quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:10 schreef ikke_84 het volgende:
Hier komt het door het zwanger zijn dat we niet zo veel hebben gedaan. Ik ben ook niet zo goed in zwanger zijnIk vind het wel leuk maar mijn lichaam werkt niet mee.
Hoe is het eigenlijk met het sollicitatie gesprek van je man gegaan Twink?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf!! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:17 schreef WupWup het volgende:
![]()
As dinsdag de termijnecho. Ben nu zo'n 10 weken.
wooohoooooooooo wat leukquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:17 schreef WupWup het volgende:
![]()
As dinsdag de termijnecho. Ben nu zo'n 10 weken.
Als je af en toe wil doen of je niet zwanger bent, ga je lekker zelfquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zit mezelf al 10 minuten af te vragen of ik mijn man heel lief ga vragen of hij een bak chocoladeijs voor me gaat halen of dat ik dat zelf ga doen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Pass me haar nummer even, gebruik ik haar als noodoplossing.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:28 schreef Crumpette het volgende:
Misschien moeten we achterwachten gaan uitwisselen ofzomijn moeder woont bij Selv in de stad bijvoorbeeld.
Ja, wij zijn alle twee al jaren zelfstandig ondernemer, mijn man sinds twee jaar fulltimequote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:39 schreef ikke_84 het volgende:
Burdie wat spannend een nieuw bedrijf! Jij hebt nu ook al een eigen bedrijfje toch? Werkt je man ook zelfstandig?
Kun je niet een datum na de sectio verzinnen die 'verklapt' mag worden. Dan denken ze allemaal dat het later komt en kun je ze toch verrassen!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:10 schreef Gaddle het volgende:
Mijn man heeft er enorm veel moeite mee, met het feit dat hij weet wanneer de sectio is. Het is vandaag al de 3de keer dat hij zich verspreekt en bijna tegen zijn ouders zegt. Hij probeert het wel te verbloemen zeg maar.
Wij willen absoluut niet dat zij het weten. Dit keer weet ik niet zeker dat ze het niet door had. Oh wat vind ik dit lastig. Ik kan het moeilijk vragen. Ik wou dat ik zeker wist/weet of ze het door had of niet.
Ik ga er eens over nadenken. Niet teveelquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:38 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Kun je niet een datum na de sectio verzinnen die 'verklapt' mag worden. Dan denken ze allemaal dat het later komt en kun je ze toch verrassen!
Schapenvachtje in de boxquote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:00 schreef Marjolijntje het volgende:
Wij hebben de box staan! (Nouja, bijna dan.. Vriend is nog even naar de bouwmarkt voor een nieuwe schroef, eentje was doorgedraaid) Met een schapenvachtje erin
En dit weekeind ook maar de incontinentie matjes vast op bed leggen. Help, het komt ineens heel hard dichtbij![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mama van F. (2012) en M. (2016)
Ja en morgenochtend is het weer minderquote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:54 schreef Mies_poes het volgende:
Staat schattig, zo'n schapenvachtje!
Lekker genieten van je verlof, Nazil!
Ik heb keihard genoten van het bos!heerlijk om samen weer even weg te zijn.
En mijn navel komt in rap tempo naar buiten!vind die veranderingen in mijn lichaam zo grappig om te zien (sommigen helemaal niet
), elke dagdeel is mijn navel minder diep
Oh is dat zo?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:58 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ja en morgenochtend is het weer mindergisterenavond plofte mijn navel ook maar vanochtend was hij weer vlak. Ik vind de huid bij mijn navel nu zo lekker zacht
![]()
En wat heerlijk van het bos! Moet ik ook maar weer eens proberen, kijken of ik een eind(je) kan wandelen.
Ja mijn buik is 's ochtends echt minder dan 's avonds. Ja alles rustig aan, ik weet hetquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:11 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Oh is dat zo?ben benieuwd dan. Die huid is hier ook heerlijk zacht, zit er steeds aan te voelen
Rustig proberen he, dat bos
[ Bericht 29% gewijzigd door Amsel op 16-07-2016 14:52:30 ]
Een klein scheurtje zorgt ook voor redelijke golven hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:39 schreef Fien10 het volgende:
Dat zeiltje was er hier na een uur er weer onder vandaan. Krakende zwetende ellende. Ik neem de gok wel. Ik las dat maar ongeveer 10% van de bevallingen begint met gebroken vliezen, vaak is het ook maar een klein scheurtje en niet eens altijd meteen een hele golf water, en dan is er ook nog de vraag of de baby in het vruchtwater gepoept heeft ja of nee. Ik neem het risico wel. M'n nachtrust is me veel waard en anders moeten we een nieuwe matras topper kopen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:41 schreef Amsel het volgende:
Navel? Wat is dat? Dat bobbeltje midden op m'n buik dat door alle kleding heen zichtbaar is en zelfs op foto's van de zijkant duidelijk uitsteekt?MooierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zit je al een week inquote:Op zaterdag 16 juli 2016 15:39 schreef Saarah het volgende:
Proficiat aan de nieuwe zwangeren!![]()
Hier vandaag 28 wekenhallo derde trimester!
Dat dus! Hier stond ik snachts op, een gigantische plens was het in één keer! Wat je zou kunnen doen is je matras in plastic verpakken en daarop de topper met een zacht bescherm-matje, lig je zacht maar zonder risico dat je je bed verpest!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:25 schreef Molo het volgende:
Als ik zag hoeveel golven vruchtwater er naar buiten kwamen toen ze mijn vliezen braken, zou ik het er niet op wagen Nazil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |