Zie post #15 van Manono.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:16 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Nu raak ik dus ook in de war, op tv zeiden ze dat hij Frans was met een Tunesische achtergrond.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:16 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze advertentie krijg ik net op fok!![]()
Ze willen het gaan 'uitbreiden' ... vicieuze cirkel van geweld en terreur van beide kanten dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De Fransen bombarderen volgens mij nog steeds in Syrië.
quote:Western civilization is in a war. We should frankly test every person here who is of a Muslim background, and if they believe in Sharia, they should be deported. Sharia is incompatible with Western civilization. Modern Muslims who have given up Sharia, glad to have them as citizens.
terecht weet ik niet maar het is wel een consequentie jaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan zijn de aanslagen dus ook terecht...
Wij bemoeien ons daar.. en zij hier...
Het was niet gechargeerd, het was absurdistisch.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is wat gechargeerd, maar het verkleinen van risico's heeft ook implicaties op vrijheden in het algemeen bijvoorbeeld.
Veiligheid kan niet worden 'gegarandeerd'.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:59 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Nee ze hebben de ellende uit het Midden-Oosten geïmporteerd met alle dodelijke gevolgen van dien. Politici hebben de taak om onze veiligheid te garanderen en niet om onze levens in gevaar te brengen. Overigens wordt die ellende veroorzaakt door een intolerante en gewelddadige religie. En 3 keer raden wat die vluchtelingen meenemen als ze naar Europa komen...precies diezelfde religie. Tunesië is trouwens een veilig land, hoe komt het dat deze dader een verblijfsvergunning had?? We haalde toch alleen echte vluchtelingen binnen volgens de politici?
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 13:13:35BREAKING UPDATE: A truck loaded with explosives was reportedly found parked near #NiceAttack suspect's appartment https://t.co/kFdXUV3X70 reageer retweet
Daar kun je je niet tegen wapenen.. net zoals zij dat niet kunnen...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
terecht weet ik niet maar het is wel een consequentie ja
als je een terreurorganisatie aanvalt dan moet je niet verbaasd doen als ze tereurstreken gaan uithalen, daar moeten we realistisch over zijn en daar moeten we ons tegen wapenen, dat gebeurt nu niet genoeg voor mijn gevoel
Financiële problemen zijn vaak de onderliggende oorzaak van wanhoopsdaden. Het brengt diegene in een geestelijke staat die hem of haar ontvankelijk maakt voor radicale daden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:15 schreef Elzies het volgende:
De man zat krap bij kas. Interessante veronderstelling.
tuurlijk kan dat welquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Daar kun je je niet tegen wapenen.. net zoals zij dat niet kunnen...
Dan is het einde zoek... kom maar met een kernwapen dan...
Iig heel vers. OMG.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:19 schreef Frutsel het volgende:
Is dit serieus ?twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 13:13:35BREAKING UPDATE: A truck loaded with explosives was reportedly found parked near #NiceAttack suspect's appartment https://t.co/kFdXUV3X70 reageer retweet
Anders reageer je even inhoudelijk. Risico's verkleinen komt altijd met een prijs en dan is het nog maar de vraag of je de kans op aanslagen daadwerkelijk verkleint.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:18 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Het was niet gechargeerd, het was absurdistisch.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:16 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze advertentie krijg ik net op fok!![]()
Bel anders even met de AIVD als je hebt uitgevogeld hoe je je hier kan tegen wapenen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat wel
niet per se met guns en mortieren maar het kan wel
maar dan begint iedereen over theedrinken en shit te huilen
En als de Fransen zich niet meer bemoeien volgen er geen aanslagen meer in Frankrijk?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en als de Fransen zich blijven bemoeien met het Midden-Oosten (Wat ze al tientallen jaren doen) is het normaal dat er een tegenreactie komt tegen de onderdrukkers uit Europa.
Ik wou graag de keuze hebben om wél die massa in te lopen om te feesten, voetbal te kijken of de Eagles of Death Metal te luisteren...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:14 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zo machteloos zijn we niet. Je hoeft je niet in mensenmassa's waar je geen kant op kunt te begeven he. Dat is nog altijd een persoonlijke keuze.
Beter op je zolderkamer blijven zitten inderdaad. En dan roepen dat het misschien toch de schuld van die mensen is dat ze naar buiten zijn gegaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:14 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zo machteloos zijn we niet. Je hoeft je niet in mensenmassa's waar je geen kant op kunt te begeven he. Dat is nog altijd een persoonlijke keuze.
ik gok zomaar dat die het te druk hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bel anders even met de AIVD als je hebt uitgevogeld hoe je je hier kan tegen wapenen.
Heeft ie de verkeerde megenomen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:19 schreef Frutsel het volgende:
Is dit serieus ?twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 13:13:35BREAKING UPDATE: A truck loaded with explosives was reportedly found parked near #NiceAttack suspect's appartment https://t.co/kFdXUV3X70 reageer retweet
Je zult naar andere systemen moeten. Een te bouwen asielhuisvesting op zee naar Australisch model zou een begin kunnen zijn. Ik zie daar wel wat in. Maar als ze ongestoord kunnen blijven kraken en daarbovenop ook nog bed-bad-brood krijgen dan wordt het moeilijk om ze nog uit te zetten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat hele systeem moet ook op de schop. schandalig dat het jaren kan duren eer je een uitgeprocedeerde kan uitzetten. gewoon binnen een paar maanden zou het helder moeten zijn. dan hoef je die mensen niet jaren in de maatschappij te plaatsen om vervolgens te zeggen "je bent uitgeprrocedeerd je moet weg"
Juist, zal er niet beter op wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:18 schreef Tevik het volgende:
[..]
Ze willen het gaan 'uitbreiden' ... vicieuze cirkel van geweld en terreur van beide kanten dus.
Nee je kunt je simpelweg niet wapenen tegen terreur.. dat is nog nooit anders geweest...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat wel
niet per se met guns en mortieren maar het kan wel
maar dan begint iedereen over theedrinken en shit te huilen
Het blijft altijd 'de vraag'. Maar het risico niet nemen is vrede nemen met dit soort aanslagen. Een aanslag dat 80 doden heeft gekost, waarvan veel kinderen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Anders reageer je even inhoudelijk. Risico's verkleinen komt altijd met een prijs en dan is het nog maar de vraag of je de kans op aanslagen daadwerkelijk verkleint.
quote:A new statement by IS spokesman Abū Muhammad al-‘Adnānī ash-Shāmī, dated September 22 2014
If you are not able to find an IED or a bullet, then single out the disbelieving American, Frenchman, or any of their allies. Smash his head with a rock, or slaughter him with a knife, or run him over with your car, or throw him down from a high place, or choke him, or poison him. Do not lack. Do not be contemptible. Let your slogan be, “May I not be saved if the cross worshipper and taghūt (ruler ruling by manmade laws) patron survives.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |