooien onze oude matrastopper weer op bed (expres bewaard) maar volgens kraamzorg was dit nog niet voldoende als m'n vliezen braken :') ik betwijfel het of 8cm stof het niet kan tegenhouden maar daarnaast toch maar aan de plastic matjes denk ik. Ons boxspring en/of de nieuwe topper is toch te duur om het op te gokken.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 18:25:50 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163789961
Als ik zag hoeveel golven vruchtwater er naar buiten kwamen toen ze mijn vliezen braken, zou ik het er niet op wagen Nazil :D
pi_163791368
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:25 schreef Molo het volgende:
Als ik zag hoeveel golven vruchtwater er naar buiten kwamen toen ze mijn vliezen braken, zou ik het er niet op wagen Nazil :D
Dat dus! Hier stond ik snachts op, een gigantische plens was het in één keer! Wat je zou kunnen doen is je matras in plastic verpakken en daarop de topper met een zacht bescherm-matje, lig je zacht maar zonder risico dat je je bed verpest!

Amsel, wat een mooie buikfoto!
pi_163792092
Ik heb een waterdichte molton van de hema. Die vond ik vorige x niet vervelend krakerig of zweterig. Morgen maar eens erop gooien
  zaterdag 16 juli 2016 @ 20:01:16 #155
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163792167
Stomme vraag misschien maar je hoeslaken, is dat meteen verpest of wel nog uit te wassen na vruchtwater? Anders ga ik tegen t einde maar twee hele goedkope halen
pi_163792233
Oké dus echt maar met plastic werken dus _O-
  zaterdag 16 juli 2016 @ 20:08:17 #157
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163792361
Ik gebruik een matras dat na de kraamweek weg kan, dus denk dan maar dat ik daarvoor een supergoedkoop hoeslaken & waterdicht iets voor koop.

Alleen om dat allemaal uit voorzorg neer te leggen is niet nodig toch? Lig ik straks minstens 3 weken voor Jan Nop een stuk hoger dan mijn vent.. Mmm, dilemma. Nog niet bij nagedacht...
  zaterdag 16 juli 2016 @ 20:14:47 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_163792589
Zo'n waterdichte hoes is wel genoeg hoor. Zelfs al zou je binnen tien seconden helemaal leeg lopen (wat echt nooit gebeurt) is het nog maar iets van twee liter, geen twintig. En áls je vliezen al spontaan in bed breken tijdens je slaap.
Maar meestal komt het meeste water pas met het kind mee ;)
disclaimer
  zaterdag 16 juli 2016 @ 20:18:28 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_163792703
Ik was overigens blij dat mijn waterdichte dinges er tijdens de kraamweek nog op lag want het bloed is ook een keer recht langs mijn dakpannen af gelopen :')
disclaimer
  zaterdag 16 juli 2016 @ 20:21:41 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163792785
Zo'n 'oh wat voel ik nu' als je opstaat, en dan dan je voet onder het bloed zit O+

Maar poetst gelukkig wel vrij makkelijk weg, dat dan weer wel :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')